EleKtrik Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 10:52 Автор #26 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 10:52 1 година тому, jack74 сказано: Певно, в той двигун заливали лише ХАДО Діагноз невірний. Причина коксу - деструктивні зміни в КВКГ. + заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди.
jack74 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:16 #27 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:16 це був не діагноз, це був жарт А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване
EleKtrik Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:20 Автор #28 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:20 1 хвилина тому, jack74 сказано: це був не діагноз, це був жарт А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване Блін, от що ти ліпиш. EGR чистюній, лише легка сажа. Машина кінець 2006. P.S. "вскриваю" по декілька авто на день!
jack74 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:23 #29 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 11:23 добре-добре-добре все-все, не буду більше встрягати в твою тему
vaz75 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 18:36 #30 Опубліковано 16 Вересня, 2017 в 18:36 7 часов назад, EleKtrik сказал: ...заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди. колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла
EleKtrik Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:31 Автор #31 Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:31 On 9/16/2017 at 21:36, vaz75 сказано: колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла з схожими ситуаціями зтикався ...
EleKtrik Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:34 Автор #32 Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 08:34 Ремонт вентилятора опалювача. Чим французи думали, коли його туди ставили. І, доречі, хтось там вже був
EleKtrik Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 14:34 Автор #33 Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 14:34 Коробка в аварії, ривкі і удари. А перед тим брали баюри по зеркала- Passat цього непростив Інше фото опісля відновлення.
sergkots Опубліковано 22 Вересня, 2017 в 11:55 #34 Опубліковано 22 Вересня, 2017 в 11:55 Можна до вас на діагностику потрапити?
host1303 Опубліковано 24 Вересня, 2017 в 17:45 #35 Опубліковано 24 Вересня, 2017 в 17:45 это остатки еды от тех лошадей которые подохли в этом движке..))))))))))))
rossonero1899 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 07:56 #37 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 07:56 Якщо вам не тяжко, то пару слів на рахунок фотографій, не всі тут спеціалісти)
EleKtrik Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 08:02 Автор #38 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 08:02 5 хвилин тому, rossonero1899 сказано: Якщо вам не тяжко, то пару слів на рахунок фотографій, не всі тут спеціалісти) Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести
sergkots Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:33 #39 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:33 2 годин тому, EleKtrik сказано: Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести Їх молотком забивали?
vaz75 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:47 #40 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:47 2 часа назад, EleKtrik сказал: Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести Ти "злизав"?
vaz75 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:50 #41 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:50 А взагалі не бачу нічого дивного. Голи намагаються відкрутити закислі (закоксовані) свічки наклу зачасту їх ламають, потім висвердлюють, псуючи різьбу блока. Коли вкручують нові, та нарізає свою різьбу. А потім при відкручуванні ось такий ефект, як на фото.
EleKtrik Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 12:07 Автор #42 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 12:07 Та ні, в даному випадку не то пальто, перед цими що викручував стояли невірно підібрані свічки, з іншим кроком. І відповідно коли міняли непоправили різьбу. Я різьбу поправив, поставив вірні свічки на пасту.
EleKtrik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 11:32 Автор #43 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 11:32 Чогось авто, порою, погано заводиться Рідина- то електроліт...
volks Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:01 #44 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:01 27 минут назад, EleKtrik сказал: Чогось авто, порою, погано заводиться Рідина- то електроліт... Навіть баби, коли авто ламається, капот для вигляду підіймають. А цей унікум походу взагалі його ніколи не відкривав.
EleKtrik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:08 Автор #45 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 12:08 В шарана блок АКБ закритий кришкою...
pashtik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:12 #46 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:12 1 година тому, EleKtrik сказано: В шарана блок АКБ закритий кришкою... Чому окислюються клеми, і як з цим боротись?
EleKtrik Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:30 Автор #47 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 13:30 16 хвилин тому, pashtik сказано: Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? Дефект акума, перезаряд, погано зажата клема, тощо.
jack74 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 16:54 #48 Опубліковано 15 Грудня, 2017 в 16:54 3 годин тому, pashtik сказано: Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? мікротріщини навколо клеми, чи клеми вихитали (чи-то частим зніманням клем, чи-то дроти сильно висіли і вібрували, чи-то акум такий "якісний", чи все разом), в результаті в тих місцях виходять кислотні випари (навіть в гелевих) і клеми починають швидко окислятись. Як боротись? Колись за совка, якщо вже таке сталось, рекомендували вирізати войлочну чи паролонову "шайбу", котра вдягалася б на клему акума під клему дрота, і просочити її моторним мастилом.
MANJAK11 Опубліковано 19 Грудня, 2017 в 15:33 #50 Опубліковано 19 Грудня, 2017 в 15:33 бля, воно ще ж якось і за кермом здить
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.