Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
42 хвилин тому, Ha3aP сказано:

Чому б тим же автосалонам не приганяти автівки і потім продавати їх на території України?

Це ідеальний варіант. МОжуть робити. Але тоді всі пригнані авто будуть розмитнені по цінам старим!

Нові ціни для одне авто на одного юзера.

  • Відповідей 558
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
14 хвилин тому, Соромітник сказано:

саме тому в нас "зборка" процвітає... якась дискримінація

прикольно.

можна і частинами ввезти. Кузов новий без двигуна.

коробку і все інше.

А двигун ввезти і розмитнити окремо. Тепер же немає чіткої прив'язки кузов-він-двигун.

 

купуєш старий Порш 911 без двигуна. ввозиш як брух.

купуєш новий двигун до нього (євро 5) і ввозиш. розмитнюєш. ставиш на авто - реєструєш. І маєш цяцьку. :)

Опубліковано
38 минут назад, yu2007 сказал:

Та Петро Олексійович щиро хоче, щоб кожен маленький українець їздив на недорогій європейській автівці.

Що ви курите?)))) Ну чесно, це вже за рамки здорового глузду виходить таку маячню писати...

Опубліковано

@Selbeor , за які рамки? Наш щирий Петро Олексійович дійсно цього хоче. По тєліку показували, по 5-му каналу.

 

P.S.: Читай між рядків - у пості yu2007 сарказм.

Опубліковано
1 час назад, natalka) сказал:

Це мало???  Бо для мене 3000 євро - то багато.

 

Аналогічне авто в Україні коштує на 3000 євро дорожче?

13 часа назад, Ha3aP сказал:

Щось ти не те зрівнював


Візьмем для прикладу Soul 2011 року

Україна - 9000-11000 usd

НІмеччина -  http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto?isSearchRequest=true&vc=Car&dam=0&ms=13200%3B29&fr=2011&cn=DE

Опубліковано
6 минут назад, Arden сказал:

Аналогічне авто в Україні коштує на 3000 євро дорожче?

 

так, а де ж вони їх беруть? :) Хіба що переварені з перебитими номерами і т.д.

 

Покажіть но мені соул 11 року в Україні за 9, хочу на нього подивитися. 

І ще, не потрібно в німеччині шукати корейські авто ;)

 

В нас на авторинку були? Скажіть, за скільки в нас в Луцьку можна купити B6 2010-2011 року ну або В7 в нормальному стані з нормальним пробігом? 

Опубліковано
1 година тому, Arden сказано:

 

Аналогічне авто в Україні коштує на 3000 євро дорожче?

 


Візьмем для прикладу Soul 2011 року

Україна - 9000-11000 usd

НІмеччина -  http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto?isSearchRequest=true&vc=Car&dam=0&ms=13200%3B29&fr=2011&cn=DE

Більш-менш нове авто там теж цінують, не за копійки ж його продавати.

І у нас максимум 12000, а у них 9000 максимум. Так що різниця в ціні вже є в 3000.

Опубліковано
3 хвилин тому, Selbeor сказано:

Це по скромних підрахунках...

це сьогодні мені відписав чоловік, що у нас на борді займається "візовою підтримкою".

 

Опубліковано

Я думаю, що це не остаточна сума, сюди ще мінімум тищу треба доплюсувати

Опубліковано

нафіга там ще тисячу дописувати ? вона і так вже дописана за послуги

якщо самому займатися то виходить орієнтовно 2000 (віза + послуги візового + бронювання житла)

 

Опубліковано

Значить так, у нас в Україні ви можете знайти автомобіль певної марки і року що буде навіть дешевше ніж в Німеччині. Але є одне але. Хороші, а значить не дешеві (німці не придурки і також хочуть не сильно влітати) автомобілі привозять виключно для себе чи під заказ. Ви їх не побачите на авторіа бо їх ніхто продавати не збирається, інакше ціна здивує. Кого зацікавить пропозиція купівлі буса дорожчого на 3-4 тис. баксів, якщо он "такий самий", гарно вимитий з напуцованим мотором, коштує настільки дешевше.

Тут продаються машини на яких заробляють - битки, вгроблені і підшаманені, щоб вийти на прийнятну маржу з продажу. Хорошої машини дешево ви не знайдете. А от в Німеччині знайдете автомобіль в набагато кращому стані за ту ж саму кінцеву ціну. Тобто дається шанс пригнати не старого корча а нормальну машинку за помірні гроші. Хоча й корча собі можна пригнати набагато дешевше. 6 років - час достатній щоб ціна серйозно впала від початкової.

Це не якийсь плюс Поршня, просто так натягувати народ вже неможна і питання вийшло в розряд політичних. Щоб ніхто не піарився, його вирішено прийняти. 

Опубліковано
1 година тому, Zheny@ сказано:

це сьогодні мені відписав чоловік, що у нас на борді займається "візовою підтримкою".

 

Можна, будь ласка, координати в приват. Я теж безвізова ще)

Опубліковано
9 хвилин тому, lanima сказано:

Можна, будь ласка, координати в приват. Я теж безвізова ще)

та що там видумувати є темиа на борді :)

@Artur1992

 

 

 

Опубліковано

Оприлюднений законопроект з правками ПОПа. Почитав пояснювальну записку до законопроекту і зрозумів, що бізнесмен переміг президента.

Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів" стосовно уточнення деяких положень

Виходить що, продаж автомобілів, придбаних за кордоном (в Європі, зокрема), на користь інших осіб (тобто, кінцевого споживача) - це є зловживанням. Можна говорити, що це зроблено, крім підтримки "мертвого" автопрома України, і для неможливості вивезення валюти за митну територію України у великих об'ємах (до речі, про це в записці ані слова). Але... Постає питання: а імпорт товарів загалом - тоді що це: теж зловживання та бізнес-схеми (так написано в записці)? А сліпі трасти з "прозрівшим" народом...? А #PanamaGate...? Це якийсь сюр!!! Хоча, нічого нового. Наливай, Алєксєіч!!!

Саму пояснювальну записку викладу тут, що б не шукали довго (P.S. Особливо потішив п. 5 пояснювальної записки. Так потішив, що аж плакати захотілось):

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА  

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

до проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів" стосовно уточнення деяких положень"

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

 

Прийнятий 31 травня 2016 року Верховною Радою України Закон України "Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів" №1389-VIII, який набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, містить ряд положень, що можуть призвести до зловживань під час відчуження або передачі права на управління чи розпорядження вживаних легкових автомобілів, ввезених за пільговими ставками акцизного податку.

1. Застосування знижених ставок акцизного податку для легкових автомобілів, якщо вони ввозяться на митну територію України особами на користь інших осіб на договірних умовах.

Реалізації на практиці таких положень може призвести до створення різних бізнес-схем продажу імпортних вживаних автомобілів із сплатою акцизного податку за зниженими ставками шляхом купівлі посередниками легкових автомобілів в інших країнах, їх доставки до митного кордону України, передачі їх для реєстрації в Україні підставним особам, які продаватимуть такі автомобілі замовникам – фізичним особам з наданням генеральної довіреності на строк понад 365 днів (строк, встановлений Законом, протягом якого відчуження легкового автомобіля призведе до сплати акцизного податку за стандартними (підвищеними) ставками).

2. Можливість ввезення легкових автомобілів із застосуванням знижених ставок акцизного податку у кількості не більше одного автомобіля протягом календарного року.

Проте, враховуючи, що Закон набере чинності з 1 серпня 2016 року та буде діяти до 31 грудня 2018 року, зазначена норма дасть можливість одній фізичній особі ввести за пільговими ставками три легкових автомобілі.

 

2. Мета і шляхи її досягнення

 

Створення для громадян України рівних умов придбання доступних легкових автомобілів, унеможливлення використання схем оптимізації пільгового оподаткування транспортних засобів, надання можливості сплати акцизного податку за зниженими ставками виключно для фізичних осіб, які ввозять легковий автомобіль на митну територію України для власного використання та особисто реєструють їх на себе у кількості не більше одного легкового автомобіля протягом строку дії знижених ставок акцизного податку.

 

3. Правові аспекти

 

Нормативно-правову базу у цій сфері складає Податковий кодекс України.

 

 

4. Фінансово-економічне обґрунтування

 

Реалізація законопроекту не потребує додаткових матеріальних витрат з Державного бюджету України.

 

 

5. Прогноз результатів

 

Прийняття законопроекту унеможливить створення та використання схем ввезення на митну територію України легкових автомобілів за зниженими ставками акцизного податку з метою їх подальшої реалізації на території України.

 

 

Народні депутати України                                                          Южаніна Н.П.

 

Пацкан В.В.

 

Соляр В.М.

 

Матіос М.В.

 

Дубневич Я.В.

 

Розенблат Б.С.

 

Мамчур Ю.В.

 

Юринець О.В.

 

Крулько І.І.

 

Hide  
Опубліковано
8 хвилин тому, Rock сказано:

а що ті  поправки ,не потрібно голосувати в парламенті ?

Звичайно, що треба. Я натяк зрозумів, Rock, і холіварити щодо того, що коаліція є керованою чи не керованою ПОПом та АПУ - не буду.

Опубліковано

"У разі відчуження або передачі права на управління чи розпорядження транспортних засобів до 31 грудня 2019 року, зокрема за договорами купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення, поруки, інших цивільно-правових договорів або за рішенням суду, при ввезенні яких були застосовані ставки акцизного податку, визначені цим пунктом, платник податку зобов’язаний сплатити акцизний податок за такі транспортні засоби за ставками, встановленими статтею 215 цього Кодексу"."

Сміт, поясни будь ласка. В обгрунтуванні 31.12.18, а в пректі закону - 31.12.19. Чому?

І ще. Тобто на таке розмитнене авто навіть доручення на керування (управління) не випишеш до 2020 року? А якщо випишеш - то треба доплатити повну вартість розмитнення за старими ставками?

 

Опубліковано
20 minutes ago, Rock said:

навіщо ,мені срач створювати ,в мене свої шкурні інтереси .

особисто для мене той закон ,з поправками чи без ,ролі не відіграє .

я зараз маю німецького корчика з 1,3 мотором ,перед цим була машина  з 1,5 ,і мощнішої мені не потрібно сраку возити.

Рок, а як же субсидія? То ж заберуть на рік! Газу по 7 гривень за зиму стільки спалиш, що вся економія від розмитнення знівелюється.

Чи ти вже придумав, як обійти? Ну там перед поїздкою в Дорохуськ випишешся з хати, з жінкою розлучишся?

Опубліковано

Та взагалі потрібно татуювання на чоло набити:"я купив машину за новим акцизом", щоб всі бюджетники, чиновники плювали йому в слід. Ну і робу оранжеву - "він вкрав наші гроші, падаль така". Ну і наклєйки в салон - "порошенко тебе ненавидить, падла така".

Опубліковано
1 година тому, yu2007 сказано:

В обгрунтуванні 31.12.18

Це дія Закону та ставок.

1 година тому, yu2007 сказано:

а в пректі закону - 31.12.19

Це заборона відчуження, тобто, до якого числа не можна буде відчужувати авта.

1 година тому, yu2007 сказано:

Тобто на таке розмитнене авто навіть доручення на керування (управління) не випишеш до 2020 року? А якщо випишеш - то треба доплатити повну вартість розмитнення за старими ставками?

Так, все вірно.

1 година тому, Rock сказано:

тепер з'явилась можливість щось купити  покраще ,...

Rock, ти вже "зловживальну" бізнес-схему придумав, як написано в пояснювальній записці. :lol:

Опубліковано
1 hour ago, Rock said:

ти не повіриш ,я не отримую субсидій ,є ще такі сім'ї :). при тому що я на пенсії

і ще з податків йде ,на субсидії для мудаків які ганяють на бехах і ниють що не можуть жити без допомоги держави.

 

Чому ж не повірю. Вірю. А яка причина? По нормам закону не проходиш (ну там хтось з прописаних здійснив купівлю більш ніж на 50 тис., сукупний дохід високий) чи принципово не звертаєшся за субсидією?

Опубліковано
10 hours ago, romaxa11 said:

А от в Німеччині знайдете автомобіль в набагато кращому стані за ту ж саму кінцеву ціну.

 

Чому тільки в Німеччині? В Бенілюксі теж є машини у відмінному стані.

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...