Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2017


Гість rl72

Рекомендовані повідомлення

58 хвилин тому, jack74 сказано:

Подивись на дах ВАЗа, і на дах Бехи. Рятувальники двері повирізали, але дахи не рівняли-гнули.

Правильно. Передок ВАЗу ввійшов в салон, лонжерон разом з моторним щитом. От ту частину і мусили рятувальники витиснути назад, щоб звільнити тіло водія ВАЗу, яке затисло. 

Енергія удару розсіялася по БМВ кардинально іншим способом - вверх, вниз - але не в людей.

Та й взагалі - трохи цікава (суто з технічної точки зору) ситуація: БМВ виїхала на зустрічну, але має побиту праву сторону. ВАЗ має побиту ліву сторону - як так вийшло-то? БМВ, в заносі,  боком влетіло у вщент гнилий ВАЗ (з такими пошкодженнями, потерпілими та трупом)?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 607
  • Створено
  • Остання відповідь
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Шукаю авто з відео реєстратором який їхав сьогодні 14.12 вранці у напрямку Рівне-Луцьк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхав якраз зранку. Бус втік? На реєстраторі номера не видно

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нічна ДТП на мості біля 5 школи та як наслідок затор......хоча відео загалом про сукупність автомобільного руку в Луцьку, а саме:

1) виїзд за подвійну суцільну (я розумію, утворивсь затор через дтп, але ж водіям по зустрічній вночі при такому потоці авто не видно, що ти надумав об'їзджати), тим більше взяти правіше  мені заважала маршрутка

2) водій на Смарті залітає на парковку колишнього Західбанку, як пілот формули 1 на піт стоп

3) водії перед світлофорами  грубо ігнорують ПДР, а саме при утворенні затору все одно виїзджають на перехрестя

4) на відео не видно, але на світлофорі  Ауді А6 буксирувала авто по Клима Савура і виїзджала на Перемоги, в цей момент обірвався трос ...авто перегородило дорогу...треба ж так, щоб карти лягали)

5) в фіналі спускаючись з Рівненського мосту побачив жовтого Кадіка Укрпошта, з уже пом'ятим лівим боком і якось дивно невпевнено рухаючись в правому ряді, зразу обганяти побоявсь, як наслідок 5 -ти тонник, що був  позаду мене ледве не зробив з мене хач-блек, добре що не сніг... 

 

Висновок: Під час ДТП Поліція крім його оформлення, повинна ще займатись регулюванням руху, щоб як мінімум не утворилась така тягучка і не сталась ще одна автопригода. Водії, тримайте дистанцію, чи то на світлофорах, чи на перехрестях....також, не раз зустрічав на Рівненська-Відродження вже дозволено повертати на Рівненську на право, а по ній ще авто рухаються, хто так в Луцьку світлофори понастроював:(

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, steelk сказал:

не раз зустрічав на Рівненська-Відродження вже дозволено повертати на Рівненську на право, а по ній ще авто рухаються, хто так в Луцьку світлофори понастроював

По-перше, нормально в нас налаштовані світлофори(звертаю на це увагу після харківської дтп). На більшості жовтий вмикається лише після того, як на перехрещуваній уже ввімкнувся червоний. Так що тут проблема не у світлофорах, а в головах.

А по-друге, зелена додадаткова секція з червоною основною НЕ ДАЄ ПЕРЕВАГИ В РУСІ. І на багатьох перехрестях це нормально, що при зеленій додатковій секції зліва їдуть машини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знову збили пішохода на переході між Сіті Парком і першою лікарнею

 

пора там робити лежачого копа, більше 5 ДТП за цей рік там

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Arden сказано:

пора там робити лежачого копа, більше 5 ДТП за цей рік там

Там треба знайти того п#zd@нутого на всю голову, який дозволив нанести ДВА переходи з відстанню 5м один від одного, і всунути в піпу кардана, щоб аж гланди вискочили....Феєричний ідіот.

Рознести переходи на 80-100м один від одного, і все буде добре, крім того, полегшиться заїзд-виїзд до/від 1-ї лікарні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Піднімати культуру в пішоходів, які вискакують нізвідки і коли заманеться, бо вважають себе царями на переході - ні, не чули. Краще 100500 лежачих поліцейських розкидаємо містом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, CosmoPilot сказал:

Піднімати культуру в пішоходів, які вискакують нізвідки і коли заманеться, бо вважають себе царями на переході - ні, не чули. Краще 100500 лежачих поліцейських розкидаємо містом.

Я не знаю якому придуру прийшло у голову надати перевагу пішоходу на пішохідних переходах, але, ІМХО, це основна причина травматизму/смертності на пішохідних переходах. Насправді немає в пішохода ніякої переваги при зіткненні з автомобілем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, nickel сказано:

Я не знаю якому придуру прийшло у голову надати перевагу пішоходу на пішохідних переходах, але, ІМХО, це основна причина травматизму/смертності на пішохідних переходах. Насправді немає в пішохода ніякої переваги при зіткненні з автомобілем.

Звичайно, фізичної переваги немає - тому й створено переходи, тому й "перевага" пішохода на переході. От тільки пішоходи ні сном ні духом не знають про пункти 4.4 та 4.14 (а,б). 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 минут назад, nickel сказал:

Я не знаю якому придуру прийшло у голову надати перевагу пішоходу на пішохідних переходах, але, ІМХО, це основна причина травматизму/смертності на пішохідних переходах. Насправді немає в пішохода ніякої переваги при зіткненні з автомобілем.

імхо, основна причина, що більшість пішоходів-дарвіністів ніколи не їздило за кермом й не будучи, так би мовити, по ту сторону барикад, не розуміють, як близько від смерті (пожиттєвого каліцтва) вони весь час знаходятся. А особливим, з обмеженими можливостями мозку, тим взагалі пофіг, де й чия перевага

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 про "по два переходи" - це на 100% @fedot правильно сказав (при чому, це ж не лише там, біля лікарні, а й на всьому тому відрізку волі), але ще й освітлення на Волі - ну як в ж...і! В дощову пору ввечері за фарами взагалі нічого не видно, а особливо отих чорних пішоходів, котрі намагаються прошмигнути поміж щільним потоком машин, не впевнившись, шо машина їх дійсно пропускає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І я про ці два кончених перехода і не тільки там бляха згоден на 100%, дибільні, ну навіть наприклад виїзд з ганерала Шухевича на Грушевського також сук@ два, нахєр він там з ліва потрібен,там і так водії мучаться щоб ліворуч виїхати, тільки появляється змога вискочити, тут бац! — пішохід, ну йому пройтися було б 10 метрів вабщє не проблема,праворуч ж є!, а водіям направо виїхати можна без проблем і легко і можна і не тяжко  пропустити пішохода. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, fedot сказал:

Звичайно, фізичної переваги немає - тому й створено переходи, тому й "перевага" пішохода на переході. От тільки пішоходи ні сном ні духом не знають про пункти 4.4 та 4.14 (а,б). 

Я вважаю, що пішоходам треба казати "правду": що на них відкрито полювання, що їх дозволено збивати на дорогах, зупинках та навіть на тротуарах і особливий бонус водію за вбивство на пішохідному переході. Думаю така "правда" збереже більше життів ніж примарна "перевага" на переході.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, nickel сказано:

Я вважаю, що пішоходам треба казати "правду": що на них відкрито полювання, що їх дозволено збивати на дорогах, зупинках та навіть на тротуарах і особливий бонус водію за вбивство на пішохідному переході. Думаю така "правда" збереже більше життів ніж примарна "перевага" на переході.

Смішно, але реально допомогло би, пішоходам. 

 Мені одна вчора біля слона вискочила під авто, напроти слона ну прямо напроти ТЦ «СЛОН» думаю ви знаєте де це,я опустив скло і кажу, не робіть такого, вас просто не видно(там нема ніякого освітлення)не вискакуйте будь ласка, воно,дурне мені кричало, я на переході!!! Я їй реально фиркнув, ніколи так не роблю, але не стримався:  «дурне ти,я тебе побачив і тобі із—за цього повезло, що я не нарік і не бухий, а так тобі було би пісєц дура», а вона , ну я ж на переході, ну для мене то була жирна крапка. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, yura-patriot сказал:

а вона , ну я ж на переході, ну для мене то була жирна крапка.

після цього мало б пролунати риторичне питання : *дура, яка тобі хєр разніца, на переході ти здохнеш чи нє ?*  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, yura-patriot сказано:

а вона , ну я ж на переході

"Пешеход, умирая на пешеходном переходе - помни: ты был прав."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Угу. Читаю тут ваші стони про пішоходів і "что-то грустно мнє": "От тільки пішоходи ні сном ні духом не знають про пункти 4.4 та 4.14 (а,б)". Тільки коли потрапляєш в таку ситуацію, то щось не смішно вже. Не знаєте ви, на щастя (і сподіваюся, не взнаєте ніколи), цих сім кіл пекла, які треба пройти, доводячи, що не ти баран. Тому краще в умовах недостатньої видимості пригальмувати перед пішохідним переходом і ДДД. Це я вам кажу як водій, що не зі своєї вини вже двічі "поклав людей на капот".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора ввечері проїхався містом, і лишній раз переконався що наших пішоходів не змінити.Вибігають під колеса що літом що зимою. Чомусь вони впевнені в справності гальм автомобіля більше ніж самі водії...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, sirgo сказал:

Вчора ввечері проїхався містом, і лишній раз переконався що наших пішоходів не змінити.Вибігають під колеса що літом що зимою. Чомусь вони впевнені в справності гальм автомобіля більше ніж самі водії...

Один плюс  - взимку від снігу ввечері набагато видніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, volks сказано:

Один плюс  - взимку від снігу ввечері набагато видніше.

А пішоходам геть побарабану, що коли лежить сніг то зупинитись в рази складніше. Навіть при хорошій гумі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...