HWman Опубліковано 23 Січня, 2016 в 00:12 #1 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 00:12 Власне, з колегою зав'язалась дискусія по цій темі, я кажу, що в основному розхід палива залежить від обертів двигуна а не від навантаження, і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах, що в холосту би маслав(на "нітралці") чи в навантаженні. Так, ще на розхід двигуна впливає його температура, але це поки що давайте це пропустимо. Чи я неправий?
VovkleV Опубліковано 23 Січня, 2016 в 06:51 #2 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 06:51 HWman - а почитати теорію перед тим як "вбросіть"?! Вообщем розхід: якість палива, стиль їзди, стан ходовки і в тому числі розвал сходження, напрям вітру, температура повітря (масло має в"язкість), стан дорожнього покриття, кількість електронергії яку використовують споживачі (саб музика, кружка з підігрівом чаю/кави.....підігрів сидінь, зеркал, ввімкнені фари.......)і ще куча "мєлочей" які в сумі дають по кілька грамм а в сумі літру........ Та й взагалі закони фізики ніхто не відміняв. Тема "утопічна" з самого початку
Shipshinka Опубліковано 23 Січня, 2016 в 06:58 #3 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 06:58 Їдете четвертою, по горизонтально рівній дорозі, на "холостих" обертах - навантаження не значне, оберти стабільні. На шляху горбок, навантаження збільшується, оберти двигуна падають/зменшуються, дьорг-дьорг - двигун заглох. Для того щоб оберти двигуна при навантаженні не зменшувались, потрібно їх підтримувати... збільшенням подачі пального. Якось так напевно.
VovkleV Опубліковано 23 Січня, 2016 в 07:02 #4 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 07:02 6 годин тому, HWman сказано: як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах а чути таке від людини котра має справу з електронікою та електрикою як мінімум тупо))) А електродвигун як "бере" більше при навантаженні? Та і двигун внутрішнього згоряння є саморегульованою системою і чим більше навантаження тим більше палива він з"їдає - невіриш - вцепи діагностику і покатайся з одинаковими обертами на холостих і під гору)))
Waver Опубліковано 23 Січня, 2016 в 07:50 #5 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 07:50 Топікстартеру потрібно покататись на більш сучасному авто, де комп постійно показує кожносекундну витрату пального...
MANJAK11 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 08:18 #6 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 08:18 7 часов назад, HWman сказал: і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах ключовий момент, одинакові оберти - якщо збільшувати навантаження, одинакові оберти не можуть бути апріорі, щоб залишити оберти одинаковими, приходится більше витрачати енергії, тобто палива. Найпростіший приклад , на тому ж самому велосипеді поїхати по рівній площині й під гору, якщо на одній й тій самій передачі, щоб зберегти однакову швидкість (з попередньою на рівній дорозі), прийдется крепше чавити на педалі, якщо ж на вищій (чи на нижчій, не знаю як правильно там) передачі, то прийдется швидше крутити педалі. Ну й погоджусь з дописувачами вище, дивно чути таке питання не від школоти
HWman Опубліковано 23 Січня, 2016 в 09:03 Автор #7 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 09:03 Блін, я погано висловив свою думку. Коли я кажу оберти на валу, я маю на увазі оберти самого двигуна, беспосереденьо на колінвалі а не на колесах, обертальний момент до колес проходить ще чималий шлях, зчеплення, коробка передач, карданний вал...
HWman Опубліковано 23 Січня, 2016 в 09:19 Автор #8 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 09:19 Ага, є така штука як карбюратор, саме він задає кількість подачі палива в поршень, і грубо кажучи від цього залежить обертальний момент на колінвалі... Тепер здається я починаю розуміти де я помилявся у своїс судженнях. Якщо проводити аналогію з колекторними електродвигунами, то там все просто, збільшується навантаження на валу падають оберти хоч до нуля, але момент на валу присутній завжди, навіть при повному ступорі двигуна, а ДВЗ "глохне" коли вони падають нижче критичної позначки. Є ще багато речей котрі я не розумію, я не соромлюсь це признавати, а тим більше намагатись зрозуміти.
Waver Опубліковано 23 Січня, 2016 в 09:23 #9 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 09:23 Все одно, ти не прав (я про більш сучасні авто, а от про старі карбюраторні не знаю, вони певно реально жруть пальне - краще поміняти на щось сучасніше)... Дуже часто, якщо я їду повільно для останньої передачі - включаю і їду на передостанній і, на набагато вищих обертах двигуна (навіть в майже самих високих, в зеленому режимі) - щоб був менший розхід пального... все залежить від навантаження на двигун, і це в бензинових двигунах і в дизельних. В нових авто, комп дуже точно все показує, він у мене навіть на фурі... (доповню для адмінів... відправка тільки цього повідомлення зайняла від 5 до 7 секунд... напрягає!)
Harddriver Опубліковано 23 Січня, 2016 в 10:31 #10 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 10:31 1 час назад, HWman сказал: є така штука як карбюратор Він тільки на старих ТАЗ-ах-Тавріях-Москвичах лишився. В 90% випадків - інжектор керований мікроконтроллером, який збагачує суміш, щоб втримати оберти (якось так). Втримати оберти - це пріорітет з міркувань безпеки. Єдиний випадок, коли розхід перевищує всі мислимі норми - агресивна їзда, по бортовому ПК це гарно видно. Декілька потужних газовок на протязі дня з'їдять половину денної норми, суджу по своїх відчуттях.
Саня Опубліковано 23 Січня, 2016 в 10:40 #11 Опубліковано 23 Січня, 2016 в 10:40 1 година тому, HWman сказано: Ага, є така штука як карбюратор, саме він задає кількість подачі палива в поршень... Який ти брєд несеш... 1 година тому, HWman сказано: Є ще багато речей котрі я не розумію, я не соромлюсь це признавати, а тим більше намагатись зрозуміти. А за це респект. Вчитися ніколи не пізно. По багатьох твоїх повідомленнях помітний слабкий рівень базових знань. Вроді ж не дурний хлопець, а час від часу щось таке нагородиш, що хоч стій, хоч падай.
Litovets Опубліковано 24 Січня, 2016 в 15:31 #13 Опубліковано 24 Січня, 2016 в 15:31 В 23.01.2016 11:23, Waver сказал: Все одно, ти не прав (я про більш сучасні авто, а от про старі карбюраторні не знаю, вони певно реально жруть пальне - краще поміняти на щось сучасніше)... Є таке поняття як стехіометрія паливної суміші (для бензину 14.7) тобто співвіношення масси повітря і масси палива. Правильно настроєна система подачі палива, на прогрітому до робочої темпреатури двигуні завжди старається підтримувати це оптимальне співвідношення і не важливо карбюраторна СПП чи вприскова. Чим більше двигун розходує повітря (від обертів і/чи навантаження) тим більше подається пального.
Zheny@ Опубліковано 24 Січня, 2016 в 20:51 #14 Опубліковано 24 Січня, 2016 в 20:51 On 23.01.2016 at 02:12, HWman сказано: і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах, що в холосту би маслав(на "нітралці") чи в навантаженні. Ти зробиш 10 кроків по сходам з пустими руками і плечима. Ти зробиш 10 кроків по тим же сходам із відром піску у кожній руці. + Рюкзак картоплі на спині. ті ж ноги. Ті ж сходи. Так само 10 кроків. Питання, коли ти спітнієш сильніше, і в якому випадку витратиш сили більше ?
Hockins Опубліковано 25 Січня, 2016 в 14:48 #15 Опубліковано 25 Січня, 2016 в 14:48 Розвели тут термодинаміку. З власного досвіду все залежить від 4 чинників: 1. справність авто 2. дороги по яким їздите 3. якість палива 4. прокладка між сидінням і рулем. Крапка. Все решта, ІМХО, флейм. З власного досвіду на якісному паливі по гарних дорогах (Автобани Польщі, Німеччини і Франції) мав витрату газу на Лачетті 1.8 Акпп 8л/100 з кліматом. І при щорічному забігові все повторюється.
Antarius Опубліковано 25 Січня, 2016 в 14:54 #16 Опубліковано 25 Січня, 2016 в 14:54 В 1/23/2016 02:12, HWman сказал: я кажу, що в основному розхід палива залежить від обертів двигуна а не від навантаження, і я взагалі не розумію як навантаження на валу двигуна якимось дивним чином може заставляти двигун брати більше палива при одинакових обертах, що в холосту би маслав(на "нітралці") чи в навантаженні. Ось тобі трохи моїх данних: 1) їдеш з горки, росхід по БК 0.0л тому, що колеса крутять двигун, 100 км/год на 5 передачі при 2500 об./хв. 2) їдеш на горку росхід по БК показує до 20л на 100 км, на швидкості 40 км/год на 3 передачі при 2500 об./хв. Електроніка регулює подачу палива залежно від навантаження. тчк.
HWman Опубліковано 25 Січня, 2016 в 20:30 Автор #17 Опубліковано 25 Січня, 2016 в 20:30 В 23.01.2016 12:40, Саня сказал: Який ти брєд несеш... А за це респект. Вчитися ніколи не пізно. По багатьох твоїх повідомленнях помітний слабкий рівень базових знань. Вроді ж не дурний хлопець, а час від часу щось таке нагородиш, що хоч стій, хоч падай. Хо хо. Ви ще мене не знаєте якщо так кажете. У мене в запасі ще вагони подібних питань, і гугл тут недопоможе. Такий він я, приймайте.
vaz75 Опубліковано 25 Січня, 2016 в 20:43 #18 Опубліковано 25 Січня, 2016 в 20:43 Ого,скільки професіоналів. Я в естазі від відповідей. Скажу простіше: при збільшенні навантаження на двигун (завантаження авто, рух під гору, зустрічний порив вітру... ) для підтримання тих же обертів двигуна треба більше відкрити заслінку акселератора ( надавити на педаль "газу"), відповідно більше вприскнути пального. Розхід збільшується. А то згадали про стехіометричну суміш... .хех.
Factory Опубліковано 25 Січня, 2016 в 20:52 #19 Опубліковано 25 Січня, 2016 в 20:52 22 минуты назад, HWman сказал: Хо хо. Ви ще мене не знаєте якщо так кажете. У мене в запасі ще вагони подібних питань, і гугл тут недопоможе. Такий він я, приймайте. Хто питає той не блудить. 1) все таки почитати спочатку основні вузли авто і як вони повязані 2) давно я на цьому каналі сижу відпочиваю,
HWman Опубліковано 28 Січня, 2016 в 21:37 Автор #20 Опубліковано 28 Січня, 2016 в 21:37 Євген класний чувак, не сумніваюсь, що у нього знайду всі відповіді.
Savage Опубліковано 28 Січня, 2016 в 22:21 #21 Опубліковано 28 Січня, 2016 в 22:21 В 25.01.2016 22:43, vaz75 сказал: А то згадали про стехіометричну суміш... .хех. Цілком правильно згадали. Бо кількість "спожитого" двигуном повітря напряму впливає на кількість пального, що вприскується, а відповідно і на його розхід.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.