Перейти до змісту

Кунсткамера


EleKtrik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 година тому, jack74 сказано:

Певно, в той двигун заливали лише ХАДО :)

Діагноз невірний. Причина коксу - деструктивні зміни в КВКГ. + заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди.

  • Відповідей 191
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

:) це був не діагноз, це був жарт :)

А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване

 

Опубліковано
1 хвилина тому, jack74 сказано:

:) це був не діагноз, це був жарт :)

А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване

 

Блін, от що ти ліпиш. EGR чистюній, лише легка сажа. Машина кінець 2006. 

P.S. "вскриваю" по декілька авто на день!

 

Опубліковано
7 часов назад, EleKtrik сказал:

...заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди.

колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла :)

maxresdefault.jpg

Опубліковано
On 9/16/2017 at 21:36, vaz75 сказано:

колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла :)

maxresdefault.jpg

з схожими ситуаціями зтикався ...

Опубліковано

Ремонт вентилятора опалювача. Чим французи думали, коли його туди ставили:blink:. І, доречі, хтось там вже був:)

IMG_20170919_112346801.jpg

IMG_20170919_112343476.jpg

Опубліковано

Коробка в аварії, ривкі і удари. А перед тим брали баюри по зеркала- Passat цього непростив:D  Інше фото опісля відновлення.

IMG_20170815_094959289.jpg

IMG_20170815_103947969.jpg

  • 2 місяця потому...
Опубліковано
5 хвилин тому, rossonero1899 сказано:

Якщо вам не тяжко, то пару слів на рахунок фотографій, не всі тут спеціалісти)

Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести:blink:

Опубліковано

А взагалі не бачу нічого дивного. Голи намагаються відкрутити закислі (закоксовані) свічки наклу зачасту їх ламають, потім висвердлюють, псуючи різьбу блока. Коли вкручують нові, та нарізає свою різьбу. А потім при відкручуванні ось такий ефект, як на фото.

Опубліковано

Та ні, в даному випадку не то пальто, перед цими що викручував стояли невірно підібрані свічки, з іншим кроком. І відповідно коли міняли непоправили різьбу. Я різьбу поправив, поставив вірні свічки на пасту. 

Опубліковано
27 минут назад, EleKtrik сказал:

Чогось авто, порою, погано заводиться:)

IMG_20171215_132516744.jpg

Рідина- то електроліт...

IMG_20171215_133610984.jpg

Навіть баби, коли авто ламається, капот для вигляду підіймають. А цей унікум походу взагалі його ніколи не відкривав.

Опубліковано
1 година тому, EleKtrik сказано:

В шарана блок АКБ закритий кришкою...

Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? 

Опубліковано
16 хвилин тому, pashtik сказано:

Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? 

Дефект акума, перезаряд, погано зажата клема, тощо.

Опубліковано
3 годин тому, pashtik сказано:

Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? 

мікротріщини навколо клеми, чи клеми вихитали (чи-то частим зніманням клем, чи-то дроти сильно висіли і вібрували, чи-то акум такий "якісний", чи все разом), в результаті в тих місцях виходять кислотні випари (навіть в гелевих) і клеми починають швидко окислятись. Як боротись? Колись за совка, якщо вже таке сталось, рекомендували вирізати войлочну чи паролонову "шайбу", котра вдягалася б на клему акума під клему дрота, і просочити її моторним мастилом.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...