EleKtrik Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 10:52 Автор Поділитися #26 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 10:52 1 година тому, jack74 сказано: Певно, в той двигун заливали лише ХАДО Діагноз невірний. Причина коксу - деструктивні зміни в КВКГ. + заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:16 Поділитися #27 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:16 це був не діагноз, це був жарт А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:20 Автор Поділитися #28 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:20 1 хвилина тому, jack74 сказано: це був не діагноз, це був жарт А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване Блін, от що ти ліпиш. EGR чистюній, лише легка сажа. Машина кінець 2006. P.S. "вскриваю" по декілька авто на день! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:23 Поділитися #29 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:23 добре-добре-добре все-все, не буду більше встрягати в твою тему Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 18:36 Поділитися #30 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 18:36 7 часов назад, EleKtrik сказал: ...заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди. колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:31 Автор Поділитися #31 Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:31 On 9/16/2017 at 21:36, vaz75 сказано: колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла з схожими ситуаціями зтикався ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:34 Автор Поділитися #32 Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:34 Ремонт вентилятора опалювача. Чим французи думали, коли його туди ставили. І, доречі, хтось там вже був 7 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 14:34 Автор Поділитися #33 Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 14:34 Коробка в аварії, ривкі і удари. А перед тим брали баюри по зеркала- Passat цього непростив Інше фото опісля відновлення. 4 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergkots Опубліковано 22 Вересня, 2017 в 11:55 Поділитися #34 Опубліковано 22 Вересня, 2017 в 11:55 Можна до вас на діагностику потрапити? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
host1303 Опубліковано 24 Вересня, 2017 в 17:45 Поділитися #35 Опубліковано 24 Вересня, 2017 в 17:45 это остатки еды от тех лошадей которые подохли в этом движке..)))))))))))) 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 9 Грудня, 2017 в 08:15 Автор Поділитися #36 Опубліковано 9 Грудня, 2017 в 08:15 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
rossonero1899 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 07:56 Поділитися #37 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 07:56 Якщо вам не тяжко, то пару слів на рахунок фотографій, не всі тут спеціалісти) 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 08:02 Автор Поділитися #38 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 08:02 5 хвилин тому, rossonero1899 сказано: Якщо вам не тяжко, то пару слів на рахунок фотографій, не всі тут спеціалісти) Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergkots Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:33 Поділитися #39 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:33 2 годин тому, EleKtrik сказано: Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести Їх молотком забивали? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:47 Поділитися #40 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:47 2 часа назад, EleKtrik сказал: Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести Ти "злизав"? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:50 Поділитися #41 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:50 А взагалі не бачу нічого дивного. Голи намагаються відкрутити закислі (закоксовані) свічки наклу зачасту їх ламають, потім висвердлюють, псуючи різьбу блока. Коли вкручують нові, та нарізає свою різьбу. А потім при відкручуванні ось такий ефект, як на фото. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 12:07 Автор Поділитися #42 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 12:07 Та ні, в даному випадку не то пальто, перед цими що викручував стояли невірно підібрані свічки, з іншим кроком. І відповідно коли міняли непоправили різьбу. Я різьбу поправив, поставив вірні свічки на пасту. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 11:32 Автор Поділитися #43 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 11:32 Чогось авто, порою, погано заводиться Рідина- то електроліт... 2 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
volks Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:01 Поділитися #44 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:01 27 минут назад, EleKtrik сказал: Чогось авто, порою, погано заводиться Рідина- то електроліт... Навіть баби, коли авто ламається, капот для вигляду підіймають. А цей унікум походу взагалі його ніколи не відкривав. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:08 Автор Поділитися #45 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:08 В шарана блок АКБ закритий кришкою... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pashtik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:12 Поділитися #46 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:12 1 година тому, EleKtrik сказано: В шарана блок АКБ закритий кришкою... Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:30 Автор Поділитися #47 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:30 16 хвилин тому, pashtik сказано: Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? Дефект акума, перезаряд, погано зажата клема, тощо. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 16:54 Поділитися #48 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 16:54 3 годин тому, pashtik сказано: Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? мікротріщини навколо клеми, чи клеми вихитали (чи-то частим зніманням клем, чи-то дроти сильно висіли і вібрували, чи-то акум такий "якісний", чи все разом), в результаті в тих місцях виходять кислотні випари (навіть в гелевих) і клеми починають швидко окислятись. Як боротись? Колись за совка, якщо вже таке сталось, рекомендували вирізати войлочну чи паролонову "шайбу", котра вдягалася б на клему акума під клему дрота, і просочити її моторним мастилом. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Популярний пост EleKtrik Опубліковано 19 Грудня, 2017 в 13:39 Автор Популярний пост Поділитися #49 Опубліковано 19 Грудня, 2017 в 13:39 10 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 19 Грудня, 2017 в 15:33 Поділитися #50 Опубліковано 19 Грудня, 2017 в 15:33 бля, воно ще ж якось і за кермом здить Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти