Перейти до змісту

Контроль мікроклімату - невеличкий стартап


benedicto

Ваша думка  

14 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня Лучани!

Я студент одного з вузів, точніше його випускник. За тему дипломної я взяв "Система контролю мікроклімату". Що це значить - в будинку знімаються показники деяких датчиків, а точніше: температура, вологість, СО2, природні гази, пиль, вібрація, освітленність, і відправляється все в одну базу, звідки сайт буде брати всі дані, оброблювати, і красиво їх виводити. Типу карта, на карті будівлі що моніторяться, можна ввійти на сторінку тієї будівлі, і там буде гарненько все виводитись +сортування, фільтрації, часові відрізки і тд. Великим плюсом, є наявність API системи, за допомогою якої кожна компанія, розробник, чи просто бажаючий зможе вносити і отримувати дані!

 

Для чого це все? - наприклад, Ви ідете в кіно, чи в театр, чи будь куди інакше, і не знаєте що наприклад одягнутись, - заходите на сайт - тиц на потрібну будівлю - ага, температура 24 градуса, нормально. - Це як один із способів використання.

 

Що я хочу від Вас? - зробити таку штуку можна, но я не знаю чи стоїть, не знаю чи будуть люди чимсь таким користуватись, чи буде рентабельність такого проекту. Воно то канешно цікаво звучить і виглядає, но я не знаю чи дійсно хтось після захисту дипломної користувався б такою штукою. Ваші думки я б дуже хотів би прочитати в коментарях і в голосуванні якому я додам(не залежно позитивні вони чи негативні). Також був би вдячний якби Ви порекомендували щось дабавити, чи навпаки чогось не робити!

Дякую!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, benedicto сказано: