nickel Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 17:40 #251 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 17:40 5 минут назад, phantom сказал: Взагалі то мій пост не був адресований конкретно тобі. Я висловив свою думку з даного питання. Абсолютно не згадуючи про тебе. Це власне ти чомусь сприйняв його на свою адресу. Чому - не знаю Ти тверезий? Бо в мене вже сумніви з'явилися. Я з твоєю думкою не згоден " Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейсами тролейбусів і т.д. і т. п. Спєци думаю знають що робити. Це створило б конкуренцію на ринку міських пасажирських перевезень." Тому й прокоментував. Та ще й тому що вона 180 градусів відрізняється від моєї. Бо не сервіс створює конкуренцію, а навпаки. А тепер ще раз перечитай свій пост і черговість подій в ньому. Спочатку зробіть сервіс, а це створить конкуренцію. Все. Ніяких претензій. Нічого я не сприймав ні на свою адресу ні на твою. Далі лише по темі. Я.
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:18 #252 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:18 Не путай грішне з праведним. Конкуренція сама по собі не створюється. ЇЇ потрібно створювати. В даному випадку конкурентом могло б стати ЛПЕ. Вживши певних заходів (збільшивши к-сть рухомого складу, зменшуючи інтервал руху тролейбусів тощо) його можна було б перетворити на такого конкурента. Не знаю де ти тут побачив твердження про те що сервіс породжує конкуренцію. Можливо тобі його просто захотілося там побачити. В будь-якому випадку повторюся. Конкуренція сама по собі, от нєпорочного зачатія, не народжується. ЇЇ потрібно створювати. Так, я тверезий. А що означає остання велика буква Я в твоєму останньому пості?
nickel Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:42 #253 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:42 14 минуты назад, phantom сказал: Не путай грішне з праведним. Конкуренція сама по собі не створюється. ЇЇ потрібно створювати. ... В будь-якому випадку повторюся. Конкуренція сама по собі, от нєпорочного зачатія, не народжується. ЇЇ потрібно створювати. Да, і я навіть написав як. Першим своїм постом. Можливо моя думка не вірна, але ти її навіть не читав. Будь-ласкавий, якщо з кимось дискутуєш, то хоча б читай опонента. Бо твоє "нє чітал, но осуждаю" до діалогу не заохочує. 14 минуты назад, phantom сказал: В даному випадку конкурентом могло б стати ЛПЕ. Вживши певних заходів (збільшивши к-сть рухомого складу, зменшуючи інтервал руху тролейбусів тощо) його можна було б перетворити на такого конкурента. За який йух ти це зробиш? За дотації з місцевої влади? Це по твоєму конкуренція: одних дотувати, а інших - ні? Дотації - це смерть конкуренції. 14 минуты назад, phantom сказал: Не знаю де ти тут побачив твердження про те що сервіс породжує конкуренцію. Можливо тобі його просто захотілося там побачити. Третій раз тебе цитую і мені вже почало це набридати "1, Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. 2, Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейсами тролейбусів і т.д. і т. п. Спєци думаю знають що робити. 3, Це створило б конкуренцію на ринку міських пасажирських перевезень. " Саме в такій чергововсті написав ти, не я. Я лише пронумеровав, для наочності. 14 минуты назад, phantom сказал: А що означає остання велика буква Я в твоєму останньому пості? Це було слово, а не буква.
rrid Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:48 #254 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:48 1 година тому, phantom сказано: Скільки б ви не висловлювали своє обурення підвищенням цін на проїзд, скільки б не ходили "мітингувати" до міськради чи на усілякі "обговорення" - це справі не допоможе. Можливо лише відстрочить те підняття цін. брехня! якраз завдяки обуренню і суспільному резонансу - в даній конкретній ситуації, ціну не буде підвищено до 5грн. так, це можна назвати "відстрочкою", але правильно здорожчання всього називається інфляцією. ще один приклад - я писав в міськраду і в ЖЕК про необгрунтоване підвищення тарифу на утримання будинку - для мого будинку затвердили менший тариф, ніж був запропонований до обговорення (як і для тих, хто не полінувався вставити свої цифри в мою текстовку). практично всі решта будинків в місті - отримали тариф на рівні запропонованого. так що не треба недооцінювати обурення. 1 година тому, phantom сказано: Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейсами тролейбусів і т.д. і т. п. Спєци думаю знають що робити. Це створило б конкуренцію на ринку міських пасажирських перевезень. радив би кому? тим же, що і в першому реченні, цебто "мітингувальникам", цебто пасажирам?! о_О і як же вони збільшать рухомий склад чи зменшать інтервали?! і звідки візьметься конкуренція, якщо і ЛПЕ, і маршрутками де-факто керують одні і ті ж люди? коли дупутати є власниками фірм-перевізників, і депутатам підпорядковане ЛПЕ? коли ЛПЕ вимагає підвищити вартість проїзду, бо зросли витрати (електроенергія, мінімалка, ...), то й перевізники матимуть можливість кивати на ЛПЕ - їм тариф підвищили, то й в нас витрати виросли. і з цього ж випливає, що сервіс перевізникам не потрібен - олігополія вкупі з адмінресурсом в одних руках порішають все.
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:49 #255 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:49 9 minutes ago, nickel said: Да, і я навіть написав як. Першим своїм постом. Можливо моя думка не вірна, але ти її навіть не читав. Будь-ласкавий, якщо з кимось дискутуєш, то хоча б читай опонента. Бо твоє "нє чітал, но осуждаю" до діалогу не заохочує. Так я навіть і не думав дискутувати з тобою Просто висловив свою думку Та й не маю я нічого проти що саме ти першим висловив таку думку :).
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:51 #256 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:51 7 minutes ago, nickel said: За який йух ти це зробиш? За дотації з місцевої влади? Це по твоєму конкуренція: одних дотувати, а інших - ні? Дотації - це смерть конкуренції. Аби було бажання - зробити можна! Я десь згадував за дотації? Здається знову починаєш видавати бажане за дійсне.
nickel Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:53 #257 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:53 1 минуту назад, phantom сказал: Так я навіть і не думав дискутувати з тобою Просто висловив свою думку Та й не мю я нічого проти що саме ти першим висловив таку думку. Ти от слова читаєш, а речення не розумієш. Це біда. "Перший мій пост" - це перший пост серед моїх постів, який ти не читав (з твоїх слів), а не дитяче "я перший взяв". Чи в тебе ще дитинство не закінчилося? Тоді це пояснює, чому в тебе проблеми з розумінням інших.
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:54 #258 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:54 10 minutes ago, nickel said: Третій раз тебе цитую і мені вже почало це набридати "1, Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. 2, Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейсами тролейбусів і т.д. і т. п. Спєци думаю знають що робити. 3, Це створило б конкуренцію на ринку міських пасажирських перевезень. " Саме в такій чергововсті написав ти, не я. Я лише пронумеровав, для наочності. Не потрібно нічого нумерувати. Просто вдумайся в те що я написав. Прочитай ще раз ось це: Quote Конкуренція сама по собі не створюється. ЇЇ потрібно створювати. В даному випадку конкурентом могло б стати ЛПЕ. Вживши певних заходів (збільшивши к-сть рухомого складу, зменшуючи інтервал руху тролейбусів тощо) його можна було б перетворити на такого конкурента. Не знаю де ти тут побачив твердження про те що сервіс породжує конкуренцію. Можливо тобі його просто захотілося там побачити. В будь-якому випадку повторюся. Конкуренція сама по собі, от нєпорочного зачатія, не народжується. ЇЇ потрібно створювати.
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:55 #259 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 18:55 12 minutes ago, nickel said: Це було слово, а не буква. А для чого воно там?
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:03 #260 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:03 9 minutes ago, nickel said: Ти от слова читаєш, а речення не розумієш. Це біда. "Перший мій пост" - це перший пост серед моїх постів, який ти не читав (з твоїх слів), а не дитяче "я перший взяв". Чи в тебе ще дитинство не закінчилося? Тоді це пояснює, чому в тебе проблеми з розумінням інших. Скажу чесно - він мені просто не цікавий. Якби ти не почав перекручувати зміст мого посту - я пройшов би мимо, періодично заглядаючи в тему що б переконатися в тому, що ніяких свіжих думок та новин не з'явилося ...
rrid Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:05 #261 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:05 1 година тому, Ivanna сказано: Ліцензія, мабуть, на цілий маршрут, а скарга - на одну машину (водія). Так само - яка може бути конкуренція між двома маршрутами, якщо вони перпендикулярні і пересікаються тільки на відрізку Драмтеатр-базар? Ліцензія - на перевезення (взагалі), на маршрут - укладається договір на перевезення. Конкуренція може бути тільки на маршрутах, які в тій чи іншій мірі дублюються, але конкуренція повинна бути між перевізниками - коли на конкурсну комісію прийдуть пасажири, і скажуть: "хочемо , щоб і на маршруті №35 не смерділо в маршрутках, як і на маршруті №37". нагадаю, що на 9-му і на 19-му маршрутах в нас і зараз затверджено граничний тариф в розмірі 4грн. - але недовго вони по місту стільки брали, бо пасажири швидко проголосували гаманцем - почали їх ігнорувати, якщо була можливість доїхати іншою маршруткою/тролем (тільки на 19-му на кінцеву в Г.Полонку й далі беруть по 4грн., а по місту 3грн. - вампірич точніше сказав би).
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:05 #262 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:05 Здали нерви - почав мінусувати ?
nickel Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:07 #263 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:07 1 минуту назад, phantom сказал: Скажу чесно - він мені просто не цікавий. Ти неадекватний. Тобі щось пишеш, а ти навіть не читаєш. Зате вже другу сторінку щось доказуєш. Можеш продовжувати, але далі без мене.
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:09 #264 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:09 19 minutes ago, rrid said: і звідки візьметься конкуренція, якщо і ЛПЕ, і маршрутками де-факто керують одні і ті ж люди? коли дупутати є власниками фірм-перевізників, і депутатам підпорядковане ЛПЕ? То-то і оно. Але якщо нічого не робити що б це змінити - то дана тема буде існувати і через 10 і через 20 років ...
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:10 #265 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:10 2 minutes ago, nickel said: Ти неадекватний. Тобі щось пишеш, а ти навіть не читаєш. Зате вже другу сторінку щось доказуєш. Можеш продовжувати, але далі без мене. OK
Ivanna Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:32 #266 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:32 10 минут назад, phantom сказал: То-то і оно. Але якщо нічого не робити що б це змінити - то дана тема буде існувати і через 10 і через 20 років ... Прикро, що пєчєньки маршрутчикам у вигляді підвищення тарифу дають завжди безумовно, тобто без будь-яких умов. Ті зауваження, які висловлювалися в ході громадського обговорення в понеділок, в проект рішення, який виноситься наступного вівторка на виконком, не увійшли і не увійдуть. А найперше - це обілечування пасажирів. Гроші за проїзд водії мають час брати і здачу давати, а відірвати квиток часу нема. Тоді саджайте поруч із водієм кондуктора - все одно в половині маршруток переднє сидіння існує сугубо для блатних. Кондуктор заробить собі на зарплату за рахунок "зайців", яких розвелося в маршрутках. Кстаті, о птічкахhttps://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/814
phantom Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:38 #267 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:38 Не маю нічого проти обілечування пасажирів у маршрутках, але не раз спостерігав коли поруч з водієм маршрутки лежать квитки, але пасажири, сплативши за проїзд, їх не беруть. Схоже на те, що ця ідея нє вострєбована у самих пасажирів ... Не вірять вони у ці бумажки...
Ivanna Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:43 #268 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:43 Біда на чотирьох колесах: чому в Києві бардак з маршруткамиhttp://ua.112.ua/mnenie/bida-na-chotyrokh-kolesakh-chomu-v-kyievi-bardak-z-marshrutkamy-359335.html Ситуація один в один з луцькою. Толкова стаття. Про автора - з правого боку сторінки.
Zheny@ Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:45 #269 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:45 3 годин тому, Ivanna сказано: Ось стоять під парканом ЛПЕ 48 маршруток, довести які до ладу - немає коштів: витративши кошти на ремонт, отримали б знову затримку зарплат в ЛПЕ. судова тяганина, ніби то, скінчилася, але пустити в рух маршрутки і досі не можна ,чомусь... 3 годин тому, Ivanna сказано: А якщо "відпустити" тариф міських маршруток і слідом тролейбусів, тоді з'являться у ЛПЕ кошти на ремонт і оновлення рухомого складу тролейбусів і маршруток, що туляться під парканом. Оновлюємо рухомий склад тролів і маршруток ЛПЕ, випускаємо на лінії - і тарифи з гуркотом падають. Вибачте, але правди в тому - *у*. тобто немає. Дай змогу маршрутчикам підняти ціну до максимум - і її НІХТО І НІКОЛИ не зменшить. Нові "гравці на ринку" або увійдуть із такою ж ціною, або їх просто фізично знищать. В прямому сенсі. Спалять перевізнику, що має ниєчий тариф, 1-2 маршрутки і все. Ми в Україні живемо, 90-і повернулися, прокиньтеся! 3 годин тому, Ivanna сказано: От чому в Євросоюзі проїзд міським транспортом дорогий? Тому що високий тариф є запорукою високого сервісу - тобто гарних нових автобусів/трамваїв, чистоти в салоні, ввічливих водіїв з хорошою мотивацією до роботи, невеликого інтервалу руху, давно введені і GPS, і е-квитки, і озвучка. Мені вас шкода. Або ви приколюєтеся так (тролите), або реально недалека людина. ТамЗП і пенсія овер 1000 євро. з розрахунку їхня 1000 євро приблизно як наша 1000 грн. З умовою, що за 1000 євро купити можна в рази більше, ніж на нашу 1000 грн. Аналогію, сподіваюся, вловили? 3 годин тому, Ivanna сказано: Інший приклад - "дешевий" Старий ринок Луцька. Мала націнка на лахи - відсутність бутіків - відсутність накриття і бруківки - калюжі, пилюка і вигоряння тих же шмоток і взуття на сонці, низький сервіс і пиятика на робочих місцях. Звісно, є прихильники і такого сервісу, аби купити задешево. Є навіть прихильники купівлі молока та сметани прямо з асфальту. Те саме і з маршрутними таксі. Господи.... Ви вчорашня??? Якщо на базарі є вибір, купти молоко на асфальті за 5 грн літра (бо нахаляву стоїть) І за 7 грн в приміщенні (бо 2 грн заплатила за місце) - то з маршрутками - ЖОПА! Не існує конкуренції. Депутати власники маршрутів. Хто не депутат зможе всунутися на ринок перевезень? ХТО?
Ivanna Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:47 #270 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:47 6 минут назад, phantom сказал: Не маю нічого проти обілечування пасажирів у маршрутках, але не раз спостерігав коли поруч з водієм маршрутки лежать квитки, але пасажири, сплативши за проїзд, їх не беруть. Схоже на те, що ця ідея нє вострєбована у самих пасажирів ... Не вірять вони у ці бумажки... Приватний первізник чи контролер від приватника, згідно закону, не має прав штрафувати за безбілетний проїзд. А наших пасажирів крім як штрафами не примусиш узяти квитка. Без квитків - немає обліку, а без обліку пасажиропотоку - і міська скарбниця недоотримує податків, тобто маршрутки працюють замість загальної системи оподаткування на спрощеній, читай, тіньова економіка. А що їм міська скарбниця, коли можна поділити між собою баблішко, відняте у лохів?
Zheny@ Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:52 #271 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:52 4 хвилин тому, Ivanna сказано: Приватний первізник чи контролер від приватника, згідно закону, не має прав штрафувати за безбілетний проїзд. а можна ссилку на закон? ТОму як у мене діаметрально протилежний закон якийсь?
Ivanna Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:55 #272 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:55 7 минут назад, Zheny@ сказал: Мені вас шкода. Або ви приколюєтеся так (тролите), або реально недалека людина. ТамЗП і пенсія овер 1000 євро. з розрахунку їхня 1000 євро приблизно як наша 1000 грн. З умовою, що за 1000 євро купити можна в рази більше, ніж на нашу 1000 грн. Аналогію, сподіваюся, вловили? У мене в пості було хоч слово про купівельну спроможність громадян? Я тільки донесла думку молодого колеги. Де у мене сказано, що я підтримала його вологу фантазію?
Ivanna Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:58 #273 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:58 4 минуты назад, Zheny@ сказал: а можна ссилку на закон? ТОму як у мене діаметрально протилежний закон якийсь? Прозвучало на громадському обговоренні з вуст Девіцького. Закон не шукала поки. Але сказав, що можуть бути контролери НЕ від перевізника, які перевірятимуть і тролі, і маршрутки (квитки). Я сама нічого не зрозуміла, шукаю матчастину.
Zheny@ Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:59 #274 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:59 1 хвилина тому, Ivanna сказано: У мене в пості було хоч слово про купівельну спроможність громадян? Я тільки донесла думку молодого колеги. А прозвучало як особисто ваше сприйняття і володіння ситуацією. Просто, перш, ніж порівнювати вартість проїзду і т.п. в Європі, варто розібратися в вартості платоспроможності в нас!
Ivanna Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:59 #275 Опубліковано 22 Лютого, 2017 в 19:59 14 минуты назад, Zheny@ сказал: Господи.... Ви вчорашня??? Якщо на базарі є вибір, купти молоко на асфальті за 5 грн літра (бо нахаляву стоїть) І за 7 грн в приміщенні (бо 2 грн заплатила за місце) - то з маршрутками - ЖОПА! Не існує конкуренції. Депутати власники маршрутів. Хто не депутат зможе всунутися на ринок перевезень? ХТО? Ото новина для мене
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.