Перейти до змісту

Які лампи кращі LED чи Ксенон?


Jardis

Рекомендовані повідомлення

трохи офтоп:

згоріла лампочка, пішов купив дешеву (ну не було грошей!) PHILIPS 12342PRC1 (+30%) за 52 грн, і дійсно, в порівняні з незгорівшою ця світить трішки яскравіше. Хоча можливо це з-за того, що стара "вигоріла" трохи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 124
  • Створено
  • Остання відповідь

Філіпс Преміум - та що +30% - найоптимальніша лампа зі всіх існуючих по співвіднощенню ціна-якість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго вечора... давно тут не був

давно....

по лампам.. стояли в мене звичайні Н7 осрами ще зроблені в Німмечині навіть, на 55 чи вт 

згоріла одна і теж собі поставив питання що ставити, зупинився на осрамах сілверстар... одразу по заміні ніби відчутний ефект, все класно, але лампи відслужили рік ( авто досить інтенсивно використовується)

і як би бажання міняти на такі ж пропало, бо одна згоріла поставив стару оригінал і ефект майже нівелювався..

через три дні згоріла інша ну і питання відпало по таким же.

 

знайшов цікавий рев‘ю

https://www.zr.ru/content/articles/907757-igry-na-vybyvanie/

якщо коротко то ці всі + 100% це ресурс лампи, 

 

а ті хто їздить на 150 для мене це просто цікаво спитати , вам не блимають через раз? .. вона ж сліпить всіх... 

і на тих лампах написано, що вони не для повсякденного використання.... ясно там різні авто стає по різному, думаю їх в Європі як поставиш не пройдеш то..

 

діоди теж горять через рік ( чув з відгуків продавців яких знаю)

 

прийшов до висновку, що якщо і ставити то ксенон,  і не колхоз а лінзувати і норм оптику, але хто це робить в Луцьку якісно і по норм цінам не знаю. Може Kmd в курсі

бо діоди в дощ не дуже кажуть ( не знаю чи це так)

 

 

Може хтось і знайшов ту золоту середину ціна/якість

але для мене це точно не philips extreme vision +150 який сліпить і служить до року, в мене думаю буде менше

 

 

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:huh::0026:

13 годин тому, snight сказано:

згоріла одна і теж собі поставив питання що ставити, зупинився на осрамах сілверстар... одразу по заміні ніби відчутний ефект, все класно, але лампи відслужили рік ( авто досить інтенсивно використовується)

і як би бажання міняти на такі ж пропало, бо одна згоріла поставив стару оригінал і ефект майже нівелювався..

:_31: поставив назад стару згорівшу, чи що?

 

13 годин тому, snight сказано:

через три дні згоріла інша ну і питання відпало по таким же.

:0026:по яким?

 

13 годин тому, snight сказано:

якщо коротко то ці всі + 100% це ресурс лампи

еее.... шта?

 

13 годин тому, snight сказано:

а ті хто їздить на 150 для мене це просто цікаво спитати , вам не блимають через раз? .. вона ж сліпить всіх... 

щоб не сліпити зустрічних, фари потрібно нормально регулювати. Коли фари правильно відрегульовані, то і "150" не сліпить, а якщо як-небудь, задер вверх, щоб тобі чим-далі видно було, то й 55-кою сліпити будеш

 

13 годин тому, snight сказано:

і на тих лампах написано, що вони не для повсякденного використання..

:blink: де це "на них" написано таке???

Ось, напр, опис і специфікація ламп Philips RacingVision +150% Н4, ДЕ там таке написано? А ось така ж, тільки Н7... А ось ксенонова Xenon-X-tremeVision-gen2, і теж +150%... Де там написано, що вони "не для повсякденного використання"???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забув вже цитатами як користуватися....

 

Міняв одразу на дві нові, коли згоріла одна,( відповідно одна залишилася на запас), думав ясно.... що назад згорівшу не ставлять.. ну ладно

 

Osram Silver Star

 

почитайте якщо що тест  по лінку, там все розписано. всі лампи де + 100, + 500, виходять з ладу  в рази швидше чим + 30 чи звичайні....в тесті все чітко і конкретно написано...

 

+150 % не сліпить зустрічних, звісно, типу як десь тільки що написали, буду їздити 50 км по місту коли посадять корупціонерів...... я навіть пояснювати нічого не буду...

і розвивати це не хочу...мені все ясно...

 

то нічого що світло в кожного 4-того , чи 5 того сліпить вночі, це не тільки за регулювання, а за всяких там + 150 теж і ксеновів з гаража  і т.д.. Але я вам це не доведу, це ясно.

Поставте + 300 і будьте щасливі, надіюсь в нас колись буде некорупційне ТО і його повернуть.....

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

IJjgp.gif

12 годин тому, snight сказано:

я навіть пояснювати нічого не буду... і розвивати це не хочу...мені все ясно...

то для чого починав? А так виходив ляпнув на тракторній бригаді "твоя дочка - прастітутка" і пішов, а ти тепер виправдовуйся перед селом.

 

12 годин тому, snight сказано:

почитайте якщо що тест  по лінку, там все розписано. всі лампи де + 100, + 500, виходять з ладу  в рази швидше чим + 30 чи звичайні....в тесті все чітко і конкретно написано...

почитав. ЩО "все" там розписано??? Ти сам то читав??? Крім букв в суть пробував вникнути?

Читаєм:

Цитувати

Сначала — проверка в циклическом режиме при постоянном напряжении. Подаем на лампы 13,2 В, и они в течение 12 часов работают по алгоритму «секунду горит — две отдыхает» при температуре окружающего воздуха +23 °C. На следующие 12 часов лампы отключаем от сети и погружаем в морозильник (-25 °C). Затем цикл повторяем. Продолжительность таких испытаний — десять суток.

Потом — проверка в стационарном режиме при повышенном напряжении. Лампы работают при напряжении питания 16,0 В в течение четырех часов, затем каждые четыре часа поднимаем напряжение на 0,5 В дискретными шагами по 0,1 В.

Какая из ламп Н7 погаснет последней? Или, по Пушкину, «кому ж из нас… торжествовать придется одному?»

Циклические испытания «то погаснет, то потухнет» выдержали все. Ни заморозки (в морозильной камере), ни последующие пиковые нагрузки в старт-стопном режиме тоже никого не сломили.

Тобто в звичайному режимі експлуатації всі лампи в них пропрацювали ОДНАКОВО!

 

А далі - це вже було просто щоб хоч щось спалити, щоб хоч щось написати в "статтю", щоб вона почала бути схожою на "ЭКСПЄРТІЗУ" - почали підвищувати напругу до ненормальних величин. І то навіть 16 вольт всі лампи витримали! Хоча це вже абсолютно не нормальна БОРТОВА напруга, таке може бути лише коли вийде з ладу генератор (регулятор напруги в ньому), і при такому вольтажу вже почнуть горіти ВСІ лампочки, а не лише фарні. 

А подальше підвищення напруги до майже 20 вольт було схожим на "експеримент" школяра - "а коли ж йобне".

"Експертиза", блін...

 

Хоча судячи по "порадах", котрі дані були там в тій "статті", стає зрозуміло, що написано для "блондинок" і "ну треба чимось наповнювати контент"

Цитувати

НАШИ СОВЕТЫ

Спойлер


  • Сгорела лампа — меняйте парную и в другой фаре. Тогда у вас будет равномерное освещение, которого не может обеспечить тандем из старой и новой лампочек. Кроме того, если сгорела одна лампа, то, скорее всего, и второй осталось недолго.
  • Не прикасайтесь к стеклянной колбе новой лампы пальцами — следы от них приведут к потемнению при нагреве. Удалить загрязнение с колбы можно чистой ветошью, смоченной спиртом.
  • Электрический разъем лампы нагревается очень сильно — случается, что со временем пластмасса начинает крошиться. Своевременно замените такой разъем.
  • Заменив лампу, не спешите полностью собирать фару. Сначала закрепите лампу, подсоедините электрический разъем и включите свет. В случае ошибки не придется разбирать всё по новой.
  • После замены лампы желательно проверить регулировку фары.

 

 

"Сгорела лампа — меняйте парную и в другой фаре. Тогда у вас будет равномерное освещение, которого не может обеспечить тандем из старой и новой лампочек. - "равномєрноє освєщєніє"?! :) А стара і нова не дасть "равномєрного"? нєт слов... Це мені колись "шпеціаліст" на базарі втюхував чотири свічки накалу, коли я прийшов купити одну, і втирав, що якщо я заміню лише одну, а інші лишу старі, то буде "нерівномірна нагрузка", а коли я запитував  як це "нерівномірна" і на що "нагрузка", то він лише бекав-мекав.

"Кроме того, если сгорела одна лампа, то, скорее всего, и второй осталось недолго." - і що? Ну "сколько осталось", стільки нехай і досвітить! Згорить - тоді її і заміним. Це ж не в одній фарі, що якщо вже розібрав, то вже міняєш все, щоб зайвий раз не розбирати.

"Электрический разъем лампы нагревается очень сильно — случается, что со временем пластмасса начинает крошиться. Своевременно замените такой разъем." - бо ШТО? На роботу лампи це ніяк не впливає. Що він "раскрошился" ти взнаєш лише тоді, коли будеш замінювати лампу, ну і, природньо, тоді і заміниш. А що значить "своєврємєнно"??? Регулярно лазити в фари і перевіряти чи не почав він там часом кришитися??? От якщо самі клеми в тому роз'ємі вже порозгинались і з-за цього контакт зробився поганим, а з-за цього починають підгорати дроти - оце то дійсно може впливати.

"Заменив лампу, не спешите полностью собирать фару. Сначала закрепите лампу, подсоедините электрический разъем и включите свет. В случае ошибки не придется разбирать всё по новой." - :) ну, це сур'озна порада. ДЄЛЬНА! капітани ачєвіднасть...

"После замены лампы желательно проверить регулировку фары" - ну да... лампочку замінив і на СТО, перевіряти "регуліровку", бо ж вдруг ти там рефлектора зігнув! А ще краще взагалі навіть лампочку заміняти на СТО!

 

Короче, сурйозна експерДна стаття

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74 або відсип іншим користувачам, те що вживаєш, чи налий.... тебе знає. Або прекращай нести ахінею.

P.S. Про тракторну бригаду, то ти влучно:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, jack74 сказал:

"Сгорела лампа — меняйте парную и в другой фаре. Тогда у вас будет равномерное освещение, которого не может обеспечить тандем из старой и новой лампочек. - "равномєрноє освєщєніє"?! :) А стара і нова не дасть "равномєрного"? нєт слов... Це мені колись "шпеціаліст" на базарі втюхував чотири свічки накалу, коли я прийшов купити одну, і втирав, що якщо я заміню лише одну, а інші лишу старі, то буде "нерівномірна нагрузка", а коли я запитував  як це "нерівномірна" і на що "нагрузка", то він лише бекав-мекав.

"Кроме того, если сгорела одна лампа, то, скорее всего, и второй осталось недолго." - і що? Ну "сколько осталось", стільки нехай і досвітить! Згорить - тоді її і заміним. Це ж не в одній фарі, що якщо вже розібрав, то вже міняєш все, щоб зайвий раз не розбирати.

"Электрический разъем лампы нагревается очень сильно — случается, что со временем пластмасса начинает крошиться. Своевременно замените такой разъем." - бо ШТО? На роботу лампи це ніяк не впливає. Що він "раскрошился" ти взнаєш лише тоді, коли будеш замінювати лампу, ну і, природньо, тоді і заміниш. А що значить "своєврємєнно"??? Регулярно лазити в фари і перевіряти чи не почав він там часом кришитися??? От якщо самі клеми в тому роз'ємі вже порозгинались і з-за цього контакт зробився поганим, а з-за цього починають підгорати дроти - оце то дійсно може впливати.

"Заменив лампу, не спешите полностью собирать фару. Сначала закрепите лампу, подсоедините электрический разъем и включите свет. В случае ошибки не придется разбирать всё по новой." - :) ну, це сур'озна порада. ДЄЛЬНА! капітани ачєвіднасть...

"После замены лампы желательно проверить регулировку фары" - ну да... лампочку замінив і на СТО, перевіряти "регуліровку", бо ж вдруг ти там рефлектора зігнув! А ще краще взагалі навіть лампочку заміняти на СТО!

 

Короче, сурйозна експерДна стаття

А що не так зі статтею? Будь який автовиробник таке радить робити.

Тепер по-пунктно:

Цитата

А стара і нова не дасть "равномєрного"? нєт слов..

З часом нитка накалювання вигорає і інтенсивність світлового потоку зменшується, тому якщо поставити стару(справа) і нову(зліва), то нова буде освітлювати зліва\по-центру нормально, а стара, справа погано, отже і буде нерівномірність освітлювання, особливо обочини.

Цитата

Заменив лампу, не спешите полностью собирать фару. Сначала закрепите лампу, подсоедините электрический разъем и включите свет. В случае ошибки не придется разбирать всё по новой." - :) ну, це сур'озна порада. ДЄЛЬНА! капітани ачєвіднасть...

стаття писана не для суперспеців, а для загалу, серед яких є і "блондини", які ой забув під'єднати

Цитата

"Электрический разъем лампы нагревается очень сильно — случается, что со временем пластмасса начинает крошиться. Своевременно замените такой разъем." - бо ШТО? На роботу лампи це ніяк не впливає. Що він "раскрошился" ти взнаєш лише тоді, коли будеш замінювати лампу, ну і, природньо, тоді і заміниш. А що значить "своєврємєнно"??? Регулярно лазити в фари і перевіряти чи не почав він там часом кришитися??? От якщо самі клеми в тому роз'ємі вже порозгинались і з-за цього контакт зробився поганим, а з-за цього починають підгорати дроти - оце то дійсно може впливати.

Саме так, від поганого контакту, окислення, вологи пластик крошиться і є ймовірність КЗ.

Цитата

"После замены лампы желательно проверить регулировку фары" - ну да... лампочку замінив і на СТО, перевіряти "регуліровку", бо ж вдруг ти там рефлектора зігнув! А ще краще взагалі навіть лампочку заміняти на СТО!

Якщо взяти лампочки різних виробників (і навіть одного виробника і різних партій\заводів), то направленість потоку і шторки відносно площини посадки в фару в них буде різна. Це спостерігав неодноразово. Якщо по-уму, то треба регулювати не тільки при заміні, а й при кожному другому ТО.

А те що хочеться зекономити, то вже діло третє.

А тепер про 55 Вт - 150 Вт. Ти ж не будеш спорити, що потужність світлового потоку в лампах розжарювання можна збільшити лиш збільшенням потужності нитки розжарюванням (збільшенням площі, витків, товщини...). Це призводить до збільшення тепла, яке виділяє лампа. А фари інженерами виробника розраховані на відведення певної кількості тепла для 55 Вт, а ні як не на150 Вт, тому лампа в 150 Вт перегрівається і згорає раніше ніж могла б прослужити. Тому багато горекористувачів критикують : погані ті філіпси\осрами бо швидко горять. А причина в іншому. Те ж саме стосується світлодіодних ламп, які гріються теж не слабо і тому на них ставлять системи вентиляторні відводу тепла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, vaz75 сказано:

З часом нитка накалювання вигорає і інтенсивність світлового потоку зменшується, тому якщо поставити стару(справа) і нову(зліва), то нова буде освітлювати зліва\по-центру нормально, а стара, справа погано, отже і буде нерівномірність освітлювання, особливо обочини.

ти мене за школяра-третьокласника маєш? Звичайно я знаю про вигорання і т.д., але навіть коли ти ставиш дві повністю однакових лампи, все-одно ти не отримаєш  "РІВНОМІРНОГО" світлового потоку, так як така властивість фар - різний світловий потік в різних напрямках. А те, що десь там зліва пламка світла ледве-помітно буде відрізнятись від якщо б ти встановиви тутди нову лампу, то це ти оком не помітиш. Хіба що сфоткаєш плями на стіні і порівняєш "малюнок" на компі.

 

2 годин тому, vaz75 сказано:

стаття писана не для суперспеців, а для загалу, серед яких є і "блондини", які ой забув під'єднати

ну так а я про що?! Але ж не "ЕКПЕРТИЗА", як її подали!

 

2 годин тому, vaz75 сказано:

Саме так, від поганого контакту, окислення, вологи пластик крошиться і є ймовірність КЗ.

:) ну покрошився пластик (хоча він не покрошиться, поки ти його не зачіпиш), і що далі? Чомусь зненацька попригинаються клеми одна до одної??? Не сміши мене. В мене не "девятці" взагалі пласмасок не було (таку купив, а побачив це лише коли поліз замінювати лампочку), дроти вдягались прямо на лампи (доки руки не дійшли замінити)

Тим більше, в статті "для блондинок" такі тонкощі ну явно ні до чого :) Можна просто написати: "регулярно возіть машинку на СТО, щоб дяді її превіряли"

 

2 годин тому, vaz75 сказано:

А тепер про 55 Вт - 150 Вт. Ти ж не будеш спорити, що потужність світлового потоку в лампах розжарювання можна збільшити лиш збільшенням потужності нитки розжарюванням (збільшенням площі, витків, товщини...). Це призводить до збільшення тепла, яке виділяє лампа. А фари інженерами виробника розраховані на відведення певної кількості тепла для 55 Вт, а ні як не на150 Вт, тому лампа в 150 Вт

В основному погоджуюсь, але трішки поправлю, так як світловий потік (той, який ти сприймає очима як сильно чи слабо) ще залежить і від "темератури" випромінюваного світла, від газу всередині лампи (є, напр., криптонові, котрі помаліше "випалюють" вольфрам, відповідно довше світять "добре", але й коштують відповідно... то й же ксенон і т.д)

 

2 годин тому, vaz75 сказано:

... згорає раніше...

а проти цього я взагалі не сперечався

 

ПиСи: а звідки данні про 150Вт? що раз "+150%", значить це 150 Ват?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, jack74 сказал:

ПиСи: а звідки данні про 150Вт? що раз "+150%", значить це 150 Ват?

Ні це образно. Але якщо взяти амперметр і поміряти струм штатної 55Вт лампи і лампи "+150%", то ти здивуєшся, сила струму останньої буде дещо вища (не на 150 Вт, звісно).

Більше сперечатися з тобою не буду, бо це марно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 минуты назад, vaz75 сказал:

Ні це образно. Але якщо взяти амперметр і поміряти струм штатної 55Вт лампи і лампи "+150%", то ти здивуєшся, сила струму останньої буде дещо вища (не на 150 Вт, звісно).

Більше сперечатися з тобою не буду, бо це марно.

Що штатна, що лампа 110+ будуть використовувати ту ж саму потужність - 55 вт. Різниця лише в нитці накалу - у 110+ вона буде тоньшою, тому і термін служби такої лампи буде менше.

А взагалі є такий канал на ютубі як "Test Lab" де є купа відео з тестами ламп.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

2 годин тому, vaz75 сказано:

якщо взяти амперметр і поміряти струм штатної 55Вт лампи і лампи "+150%", то ти здивуєшся, сила струму останньої буде дещо вища (не на 150 Вт, звісно).

впевнений? А ти візьми і поміряй. Я думаю, що здивуєшся ти  ;) 

 

2 годин тому, vaz75 сказано:

сила струму останньої буде дещо вища (не на 150 Вт, звісно).

а на скільки? ;) 

 

2 годин тому, vaz75 сказано:

Більше сперечатися з тобою не буду, бо це марно.

звичайно марно сперечатись про те, чого ти не знаєш, не пробував, не тестував, а сам собі так придумав. Твоє твердження 

3 годин тому, vaz75 сказано:

потужність світлового потоку в лампах розжарювання можна збільшити лиш збільшенням потужності 

початково хибне, а тому всі твої подальші висновки невірні.

Скажу тобі з досвіду - колись на фіаті я замінив штатні 55/65 на 95/100. Так, саме по потужності, а не "+100%". Після цього відразу почав підгоряти перемикач світла, і я, звичайно, змушений був ставити додаткові релюшки, щоб дійсно збільшений струм на лампи йшов через них, а не через перемикач. Так от тут відразу на практиці відчутно було збільшення струму, а не як в тебе - в нафантазованій тобою теорії. Переінакшу - якби лампи "+150%" дійсно брали б набагато більше струму, то в машині вигоряло б щось, чи-то місця запобіжників, чи-то клеми самих ламп, чи ще десь, а цього нема. Висновок?

 

ПиСи: до речі, тоді на фіаті штатні рефлетори, штатні фари, штатні клеми і пласмаски спокійно витримували підвищене тепловипромінювання, і з фарами і дротами нічого не сталося, так що і тут твоя (вірніше навіть не твоя, а інет-"експертів") теорія шкутильгнула.

ПиПиСи: їздив років 5, так що часу для цього "тестування" достатньо було. Я про фари. А лампи - згорали, звичайно, час-від-часу, як і звичайні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, jack74 сказал:

чого ти не знаєш, не пробував, не тестував, а сам собі так придумав.

Тихо, тихо. Жовчю не захлинись.

Я міряв, але давно, тоді не відповідало. Технології "+щось" з того часу змінилися, це показав @Dean. Погоджуюся з цим.

Але ти теж нічого не міряв.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти міряв? І чого мені не віриться :) Ну, якщо й міряв, то точно то були оті, "старої технології", збільшували світловий потік саме так, як ти писав - тупим збільшенням струму. Але ж тоді на них так і писало, 95/100, 100/105, а на цих вказано 55/60, але "+ххх%", знач, певно, щось то є, правда?

 

А от поки ти писав  свою "нежовч", я взяв і поміряв :)  Так от штатна, котра звичайна, споживає 4,67А, а ота "+30%" 4,58А (обидві вже були нагріті, якщо хтось зара захоче лікбез про зміну опору при нагріванні розповісти). Скажи яка фігня буває... 

Не віриш? - під'їду якось до магазину, сам переконаєшся. 

Правда то в мене лише "+30%", а не "+150%", ну яку маю. Хто має "+150%" - давайте для цікавості мірнем. Я навіть під'їду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, jack74 сказал:

Ти міряв? І чого мені не віриться :) Ну, якщо й міряв, то точно то були оті, "старої технології", збільшували світловий потік саме так, як ти писав - тупим збільшенням струму. Але ж тоді на них так і писало, 95/100, 100/105, а на цих вказано 55/60, але "+ххх%", знач, певно, щось то є, правда?

 

А от поки ти писав  свою "нежовч", я взяв і поміряв :)  Так от штатна, котра звичайна, споживає 4,67А, а ота "+30%" 4,58А (обидві вже були нагріті, якщо хтось зара захоче лікбез про зміну опору при нагріванні розповісти). Скажи яка фігня буває... 

Не віриш? - під'їду якось до магазину, сам переконаєшся. 

Правда то в мене лише "+30%", а не "+150%", ну яку маю. Хто має "+150%" - давайте для цікавості мірнем. Я навіть під'їду.

Маладца. От бачиш, можеш і нормально спілкуватися. Вірю тобі, під'їжджати не треба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це з розряду такого....

 

Є  авто де все розраховано, по електриці, підвісці, прохідності ну і так далі, по всьому.

Де все розраховували інженери і так далі. До речі які є професіонали, а не любителі чи теоретики... і їх там багато....

 

і є Джек, який каже, хлопці, це все що там написано то Фігня.... я там поставив лампи в два рази потужніші і нічого не згоріло... або згоріло не сильно, або не встигло згоріти.... І все що ви пишете, то хрєнь, бо я це пробував...

 

А цікаво, якби ви стрибали з парашута який витримував, би наприклад 80 кг, а ваша вага була 160, теж би тестанули стрибок?

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, snight сказано:

і є Джек, який каже, хлопці, це все що там написано то Фігня.... я там поставив лампи в два рази потужніші

про "там все написано" я вже тебе розпитував, ти відповів??? То не продовжуй нести "фігню" далі.

А про "потужніші" - почитай трішки фізику, може щось почнеш розуміти

 

6 годин тому, sobchuk30k сказано:

Маю +50% і +130%.можем мірнути,я на 8-го Березня.

Отже, мірнули ми ці лампи (Філіпси). +50% споживає струму 4,70А, а +130% споживає 4,81А. Закон Ома пошукаєте самі, щоб порахувати потужність. А хто не може цього зробити, то будь-ласка, не влазьте в суперечку, аргументуючись "експерДними" статтями. Не все, що пишуть в інтернеті, правда.

 

А по суб'єктивному враженню "на око", от наскільки яскравіша моя "+30%" відносно моєї старої звичайної (Осрам), так настільки ж й ота +130% яскравіша моєї +30%

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, jack74 сказал:

про "там все написано" я вже тебе розпитував, ти відповів??? То не продовжуй нести "фігню" далі.

А про "потужніші" - почитай трішки фізику, може щось почнеш розуміти

 

Отже, мірнули ми ці лампи (Філіпси). +50% споживає струму 4,70А, а +130% споживає 4,81А. Закон Ома пошукаєте самі, щоб порахувати потужність.

 

Ти впевнений, що закон Ома? Може по формулі потужності електрокола з постійним струмом? Але то оффтоп. Бачиш все ж 

19 часов назад, vaz75 сказал:

сила струму останньої буде дещо вища (не на 150 Вт, звісно).

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачиш!, можеш коли хочеш ;) 

 

А оте "все ж" ну ніяк не пройде :) тому як по твоїй логіці ота 150-ка мала б споживати біля 11 ампер, тобто в два з половиною рази більше звичайної, а реально струм більший лише на 140 міліампер, чим можна нехтувати. Іншими слова, при заявленому збільшенні світлового потоку на 150%, споживає вона всього лиш на 3% більше струму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, jack74 сказал:

Бачиш!, можеш коли хочеш ;) 

 

А оте "все ж" ну ніяк не пройде :) тому як по твоїй логіці ота 150-ка мала б споживати біля 11 ампер, тобто в два з половиною рази більше звичайної, а реально струм більший лише на 140 міліампер, чим можна нехтувати. Іншими слова, при заявленому збільшенні світлового потоку на 150%, споживає вона всього лиш на 3% більше струму.

Та звісно ж ні. З відео вище зрозуміло що ампераж  +/- приблизний. Виробники щось додали до вольфраму, чи газу в колбі, щоб збільшити яскравість. Як воно впливає на довговічність - питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, vaz75 сказано:

 Як воно впливає на довговічність - питання.

Був на семінарі по лампі AG.Довговічність коротша,+наші дороги,на нитку розжарювання ями впливають негативно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Джек, я з вами на ти не переходив....

 

Мені достатньо розуміти як і де обслуговувати своє авто, і в кого запитати пораду при потребі.

Для цього мені не треба бути фізиком, механіком, сантехніком.  Є основи всіх речей, а є спеціалізація... Думаю ви знову поспорите, і скажете, то все фігня....

 

І лінк у вас був не на плейбой, а на авторитетний журнал ( де, на мою особисту думку, люди краще обізнані з тим, що вони робили і як тестувати)

якщо ви б почитали, то основний акцент був на ресурс ламп, а не сліпить чи ні і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...