justice777 Опубліковано 20 Червня, 2018 в 09:46 #326 Опубліковано 20 Червня, 2018 в 09:46 Украинский производитель "Татра-Юг" вывел на испытания первый трамвайный состав для Египта. После проведения всесторонних испытаний и приемки заказчиком, первые украинские трамваи отправятся в столицу Египта Алескандрию. Напомним, что Татра-Юг выиграла тендер на поставку в Александрию (Египет) 15 сочлененных трамваев. Поставка будет выполнена в течение 2,5 лет с момента внесения предоплаты египетской стороной. Двухсекционные трамваи длиной до 22 метров будут высокопольными. «Это изначально было требование заказчика. По их словам, это обусловлено климатическими условиями в Александрии и техническими параметрами трамвайной системы», - отметила пресс-секретарь Татра-Юг Инесса Кердивара. Отмечается, что в тендере принимало участие шесть компаний, во второй тур вышли только три участника - Татра-Юг, швейцарская Stadler и китайская корпорация CRRC. Тендерный комитет Александрии акцептировал предложение украинской компании в начале этого года. Перед этим египетская делегация посещала производственные мощности Татра-Юг, которые размещены на территории завода Южмаш, и ознакомилась с техникой. http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41728
zaHARE Опубліковано 20 Червня, 2018 в 13:33 Автор #327 Опубліковано 20 Червня, 2018 в 13:33 Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста. Спойлер Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди Реконструкцію будівлі решіток Галицинівських споруд каналізації завершено, повідомляє прес-служба Миколаївської міської ради. 19 червня у Миколаєві офіційно презентували реконструйовану будівлю решіток Галицинівських споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал». Роботи проведені в рамках проекту «Розвиток системи водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві», який реалізується спільно з Європейським інвестиційним банком. Загальна сума коштів, яка була спрямована на реалізацію першого етапу проекту, склала 1 млн 900 тис євро. Це залучені кошти ЄІБ. При цьому з міського бюджету Миколаєва також виділялося фінансування для відшкодування ПДВ при закупівлі матеріалів та обладнання. З нагоди урочистої події до міста завітали голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон, асоціативний директор ЄБРР, менеджер фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та екології (E5P) Андерс Лунд, крім того, участь у заході взяли Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич, заступники мера Юрій Степанець та Олександр Омельчук, депутати міської ради Євген Римар, Наталя Горбенко, Олег Грипас, Анатолій Петров, представники засобів масової інформації, представники підрядної організації, що виконувала роботи, спеціалісти МКП «Миколаївводоканал». Для гостей влаштували екскурсію Галицинівськими очисними спорудами каналізації. Як пояснив інженер-технолог очисних споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал» Олександр Мащенко, стічні води проходять через два ступені очищення – механічний та біологічний. При реконструкції старі металічні труби замінили на склопластикові, всі елементи, що схильні до корозії, замінили на нові. Роботи зайняли приблизно 1,5 року, виконувалися поетапно, при цьому процес очищення стічних вод не зупиняли. Нове обладнання іноземного виробництва (Німеччина, Італія, Фінляндія) введено в експлуатацію та проходить наладку. Завдяки встановленню нових решіток всі рештки, розміром більше 6 мм (раніше 20-30 мм), затримуються та відправляються на утилізацію. Олександр Сєнкевич подякував всім причетним до вагомої справи, яку вдалося втілити в життя у Миколаєві. - Станція решіток була збудована у 1973 році. Сьогодні вона виглядає як цивілізоване приміщення, де можуть нормально працювати люди, а процес очистки стічних вод проходить за європейським стандартом. Звісно, попереду ще багато роботи: це ремонт і реновація аеротенків, заміна насосного обладнання. Насправді ця подія – великий крок для миколаївців. Проект важливий для майбутніх поколінь, а не лише для нас з вами. Сподіваюся, що разом з ЄІБ та E5P ми зробимо наше підприємство найсучаснішим, взірцем для всіх регіонів України, - відзначив міський голова. Голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон заявив, що робота з МКП «Миколаїводоканал» – це хороший приклад співробітництва, при чому, підкреслив він, міська влада докладає багато зусиль для реалізації проекту. - Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста. Не варто думати, що Європейський Союз – лише політична інституція. Ми хочемо продемонструвати, що насправді прагнемо покращити життєві стандарти наших громадян, - сказав Жан-Ерік де Загон.
Dima4s Опубліковано 20 Червня, 2018 в 14:46 #328 Опубліковано 20 Червня, 2018 в 14:46 1 година тому, zaHARE сказано: Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста. Hide contents Перша реконструкція за 45 років: в Миколаєві відкрили реконструйовані очисні споруди Реконструкцію будівлі решіток Галицинівських споруд каналізації завершено, повідомляє прес-служба Миколаївської міської ради. 19 червня у Миколаєві офіційно презентували реконструйовану будівлю решіток Галицинівських споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал». Роботи проведені в рамках проекту «Розвиток системи водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві», який реалізується спільно з Європейським інвестиційним банком. Загальна сума коштів, яка була спрямована на реалізацію першого етапу проекту, склала 1 млн 900 тис євро. Це залучені кошти ЄІБ. При цьому з міського бюджету Миколаєва також виділялося фінансування для відшкодування ПДВ при закупівлі матеріалів та обладнання. З нагоди урочистої події до міста завітали голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон, асоціативний директор ЄБРР, менеджер фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та екології (E5P) Андерс Лунд, крім того, участь у заході взяли Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич, заступники мера Юрій Степанець та Олександр Омельчук, депутати міської ради Євген Римар, Наталя Горбенко, Олег Грипас, Анатолій Петров, представники засобів масової інформації, представники підрядної організації, що виконувала роботи, спеціалісти МКП «Миколаївводоканал». Для гостей влаштували екскурсію Галицинівськими очисними спорудами каналізації. Як пояснив інженер-технолог очисних споруд каналізації МКП «Миколаївводоканал» Олександр Мащенко, стічні води проходять через два ступені очищення – механічний та біологічний. При реконструкції старі металічні труби замінили на склопластикові, всі елементи, що схильні до корозії, замінили на нові. Роботи зайняли приблизно 1,5 року, виконувалися поетапно, при цьому процес очищення стічних вод не зупиняли. Нове обладнання іноземного виробництва (Німеччина, Італія, Фінляндія) введено в експлуатацію та проходить наладку. Завдяки встановленню нових решіток всі рештки, розміром більше 6 мм (раніше 20-30 мм), затримуються та відправляються на утилізацію. Олександр Сєнкевич подякував всім причетним до вагомої справи, яку вдалося втілити в життя у Миколаєві. - Станція решіток була збудована у 1973 році. Сьогодні вона виглядає як цивілізоване приміщення, де можуть нормально працювати люди, а процес очистки стічних вод проходить за європейським стандартом. Звісно, попереду ще багато роботи: це ремонт і реновація аеротенків, заміна насосного обладнання. Насправді ця подія – великий крок для миколаївців. Проект важливий для майбутніх поколінь, а не лише для нас з вами. Сподіваюся, що разом з ЄІБ та E5P ми зробимо наше підприємство найсучаснішим, взірцем для всіх регіонів України, - відзначив міський голова. Голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Ерік де Загон заявив, що робота з МКП «Миколаїводоканал» – це хороший приклад співробітництва, при чому, підкреслив він, міська влада докладає багато зусиль для реалізації проекту. - Даний проект є пілотним для України, тож його наслідуватимуть інші області та міста. Не варто думати, що Європейський Союз – лише політична інституція. Ми хочемо продемонструвати, що насправді прагнемо покращити життєві стандарти наших громадян, - сказав Жан-Ерік де Загон. ооо. ще б наші поміняли) а то гавно вже прост она території очистних споруд де попало розкидають_ ще одна новина ... покращення вже сьогодніКомітет з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування ВРУ підтримку пропозицію перейменування Дніпропетровської області у Січеславську, а Кіровоградську у Кропивницьку
fedot Опубліковано 20 Червня, 2018 в 19:23 #329 Опубліковано 20 Червня, 2018 в 19:23 Востаннє прошу всіх тримати себе в руках.
yu2007 Опубліковано 20 Червня, 2018 в 19:56 #330 Опубліковано 20 Червня, 2018 в 19:56 32 minutes ago, fedot said: Востаннє прошу всіх тримати себе в руках. Нарешті ті в темі з'явився On 6/19/2018 at 10:15 AM, fedot said: Fahrer Чи то пак On 6/19/2018 at 10:15 AM, fedot said: Fuhrer
zaHARE Опубліковано 21 Червня, 2018 в 07:04 Автор #331 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 07:04 Закарпатські школи отримали нові шкільні автобуси Цитата Загальноосвітні – школи Берегівського, Іршавського, Великоберезнянського, Тячівського, Рахівського, Виноградівського, Перечинського, Мукачівського, Міжгірського та Хустського районів отримали нові автобуси для перевезення учнів. Ключі від одинадцяти транспортних засобів директорам шкіл вручили керівники краю – Геннадій Москаль та Петро Грицик, а також представник компанії-постачальника – Чернігівського автобусного заводу. Повідомляє прес-служба Закарпатської ОДА. – Цьогоріч область отримала понад 14 мільйонів гривень з державного бюджету на придбання автобусів для учнів, – зазначає Геннадій Москаль. – Із обласного бюджету на ці цілі виділили більше 6 мільйонів гривень, співфінансування закупівлі складає 70% на 30%. Загалом з початку дії програми «Шкільний автобус» (2000р.) на Закарпатті для перевезення учнів придбали 202 транспортні засоби.
zaHARE Опубліковано 21 Червня, 2018 в 14:27 Автор #332 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 14:27 На Львівщині відкрили новий аквапарк 20 червня, у смт. Східниця відкрили сучасний аквапарк на базі готельного комплексу “Три Сини і Донька”. У будівництво аквапарку, яке розпочали торік, інвестували 26 млн гривень. Сьогодні дійсно неординарна подія. Велика повага і честь тим інвесторам, які не втратили віру в Україну і продовжують вкладати кошти в її розвиток та створювати нові робочі місця. Сьогоднішнє відкриття цього чудового комплексу обов’язково привабить до нас туристів та дозволить нам й надалі йти шляхом сучасного розвитку та успіху», – зауважила під час відкриття Оксана Стоколос-Ворончук.«У нас тут одні з найвищих гірок в Україні – 24 метрів. Як правило, аквапарки будують в обласних центрів. Тут, у Східниці, аквапарк збудований не для заробляння грошей, а для приваблення туристів та створення візитівки наших рідних Карпат», – наголосив власник відпочинкового комплексу Валентин Нечипоренко.
zaHARE Опубліковано 21 Червня, 2018 в 14:42 Автор #333 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 14:42 На Черкащині відкрили новий завод з виробництва мінеральних добрив Спойлер 19 червня, агрохімічна компанія Grossdorf відкрила в Черкаській області завод з виробництва мінеральних добрив загальною потужністю 35-50 тис. Тонн на рік. В майбутньому планується наростити в три рази потужність - до 100-150 тис. Тонн. Про це повідомив комерційний директор компанії Сергій Рубан, передає Інтерфакс Україна. Компанія має намір виробляти адаптивні добрива, і через два-три роки розраховує мати повний цикл виробництва. Grossdorf виробляє багатокомпонентні тверді гранульовані мінеральні добрива. В основі нового виробництва лежить метод компактірованія: певні компоненти під високим тиском стискаються до утворення єдиної гранули. Метод компактор дозволяє змінювати компонентний склад і випускати продукти з будь-якою кількістю компонентів. Grossdorf оцінює свої інвестиції в R&D в цілому в 150 млн грн. За даними компанії, її частка на ринку КАС в Україні в 2017 році склала 15%. Після відкриття нового виробництва планується зайняти таку ж частку і в сегменті гранульованих продуктів. Більшу частину вироблених компанією добрив аграрії замовляють під свої потреби відповідно до власних формулами. Агрохімічна компанія Grossdorf (Черкаси) створена в 2016 році. Займається виробництвом, імпортом, транспортуванням добрив, а також наданням послуг щодо внесення безводного аміаку. Основна спеціалізація компанії - поставка основних добрив для точного землеробства. Потужність виробництва рідких добрив КАС становить 350 тис. тонн в рік.
zaHARE Опубліковано 21 Червня, 2018 в 14:45 Автор #334 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 14:45 В Мукачево розпочалося будівництво окремої посадочної платформи під колію стандарту 1435 мм для потяга “Мукачево – Будапешт” Спойлер До кінця літа, за два місяці, євроколією маємо запустити обіцяний поїзд “Мукачево – Будапешт”. Про це написав на своій сторінці в.о. керівника "Укразалізниці" Євген Кравцов Спеціально для цього, за 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево, починаємо будувати окрему посадочну платформу. Вона примикатиме до колії стандарту 1435 мм. Зараз погоджуємо проект, паралельно опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та тарифи. Крім нової платформи, впорядкуємо близько 40 км євроколії. У перспективі - пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу. Новим поїздом до столиці Угорщини можна буде дістатись за 6 годин. 400/кілометровий маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза. Як повідомлялось раніше, «Укрзалізниця» спільно з «MÁV-START» запускає потяг Мукачево-Будапешт, який буде курсувати колією європейського стандарту - 1435 мм:
sergkots Опубліковано 21 Червня, 2018 в 15:20 #335 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 15:20 @zaHARE Ці всі позитиви крупного бізнесу. Україна стане успішна коли малий бізнес почне активно розвиватись - незалежний середній клас.
yu2007 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 16:23 #336 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 16:23 Позитив. За деякими даними Україна впевнено обходить москалів і сябрів, та впритул наближається до молдаван.
Volyniaka Опубліковано 21 Червня, 2018 в 18:45 #337 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 18:45 2 годин тому, yu2007 сказано: Позитив. За деякими даними Україна впевнено обходить москалів і сябрів, та впритул наближається до молдаван. Я радий за молдаван...Але.. Не далі як вчора бачив карту, де UA йде попереду всіх у (наголошую! якийсь ресурс, що й не пригадаю) в піднятті ВВП з початку року... нє, ну я ще бачив офіційну статистику... Молдавани точно мають заздрити.. ))
natalka) Опубліковано 22 Червня, 2018 в 11:59 #338 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 11:59 В 20.06.2018 в 09:39, zaHARE сказал: ...а можна робити покроково.І якщо правда,що АЄС це й законопроект погодила,то це крок вперед- в рази зменьшений акциз і зняття обмеження на євро-5. Якби прийняли цей закон,то згодом(через пів року рік) можна давити далі щоб зняли ПФ і зменьшили ПДВ. Я теж раніше думала що добре "хоть щось". Зараз в мене думка кардинально змінилась. Як роблять - то зразу. Новий закон про зменшення акцизу діяв 2 роки. Так от, цей якщо приймуть - то також мінімум 2 роки ніхто нічого міняти не буде. ПДВ ніколи не зменшать. Це не реально. Жодна країна світу не вводить пільгові ставки ПДВ на авто (або я про такі не знаю). Це хіба що ми вступимо в ЄС як повноправний член, тоді типу не буде розмитнення. А от акциз, митний збір і ПФ оце все якраз і треба зменшувати до мінімуму. І взагалі змінити порядок нарахування ПДВ Це абсурд що ПДВ нараховується на акциз і митний збір, тобто податок нараховується на інший податок І ще одне, от Ви також пишите що акциз зменшений в рази... В порівнянні з чим? ОТ відразу видно що не вникали в суть питання, а пишете все те що всі новини. Зараз я найду тему про бляхи, напишу чому.
zaHARE Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:08 Автор #339 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:08 12 минут назад, natalka) сказал: Я теж раніше думала що добре "хоть щось". Зараз в мене думка кардинально змінилась. Як роблять - то зразу. Новий закон про зменшення акцизу діяв 2 роки. Так от, цей якщо приймуть - то також мінімум 2 роки ніхто нічого міняти не буде. ПДВ ніколи не зменшать. Це не реально. Жодна країна світу не вводить пільгові ставки ПДВ на авто (або я про такі не знаю). Це хіба що ми вступимо в ЄС як повноправний член, тоді типу не буде розмитнення. А от акциз, митний збір і ПФ оце все якраз і треба зменшувати до мінімуму. І взагалі змінити порядок нарахування ПДВ Це абсурд що ПДВ нараховується на акциз і митний збір, тобто податок нараховується на інший податок І ще одне, от Ви також пишите що акциз зменшений в рази... В порівнянні з чим? ОТ відразу видно що не вникали в суть питання, а пишете все те що всі новини. Зараз я найду тему про бляхи, напишу чому. Порівняння нового акцизного податку з чинним на прикладі авто різного віку і з різним об'ємом двигуна (бензин) Об'єм двигуна, см3 Чинний акциз, євро Новий акциз, євро Нові авто До 5 років Понад 5 років Нові авто 5 років 15 років 900 92 985 1 294 45 225 675 1 000 102 1 094 1 438 50 250 750 1 200 76 1 640 2 113 60 300 900 1 500 95 2 051 2 642 75 375 1 125 1 600 427 2 629 3 906 80 400 1 200 1 800 481 2 957 4 394 90 450 1 350 2 000 534 3 286 4 882 100 500 1 500 2 100 561 3 450 5 126 105 525 1 575 2 200 587 3 615 5 370 110 550 1 650 2 500 690 5 533 12 463 125 625 1 850 2 800 773 6 196 13 958 140 700 2 100 3 000 828 6 639 14 955 150 750 2 250 3 500 7 732 11 652 17 448 175 875 2 625 4 000 8 836 13 316 19 940 200 1 000 3 000 4 500 9 941 14 981 22 433 225 1 125 3 375 5 000 11 045 16 645 24 925 250 1 250 3 750 5 500 12 150 18 310 27 418 275 1 375 4 125 6 000 13 254 19 974 29 910 300 1 500 4 500 опирався на цю табличку,яка йде в супроводі до проекту закону Южаніної.Часових обмежень в дії закону не знайшов.
natalka) Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:10 #340 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:10 21 час назад, zaHARE сказал: В Мукачево розпочалося будівництво окремої посадочної платформи під колію стандарту 1435 мм для потяга “Мукачево – Будапешт” Показать контент До кінця літа, за два місяці, євроколією маємо запустити обіцяний поїзд “Мукачево – Будапешт”. Про це написав на своій сторінці в.о. керівника "Укразалізниці" Євген Кравцов Спеціально для цього, за 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево, починаємо будувати окрему посадочну платформу. Вона примикатиме до колії стандарту 1435 мм. Зараз погоджуємо проект, паралельно опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та тарифи. Крім нової платформи, впорядкуємо близько 40 км євроколії. У перспективі - пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу. Новим поїздом до столиці Угорщини можна буде дістатись за 6 годин. 400/кілометровий маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза. Як повідомлялось раніше, «Укрзалізниця» спільно з «MÁV-START» запускає потяг Мукачево-Будапешт, який буде курсувати колією європейського стандарту - 1435 мм: От я не знаю... Більшіть "новин" тут - це дійсно добре для чийогось бізнесу і все. В чому позитив? Буде міжнародне сполучення? Я от тут недавно вивчала ціни на ж/д квитки міжнародного сполучення. Наприклад підсісти на поїзд Мінськ-Варна коштує майже 4000 грн. з одного в одну сторону !!!! Та кому з такими цінами потрібнете ж/д міжнародне сполучення? Багато людей може цим скористатись? Вартість квиткиів на поїзд Київ - Відень я так і не знайшла. Цікаво чому? Що це за таке засекречене ціноутворення? Але є підозра що не менше ніж у випадку з Варною.
natalka) Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:12 #341 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:12 2 минуты назад, zaHARE сказал: опирався на цю табличку,яка йде в супроводі до проекту закону Южаніної ага... в супроводі... А перевіряли? Я ж кажу... новини... Маніпуляція людьми. Відпишу в іншій темі
zaHARE Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:18 Автор #342 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:18 11 минут назад, natalka) сказал: От я не знаю... Більшіть "новин" тут - це дійсно добре для чийогось бізнесу і все. В чому позитив? Буде міжнародне сполучення? Я от тут недавно вивчала ціни на ж/д квитки міжнародного сполучення. Наприклад підсісти на поїзд Мінськ-Варна коштує майже 4000 грн. з одного в одну сторону !!!! Та кому з такими цінами потрібнете ж/д міжнародне сполучення? Багато людей може цим скористатись? Вартість квиткиів на поїзд Київ - Відень я так і не знайшла. Цікаво чому? Що це за таке засекречене ціноутворення? Але є підозра що не менше ніж у випадку з Варною. Поїзд з Мукачева їхатиме до Будапешта близько шести годин. Маршрут йтиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза. Вартість квитків складатиме 1043,62 грн першим класом та 711,84 другим. Поїзд Мукачево-Будапешт буде угорський. Мінськ-Варна там лише один вагон вроді прицепний,колись я ним їздив (він був тоді москва-Варнаціна дешевша за літак,але дорожча за автобус). Думаю з розвитком спільної з Європою інфраструктури,розбудовою парку потягів+лоукости,вартість жд перевезень знизиться й на інші напрямки. Ага,думаю,що ще на цінуу квитка суттєво впливає потреба перемонтажу на інші колеса(раму).Потяг Мукачево-Будупешт буде відразу на потрібних (євростандарт) рейках.
zaHARE Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:20 Автор #343 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:20 7 минут назад, natalka) сказал: ага... в супроводі... А перевіряли? Я ж кажу... новини... Маніпуляція людьми. Відпишу в іншій темі Мені посилання дала людина,яка в темі і просуває власний проект по доступному розмитненню.
natalka) Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:26 #344 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:26 1 час назад, zaHARE сказал: Мені посилання дала людина,яка в темі і просуває власний проект по доступному розмитненню. Я вас там, в іншій темі, тоже "послала" туда куда нада 1 час назад, zaHARE сказал: ...Думаю з розвитком спільної з Європою інфраструктури,розбудовою парку потягів+лоукости,вартість жд перевезень знизиться й на інші напрямки. Ага,думаю,що ще на цінуу квитка суттєво впливає потреба перемонтажу на інші колеса(раму).Потяг Мукачево-Будупешт буде відразу на потрібних (євростандарт) рейках. От тут я 100% погоджуюсь з ю2007, нехай спочатку збудують і встановлять нормальну адекватну ціну, а тоді це буде позитив ).
Гість rl72 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:35 #345 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:35 22 годин тому, sergkots сказано: @zaHARE Ці всі позитиви крупного бізнесу. Україна стане успішна коли малий бізнес почне активно розвиватись - незалежний середній клас. Відкиють завод/запустять виробнтцтво сонячних панелей. Хто іх буде встановлювати? Малий (середній) бізнес. Купівельна спроможність населення, звичайно, має великий вплив, але в даному випадку, розвиток великого бізнесу тягне з собою малий. П.с. а якщо це ще потягне зниження ціни на панелі
natalka) Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:36 #346 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:36 23 часа назад, zaHARE сказал: Тут, у Східниці, аквапарк збудований не для заробляння грошей, а для приваблення туристів та створення візитівки наших рідних Карпат», – наголосив власник відпочинкового комплексу Валентин Нечипоренко. Тобто аквапарк "на базі" готельного комплексу Я так розумію на його території чи в його обслуговуванні? І Ви вірите в те що він не для заробляння грошей? Думаєте ніхто не буде брати гроші за вхід, чи за лежаки і т д.? Знову ж таки, хтось отримує прибуток і невідомо чи сплатить хоть щось державі з того прибутку а навпаки ще може захочуть "взяти" з неї (це я про відшкодування ПДВ єслі шо). Так наівно... P.S. Сама висока зелена горка закінчується в заборі?
Vikvik Mawr Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:56 #347 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:56 Ви знаєте, я думав ця тема дійсно буде про позитив, про хороше. Але регулярно заглядаючи сюди склалося враження як у наступній картинці
zaHARE Опубліковано 22 Червня, 2018 в 14:17 Автор #348 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 14:17 37 минут назад, natalka) сказал: Тобто аквапарк "на базі" готельного комплексу Я так розумію на його території чи в його обслуговуванні? І Ви вірите в те що він не для заробляння грошей? Думаєте ніхто не буде брати гроші за вхід, чи за лежаки і т д.? Знову ж таки, хтось отримує прибуток і невідомо чи сплатить хоть щось державі з того прибутку а навпаки ще може захочуть "взяти" з неї (це я про відшкодування ПДВ єслі шо). Так наівно... P.S. Сама висока зелена горка закінчується в заборі? Наберіть рецепцію готелю і все розпитайте.))) Враховуючи що 300 днів в рік аквапарк буде простоювати,то 26 млн. він не скоро відіб'є.
MANJAK11 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 15:39 #349 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 15:39 1 час назад, rl72 сказал: розвиток великого бізнесу тягне з собою малий. дайте вже йому хто в морду Нобелевську премію з економіки, мо брєд перестане писати
Гість rl72 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 16:08 #350 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 16:08 28 хвилин тому, MANJAK11 сказано: дайте вже йому хто в морду Нобелевську премію з економіки, мо брєд перестане писати Ти читаєш лише так як хочеш прочитати? Чи розумієш прочитане так як в голову взбреде? І якщо не можеш дати сам собі в морду, то з розбігу об стіну спробуй. Тільки стіну вибирай бетонну чи на крайняк цегляну, щоб стіну не пошкодити. П.с. нова картинка - лови сиайлик
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.