Перейти до змісту

LED лампочки


Plum

Рекомендовані повідомлення

вчора був скачок напруги і одна лампочка "пихнула"

post-7896-0-47265400-1427973268_thumb.jp post-7896-0-08593500-1427973286_thumb.jp

після діагностики виявилось що здох конденсатор і два SMD світлодіоди... Китайці , блін :0156: !!!

низ корпусу пластмаса? бо в основному нормальні лед, мають нижню частину в формі радіатора і коштують відповідно.

keepo Ще плюс до всього лед лампи споживають більше ніж написано на упаковці. Бо ще ми забуваємо про трансформатор в лампі. І про це на упаковках ламп пише - сила струму 0.032А. тому виходить що лампа на 5 ват споживатиме біля 8 ват, і так далі

спеціально для вас, правда довго не міг знайти лічильник

лампа - самий що не є китай (продаєця в епіцентрі під назвою еколамп), споживання на фото

А потужність підключеної лампочки яка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 451
  • Створено
  • Остання відповідь

Китайський мотлох, потужністю 1 ват ))) Купував для проби по 6,5 грн за штуку ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якісь інші лампочки були увімкнені в той час?

стрибок напруги спостерігали чи вночі був?

ну останні декілька днів і справді щось незрозуміле з світлом доходить до 250, в мене навіть автомат на днях спрацював, бо максимум на 249 стоїть/ І також вчора звичайна лампочка згоріла, можливо саме через перепади.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вчора був скачок напруги і одна лампочка "пихнула"

post-7896-0-47265400-1427973268_thumb.jp post-7896-0-08593500-1427973286_thumb.jp

після діагностики виявилось що здох конденсатор і два SMD світлодіоди... Китайці , блін :0156: !!!

зате рахуй вони вічні: купив світодіодів і міняй, коли згорять (ціна на 5730 зараз по 60коп якщо 100шт купувати). Постав кондера замість 400V на 600V і той, що бахнув - трохи на вищу напругу, бальше не стрілятиме.

Ці лампи легко ремонтуються на відміну від дорогих (залиті і заклеєні). Запчастини копієчні.

Стробуй розібрати (поремонтувати), наприклад, максус Лед з радіатором і драйвером, чи замінити в ньому світлодіоди

блін, а що ти хтів, там ж драйвера нема :_09:

а для чого він там? багато пристроїв працюють роками з безтрансформаторними блоками живлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а для чого він там? багато пристроїв працюють роками з безтрансформаторними блоками живлення

Пристрої на потужних, над'яскравих діодах?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В зв'язку з шаленим підвищенням цін на електроенергію, цікавить питання переходу на LED лампочки для дому. Хто має досвід їх використання? Які практичні, а не теоретичні плюси/мінуси? На що звертати увагу при виборі лампочок? Які точно не варто купувати і чому? Де в Луцьку (або через інтернет з гарантією) можна недорого купити кілька десятків лампочок з різним цоколем, різної потужності, форми та розміру?

маю в цьому досвід уже скоро буде рік. можу трохи поділитись.

купував ще коли долар був по 14-16, в китайців на ебеї. так як поняття в них особливо не мав, то заказував усіх по трошки. а там вирішив розприділю куди тонкі, куди грубі, куди яскраві а куди навпаки і т д.

вже тоді курс 16 був морально важко сприйнятний, і жаба жала купляти дорогі. тим паче в наших магазинах ціни були ще в 2-3 рази дорожчі.

отож після всіх оглядин і тестів китайські лампи можна поділити на такі (за ціною):

— дешеві в пластикових корпусах. металу взагалі немає в корпусі чи радіаторі. ціна - можна знайти по 1 долару за штуку. гавно

як правило відсутність радіатора обмежує використання великих потуджностей. до 3Вт. Світло відповідно гавняне.

ОСНОВНИЙ недолік - перегрів кристалів. діодів та всього іншого по зрозумілим причинам.

дуже часто через те що вони дешеві - непотрібні, горять. нижче поясню чому.

— дешеві-дорожчі. ціна від 1до3 баксів. тут уже є алюмінієвий корпус, радіатор чи якась подоба на таке. потужність 1-3-5 Вт. світять краще, як правило толковіші драйвера на напівпровідникових елементах.

світловіддача все ще відносно мала. годяться якшо в люстру вкрутити 5 шт одночасно в кінаті, або 2-3 в коридор, або 1-2 в якийсь туалет/підсобне приміщення.

— дорожчі. тут уже як правило йдуть якісь бренди як Максуси в новій лінії, чи продукція з/для європи (німеччини, франції). переважно якісна зборка. зразу помітна величезна різниця в цьому плані. чесно кажучи сам такі ще не ганяв, але багато знайомих хвалять.

а також поділити на такі за іншими ознаками:

— білі, холодно білі. в китайців це лампи з синім, зеленим та фіолетовими відтінками. просто жесть. годиться вкрутити лише в під'їзді якому. реально нейтрально білих знайти дуже важко, та і якшо у вас не було економок до цього, то проти ламп розжарбювання вони вам будуть незвичні!

— тепло білі. імхо це оптимальний варіант. китайські кольори ідуть приблизно так: половина кольору як лампи розжарення, а половина — оранжевих/розових відтінків. Краще брати такі. чесно кажучи оранжево рожеве краще синьо-фіолетово-зеленого. ну і відсоток приємніших кольорів більший в рази. АЛЕ яркість у них буде нижча ніж в холодно білих!

— точкові, напрямлені. тут правий Ukrainec. так технісно складається що діодні лампи в основному напрямлені. вам варто це враховувати! нажаль більшість недорогих ламп саме такі! у мене в кімнаті вкручено 5 ламп напрямлених вниз. наче і світять добре, але блін херово бо нема рефлекторного світла з потолка. є мертві зони, тобто тіні в кімнаті. та і взагалі таке враження ніби у більярдній... і куди не вкручую такі лампи всюди проблематично. вони ідеальні тільки коли їх багато і вони вмонтовані в потолок!

— всенапрямлені. тут уже дехто старається і випускає з лінзами, матовим склом, і призмами. лінзи злегка формують пучок. призми непогано розсіюють, матове ще краще, але яркість в останньому падає.

— монокристальні, або на матрицях з кристалами під спільним люміновором. матриці дають хороше розсіяне світло до 160 градусів.

— багатодіодні. тут усе залежить від конструкції. багатодіодність дає розсіяння світла але тільки коли ті діоди СМДшні. коли ж стоять 1-3 і більше ватні діоди, то як правило світло важче розфокусувати

— драйвер на конденсаторі і резисторі. додатково ще діодний міст і конденсатор. дешево, але паршиво. якшо згладжуючий кондесатор малої ємності, то лампа миготить і згорає. я так випалив 3 лампи. прислали з бракованими конденсаторами. вкручую і пих, тільки на третій дійшло шо шось не то.довго не міг зрозуміти чому. бо пихало не при першому старті а як коли.. коли йде включення і великий імпульс перший, то він випалює діоди. в інеті є пояснення цьому, але ми тут фізику розжовувати не будем зараз.

— драйвер на транзисторах, ШИМі чи мікросхемі. як правило ШИМ + маленький транс. все класно крім одного - в радіоефір валять просто жахливі помєхі. хто юзає радіо, рації це повний абздець.

кхм.. не смішіть мої підкови. пару місяців тому про цього кулібіна був відеосюжет на громадському волині. це просто рукожопство. і ця людина називає себе інженером і знаходиться в технічному вузі! вона неграмотна, руки казав вже звідки і випускає саморобки, які школяр в радіогуртку краще би зробив. я чесно кажучи був в шоці.

keepo Ще плюс до всього лед лампи споживають більше ніж написано на упаковці. Бо ще ми забуваємо про трансформатор в лампі. І про це на упаковках ламп пише - сила струму 0.032А.

тому виходить що лампа на 5 ват споживатиме біля 8 ват, і так далі

так. я теж підозрюю що КПД тут не закладено. хоча може бути якраз навпаки. напишуть 5 Вт а стоятиме діод на 3. маркетинг.

більшість китайців як правило не марковані. і продають 1Вт замість 3Вт, 3Вт замість 5 і так далі.

є таке неписане правило 100Вт розжарення = 20 Вт люмінісцентна = 10 Вт діодна.

якшо діоди якісні то воно так і є, але з оговоркою на схеми українця. бо на практиці по центру ярко , а збоку вже темно.

вчора був скачок напруги і одна лампочка "пихнула"

після діагностики виявилось що здох конденсатор і два SMD світлодіоди... Китайці , блін :0156: !!!

писав свою думку про це вище

ВИСНОВКИ:

— діодні лампи дуже гарячі! там де діоди не на алюмінієвій підложці а на текстоліті - ненадійні. через локальний перегрів кристали швидко деградують.

там де є підложка добре, але обов'язково має бути радіатор! для 1 Вт це має бути як сірникова коробка, для 5Вт треба вже радіатор як пачка цигарок. для 10Вт вже треба радіатор як на процесорі комп'ютера! і то його буде нехватати при тривалому використанні в жарі десь! Отже більше 3-5 Вт в цоколь е27 ви апріорі не закрутите. ну хіба що там будуть якісь супер ефективні на сьогодні CREE T6 і їхні аналоги. хоча і вони жарять добряче.

—діодні лампи дорогі. краще вже економки.

— діодні лампи стартують зразу. їм не треба розігріватись. вони безпечні, немає ртуті в колбі. теоретично термін служби найбільший.

— вузьконапрямлені, нетипові габарити, нетопиві конструкції. якшо є можливість краще брати інтегровані світильники де діоди вже передбачені на заводі.

— з китайців які мені прийшли прийшлось половину переробити на свій лад. не викидати ж... маючи запаси різних діодів замінив синюваті на нейтральнобілі, де була можливість термопровідним клеєм додав радіатори.

— лампи працюють в коридорах, туалетах, верандах, в фоновому освітленні та деяких кімнатах. ставка йде на те що там не потрібна велика освітленість, малі вимоги до балансу білого і спектру і часто горять довго, або за них забувають.

—доречі є діоди з дуже дивними спектрами. наче якесь і біле чи тепло біле, але насправді кольорова гамма дуже бідна і з великими піками і провалами. це помітить досвідчений фотограф чи якийсь колорист на предметах, які освітлюють ці лампи. вони зазвичай втрачають колір. вроді і світло але нічого не видно. якось так. в цьому плані велика перевага в економок. як правило навіть самі дешеві дають хороший ББ і насичений спектр.

вибачте, кому багато букаф, але я темю осилив на всіх сторінках xD

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поставив дома 20 штук Maxus LED 1-SDL-002 4W 4100K

Якість на висоті.Правда брав ще по 80грн.

1-sdl-002_1_172.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не забуваймо про лампи світових брендів Осрам і Філіпс. Мало але попадаються у продажі.

Доречі у них відсутній всім нам відомий колір світла 4100 (нейтральний). Є або 3000 побутовий і 6500 промисловий.

І показники світловіддачі зовсім інші ніж на китайських лампах.

Наприклад лампа Електрум 10 ват 800 люменів на упаковці пише що світить як 100 ват звичайна.

Філіпс 14 ват 1400 люменів пише що теж світить як 100 ват.

Я більше вірю Філіпсу, так як по люменах він видає майже вдвічі більше, і не завищує показники на упаковці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А потужність підключеної лампочки яка?

на коробці пише 18w

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто надумає брати китайське то шукайте такого плану:

"свічки" з призмою і 3-4 1 Вт діодами. е14, е27

$_12.JPG

для вбудованих світильників такі. часом пишуть марку св.діода як COB. тільки СОВ це, здається, фірма а не тип діодної матриці

як правило 3Вт. мають не сфокусоване світло.

$_12.JPG

або такі. теж достатньо потужні, але світло має вузький напрямлений пучок! дуже обмежені в застосуванні.

$_12.JPG

і такого плану. нормальний радіатор забезпечує хороший тепловідвід.

$_12.JPG

все інше туфта. особливо кукурудза такого плану

>

P.S. заговорили про осрам і філіпс. так, дійсно, фірми хороші. але згадується фільм про них

рекомендую для роздумів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мене ось ці зацікавили

http://www.alibaba.com/product-detail/CANDLE-LED-FILAMENT-BULB-C35-LED_1924573046.html?s=p

пробую їх в україну привезти

ціну оріентовно 200грн стають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаві. обов'язково відпишіть як світять. ламають усі погляди на св. діоди =)

доречі на ринок зараз виходять нові цікаві рішення - діод на 220 вольт!

sams01.pngsamsung-led-module-lh094a.jpg

sams02.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hita Виходячи з того що в ній 2 світлодіодних збірки там 3 вата немає і можно знайти дешевше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мене ось ці зацікавили

http://www.alibaba.c...573046.html?s=p

пробую їх в україну привезти

ціну оріентовно 200грн стають

1000 штук? о_О

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доречі на ринок зараз виходять нові цікаві рішення - діод на 220 вольт!

В цих цікавих рішеннях немає нічого нового - вони давно застосовуються, наприклад, у вимикачах з індикаторною підсвіткою ;)

варіанти підключення світлодіодів до 220В обговорюються вже багато років - ця тема стала особливо актуальною після появи яскравих світлодіодів, придатних для освітлення. наприклад: http://radiokot.ru/forum/viewtopic.php?f=11&t=33923

Перевагою підключення через резистор - дешевизна такого способу. Але без вдосконалень (і, відповідно, здорожчання) - таке джерело світла буде не комфортним для зору. Але там також присутні випрямляючі діоди і резистор. З таким самим успіхом китайці продають такі штуки, як PCB зі встроєним драйвером: http://www.aliexpress.com/item/New-design-Integrated-IC-LED-driver-3W-4W-SMD2835-with-PCB-direct-connect-AC220-240V-don/2018340199.html і пишуть, що не потребує драйвера.

Поки що кращого за драйвер з трансформатором і мікросхемою для стабілізації струму - не придумали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

rrid, ви праві у всьому крім першого речення.

так, дісйно, діоди підключали і раніше до 220. але якщо ви "в темі", то знаєте чим грозять гірлянди послідовних з'єднань. у мене навіть в лєнтах де групи по 3 штуки на 12 вольт за рік часу повилітали де-не-де діоди.

а тут ПРОМИСЛОВЕ закінчене рішення на 220В! без драйвера, без діодів, без конденсаторів! це однозначно новинка, яка не потребує додаткових годин з паяльником. тому не прирівнюйте її до того, що ви вказали за посиланнями.

правда залишається 2 запитання:

- чи буде видно пульсації 100Гц?

- чи довговічний такий мультикристал, адже скоріше за все там цепочки 2 по 40 дуже малих кристаликів. чи більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

rrid, ви праві у всьому крім першого речення.

так, дісйно, діоди підключали і раніше до 220. але якщо ви "в темі", то знаєте чим грозять гірлянди послідовних з'єднань. у мене навіть в лєнтах де групи по 3 штуки на 12 вольт за рік часу повилітали де-не-де діоди.

а тут ПРОМИСЛОВЕ закінчене рішення на 220В! без драйвера, без діодів, без конденсаторів! це однозначно новинка, яка не потребує додаткових годин з паяльником. тому не прирівнюйте її до того, що ви вказали за посиланнями.

правда залишається 2 запитання:

- чи буде видно пульсації 100Гц?

- чи довговічний такий мультикристал, адже скоріше за все там цепочки 2 по 40 дуже малих кристаликів. чи більше.

гірлянди послідовних з'єднань нічим не загрожують, якщо "драйвером" служить резистор. питання тільки в ефективності такого драйвера. на форумі радіокот, наприклад, в розрахунках фігурують п'ятиватні резистори - це не дуже "веселе" пасивне навантаження.

як самсумнг реалізував своє "готове технічне рішення" - хз. на картинці - там чотири смд-резистори 3кОм по 1/3Вт, пасивне навантаження виходить 1.3Вт від загальної потужності модуля 4-5Вт - виглядає ніби непогано. Але на схемі відсутня, а на картинці модуля на платі присутня "нєвєдома звєрушка" - схоже на ще один смд-модуль (можливо, конденсатор).

пульсації 100Гц - теоретично будуть, які, за рахунок того, що СОВ-діод утворений двома парами світлодіодів, які включені в зустрічних напрямках, можуть бути менш помітні. але замірів пульсації таких модулів я не бачив. як і самих модулів в продажі.

термін служби - хз. теоретично, яскравому світлодіоду повинен не подобатись такий режим роботи - з постійним протіканням зворотніх струмів. але неяскраві - стоять в багатьох будинках (квартирах) ще з радянського періоду, і деякі з них, можливо, живі й досі. Тому кардинально нового самсунг в цьому нічого не придумав - давно відомо, що послідовно з світлодіодом (в якості основного споживача напруги) можна поставити резистор. без драйвера, без діодів, без конденсаторів. "драйвером" служить резистор, але його функція - взяти на себе зайву різницю потенціалів, а не задавати струм. на форумі радіокот - вище є формули розрахунку ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гірлянди послідовних з'єднань нічим не загрожують, якщо "драйвером" служить резистор.

еее, друже. ви не праві. з'єднайте декілька діодів послідовно і поміряйте падіння напруги на них мультиметром, і ви будете здивовані.

як я вже казав у моїй св.стрічці повилітало декілька діодів. от я і поміряв напруги на групі. в результаті було наприклад так 3,1+3,0+3,5. як бачите перший діод має нормальну напругу, другий трохи занижену, а третій завищену, тому що внутрішній опір в перших двох менший! це і є причина згорання діодів в ланцюжку. взагалі більше 2х діодів послідовно не з'єднують. ну хіба що це одна партія то можна ще до 3х шт. в окремих випадках на фірмових партіях діодів, які пройшли відбраковку можна більше з'єднати. і то цей процес треба уважно контролювати.

тому проблема тут не в 5Вт резисторі, а в опорі діода.

по резисторах ви теж трошки промахнулися. тут стоять 2шт в парі по 1к і 2шт в парі по 3к. пари з'єднані послідовно. отже загальний баластний опір 2,5к. взявши закон ома, і підставивши значення можна

вирахувати що через діод потужністю орієнтовно 4Вт (згідно даташиту від 3,3 до 4,5 Вт) потече струм 88мА і буде падіння напруги на баласті орієнтовно 60 вольт. Розсіювана потужність на цих резюках буде близько 1,7 Вт.

це ж саме нам підтверджує і даташит. хоча в графіку вони чомусь намалювали напругу мережі в 300++ вольт...

нескладно вирахувати і ККД такої конструкції = близько 70%. хоча загальна економічність та простота на лице.

що робить там конденсатор, це вже дійсно цікаво?

так. св.діоди не люблять зворотньої напруги, але тут це трохи перекривається зустрічно-паралельним з'єднанням.

кардинально нового скоріше і не придумав, але засунути 4*25шт світлодіодів, 50 з яких з'єднані послідовно і світяться в одному напівперіоді — це треба постаратись! по причині, яку я описав вище. ще й на такому малому кристалі.

"драйвером" служить резистор, але його функція - взяти на себе зайву різницю потенціалів, а не задавати струм. на форумі радіокот - вище є формули розрахунку ;)

якраз таки навпаки. світлодіоди потрібно живити струмом. усі драйвери працюють по цьому принципу (обмеження струму). на виході може бути люба напруга, головне аби був номінальний струм.

по цій ж причині не можна включати діоди без резистрора напряму до джерела електроенергії, навіть якщо їх напруги (робоча діода і батарейки) однакові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоч і тих "дерев"яних" все менше і менше, але з огляду на майбутню економію не втримався, замовив 8ватну http://ru.aliexpress...ommendVersion=1

тут трішки в них поковирялися: http://www.superfona...?articles_id=29

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось бенчер LED ламп http://www.ledbenchmark.com/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоч і тих "дерев"яних" все менше і менше, але з огляду на майбутню економію не втримався, замовив 8ватну http://ru.aliexpress...ommendVersion=1

тут трішки в них поковирялися: http://www.superfona...?articles_id=29

спасибі за посилання на декомпіляцію нової лампи :)

заодно познайомився з новим типом дешевих драйверів )

"драйвером" служить резистор, але його функція - взяти на себе зайву різницю потенціалів, а не задавати струм. на форумі радіокот - вище є формули розрахунку ;)

якраз таки навпаки. світлодіоди потрібно живити струмом. усі драйвери працюють по цьому принципу (обмеження струму). на виході може бути люба напруга, головне аби був номінальний струм.

по цій ж причині не можна включати діоди без резистрора напряму до джерела електроенергії, навіть якщо їх напруги (робоча діода і батарейки) однакові.

Не буду багато дискутувати, наведу один факт. Маю світлодіод 1Вт з куплених на борді, маю джерело живлення 5В 400мА, маю резистор 8.2Ом. По Закону Ома, мав би отримати 300-400мА на світлодіоді, падіння напруги 3.3В на світлодіоді і 1.7В на резисторі. Падіння напруги - так і є, сила струму - порядка 200мА. Ну, думаю, джерело слабеньке. Беру з комп'ютерного БЖ 3.3В, підключаю світлодіод напряму, з перших же секунд маю понад 280мА - майже виходжу на 1Вт, обіцяний китайцями. Тоді беру резистор, і підключаю до 5В з того ж БЖ послідовно зі світлодіодом. Мультиметр показує рівно 200мА. Висновок - резистор виступає в ролі драйвера, пропускаючи через себе тільки 200мА, хоча я розміщав його в колі не в ролі драйвера, а тільки для обмеження напруги на світлодіоді (що резистор успішно й робить, відчутно нагріваючись). В усіх світлодіодних стрічках, де стоять в паралелі по три світлодіоди послідовно з резистором - резистор якраз обмежує силу струму на світлодіодах.

А світлодіоди треба живити і струмом, і напругою. При незмінній силі струму яскравість буде зростати із зростанням напруги, яка подається, і так само при незмінній напрузі світловий потік буде зростати при збільшенні сили струму.

Просто зі світлодіодом все ... непросто ))) це - напівпровідник, але з властивістю зворотнього струму, і закон Ома для ділянки кола на ньому може не працювати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мультиметр показує рівно 200мА

тут можуть бути нюанси, так як мультиметр сам має кілька ом опору, якщо в коло підключати

використовуйте калькулятор http://cxem.net/calc/ledcalc.php

наприклад якщо ми хочемо на діод 3.3в дати 350 мА то треба 5.1 Ом

якщо ж 200 то 9.1 ом, що в принципі з ваших 8.2 + мультиметр (гадаю десь 10 вийшло) буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мав би отримати 300-400мА … сила струму - порядка 200мА. Ну, думаю, джерело слабеньке.

ну десь просто не так врахували внутрішній опір діода (або його робочу анпругу). просто зменшити резистор.

А світлодіоди треба живити і струмом, і напругою. При незмінній силі струму яскравість буде зростати із зростанням напруги, яка подається, і так само при незмінній напрузі світловий потік буде зростати при збільшенні сили струму.

Просто зі світлодіодом все ... непросто ))) це - напівпровідник, але з властивістю зворотнього струму, і закон Ома для ділянки кола на ньому може не працювати.

так, дійсно не можна однозначно казати що діоди треба живити або струмом або напругою. треба враховувати і те і інше. але струм і напруга нерозривно пов'язані між собою. але змінювати один параметр не змінивши інший неможливо. ви не зможете збільшити струм (напругу) на діоді, не збільшивши напруги (струм) на ньому :)

тут можуть бути нюанси, так як мультиметр сам має кілька ом опору, якщо в коло підключати

використовуйте калькулятор http://cxem.net/calc/ledcalc.php

наприклад якщо ми хочемо на діод 3.3в дати 350 мА то треба 5.1 Ом

якщо ж 200 то 9.1 ом, що в принципі з ваших 8.2 + мультиметр (гадаю десь 10 вийшло) буде.

підтримую. з досвіду — стараюсь міряти в режимі 10 чи 20Ампер. так як там стоїть нормальний шунт то падіння напруги буде мінімальне, тут тільки опір щупів вже буде одиниці чи долі Ома.

ладно закриваєм цю фізику, наче розібрались з усім.

давайте може хто вже собі поставив лампи світлодіодні закине пару фотографій своїх рішень?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

спеціально для вас, правда довго не міг знайти лічильник

лампа - самий що не є китай (продаєця в епіцентрі під назвою еколамп), споживання на фото

Можливо я й помиляють, але тут ще треба врахувати cos фі. (буде десь в районі 0,33)

Ви ж міряєте не споживання лампи розжарювання, де косинус фі =1.

Лічильник світла теж враховує косинус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...