Перейти до змісту

Від чого залежить розхід палива у авто?


HWman

Рекомендовані повідомлення

rashod_topliva.jpg

Власне, з колегою зав'язалась дискусія по цій темі, я кажу, що в основному розхід палива залежить від обертів двигуна а не від навантаження, і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах, що в холосту би маслав(на "нітралці") чи в навантаженні.

Так, ще на розхід двигуна впливає його температура, але це поки що давайте це пропустимо. 

Чи я неправий?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

HWman - а почитати теорію перед тим як "вбросіть"?! Вообщем розхід: якість палива, стиль їзди, стан ходовки і в тому числі розвал сходження, напрям вітру, температура повітря (масло має в"язкість), стан дорожнього покриття, кількість електронергії яку використовують споживачі (саб музика, кружка з підігрівом чаю/кави.....підігрів сидінь, зеркал, ввімкнені фари.......)і ще куча "мєлочей" які в сумі дають по кілька грамм а в сумі літру........ Та й взагалі закони фізики ніхто  не відміняв. Тема "утопічна" з самого початку

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їдете четвертою, по горизонтально рівній дорозі, на "холостих" обертах - навантаження не значне, оберти стабільні.

На шляху горбок,  навантаження збільшується, оберти двигуна падають/зменшуються, дьорг-дьорг - двигун заглох. Для того щоб оберти двигуна при навантаженні не зменшувались, потрібно їх підтримувати... збільшенням подачі пального.

 Якось так напевно.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, HWman сказано:

як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах

а чути таке від людини котра має справу з електронікою та електрикою як мінімум тупо))) А електродвигун як "бере" більше при навантаженні? Та і двигун внутрішнього згоряння є  саморегульованою системою і чим більше навантаження тим більше палива він з"їдає - невіриш - вцепи діагностику і покатайся з одинаковими обертами на холостих і під гору)))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Топікстартеру потрібно покататись на більш сучасному авто, де комп постійно показує кожносекундну витрату пального... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, HWman сказал:

і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах

ключовий момент, одинакові оберти - якщо збільшувати навантаження, одинакові оберти не можуть бути апріорі, щоб залишити оберти одинаковими, приходится більше витрачати енергії, тобто палива. Найпростіший приклад , на тому ж самому велосипеді поїхати по рівній площині й під гору, якщо на одній й тій самій передачі, щоб зберегти однакову швидкість (з попередньою на рівній дорозі), прийдется крепше чавити на педалі, якщо ж на вищій (чи на нижчій, не знаю як правильно там) передачі, то прийдется швидше крутити педалі. 

 

Ну й погоджусь з дописувачами вище, дивно чути таке питання не від школоти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін, я погано висловив свою думку.

Коли я кажу оберти на валу, я маю на увазі оберти самого двигуна, беспосереденьо на колінвалі а не на колесах, обертальний момент до колес проходить ще чималий шлях, зчеплення, коробка передач, карданний вал...
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, є така штука як карбюратор, саме він задає кількість подачі палива в поршень, і грубо кажучи від цього залежить обертальний момент на колінвалі...
Тепер здається я починаю розуміти де я помилявся у своїс судженнях.

Якщо проводити аналогію з колекторними електродвигунами, то там все просто, збільшується навантаження на валу падають оберти хоч до нуля, але момент на валу присутній завжди, навіть при повному ступорі двигуна, а ДВЗ "глохне" коли вони падають нижче критичної позначки.

Є ще багато речей котрі я не розумію, я не соромлюсь це признавати, а тим більше намагатись зрозуміти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все одно, ти не прав (я про більш сучасні авто, а от про старі карбюраторні не знаю, вони певно реально жруть пальне - краще поміняти на щось сучасніше)...

 Дуже часто, якщо я їду повільно для останньої передачі - включаю і їду на передостанній і, на набагато вищих обертах двигуна (навіть в майже самих високих, в зеленому режимі) - щоб був менший розхід пального...  все залежить від навантаження на двигун, і це в бензинових двигунах і в дизельних.

В  нових авто, комп дуже точно все показує, він у мене навіть на фурі...

 

(доповню для адмінів... відправка тільки цього повідомлення зайняла від 5 до 7 секунд... напрягає!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, HWman сказал:

 є така штука як карбюратор

 

Він тільки на старих ТАЗ-ах-Тавріях-Москвичах лишився. В 90% випадків - інжектор керований мікроконтроллером, який збагачує суміш, щоб втримати оберти (якось так). Втримати оберти - це пріорітет з міркувань безпеки. Єдиний випадок, коли розхід перевищує всі мислимі норми - агресивна їзда, по бортовому ПК це гарно видно. Декілька потужних газовок на протязі дня з'їдять половину денної норми, суджу по своїх відчуттях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, HWman сказано:

Ага, є така штука як карбюратор, саме він задає кількість подачі палива в поршень...

Який ти брєд несеш...

1 година тому, HWman сказано:

Є ще багато речей котрі я не розумію, я не соромлюсь це признавати, а тим більше намагатись зрозуміти.

А за це респект. Вчитися ніколи не пізно. По багатьох твоїх повідомленнях помітний слабкий рівень базових знань. Вроді ж не дурний хлопець, а час від часу щось таке нагородиш, що хоч стій, хоч падай.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 23.01.2016 11:23, Waver сказал:

Все одно, ти не прав (я про більш сучасні авто, а от про старі карбюраторні не знаю, вони певно реально жруть пальне - краще поміняти на щось сучасніше)...

Є таке поняття як стехіометрія паливної суміші (для бензину 14.7) тобто співвіношення масси повітря і масси палива.

Правильно настроєна система подачі палива, на прогрітому до робочої темпреатури двигуні завжди старається підтримувати це оптимальне співвідношення і не важливо карбюраторна СПП чи вприскова.

Чим більше двигун розходує повітря (від обертів і/чи навантаження) тим більше подається пального.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 23.01.2016 at 02:12, HWman сказано:

і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах, що в холосту би маслав(на "нітралці") чи в навантаженні.

Ти зробиш 10 кроків по сходам з пустими руками і плечима.

Ти зробиш 10 кроків по тим же сходам із відром піску у кожній руці. + Рюкзак картоплі на спині. 

ті ж ноги. Ті ж сходи. Так само 10 кроків.

 

Питання, коли ти спітнієш сильніше, і в якому випадку витратиш сили більше ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розвели тут термодинаміку. З власного досвіду все залежить від 4 чинників:

1. справність авто

2. дороги по яким їздите

3. якість палива

4. прокладка між сидінням і рулем.

Крапка. Все решта, ІМХО, флейм.

З власного досвіду на якісному паливі по гарних дорогах (Автобани Польщі, Німеччини і Франції) мав витрату газу на Лачетті 1.8 Акпп 8л/100 з кліматом. І при щорічному забігові все повторюється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 1/23/2016 02:12, HWman сказал:


я кажу, що в основному розхід палива залежить від обертів двигуна а не від навантаження, і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах, що в холосту би маслав(на "нітралці") чи в навантаженні.

 

Ось тобі трохи моїх данних:

1) їдеш з горки, росхід по БК 0.0л тому, що колеса крутять двигун, 100 км/год на 5 передачі при 2500 об./хв.

2) їдеш на горку росхід по БК показує до 20л на 100 км, на швидкості 40 км/год на 3 передачі при 2500 об./хв.

 

Електроніка регулює подачу палива залежно від навантаження. тчк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 23.01.2016 12:40, Саня сказал:

Який ти брєд несеш...

А за це респект. Вчитися ніколи не пізно. По багатьох твоїх повідомленнях помітний слабкий рівень базових знань. Вроді ж не дурний хлопець, а час від часу щось таке нагородиш, що хоч стій, хоч падай.


Хо хо. Ви ще мене не знаєте якщо так кажете. У мене в запасі ще вагони подібних питань, і гугл тут недопоможе.

Такий він я, приймайте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ого,скільки професіоналів. Я в естазі від відповідей.

Скажу простіше: при збільшенні навантаження на двигун (завантаження авто, рух під гору, зустрічний порив вітру... ) для підтримання тих же обертів двигуна треба більше відкрити заслінку акселератора ( надавити на педаль "газу"), відповідно більше вприскнути пального. Розхід збільшується.

А то згадали про стехіометричну суміш... .хех.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 минуты назад, HWman сказал:


Хо хо. Ви ще мене не знаєте якщо так кажете. У мене в запасі ще вагони подібних питань, і гугл тут недопоможе.

Такий він я, приймайте.

Хто питає той не блудить.

1) все таки почитати спочатку основні вузли авто і як вони повязані

2) давно я на цьому каналі сижу відпочиваю, 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Євген класний чувак, не сумніваюсь, що у нього знайду всі відповіді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 25.01.2016 22:43, vaz75 сказал:

А то згадали про стехіометричну суміш... .хех.

Цілком правильно згадали. Бо кількість "спожитого" двигуном повітря напряму впливає на кількість пального, що вприскується, а відповідно і на його розхід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...