Перейти до змісту

Кунсткамера


EleKtrik

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, jack74 сказано:

Певно, в той двигун заливали лише ХАДО :)

Діагноз невірний. Причина коксу - деструктивні зміни в КВКГ. + заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 191
  • Створено
  • Остання відповідь

:) це був не діагноз, це був жарт :)

А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, jack74 сказано:

:) це був не діагноз, це був жарт :)

А квкг в будь-якої старої машини вскрий - буде схожа картина. І в шлангах рециркуляції таке ж робиться. А буває і ще гірше - взагалі все закоксоване

 

Блін, от що ти ліпиш. EGR чистюній, лише легка сажа. Машина кінець 2006. 

P.S. "вскриваю" по декілька авто на день!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

добре-добре-добре :) все-все, не буду більше встрягати в твою тему :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, EleKtrik сказал:

...заводський косяк, плата в нижній точці- відповідно все масло по підшипнику тече туди.

колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла :)

maxresdefault.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 9/16/2017 at 21:36, vaz75 сказано:

колись в 220 кузовах (та чув що і в інших) Мерседес-Бенц масло з КПП по жилам дротів датчика рівня масла заганяло в блок управління АКПП, що під капотом. Отак відкручуєш блок, а звідти струмінь масла :)

maxresdefault.jpg

з схожими ситуаціями зтикався ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ремонт вентилятора опалювача. Чим французи думали, коли його туди ставили:blink:. І, доречі, хтось там вже був:)

IMG_20170919_112346801.jpg

IMG_20170919_112343476.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коробка в аварії, ривкі і удари. А перед тим брали баюри по зеркала- Passat цього непростив:D  Інше фото опісля відновлення.

IMG_20170815_094959289.jpg

IMG_20170815_103947969.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна до вас на діагностику потрапити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

это остатки еды от тех лошадей которые подохли в этом движке..))))))))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Якщо вам не тяжко, то пару слів на рахунок фотографій, не всі тут спеціалісти)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, rossonero1899 сказано:

Якщо вам не тяжко, то пару слів на рахунок фотографій, не всі тут спеціалісти)

Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести:blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, EleKtrik сказано:

Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести:blink:

Їх молотком забивали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, EleKtrik сказал:

Злизана різьба на старих свічках, на всіх шести:blink:

Ти "злизав"? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А взагалі не бачу нічого дивного. Голи намагаються відкрутити закислі (закоксовані) свічки наклу зачасту їх ламають, потім висвердлюють, псуючи різьбу блока. Коли вкручують нові, та нарізає свою різьбу. А потім при відкручуванні ось такий ефект, як на фото.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та ні, в даному випадку не то пальто, перед цими що викручував стояли невірно підібрані свічки, з іншим кроком. І відповідно коли міняли непоправили різьбу. Я різьбу поправив, поставив вірні свічки на пасту. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чогось авто, порою, погано заводиться:)

IMG_20171215_132516744.jpg

Рідина- то електроліт...

IMG_20171215_133610984.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, EleKtrik сказал:

Чогось авто, порою, погано заводиться:)

IMG_20171215_132516744.jpg

Рідина- то електроліт...

IMG_20171215_133610984.jpg

Навіть баби, коли авто ламається, капот для вигляду підіймають. А цей унікум походу взагалі його ніколи не відкривав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В шарана блок АКБ закритий кришкою...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, EleKtrik сказано:

В шарана блок АКБ закритий кришкою...

Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, pashtik сказано:

Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? 

Дефект акума, перезаряд, погано зажата клема, тощо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, pashtik сказано:

Чому окислюються клеми, і як з цим боротись? 

мікротріщини навколо клеми, чи клеми вихитали (чи-то частим зніманням клем, чи-то дроти сильно висіли і вібрували, чи-то акум такий "якісний", чи все разом), в результаті в тих місцях виходять кислотні випари (навіть в гелевих) і клеми починають швидко окислятись. Як боротись? Колись за совка, якщо вже таке сталось, рекомендували вирізати войлочну чи паролонову "шайбу", котра вдягалася б на клему акума під клему дрота, і просочити її моторним мастилом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бля, воно ще ж якось і за кермом здить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...