Перейти до змісту

Проїзд по 3 грн.


Nazarchyk

Рекомендовані повідомлення

Я колись з дружиною їхав в 15ці, кондуктор на своєму місці з кимось розмовляє, потім проходить біля нас , дружина суне йому гроші , а він просто пройшов , щось сказав, но ми не почули Ситуація повторилась коли проходив другий раз . Кажу я сам оплачу - те саме , на зад іде знов ( кажу візьміть гроші за проїзд ) відповідь - я не беру, - шок, ми вже подумали акція яка , але з інших людей він обілечував . Ні я ні дружина його не знаємо , на випадок якщо знайомий який і захотів підвезти безплатно . Якби зайшов контроль, то оштрафували б.

Містика)))))
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 100
  • Створено
  • Остання відповідь

Панове, які не платять за проїзд і думають, що вони праві. У правах і обов’язках пасажира (які, я впевнений, в жодного разу в житті не читали) чітко вказано, що пасажир ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оплатити проїзд.

Хтось хоч раз бачив, щоб через весь забитий тролейбус хтось пробирався щоб дістатись до кондуктора? З вашою логікою достатньо було б такої фігні, як тут на 35 секунді, але ж чогось у нас тримають кондукторів і іноді платять їм зарплату за роботу.

Меж людської ліні та наглості немає.

Зайшов у автобус - заплати, інакше виходь.

Практично кожен день у Києві вечером чи зранку їзджу у автобусах та тролейбус без кондукторів. Вдень вони є, а вечером їх немає. І нічого людям не заважає заплатити за проїзд. Не можеш дійти до водія - передав гроші і отртмав квиток, який ще треба закомпосувати. Тому все це лише від ліні та наглості залежить.

Закон каже що проїзд має бути оплачений, якщо не оплатив- ти порушник закону. На яку сторони ставати - вибір кожного

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.volynnews...-dovho-chekaty/

тепер 3 грн мало

Відповідно, профільне управління міськради повинне розробити нові графіки руху автобусів і провести корегування рейсів.

Ню-ню <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та їм дай хоч на 50 грн. за проїзд, то все одно буде мало. І на корчах і надалі будуть возити людей. І хамство з бидлячеством буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналізуючи ситуацію у Києві та у Луцьку, можу сказати, що у Луцьку маршруток забагато на деяких маршрутах (9, 9а, 2, 17), і їхню кількість треба зменшити на 20-30%

на інших маршрутах навпаки замало, зокрема:25,29,30, 1,

ну і слід зважати на те, що ціна повинна формуватись не лише в залежності від ціни бензину, але і від якості обслуговування та стану транспортного засобу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давайте по новому колу: віласіпєд, тралєйбус, пєшком, за#бали, де підвищення зарплати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пальне -10 грн, проїзд 2.50

пальне -25 грн, проїзд 3.00

Де логіка? Ми або тоді переплачували або зараз недоплачуємо, схиляюсь до першого варіанту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пальне -10 грн, проїзд 2.50

пальне -25 грн, проїзд 3.00

Де логіка? Ми або тоді переплачували або зараз недоплачуємо, схиляюсь до першого варіанту.

У Києві частина маршруток їздить ще по 3,5, ось наприклад 239 відстань 10,8 км

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще 15-20 тролейбусів, і люди забудуть про маршрутки, на тих маршрутах де пересікається тролейбус з маршруткою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще 15-20 тролейбусів, і люди забудуть про маршрутки, на тих маршрутах де пересікається тролейбус з маршруткою.

+ той маразм з безкоштовним проїздом пенсіонерів, який і догроблює електротранспорт. Хай їм компенсує місцева влада у пенсію.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Києві в тролейбусі їхав за 6 грв (але хоча це може був і автобус)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Києві в тролейбусі їхав за 6 грв. (але хоча це може був і автобус)

справді? це куди ж такі тролейбус їздять - не чув такого?

зараз по три лише

думаю дуже важко відрізнити тролейбус від автобуса )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По червонозоряному п-ту, 6 грв, але може й автобус, точно не поручусь.

думаю дуже важко відрізнити тролейбус від автобуса )))

Ну сорі, в 5 вчора підйом, а потім пів дня по тому дощу який був вчора в першій половині дня в києві.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По червонозоряному п-ту, 6 грв, але може й автобус, точно не поручусь.

судячипо опису і локації - на Червонозоряному це може бути лише 220 - це великий автобус

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно ви праві, просто на троль богдан схожий. А коли заклопотаний то на роги не звернеш уваги, і по звуку рівненько йшов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По червонозоряному п-ту, 6 грв, але може й автобус, точно не поручусь.

думаю дуже важко відрізнити тролейбус від автобуса )))

Ну сорі, в 5 вчора підйом, а потім пів дня по тому дощу який був вчора в першій половині дня в києві.

не такий то вже й великий дощ був вчора зранку )))

Напевно ви праві, просто на троль богдан схожий. А коли заклопотаний то на роги не звернеш уваги, і по звуку рівненько йшов.

взагалі то ті моделі схожі на аналогічні, але тролейбуси - там здається база однакова у них.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брейк, шановні, є моделі автобуса і тролейбуса Богдан, які відрізняються зовні фактично тільки рогами, правда їдуть зовсім, по-різному, але то таке.

А на рахунок 4 грн., най піднімають, народ буде рухатись у сторону оптимізації своїх переміщень та більш цивілізованих видів транспорту. Це прямий шлях до розвитку і вдосконалення транспортної інфраструктури міста. Тільки у відсталих країхнах основну масу міських перевезень здійснюють маршрутки та їм подібний транспорт.

Вчора мав їхати від там-таму до Лучеська, годині о шостій. За кілька хвилин, поки я там стояв, їхала двійка і п’ятнадцятка, на яку я і сів. Місця достатньо, їде плавніше, спокійніше, мене не кидало цілу дорогу по сторонам. Контингент спокійний, передавати за проїзд усьому салону не треба. Водій ні на кого не кричить, не психує. Мотор не гуде як скажений. Пливеш собі, насолоджуєшся краєвидами за вікном. І це все за гривню двадцять п’ять.

Якщо мені треба буде вже десь на цукровий чи на Вишків, то так тому і бути, я сяду в маршрутку і заплачу три чи чотири гривні. Але 90% відсотків моїх поїздок покриває тролейбус. (А 90% моїх переміщень покриває пішкарус або велосипедус))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Луцьку скоротять кількість маршруток

В обласному центрі курсуватиме менша кількість маршруток через те, що лучани почали надавати перевагу тролейбусам.

Про це стало відомо під час засідання виконкому Луцької міської ради 4 березня.

Начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Анатолій Миронюк зазначив, що після підвищення ціни на проїзд у маршрутках перевізники почали скаржитись, що їм недоцільно займатись перевезеннями, бо людей, які користуються їхніми послугами, стало менше. Мовляв, вони возять повітря.

«У зв’язку із тим, що попит на проїзд у маршруток знизився, пальне і мастила дорожчають, нами було прийнято рішення скоротити кількість транспортних засобів на 50 відсотків. Окрім того перевізники вимагали, щоб виконком знову підвищив проїзд, і він мав би становити 4 гривні. Якщо з 10 машин ми скорочуємо 2, то 8 маршруток мають рухатись парно. Наші аналітики підкорегують графік автобусів, і скорочення маршруток не відіб’ється на зручності доїзду лучан», - мовив Миронюк.

Заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев запропонував з 10 березня у будні дні скоротити кількість маршруток на 20 відсотків.

Він зазначив, що перевізники не можуть працювати собі у збиток, але у нинішніх умовах підняти ціну на проїзд до 4 гривень невиправдано.

«Все одно перевізники мають по декілька автобусів. Якщо із такими цінами на паливно-мастильні матеріали не скоротити чисельність автобусів, то все одно транспортні засоби ламатимуться, а перевізники не матимуть коштів їх полагодити, і ми матимемо ту ж ситуацію. Якщо раніше люди чекали маршрутку 3 хвилини, то тепер чекатимуть 5-6», - резюмував Яковлев.

Члени виконкому підтримали пропозиції начальника транспорту і зв’язку, а також заступника мера, тому з 10 березня кількість маршруток у будні дні зменшиться на 20 відсотків, а у вихідні - на 50 відсотків.

http://www.volynpost.com/news/47700-u-lucku-skorotiat-kilkist-marshrutok

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То нехай маршрутчики, а не Миронюк вирішує. Не вигідно - скорочують, вигідно - їздять далі. А пасажири проголосують гривнею.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилини))) треба цього розумника поставити біля цума після 8 вечора і хай почекає маршрутку на вишків ... 3 хвилини))

в понеділок годину чекав, вже б пішком зайшов) маршрутчик сказав що водій захворів..бла бла бла.. в 9 ДЄЖУРНИЙ має бути рейс 100%.. в вівторок в 9 вечора - 26 нема) пішком зайшов і по дорозі так маршрутка не проїхала)

сьогодні прошу білетик- мені щедрий водій дає пачку))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо раніше люди чекали маршрутку 3 хвилини, то тепер чекатимуть 5-6», - резюмував Яковлев.

тарасик дупля не дає зовсім, що таке громадський транспорт і як воно в реалі їздить :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну якщо піде ця віруска по людях, до неділі буде отак во :)

3302490.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чесно кажучи стало страшно.

чесно кажучи - ще один, який спеціально зареєструвався щоб такий шлак постити? перше повідомлення і вже вброс, я тобі таких наказів - без печатки,підпису - "тучу" нашльопати можу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чесно кажучи стало страшно.

чесно кажучи - ще один, який спеціально зареєструвався щоб такий шлак постити? перше повідомлення і вже вброс, я тобі таких наказів - без печатки,підпису - "тучу" нашльопати можу

зараз криза навіть туди дісталась - троль пішов лінивий та безсовісний.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...