sergkots Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 19:21 #526 Опубліковано 16 Грудня, 2016 в 19:21 Європа та Америка стимулюють вже до купівлі електромобілів - і не нашими методами, просто доплачують при купівлі такого авто певну суму. У нас же все навпаки - підняли ціну на всі інші автомобілі крім тих, що дають заробіток власній фірмі. Розказують, що так і має бути, що це захист вітчизняного виробника, це створення робочих місць і т.д. І більшість вірить, терпить, навіть доказує, що гарні автомобілі виробляють.
sergkots Опубліковано 17 Грудня, 2016 в 09:48 #527 Опубліковано 17 Грудня, 2016 в 09:48 Ну і подивіться ціни та за скільки вітчизняний автопром в московії продають: https://www.youtube.com/watch?v=IiyUNw5M1lY
seolutsk Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 14:03 #528 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 14:03 В Україні дозволили спецмита на імпорт автомобілів з ЄС Кабінет міністрів затвердив порядок застосування спецмит на імпорт європейських автомобілів тоді, коли такий імпорт загрожує розвитку вітчизняного автопрому Відповідне рішення було прийнято на засіданні уряду без обговорення та згідно з регламентом роботи Кабміну, що дозволяє приймати постанови і розпорядження пакетом, повідомляє УНІАН. Мінекономрозвитку запропонувало дозволити тимчасове підвищення ставок ввізного мита (не більше ніж до рівня 10%, але не вище ставки ввізного мита (пільгової – ред.), що діяла у 2015 році) на легкові автомобілі походженням з ЄС. Запровадження таких заходів можливе у випадку, якщо сукупний обсяг імпорту в Україну легкових автомобілів походженням з ЄС протягом року досягає 45 тисяч одиниць, а його питома вага у споживанні на внутрішньому ринку перевищує 20%. Запровадження таких обмежень можливе лише після консультацій з ЄС. Інша умова - сукупний обсяг імпорту легкових автомобілів походженням з ЄС в Україну протягом останніх 12 місяців перевищує обсяг усіх первинних реєстрацій легкових автомобілів в Україні за той самий період. Нагадаємо, що за 9 місяців 2016 року імпорт легкових машин з ЄС склав 30,6 тис. штук. http://espreso.tv/news/2016/12/28/v_ukrayini_dozvolyly_specmyta_na_import_avtomobiliv_z_yes
Ha3aP Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 14:17 #529 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 14:17 Ахахах, все ще чекаєте халявних авто з Європи? ))
romaxa11 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 19:02 #530 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 19:02 Вже в пейбуках гуляє морда яйценюка, яка мені помагає жити і розвиватись. Озвучуються якісь рейтинги де перемагає юля. Це якийсь хардкор.
Ha3aP Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 19:19 #531 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 19:19 16 хвилин тому, romaxa11 сказано: Вже в пейбуках гуляє морда яйценюка, яка мені помагає жити і розвиватись. Озвучуються якісь рейтинги де перемагає юля. Це якийсь хардкор. А до машин це яким боком?
romaxa11 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 19:38 #532 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 19:38 скоро зрозумієш)
vaz75 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 20:29 #533 Опубліковано 28 Грудня, 2016 в 20:29 80% внутрішнього автопрома? Оу. Це якого?
jack74 Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 06:40 #534 Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 06:40 Ну ти шо?! Хіба не бачиш, якими темпами ЗАЗ почав розвиватись?! До купи минулих вкрадених перепрошених копій "реплік" тепер он ще й "ЗАЗ лАнус КАРГО", "ЗАЗ ВІДА КАРГО"! А ще який стильний причіп до "каргИ"!
Гість Selbeor Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 09:50 #535 Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 09:50 3 часа назад, jack74 сказал: Ну ти шо?! Хіба не бачиш, якими темпами ЗАЗ почав розвиватись?! До купи минулих вкрадених перепрошених копій "реплік" тепер он ще й "ЗАЗ лАнус КАРГО", "ЗАЗ ВІДА КАРГО"! А ще який стильний причіп до "каргИ"! Я не розумію, нащо таке уродство плодити?....та ще й назва яка влучна)))
Такер Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 13:04 #536 Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 13:04 6 часов назад, jack74 сказал: Ну ти шо?! Хіба не бачиш, якими темпами ЗАЗ почав розвиватись?! До купи минулих вкрадених перепрошених копій "реплік" тепер он ще й "ЗАЗ лАнус КАРГО", "ЗАЗ ВІДА КАРГО"! А ще який стильний причіп до "каргИ"! на відео вони там всі так тащаться від того, а потім розьїжджаються на на німцях і японцях на своясь
NOcomments Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 13:48 #537 Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 13:48 http://www.volynpost.com/news/81228-na-volyni-vygadaly-shemu-iak-deshevshe-kupyty-vzhyvane-avto-z-ievropy
seolutsk Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 19:13 #538 Опубліковано 29 Грудня, 2016 в 19:13 5 часов назад, NOcomments сказал: http://www.volynpost.com/news/81228-na-volyni-vygadaly-shemu-iak-deshevshe-kupyty-vzhyvane-avto-z-ievropy Судова теорія і практика - трошкі різні речі.
Zalepok44 Опубліковано 7 Січня, 2017 в 11:05 #539 Опубліковано 7 Січня, 2017 в 11:05 14 годин тому, Itzamna сказано: так який варіант дешевого авто ? 1. Відро тут. 2. Відро польське 3. Разтоможка цілого або поагрегатна відра. 4. Двойнік Двойнік польського відра.
kolialutsk Опубліковано 9 Січня, 2017 в 12:41 #540 Опубліковано 9 Січня, 2017 в 12:41 В 7.01.2017 at 13:05, Zalepok44 сказал: Двойнік польського відра. Поагрегатно.
deluxkangoo Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:27 #541 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:27 В УКРАИНЕ НОВЫЕ ПРАВИЛА РАССТАМОЖКИ АВТО. АВТОМОБИЛЬ БОЛЬШЕ НЕ РОСКОШЬ.
nickel Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:39 #542 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:39 7 минут назад, deluxkangoo сказал: В УКРАИНЕ НОВЫЕ ПРАВИЛА РАССТАМОЖКИ АВТО. АВТОМОБИЛЬ БОЛЬШЕ НЕ РОСКОШЬ. "Новина" за 18 листопада 16 року. Цілий ланцюжок сайтів, поки до першоджерела дійшов, то задовбався. На першоджерелі дати немає, але на передостанньому сайті з ланцюжка стоїть 18,11,2016. Трохи фільтруйте інфу, особливо коли перепост робите.
Alex S Опубліковано 23 Березня, 2017 в 14:52 #543 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 14:52 Ну шо там?Не подешевшали ?Коли подешевшають?
jack74 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 15:13 #544 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 15:13 коли будуть якісь суттєві зміни в законодавстві
jack74 Опубліковано 24 Березня, 2017 в 06:43 #545 Опубліковано 24 Березня, 2017 в 06:43 Який середній вік автопарку буде в Україні через 5 і 10 років? Цитувати Прогноз на майбутнє... якщо нічого не зміниться. В колах автомобілістів не втрачають актуальності питання розмитнення, пригону, сертифікації, податків та інших «бонусів», пов'язаних із процесом отримання у розпорядження автомобіля з-за кордону. Купити нове авто для багатьох дорого, а от вживане з невеликим пробігом, - і, бажано, «свіжопригнане», - як раз те, що потрібно. Саме пригнане, оскільки вже наявні на вторинному автомобільному ринку України машини з кожним роком свіжішими та кращими не стають: «допомагають» наші дороги і не завжди якісне обслуговування в парі з широко розповсюдженими низькопробними запчастинами. Зараз Україна займає друге місце в світі - після Куби! - за показником «середній вік автопарку». Згідно з даними статистики, транспорт, що курсує нашими дорогами, має вік близько 20 років. А що ж буде далі, якщо нічого не зміниться? Які автомобілі будуть нас оточувати, якщо розмитнення не зменшать або не підніметься рівень доходів населення? За минулий рік в країну заїхало в цілому 122 тисячі транспортних засобів із-за кордону. З них були новими 75%, решта — б/к з середнім віком близько 5 років. Вироблено всередині країни – ще 5 тис. Зіставивши ці дані з розміром всього українського автопарку, в якому є 9 млн. 121 тис. ТЗ, отримуємо підсумок: річне оновлення становить близько 1%. Причому, кожного 1 січня весь автопарк стає старшім ще на рік, а згідно зі статистичними даними, в процентному вираженні, коефіцієнт старіння з 2009 року тримається біля позначки 3.5%. Отже, давайте проведемо лінію, по «верхівках» показників середнього віку автопарку минулих років, і продовжимо її далі, щоб зрозуміти, якого середнього віку автомобілі будуть нас оточувати через 5 і навіть 10 років… Якщо кількість нових автомобілів і ввезення не критично старих вживаних авто не будуть збільшуватися, наш автопарк буде продовжувати старітиі, оскільки коефіцієнт старіння вищий за коефіцієнт оновлення. Значну частину всього автопарку у нас складають автомобілі виробництва СРСР, СНД: їх більше 50%, а випущені вони раніше 1985 року! Очевидно і те, що, вводячи на законному рівні вимоги до токсичності вихлопу Євро-5 або 6, екологічну картину не змінити. Старенькі Жигулі будуть підтримуватися їх власниками на ходу, оскільки купувати менш зношені автомобілі велика частина населення країни поки що не має фінансової можливості. Причини відомі – низький рівень доходів і досить високі податки на імпорт. Разом з цим, автопарк не вдасться омолодити навіть повним відкриттям кордонів – 20-річні іномарки повітря озонувати явно не в силах. Для фіксації зростання показника середнього віку автопарку потрібно щорічно поповнювати цей парк приблизно 300 тисячами нових ТЗ! А щоб стало помітним зниження середнього віку, необхідно 500 тисяч і більше нових (чи «свіжих» б/к) авто в рік. Потрібні якісні зміни по кожному фактору, - в іншому випадку через 10 років нас будуть оточувати автомобілі середнім віком більше 23 років. Остап Новицький
Юріч Опубліковано 24 Березня, 2017 в 07:05 #546 Опубліковано 24 Березня, 2017 в 07:05 Ми другі після Куби? Той Остап в сосну вдарився? Хай в Африку з'їздить (наприклад в Єгипет) чи Азію, типу Індії, да там автопарк взагалі 30-ти річний... І де в нас більше 50% стареньких жигулів і москвичів??? Це вийти на вулицю і стати рахувати (навіть десь в східних областях України), то кожна друга автівка - радянська? Брєд.
jack74 Опубліковано 24 Березня, 2017 в 07:23 #548 Опубліковано 24 Березня, 2017 в 07:23 27 хвилин тому, Юріч сказано: Ми другі після Куби? Той Остап в сосну вдарився? Та це на основі статті вже дворічної давності! В АвтоРіа теж археологи працюють А нафіга щось нове придумувати Але Куба чи не Куба - суті це не міняє, середній вік автомобіля українця більше 20-ти років, і збільшується. Показати прихований контент Возраст автомобильного парка Украины на начало 2016 года 2016-04-04 1elia Есть 3 вида лжи: ложь, наглая ложь и статистика Средний возраст автомобильного парка Украины с легкостью преодолел "юбилейные" 20 лет и достиг полного совершеннолетия (21 год)... Ниже приведен краткий анализ данных о возрасте автомобильного парка Украины по состоянию на 01 января 2016 года по сравнению с 01 января 2015 года. Объединение уже не существующих сейчас марок автомобилей "Москвич" и "Иж" не производилось в виду значительного разброса во времени их "смерти": конец 90-ых для Москвича и 2011 для Иж. ......(таблички та продовження в пруфі по посиланню)... Hide Статистика, як кажуть, річ вперта. Ми можем будь-скільки собі повторювати-внушати "я не всрався, я не всрався", але стається те, що стається... І Остап тут ні до чого
Юріч Опубліковано 24 Березня, 2017 в 07:47 #549 Опубліковано 24 Березня, 2017 в 07:47 @jack74 , я зробив ремарку на рахунок Куби і те що ми другі, і на рахунок, що в нас більше ніж кожне друге авто старше 1985-го року...що зазначив в статті Остап. На рахунок середнього віку я і словом не промовився. З середнім 20-тирічним віком нашого парку я цілком згідний. Так що не будем роздувати на цей рахунок суперечку.
Skybass Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 19:28 #550 Опубліковано 28 Квітня, 2017 в 19:28 Як нам брешуть про екологічні вимоги Європи щодо імпорту вживаних авто в Україну" Натрапив на цікаве відео про розмитнення Запорожця в Польші: http://svoboda.fm/politics/ukraine/252373.html
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.