Перейти до змісту
jack74

В Луцьку хочуть вдосконалити транспортну мережу

Recommended Posts

У ЛУЦЬКУ ВИЗНАЧАЮТЬ, ХТО І ЗА СКІЛЬКИ РОЗРОБИТЬ СХЕМУ РУХУ ТРАНСПОРТУ

Цитувати

Департамент житлово-комунального господарства Луцькради проводить тендер для розробки комплексної схеми руху транспорту в місті. Бюджет тендеру – 600 тисяч гривень.

Нині триває етап кваліфікації переможця. Серед претендентів три компанії. Представництво "Дорнієр консалтинг інтернешенал ГМБХ", яке запропонувало найнижчу ціну, було дискваліфіковане. Компанія запропонувала ціну не відповідно до технічного завдання та не надала усіх необхідних документів.

Київське ТзОВ "А+С Україна" запропонувало найнижчу ціну в 554388 грн. А Харківський національний дорожньо-транспортний університет міг би виконати роботи за 600 тисяч гривень, йдеться на порталі smarttender.biz.

Календарний графік виконання робіт визначений на 2017-2018 роки.

Зокрема, виконавець повинен обстежити транспортні потоки на магістральній вулично-дорожній мережі у період вересень-листопад 2017 року, обстежити пасажиропотоки громаського транспорту, розробити заходи по вдосконаленню організації дорожнього руху на ділянках і місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод, вузлах з транспортними затримками та біля ринків, надати пропозиції щодо вдосконалення світлофорного регулювання.

У технічному завданні також вказана вимога надати пропозиції щодо розвитку велосипедної мережі в місті, підземних переходів, зон відпочинку та заняття спортом, а також пропозицій щодо розширення зон зберігання та паркування автотранспорту, в тому числі на підходах до центральної частини міста, в житлових кварталах, вздовж магістральних вулиць біля об'єктів масового відвідування громадян.

а без розробки КОМПЛЕКСНОЇ схеми вони не знають, де проблеми і що потрібно ще робити?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Наскільки я пам'ятаю, вже ж розроблений генплан Луцька, і там закладено було набагато вперед на перспективу і будівництва нових розв'язок, і багато іншого, то вже що, не підходить? Треба по-новому розпиляти трошки міських грошей?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
В 13.09.2017 в 13:19, jack74 сказал:

У ЛУЦЬКУ ВИЗНАЧАЮТЬ, ХТО І ЗА СКІЛЬКИ РОЗРОБИТЬ СХЕМУ РУХУ ТРАНСПОРТУ

а без розробки КОМПЛЕКСНОЇ схеми вони не знають, де проблеми і що потрібно ще робити?

"Зокрема, виконавець повинен обстежити транспортні потоки на магістральній вулично-дорожній мережі у період вересень-листопад 2017 року, обстежити пасажиропотоки громаського транспорту, розробити заходи по вдосконаленню організації дорожнього руху на ділянках і місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод, вузлах з транспортними затримками та біля ринків, надати пропозиції щодо вдосконалення світлофорного регулювання.

У технічному завданні також вказана вимога надати пропозиції щодо розвитку велосипедної мережі в місті, підземних переходів, зон відпочинку та заняття спортом, а також пропозицій щодо розширення зон зберігання та паркування автотранспорту, в тому числі на підходах до центральної частини міста, в житлових кварталах, вздовж магістральних вулиць біля об'єктів масового відвідування громадян."

В той час як в усьому світі міста позбуваються автомобільного руху задля велосипедів та громадського транспорту, в Луцьку зменшують зелені зони в дворах, розміщуючи паркувальні зони, та виганяють ринки за місто, влаштовуючи на їх місці парковки. Автомобілі виживають лучан. Йдеться також про зменшення рівня забрудненості повітря в містах.
 

«Політика паркування має заохочувати використання громадського транспорту та велосипедів, а не автомобілів»
Гетеборг – місто, де автомобілі їздять зі швидкістю пішоходів
https://hmarochos.kiev.ua/2016/09/08/geteborg-misto-de-avtomobili-yizdyat-zi-shvidkistyu-pishohodiv/
Цікавий приклад европейського міста , що дбає про своїх людей ...
Цитую: ..." В паркувальній політиці міста широко задіяні такі складові як розмір плати за парковку, її доступність, привязка до часу тощо.
Все місто розділено на зони, на яких встановлена відповідна ціна паркування за годину та максимальний час паркування. Наприклад, в зоні, де більше всього магазинів, дозволяється залишити автомобіль максимум на 30 хв та заплатити за паркування 20 шведських крон (ціна чашки кави). А в районі розташування бізнес-центрів та адміністративних будівель дозволяється залишати машину на дві години максимум з погодинною оплатою в 30 крон. Найвища ціна за паркування – в робочі години з 08:00 до 18.00. Загалом, як вважають у Гетеборзі, «політика паркування має заохочувати використання громадського транспорту та велосипедів, а не автомобілів».
До 2035 року планується вдвічі збільшити кількість пішоходів та користувачів громадського транспорту, зменшити на 25 % використання авто.
Саме пішоходи та велосипедисти почувають тут себе у повній безпеці. Саме на них сконцентрована увага, вони є найбільшим пріоритетом, саме на них орієнтується вся дорожня інфраструктура цього шведського міста. Фактично, у місті вже виробилась ціла філософія такого вуличного руху.
Експерти з Гетеборга акцентують: аби досягти зменшення кількості автомобілів, і, відповідно, збільшити кількість охочих пересісти на громадський транспорт, не варто на останньому економити. Основне, як зазначають у Гетеборгу, необхідно забезпечити відчуття комфорту тим, хто вирішив поміняти власне авто на громадський транспорт. При цьому, як зазначають експерти, ціна за проїзд в громадському транспорті не настільки важлива, основне – це забезпечення комфорту для пасажирів.

Польща: 9 злотих за годину паркування в місті
http://monitor-press.info/ua/categories/polshcha/24263-novyi-zakonoproekt-ministerstva-navit-9-zlotykh-za-hodynu-parkuvannia-v-misti
Законопроект передбачає можливість розрахунку плати за паркування залежно від мінімальної зарплати. Департамент пропонує, щоб година паркування коштувала 0,15 % від мінімальної зарплати. А в зонах середмістя, тобто в центрах міст, які мають більше 200 тис. жителів, запропонували тариф 0,45 % від мінімальної зарплати, тобто 3 і 9 злотих відповідно.

Підвищиться також штраф за відсутність оплати: з 50 до 200 злотих. Законопроект також передбачає, що органи місцевого самоврядування зможуть брати плату за паркування й у свята. Проте це накладає певні обмеження на мерії, адже 65 % від плати за паркування і 100 % коштів від штрафів повинні піти на розвиток міського громадського транспорту.

Автомобілям не місце на вулицях міст. В усьому світі міська влада та фахівці з урбаністики міркують над тим, як створити більший простір для пішоходів і обмежити простір для автомобілів.
12 великих міст, де будуть заборонені автомобілі
http://www.hroniky.com/news/view/9147-12-velykykh-mist-de-budut-zaboroneni-avtomobili
http://ecoaction.org.ua/yak-mista-boryutsya-za-chyste-povitrya.html

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
On 13.09.2017 at 13:19, jack74 сказано:

У ЛУЦЬКУ ВИЗНАЧАЮТЬ, ХТО І ЗА СКІЛЬКИ РОЗРОБИТЬ СХЕМУ РУХУ ТРАНСПОРТУ

У технічному завданні також вказана вимога надати пропозиції щодо розвитку велосипедної мережі в місті, 

 

У світі транспортну мережу роблять виходячи із першочергового забезпечення розвитку велосипедної мережі, а у нас стосовно такого питання лише "вимога надати пропозиції"

 

упд. @Ivanna уже детальніше розписала.

 

п.с. просто у бюджеті міста є лишні 600 тис.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
Цитувати

Автомобілям не місце на вулицях міст. В усьому світі міська влада та фахівці з урбаністики міркують над тим, як створити більший простір для пішоходів і обмежити простір для автомобілів.

Чергова мода. Маятник качнеться назад, будуть знов автомобілі повертати і згадувати як це зручно.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
В 16.09.2017 в 18:45, Ivanna сказал:

«Політика паркування має заохочувати використання громадського транспорту та велосипедів, а не автомобілів»

 

звичайно, але і відповідним повинен бути рівень комфорту громадського транспорту, а не "я 10-20 хв при будь-якій негоді чекаю маршрутне таксі, а потім думаю як в нього затрамбуватися" :)

і повірте мені, треба починати саме із заміни ржавих і скрипучих богданів і еталонів, що роблять димову завісу при кожному натиску на педаль газу, а не з позбавлення від автомобілів (про корчі не йдеться).

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Arden сказал:

 

звичайно, але і відповідним повинен бути рівень комфорту громадського транспорту, а не "я 10-20 хв при будь-якій негоді чекаю маршрутне таксі, а потім думаю як в нього затрамбуватися" :)

і повірте мені, треба починати саме із заміни ржавих і скрипучих богданів і еталонів, що роблять димову завісу при кожному натиску на педаль газу, а не з позбавлення від автомобілів (про корчі не йдеться).

Згідна. В луцьких умовах, з нашим рівнем комфорту в громадському транспорті, ми ще не скоро позбудемося приватних авто в центрі міста.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

хорошим прикладом, як безтолково продовжують закопукати гроші міськради і наші з вами можна побачити після "реорганізації" кільця біля стадіону. Десятки квадратних кілометрів непотрібного асфальту....

 

Це при тому, що самою організацією руху реально ніхто не займається. Чи може я помиляюсь і ви мені підкажете організацію, яке це робить в Луцьку? Бо я більше не можу, тут пару таких кричущих аварійних моментів, які треба терміново усувати!

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Та це він, мабуть, про те що врешті-решт впорядкували це перехрестя поклавши асфальт (прибравши тим самим оті вибоїни і колдобіни), але ще не нанесли розмітку.Якщо так і далі будуть "реорганізовувати" і не лише центральні вулиці, то я не проти.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, S30 said:

Та це він, мабуть, про те що врешті-решт впорядкували це перехрестя поклавши асфальт (прибравши тим самим оті вибоїни і колдобіни), але ще не нанесли розмітку.Якщо так і далі будуть "реорганізовувати" і не лише центральні вулиці, то я не проти.

Ну я якби тежа ЗА те, аби дороги були нормальними для руху, але нащо "вбухувати" зайві гроші в 4 полоси шириною в одну сторону, якщо нормально використовувати будуть лише 1,5 з них? Так само ті здоровенні заасфальтовані трикутники навколо кільця - що не можна було так само зробити гарні газончики і розвести потоки - кому куда повертати.

 

Але у нас до такого рівня проектування ще не скоро мабуть дійдуть, навіть той проект за 600тис.грн. навряд чи шось пристойне.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
4 годин тому, itax сказано:

але нащо "вбухувати" зайві гроші в 4 полоси шириною в одну сторону

Чє за брєд? Спочатку глянь визначення ряду ( смуга руху ) в пдр, а потім критикуй.

Стосовно газончиків з квяточками, так заасфальтувати дешевше.

Враження таке що пан автівки не має, а має бажання покритикувати.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
12 часов назад, itax сказал:

але нащо "вбухувати" зайві гроші в 4 полоси шириною в одну сторону, якщо нормально використовувати будуть лише 1,5 з них? Так само ті здоровенні заасфальтовані трикутники навколо кільця - що не можна було так само зробити гарні газончики і розвести потоки - кому куда повертати.

Тому що це був ремонт, а не реорганізація(хоча за одне те зрізане дерево вже роблю низький уклін). А місту потрібна саме реорганізація. Це і впорядкування світлофорів і знаків, парковок, реорганізація руху громадського транспорту, прибирання лишніх зупинок та багато іншого. За такі копійки люди з іншого міста навряд чи зроблять нормальний проект.

Для початку могли б на якомусь сайті збирати пропозиції лучан. В мене, наприклад,  є десятки пропозицій по вдосконаленню і претензій по вже виконаному благоустрою. Є навіть бажання це все в блог оформити.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
В 17.09.2017 в 12:20, SunSeth сказал:

На ФБ один про це все написав щось типу "Дайте мені пачку маркерів, А3, тиждень часу і за 30 тис . я вам зроблю схему руху транспорту".

В нас спочатку в цю справу хотіли 1 млн грн власти
https://dozorro.org/tender/UA-2017-03-23-002762-b#tender

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз




×