Перейти до змісту

Складання купюр однаковою стороною


MANJAK11

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Періодично, вимушений робити перекази на карту приватбанку готівкою через касу відділення. Й сьогодні теж, після роботи пішов робити переказ. Гроші одного номіналу однаковою стороною ніколи не складав й не заморочувався цим моментом взагалі. Так от, сьогодні касир, в черговий раз отримуючи від мене готівку на переказ, *наїхав* на мене, мол чого я не складаю гроші однаковою стороною й наступного разу вона переказ від мене не прийме. На моє резонне питання, де написано, що я зобовьязаний це робити й якщо таке є , то я буду це робити, відповідь була  - мовчання. Ззаду,  від жіночки пролунало, що це , виявляєтся прояв етикету, складати правильно гроші, що ізза мене затримуєтся черга (ізза мене це вимушений робити касир) й далі в такому ж дусі. У відповідь я промовчав. Але я хочу таки розібратись. Може я дійсно один такий скотиняка й не складаю суми більше тисячі рубашками в одну сторону ? Може то дійсно такий *етикет*, а я таке бидло, вліз на стіл з ногами ? 

  • Відповідей 88
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

я складаю :)

мені так видніше, очі не розбігаються :)

 

якщо взяти до уваги що касири деколи роблять "віяло" з купюр  і перевіряють їх на "ультрафіолеті" то в цьому є сенс

 

але банки, якщо це критично, могли б ставити в каси  лічильники банкнот з функцією перевороту

 

от  що ще подумалось, коли банкомат видає пачку грошей вони ж лежать як попало ж....  то є так?

 

 

p.s. в супермаркеті викладаю товари на стрічку штрихкодом до продався - так швидше

Опубліковано

Погано себе почуваю якщо купюри не лежать номінал до номіналу і одною стороною:D

Опубліковано

якась дурисвістика. навіть якби купюри були б з запахом котячої сечі вони повинні мовчки їх прийняти. це їх робота, але враховуючи що кожен їх "пук" має бути оплачений клієнтом то і не дивно що так себе повели.

 

в товариша також кумедна історія була у відділені ощаду на огієнка. зайшов сплатити комунальні. хотів це зробити карткою через термінал в касі. там у віконці сиділо мордате мурло і заявляє що без паспорта це робити не буде. товариш йому пояснює що на карті є його їм'я і прізвище і особовий рахунок на квартиру на ті самі П.І.П. і взагалі вже багато разів сплачував і в центральному відділенні і в інших філіях і такого цирку не було. позбігалися ще працівниці відділення і торочили те саме, що без паспорта нічого робити не будуть. а якщо в інших відділеннях обслуговують то значить знають його особисто. так як окремого терміналу там не було потопав товариш у інше відділення ощаду. там спокійно все сплатив і поцікавився що це за новини такі в обслуговуванні. працівниці повірити не могли що така ситуація могла бути взагалі.

і відразу дали номер телефону гарячої лінії ощаду щоб остаточно прояснити хто правий. на гарячій лінії також вкрай були здивовані такою поведінкою працівників і самі ініціювали оформлення скарги на таке обслуговування. через декілька днів перетелефонували і повідомили що того працівника звільнили, а інших покарали. вибачилися за таких "компетентних" фахівців. 

 

 

 

Опубліковано

Особисто я, коли багато купюр і вони не поскладані - не можу їх просто порахувати. Не те щоб рахую неправильно... Просто під час перерахунку обов'язково складаю.

Опубліковано
7 минут назад, Oksana04 сказал:

Особисто я, коли багато купюр і вони не поскладані - не можу їх просто порахувати. Не те щоб рахую неправильно... Просто під час перерахунку обов'язково складаю.

в смислі ? вони ж одного номіналу. рахуй кількість *бумажок* і все. відрахував 50 бумажок по 100 грн, от тобі й 5000. Я тупо не бачу, як вони поскладані, бо рахую папери, а не те, що на них зображено

Опубліковано
1 година тому, MANJAK11 сказано:

Періодично, вимушений робити перекази на карту приватбанку готівкою через касу відділення. Й сьогодні теж, після роботи пішов робити переказ. Гроші одного номіналу однаковою стороною ніколи не складав й не заморочувався цим моментом взагалі. Так от, сьогодні касир, в черговий раз отримуючи від мене готівку на переказ, *наїхав* на мене, мол чого я не складаю гроші однаковою стороною й наступного разу вона переказ від мене не прийме. На моє резонне питання, де написано, що я зобовьязаний це робити й якщо таке є , то я буду це робити, відповідь була  - мовчання. Ззаду,  від жіночки пролунало, що це , виявляєтся прояв етикету, складати правильно гроші, що ізза мене затримуєтся черга (ізза мене це вимушений робити касир) й далі в такому ж дусі. У відповідь я промовчав. Але я хочу таки розібратись. Може я дійсно один такий скотиняка й не складаю суми більше тисячі рубашками в одну сторону ? Може то дійсно такий *етикет*, а я таке бидло, вліз на стіл з ногами ? 

Когось виховали так що на день народженні в когось в ресторані пердить і бекає при всіх.

Нормальні люди складають гроші гарно.

Опубліковано
50 минут назад, Igor DMX сказал:

і самі ініціювали оформлення скарги на таке обслуговування. через декілька днів перетелефонували і повідомили що того працівника звільнили, а інших покарали. вибачилися за таких "компетентних" фахівців. 

майже завжди, після переказу, на електронну пошту приходить прохання оцінити якість послуг, завжди ставив 5+, в цей раз поставлю мінімальне число, побачу, що з того буде

Опубліковано
Только что, Student91 сказал:

Нормальні люди складають гроші гарно.

вони рівно поскладані, кожен номінал окремо. А складати *гарно*, тобто в одну сторону, як ти кажеш, імхо, то фєтіш, й як *гарно* ти їх не складай, більше їх не стане й чумайдан з *лімоном* пожмаканих баксів вартує й значить більше ніж *лімон* *гарно* поскладаних рублів

Опубліковано

Я складаю. Привичка і зручнічть при розрахунках. Наприклад, спочатку 200-ки, потім сотки до соток, полтінніки....і так далі. Стараюсь також всі купюри складати одинаково, як писали вище, портрет на одну і ту ж сторону і не верх ногами одні відносно інших купюр. Але це необов'язково, але робиш то на автоматі вже. Коли дістаєш гроші в магазині, чи деінде, зрочно і швидко найти потрібні купюри.

 

А самий бардак в мене з купюрами після п'янки...якщо звісно ті купюри присутні ))).

Опубліковано

http://www.borovik.com/index_instruction.php?Gins=dyqn&lang_i=1

2. Характеристика робіт, завдання та посадові обов'язки касира

2.1. Виконує операції з приймання, визначення справжності та платіжності, перерахування, обліку, сортування, зберігання, видачі готівки та інших цінностей згідно з нормативно-методичними документами.
2.2. Сортує грошові білети і монети за номіналами, а також на придатні та непридатні для обігу, виявляє фальшиві, старі, пошкоджені грошові білети й монети.


Це їх робота, а так хто як хоче так і складає, чи може на копійки різного номіналу окремі відділення в гаманці зробити)))

Опубліковано

Я не психолог, але імхо ТС на підсвідомості не поважає гроші чи щось таке.

Але ви не зобов'язані цього робити, касир не права.

Опубліковано

Якось теж не заморочуюся такою х-ю.Гроші,то гроші.Куп'юра більш/менш вартісною не стане.

Зю.Але поважаю таких людей,пєдантів.) 

Опубліковано
11 минут назад, snouden сказал:

Я не психолог, але імхо ТС на підсвідомості не поважає гроші чи щось таке.

Але ви не зобов'язані цього робити, касир не права.

не те щоб не поважаю, я до них відношусь так би мовити *рівно*. Цінні не самі гроші, як такі, а те, що за них можна купити. З іншої сторони, багато людей роблять з грошей ідолопоклоніння й отримують задоволення саме від грошей, а не від того, що можна на них купити. Але то таке, всі люди різні й кожен *сходить з ума по своєму* як то кажуть. Мене більш за все цікавить моральний, а саме головне, законний аспект ситуації, в яку я потрапив. З однієї сторони, так, я трохи більше затримаю чергу, поки касир перекладе купюри, так як ЇЙ треба, заміть, не мені, з іншої сторони, я не отримую жодного задоволення й не маю жодного бажання сидітий длубатись з кожною бумажкою й якщо співставити час, витрачений на перерахунок й перекладання однієї й тієї ж суми мною та касиром, то в мене це займе в рази більше часу, ввіду того, що в касира *набита рука* це раз й в наявності рахувальна машина то два

Опубліковано

а не пішли б вони нах! не вміє рахувати (перекладати, перескладувати, чи що їй там ще швидше/зручніше) - нехай йде працювати в вантажники, а не в банк касиром. Там навчиться "перевертати", раз купюри її затрудняють.

 

До речі, терміналу пофігу яким боком ти йому купюру тикаєш (а авальовському навіть пачкою), так може гнати нафіг таких касирш?

Опубліковано
1 година тому, Zevs_Isver сказано:

p.s. в супермаркеті викладаю товари на стрічку штрихкодом до продався - так швидше

маладєса! Я теж так колись робив... Але потім набридло, коли неодноразово бачив, як та коза все-одно виймає твій "штрих-код" з пакетика, щоб повернути "кращишим" боком до сканера, чи коли все-одно воно спочатку хапало в руки, а потім починало крутити, розглядати шукати штрих-код, .і т.д.

Хоча я їм не дивуюсь, тому їхньому напівавтоматизму після цілого робочого дня одноманітного пересування-перевертання. Просто зробив висновок, що оте моє "прогинання" зовсім не прискорює обслуговування.

Опубліковано
14 хвилин тому, jack74 сказано:

маладєса! Я теж так колись робив... Але потім набридло, коли неодноразово бачив, як та коза все-одно виймає твій "штрих-код" з пакетика, щоб

бо коза якась попалась,

на касира також треба вчитися, щоб не робити чергу

Опубліковано
2 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

бо коза якась попалась,

 

18 хвилин тому, jack74 сказано:

коли неодноразово бачив,

 

Опубліковано
17 хвилин тому, woodwork сказано:

Надаю послуги по складанню купюр лице до лиця, валюта значення не має...

+

 

1 година тому, zigorko сказано:

.Але поважаю таких людей,пєдантів.) 

То вони собі так просто балдєють і це просто легкий брєдок/маразм/збочення/страдання, кароч називайте як хочете))

Опубліковано
2 годин тому, Yarchik сказано:

Багато непоскладаних купюр...

Та да. 

В мене таке щодня.

На роботі.....

 

А тих три купюрки що в гаманці і складати не треба. Розклала по одній в різні кишеньки - порядок)))

Опубліковано

 Сортування та обробка готівки - прямі обов'язки касира. В ультрафіолеті добре просвічуються купюри з будь-якої із сторін. Це прояв непрофесіоналізму. Це все одно що офіціант примусить відвідувачів ресторану винести собі декілька страв самостійно, тому що у нього надто багато клієнтів)))

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...