ForZa Опубліковано 4 Квітня, 2017 в 13:15 #401 Опубліковано 4 Квітня, 2017 в 13:15 2 часа назад, Oli сказал: збільшилося коло людей без субсидії Кому ті субсидії потрібні??? Дайте нормальну зарплату і пенсії і не треба на тих субсидіях погоду робити!!!
alexvvv Опубліковано 4 Квітня, 2017 в 13:18 #402 Опубліковано 4 Квітня, 2017 в 13:18 1 хвилина тому, ForZa сказано: Кому ті субсидії потрібні??? Дайте нормальну зарплату і пенсії і не треба на тих субсидіях погоду робити!!! Нащо щоб в била були гроші? Краще недати ті гроші в зарплаті і видати їх із держбюджету кому потрібно в рахунок субсидії.
itax Опубліковано 6 Квітня, 2017 в 12:25 #403 Опубліковано 6 Квітня, 2017 в 12:25 Не знаю не знаю, завантаженість маршруток більш/менш. Може і менше людей стало їздити. А ще 12ку продовжили до СКФ, прям перемога. Мене особисто більше дратує коли заходять на задню площадку 2-5 людей і дехто дуже спішить передати 5ку за проїзд, а інші навпаки, копирсаються у "пакетик-сумка-сумочка-клатч-кошельок" і по факту смикають людей на "передайте" на 30-50% більше. Невже так складно подумати, озирнутись по сторонах і скооперуватись із тими, хто щойно зайшов? У мене дуже часто або була здача для того, хто передавав 5 (коли ще було по 3), або навпаки. Сьогодні наблюдав цю картину просто майже всю дорогу. Особливо сподобалось коли пройшло 2 по 5 одна за одною а за ними зразу 4 грн по 1 грн, з них 1 "золотом" :)))) І потім, вгадайте шо?! Правильно, 2 по 1 грн назад! Бінго. Хоча ця монетка могла одразу залишитись у того, хто потребував 1 грн здачі, ще 1 грн у іншого, а вперед пішло б 12 грн "на всі" чи "за 3х" І замість 4 рази передавати гроші треба було б 1 раз. Отак виявляється можна! Самі робіть і іншим помагайте. Так може і водій буде не таким засмиканим.
alexvvv Опубліковано 6 Квітня, 2017 в 14:02 #404 Опубліковано 6 Квітня, 2017 в 14:02 22 хвилин тому, antrakt сказано: Єдиний правильний спосіб - це оплата при вході через передні двері. Водій повинен кермувати під час руху, а не гроші рахувати. це буде рівноцінно введенню лівостороннього руху.
S30 Опубліковано 6 Квітня, 2017 в 18:33 #405 Опубліковано 6 Квітня, 2017 в 18:33 Мляяя, народ. Ви ж самі горло один одному перегризете і допомагати не потрібно. Не пройшло і тижня як вже нікого не цікавить підняття цін (а як сопіли, як сопіли). Вже пішли "возмущенія" про копирсання в сумках і що хтось тупіший за іншого. Бо потрібно допомогти і невідволікати шофера. Вже навіть нема мови про умови проїзду в тій банці з оселедцями та елементарну відсутність кондукторів і обілечування. Як же вам мало потрібно. Не нийте що вам хєрово. Ви самі в цьому винні.
yura2281 Опубліковано 6 Травня, 2017 в 07:14 #406 Опубліковано 6 Травня, 2017 в 07:14 АТП і Санрайз, вони ж у мінус працюють. Чи ні?
Amor Опубліковано 6 Травня, 2017 в 07:37 #407 Опубліковано 6 Травня, 2017 в 07:37 Не хотів створювати нову тему. Вчора їхав на тролейбусі і мені разом з квитком дали чек. Будуть переходити на чеки?
Гість rl72 Опубліковано 6 Травня, 2017 в 08:08 #408 Опубліковано 6 Травня, 2017 в 08:08 30 хвилин тому, Amor сказано: Не хотів створювати нову тему. Вчора їхав на тролейбусі і мені разом з квитком дали чек. Будуть переходити на чеки? покури темку "Наболіло... про тролейбуси, які покидають місто"
foxx77 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 08:51 #409 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 08:51 Куди на маршрутку поскаржитись? Сьогодні сів на 2-ку на вокзалі, і до Відродження вже 2 попрошайки пройшлося по салону. Вони питають в водія чи можна, і він пускає. Я в житті ніразу небачив такого в наших маршрутках, це може гастральори чишо? Автобус - АС2932ВС 17,05,2017 - 11,40 - 2ка маршрутка - дві попрошайки
Zheny@ Опубліковано 17 Травня, 2017 в 08:55 #410 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 08:55 2 хвилин тому, foxx77 сказано: це може гастральори чишо? ну да. Я бачив, ходив мєсний один "валантёр". Бачу купа фейкових київстарів з'явилося по місту. навпроти там-тама стоять. Чешуть.. .
foxx77 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 08:57 #411 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 08:57 Только что, Zheny@ сказал: ну да. Я бачив, ходив мєсний один "валантёр". Бачу купа фейкових київстарів з'явилося по місту. навпроти там-тама стоять. Чешуть.. . да і Київстар я бачив, жирна тьотка на сходах переходу через ЖД
gen552 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:00 #412 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:00 Народ, а как вы относитесь к тому, чтобы полностью отказаться от городских маршруток и развивать троллейбусный транспорт?
foxx77 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:02 #413 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:02 Одна худа з палочкою, тіпа проблекми з хребтом, але звиду хребет рівний. Друга російськомовна, нормально вдягнута з фоткою якоїсь дитини, тіпа на операцію. Я спитав чи вона заплатила за проїзд?, каже я завжди спочатку питаю у водія чи можна тут поплакати.
alexvvv Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:23 #414 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:23 22 хвилин тому, gen552 сказано: Народ, а как вы относитесь к тому, чтобы полностью отказаться от городских маршруток и развивать троллейбусный транспорт? ми за монетизацію пільгового проїзду.
gen552 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:28 #415 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:28 Пассажиров не устраивает отношение водителей к ним. И это проблема водителей (людей)! Даже повышение проезда до 10грн. ситуацию не изменит, так как это зависит от человека. По поводу монетизации - я только за!
rrid Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:33 #416 Опубліковано 17 Травня, 2017 в 09:33 32 хвилин тому, gen552 сказано: Народ, а как вы относитесь к тому, чтобы полностью отказаться от городских маршруток и развивать троллейбусный транспорт? а як щодо маршруток на електротязі (можливо, з доступом до контактної мережі)? я особисто - проти збільшення інтервалів на маршрутах
Zheny@ Опубліковано 31 Травня, 2017 в 10:28 #417 Опубліковано 31 Травня, 2017 в 10:28 On 17.05.2017 at 12:33, rrid сказано: а як щодо маршруток на електротязі (можливо, з доступом до контактної мережі)? потрібно чесно (читай не заангажовано) рахувати період окупності. за. Єслі шо.
Saddy Опубліковано 31 Травня, 2017 в 11:20 #418 Опубліковано 31 Травня, 2017 в 11:20 До теми про валідатори: Луцьк купить нові валідатори
Zheny@ Опубліковано 31 Травня, 2017 в 12:09 #419 Опубліковано 31 Травня, 2017 в 12:09 48 хвилин тому, Saddy сказано: До теми про валідатори: Луцьк купить нові валідатори Не в цій темі.
IronSun Опубліковано 2 Червня, 2017 в 19:20 #420 Опубліковано 2 Червня, 2017 в 19:20 Яке майбутнє у валідаторів? (фото під час руху) І трохи гумору
Zheny@ Опубліковано 2 Червня, 2017 в 20:34 #421 Опубліковано 2 Червня, 2017 в 20:34 1 година тому, IronSun сказано: Яке майбутнє у валідаторів? ( Це питання до Поліщука.
MACCEN Опубліковано 22 Січня, 2018 в 22:33 #422 Опубліковано 22 Січня, 2018 в 22:33 Ніхто прибутки власників маршруток не рахує, але прибрати автобус можна, чи це затратно? Чому я заплативши гроші маю їхати як скатіна, і думати якби стати щоб не вимазатись? Парадок в тому, що коли проїзд буде і по 30 грн. буде та сама фігня, що тут дехто й хоче донести декому. А те що міська рада погрязла в схемах, і немає грошей на тролейбуси, то значить погані управлівці їх треба звільняти, обявляти анафему і взагалі, треба прийняти закон, якщо депутат ніфіга не зробив, то його виселяють з міста з пожиттєвою забороною взагалі тут зявлятись, може тоді впаде бажання в декого піти на те крісло депутата.
AgentSmith13 Опубліковано 23 Січня, 2018 в 07:04 #423 Опубліковано 23 Січня, 2018 в 07:04 8 часов назад, MACCEN сказал: Ніхто прибутки власників маршруток не рахує, але прибрати автобус можна, чи це затратно? Чому я заплативши гроші маю їхати як скатіна, і думати якби стати щоб не вимазатись? Парадок в тому, що коли проїзд буде і по 30 грн. буде та сама фігня, що тут дехто й хоче донести декому. А те що міська рада погрязла в схемах, і немає грошей на тролейбуси, то значить погані управлівці їх треба звільняти, обявляти анафему і взагалі, треба прийняти закон, якщо депутат ніфіга не зробив, то його виселяють з міста з пожиттєвою забороною взагалі тут зявлятись, може тоді впаде бажання в декого піти на те крісло депутата. На днях їхав в маршрутці додому, і, просто сидячи в маршрутцібіля вікна, вимазав рукав нової куртки чимось на зразок машинного масла (відчистилося, яле осад лишився), як озвучив водію вартість куртки - так воно ще й п*зд*ти ротом почало, типу "дивитися треба"... Куди дивитися? На ЧОРНОГО кольору гуму навколо вікна, прощупати її пальцями чи носовичком, чи там немає бруду, тоді сідати, а може, йому ще прибирання в салоні зробити... Але гроші повернуло за проїзд, як пообіцяв переписати номера і поскаржитися в міськраду. Купу раз було таке - двері відкриваються в мороз не до кінця, і поки проходиш там з травмованою ногою і рюкзаком, те бидло рушає, а як нагадуєш йому, для чого треба дзеркала - так ще і патякає, скотина, огризається. Вчора їздив по місту - грязюка така в тих скотовозках, за рідким винятком, як на грунтовій дорозі в забитому селі, по вікнах просто тече вода, і то мороз був... А чому б водію, приїхавши на кінцеву зупинку, замість чухання своїх репродуктивних органів чи перекур, не ПОПРИБИРАТИ в свому ридвані, попротирати вікна, по яким чистою ганчіркою? Вони, певно і не кожного дня деякі прибирання роблять... Чому б перевізнику не витратити трошки грошей на ремонт тих дверей? Окрема тема - вікна тих колимаг, заліплені подекуди під стелю й.... рекламою - їдеш, як в автозаку якомусь, не видно де навіть. Заборонити на вікнах ті наліпки к х..м міськрада мала б ще за Царя Гороха, але то ж БАБКИ! В Рівному тому ж такого немає, так, є старіші маршрутки, але такого - немає. І то я ще промовчав про ГРАФІК, який їм до дупи, "пролітаючу" повз 1-ку на Київському майдані ПОРОЖНЮ 29-ку (вона мені підходила, а в стоячі я не сідвю взагалі - травма коліна), водій якої ДОБРЕ бачив, що його зупиняють... Прикладів відвертого бл....ства зі сторони маршрутників написати можна на сторінок 5, але для чого? То всі кожного дня бачать. На одну-дві чисті нормальні маршрутки - 10 зламків, брудних, як свинарник. А то 5 грн. дерти з нас вони хочуть, а створювати пасажирам нормальні умови в своїх недолугих зламках - ні!
Ivanna Опубліковано 27 Січня, 2018 в 06:26 #424 Опубліковано 27 Січня, 2018 в 06:26 В 23.01.2018 в 09:04, AgentSmith13 сказал: Прикладів відвертого бл....ства зі сторони маршрутників написати можна на сторінок 5, але для чого? То всі кожного дня бачать. На одну-дві чисті нормальні маршрутки - 10 зламків, брудних, як свинарник. А то 5 грн. дерти з нас вони хочуть, а створювати пасажирам нормальні умови в своїх недолугих зламках - ні! Пропоную хоч іноді їздити чистим тролейбусом, який рухається за графіком і в якому завжди є сидячі місця. З травмою коліна не завжди є змога його дочекатися, але варто, я знаю з власного досвіду, вивчити графіки тролейбусів на найбільш востребований напрямок, місяць повправлятися корисуватися тролейбусом і потім купити проїзний. Так, від маршрутки ЗОВСІМ відмовитись неможливо буде, але економія суттєва і комфорт. Я відсотків на 10 користуюсь маршруткою, 90% тролейбусом. Так собі вирішила після минулорічного здорожчання маршруток. Зараз якраз кожен кондуктор в тролейбусі має на продаж місячні проїзні квитки. Проїзні квитки на тролейбус дають можливість здійснювати скільки завгодно пересадок. Вони не є іменними, їх можна передати на деньок-другий дружині-дитині-сусіду на час своєї хвороби або відсутності в Луцьку. Також з 10 числа кожного місяця є можливість придбати уцінений проїзний за 55 гривень в депо.
AgentSmith13 Опубліковано 27 Січня, 2018 в 07:07 #425 Опубліковано 27 Січня, 2018 в 07:07 Якщо їде, і по потрібному мені маршруту - сідаю і їду, в них друга приколяха є - ввечері стоїш на Київському майдані, години так після 20-ї, а вони рядочком В ДЕПО, притому вже 2 рази - без таблички, бо, як сказала кондуктор - а нема у водія тої таблички. Але вдень - варіант непоганий. От міськрада з трудом може дати чортів приватним перевізникам, а своєму ЛПЕ.... Ну невже їм так тяжко їздити до 23:00 хоча б. Звертаємо увагу - скільки раз не підтримували люди петицію про нічний транспорт в місті - жодного разу наші депутати за то не проголосували. Нічого не маю проти таксистів - купу разів виручали, але має бути альтернатива, не у кожного і не кожен день є гроші їхати на таксі. На автостанції автобуси їдуть з 5 ранку, а міський транспорт - з 6:30. І автобуси ті - не фешенебельні "лайнери", що їдуть за кордон чи в столицю, а переважно всякі Млинови, Жабче і т.д., куди рибалки їздять і пару жителів даного села, чи хто має там родичів. Розклад тролейбусів у Рівному, звертаєм увагу на кількість нічних, з маршрутками там так само - я особисто в пів 1-го ночі заїхав колись на Луцьке кільце до автобуса. І якщо в місті, щоб зробити так само, треба а) розігнати разок міськраду; б) порозривати договори з усіма Санрайзами і т.д. "монополістами", хай шукають, де на приміські рейси приткнутися; в) вигнати копнями керівництво ЛПЕ, і поставити нарешті людину з сучасними поглядами, щоб припинити там совок, то таке зробити даааавно вже настав час. Спойлер Робочі дні: Маршрут №1 «Мототрек – селище Ювілейне» – 12 тролейбусів,інтервал руху впікові години 9-10 хвилин, виїзд з депо 6:15, заїзд в депо 22:22. Маршрут №2 «Льнокомбінат – Боярка» – 11 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:21, заїзд в депо 22:19. Маршрут №3 «Мототрек – Залізничний вокзал» – 13 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:10, заїзд в депо 22:37. Маршрут №3 «Мототрек – Залізничний вокзал (Нічний)» – 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 44 хвилин, виїзд з депо 22:13, заїзд в депо 6:27. Маршрут №4 «Мототрек – Льнокомбінат» – 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 6:40, заїзд в депо 18:33. Маршрут №4а «Мототрек – Льнокомбінат (через Автовокзал)» – 2 тролейбуса, інтервал руху в пікові години 12-24 хвилин, виїзд з депо 6:22, заїзд в депо 19:03. Маршрут №6 «РЗВА – РЗТА» – 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 57 хвилин, виїзд з депо 6:53, заїзд в депо 18:37. Маршрут №7 «Північний – Боярка» – 11 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 4-10 хвилин, виїзд з депо 6:15, заїзд в депо 22:30. Маршрут №9 «Мототрек – Північний» – 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:08 заїзд в депо 19:06. Маршрут №9а «Мототрек – Північний (через Автовокзал)» – 2 тролейбуса,інтервал руху в пікові години 12-24 хвилин, виїзд з депо 6:34 заїзд в депо 19:31. Маршрут №10 «Мототрек – селище Ювілейне (через Автовокзал)» – 10 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 6-9 хвилин, виїзд з депо 6:15 заїзд в депо 22:21. Вихідні дні: Маршрут №1 «Мототрек – селище Ювілейне» – 8 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 12-15 хвилин, виїзд з депо 6:33 заїзд в депо 21:13. Маршрут №2 «Льнокомбінат – Боярка» 8 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:43 заїзд в депо 21:22. Маршрут №3 «Мототрек – Залізничний вокзал» – 12 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:25 заїзд в депо 21:52. Маршрут №3 «Мототрек – Залізничний вокзал (Нічний)» – 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 44 хвилин, виїзд з депо 22:13, заїзд в депо 6:27. Маршрут №4а «Мототрек – Льнокомбінат (через Автовокзал) – 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:31, заїзд в депо 17:43. Маршрут №7 «Північний – Боярка» – 9 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:28 заїзд в депо 21:33. Маршрут №9а «Мототрек – Північний (через Автовокзал)» – 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:06 заїзд в депо 18:56. Маршрут №10 «Мототрек – селище Ювілейне (через Автовокзал)» – 7 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 9-12 хвилин, виїзд з депо 6:40, заїзд в депо 21:43.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.