Перейти до змісту

Їзда накатом - на нейтралці чи на передачі?


sergkots

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

довго не міг пояснити жінці, що в накаті на нейтралці машина прокотиться напорядок далі, ніж на передачі без газу,

іноді використовую,наприклад за селом розігнався під 110, вимкнув передачу, прокотився 2 км (ну може 1,5 на око заміряв), вмикнув ту саму 5 і на 80 поїхав далі, іноді по місту (коли сухо і не слизько) і знаю, добре маршрут, там поворот, там те там се.

якщо порівнювати з тим що ви побачивши за 300 метрів червоний, перестали газувати і їдете на передачі, то в сучасних машинах економії/перевитрат в порівнянні з нейтральною, не буде, але на нейтралі ви проїдете ті 300 метрів швидше і вам не доведеться, або ж перейти на нижчу передачу, або ж все-одно перейти на нейтраль перед самим світлофором, з іншого боку, на тій же нейтралі ви не зможете різко зупинитись або ж набрати швидкість (проскочити), якщо того буде вимагати дорожня обстановка.

на сайтах пишуть, мол в накаті, йде подача холостого ходу, а при тормозі двигуном - припиняється, в себе не маю можливості перевірити, немає економайзера.

Опубліковано

@Юріч братан, я ні кого не мав на увазі, коли писав))))

просто сам не люблю накат, ні на нейтралці, ні на передачі.

не буду приховувати чи лукавити, іноді кочуся на передачі на трасі на дуже добре знайомих участках дороги за метрів так 500 до повороту, в який мені треба з'їхати з траси, з метою саме гальмування двигуном, а не економії.

Опубліковано

Постійно користуюсь їздою "накатом", але нейтралку не вмикаю, достатньо нажати педаль зчеплення.

Опубліковано
1 година тому, Vetal999 сказано:

Постійно користуюсь їздою "накатом", але нейтралку не вмикаю, достатньо нажати педаль зчеплення.

І  як  довго  тримаєш  педаль зчеплення  нажатою?

Опубліковано

Щось ви тут поплутали два різних терміна. Якщо кінцевою метою є зупинка (перед світлофором, затором і т.п.), тоді економічніше гальмування двигуном, тобто на передачі, використовуючи гальма лише для повної зупинки. А якщо мета - економія на трасі, то в режимі 110-70-110-70 економічніше буде на нейтралці, набрав 110 - покотився до 70, знов набрав. А взагалі правило просте - чим менше користуєтесь гальмами - тим менше споживання :)

Колись редактор інфокару з жорсткою манерою їзди в пятницю ввечері помітив, що потрібно терміново міняти колодки. Відповідно суботу-неділю їздив, дико економлячи гальма. Розхід на Туарезі за ці два дні був на 4(!!!) літра/100 км. менший.

Опубліковано

якщо буде пряма траса допустимо 1тис км, ви для "економії" вб'єте вижимний, клацаючи через кожні 1.5-2км на нейтральну та назад, не кажучи вже про загальну зношуваність КПП. Я сам раніше мав звичку катати на нейтральній та думав що економлю, це міф! Часто їжджу до столиці, до Львову, та інших міст і замітив що реальний розхід дійсно менший при одній умові, знайти максимально ефективну швидкість для даного автомобіля (у мене їх багато було), орієнтовно від 85 до 120км/год де в залежності від КПП (5ти чи 6ти ступка), та власне авто, можна було досягти стабільного розходу у 3-3.5л/100км.

Якщо ви думаєте що не нейтральній ви економите, подивіться по БК який розхід показує під час набору швидкості коли ви після закінчення накату повертаєтеся до моменту його початку. В сумі мінімального споживання пального під час накату та збільшеного розходу під час набору швидкості отримуємо певний показник розходу на певну відстань котрий більший (однозначно! можу побитися об заклад на віскарь) ) ніж їзда не перемикаючи швидкості в екорежимі (напр.85-90 на 5тій передачі (меган 1,5 2010р.в.) ). засікав сам багато десятків разів, результат той же. Звичайно, коли ви рубатимете 130 на 5й то розхід буде не такий, треба знайти ту саму оптимальну швидкість і дотримуватись її.

доречі хто каже що авто під час накату не споживає пального? якби не споживало то двигун би просто заглох, що заставляло б його крутитись? а якщо у вас кліма увімкнена на максимум та вся електрика що є у авто? розхід теж буде нуль?стрілка оборотів показує їх у разі накату лише за рахунок подачі пального.

У разі відпускання газу (гальмування двигуном) розхід дійсно "0", нехочу вдаватись у подробиці, і так багато написав)))

у сучасних машинах, можливо це лише моя думка(!), при відпусканні газу автівка доволі таки довго може проїхати до необхідності понижати передачу, не так як накат, але не так як у старіших машинах (у мене був жужа 5ка 83го, волга 81го, стара таврія і т.д).

стосовно безпеки, коли ви їдете на нейтральній і бачите перед собою перешкоду, уникнути яку допоможе лише пришвидшення, вам потрібно зробити кілька дій для цього, що займе тошки часу, часу якого може не вистачити, при постійній їзді на передачі ви можете зреагувати швидше (наприклад бокове зіткнення, якщо ви реально бачите що тормозінням вже його не уникнути, ви пришвидшуєтесь і тим самим уникаєте його), хто хоч раз був учасником ДТП - знає, аварія стається моментально, часу на прийняття рішення майже немає, а тепер .... натисніть щеплення, увімкніть потрібну передачу, відпустіть щеплення, натисніть газ... думаю ви зрозуміли. 

Опубліковано

Перед тим, як вести таку бесіду, терба домовитись щодо термінології. difoto вище написав про це. Інакше нічого путнього не буде.

Наразі для себе вирішив, що накат - це шкідливо. Цього режиму треба уникати, використовую лише за необхідності у деяких випадках. Режим примусового холостого ходу дійсно сприяє економії, користуюсь доволі часто. Є певні негативні наслідки, але воин проявляються в довгостроковій перспективі. Поживемо - побачимо.

Опубліковано
25 хвилин тому, Саня сказано:

Режим примусового холостого ходу дійсно сприяє економії, користуюсь доволі часто. Є певні негативні наслідки, але воин проявляються в довгостроковій перспективі.

Які  саме  негативи від  гальмування  двигуном?

Опубліковано
7 годин тому, difoto сказано:

А якщо мета - економія на трасі, то в режимі 110-70-110-70 економічніше буде на нейтралці, набрав 110 - покотився до 70, знов набрав.

Це не економний стиль їзди. Стабільна швидкість це економно.

 

Опубліковано
5 годин тому, woodwork сказано:

В сумі мінімального споживання пального під час накату та збільшеного розходу під час набору швидкості отримуємо певний показник розходу на певну відстань котрий більший (однозначно! можу побитися об заклад на віскарь) )

який віскарь? Виклик приймаю.

Опубліковано
8 хвилин тому, sergkots сказано:

Це не економний стиль їзди. Стабільна швидкість це економно.

 

всі "рекорди" по споживанню були встановлені саме так, накатом.

Опубліковано
2 хвилин тому, difoto сказано:

всі "рекорди" по споживанню були встановлені саме так, накатом.

І з горки...

Тищьу раз так делав)))))

Опубліковано
16 хвилин тому, difoto сказано:

всі "рекорди" по споживанню були встановлені саме так, накатом.

На  яких авто?, двигун  для  рекорду  постійно  працює, чи  глушиться, поки  накат ?

Опубліковано
56 хвилин тому, difoto сказано:

всі "рекорди" по споживанню були встановлені саме так, накатом.

на такій дорозі:B)

1368949731_383570299.jpg

Опубліковано

А  ще  на  яких  швидкостях  пересування?, сила  опору  повітря росте набагато  швидше, ніж  швидкість.

Витрати  енергії  на  подолання  опору  повітря  у  варіанті  руху  качелями 60-100 будуть точно  бвльші  ніж  якби  подолати  то  же  відрізок  за  такий  же  час, але  зі  стабільною  швидкістю.

Нюанс  тільки  в  тому  наскільки  ефективно  працює  двигун  в  першому  і  другому  варіантах.

Тобто  теоретично  може  скластися  ситуація, коли    робота  двигуна  в  режимі  качель  ефективніша  за якийсь  незручний  стабільний  режим. Може  навіть  ця  різниця  перекриє  зайву  витрату  енергії на подолання опору повітря "режиму  качель". Але  шанси  такого  розкладу  на  стандартних  авто  у  заміському  швидкісному  режимі невисокі. Тому  катання по трасі "швидкісними качелями"  задля  економії  пального — недоцільне.

Опубліковано
41 хвилин тому, difoto сказано:

Нічого не глушиться, двигун працює. Авто - будь-яке. :)

Нереально на будь-якому авто такого досягнути. Наприклад  карбюраторні  двигуни  відносно  багато  жеруть  на  холостих  оборотах, чим  це  перекрити?

І  натрасових  швидкостях  (кілометрів 80 на  годину  в  середньому)  теж  качелі  програють  стабільній  швидкрюості. :)

Опубліковано

Панове економісти! Ви постійним вмиканням-вимиканням передач за-для економії 0,2 л\100 км невблаганно підсовуєте ближче кінець синхронів КПП і зчеплення (це як з гальмами десь вище в темі, чим частіше натискаєш, тим швидше стирається)

Опубліковано
22 часа назад, Unknown сказал:

І  як  довго  тримаєш  педаль зчеплення  нажатою?

та не довго, поки не виникне потреба/можливість набирати швидкість. Може секунд 10 -15, як правило перед поворотами/світлофорами, населеними пунктами на трасі. Зимою такого не роблю і про знос вижимного підшипника знаю, але таке його призначення...

Опубліковано

Щеплення  не  повинне  регулярно утримуватись  нажатим. Раціональніше  вимкнути  передачу, а  за 10-15 секунд  ще  раз  щеплення  вижати. В  більшості  випадків,  при  таких  маневрах, швидкість  змінюється  настільки, що  всерівно  передачу  змінювати  потрібно. Звичка в русі утримувати  щепленняня  вижатим шкідлива . І для  механіки  авто,   і для водія,  бо ускладнює  контроль  автомобіля. Потрібно  пам'ятати, яка  передача, не  забувати, що  педаль  нажата... В  деякі  моменти  це  може  занадто  відволікати.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...