Перейти до змісту

Підпишіть петицію "GPS - навігатори в машрутних таксі"


VovikMik

Рекомендовані повідомлення

До 10.08.2017 потрібно зібрати 300 підписів під петицією "GPS - навігатори в машрутних таксі".

Допоможіть голосами. Модливо тоді міськрада хоч щось зробить.

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/959

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, kroha сказано:

а є додаток,щоб мак в телефоні відслідковувати?

Тут на борді колись викладали якусь неофіційну версію, але тільки під Android

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, kroha сказано:

а є додаток,щоб мак в телефоні відслідковувати?

Є mak і citybus, але коли виключенні gps то толку з них немає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, snouden сказал:

Тут на борді колись викладали якусь неофіційну версію, але тільки під Android

ну так

власники айфонів на маршрутках не їздять ... :huh:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, kroha сказано:

ну так

власники айфонів на маршрутках не їздять ... :huh:

їздять, вони їх в кредит на останні купують, ну прийнанні деякі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правильніше щоб весь муніціпальний транспорт належав міськраді і проблем не буде взагалі, а дохід в казну міста - але на це ніхто не піде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, MACCEN сказал:

правильніше щоб весь муніціпальний транспорт належав міськраді і проблем не буде взагалі, а дохід в казну міста - але на це ніхто не піде.

Вже були в депо і тролейбуси і маршрутки... багато вони доходу принесли?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, viktorovi4 сказал:

Просто треба гнати в шию таких керовніків, які в такому бізнесі не можуть принести дохід.

І далі що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А за 251-й маршрут хто відповідає? в базі "мак" його навіть і немає, їздять особливо ввечері як їм хочеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, viktorovi4 сказал:

Не таких самих.

А де їх брати "не таких самих" не підкажете?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До сраки ті всі петиції. Не тіште себе. Скільки з них мали хоч якийсь толк за весь час? 2? 3?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, viktorovi4 сказал:

Шукати. Приватні перевізники ж якось працюють, і я сумніваюсь, що у збиток

Самі пробували топ-менеджерів шукати? Багато без роботи таких бачили? Приватні тому й працюють, бо приватні, і власник керує своїм бізнесом максимально ефективно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, viktorovi4 сказал:

А на хіба вони в міській владі сидять? Хай шукають. Проблема ж не в тому, що тролейбуси і маршрутки в комунальній власності, а в тому, що ними погано керують.

Якраз в тому й проблема, що підприємство комунальне. В наших реаліях, держава і ефективність - несумісні поняття. Та й у всьому світі держави намагаються уникати влазити в бізнес, крім одиничних випадків, типу ядерної енергетики чи залізничного транспорту. А оці комунальні підприємства - спадок совка, давно треба ліквідувати чи приватизувати.

Чи можете назвете приклад успішного комунального підприємства?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, viktorovi4 сказал:

Як показує дана петиція, то в наших реаліях і з приватним транспортом дуже великі проблеми.

Без петиції Ви проблеми не бачили? :)

З приватним транспортом проблем немає. Приватники прогинаються рівно настільки, наскільки їх нагинає влада. Не з приватниками проблема, а з владою. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, viktorovi4 сказал:

Вот. Якби влада нормально працювала, то і з комунальним не було б проблем.

Если бы да кабы, так во рту б росли грибы.

То назвете нарешті приклад ефективного комунального підприємства?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, viktorovi4 сказал:

Ні.

Тоді про що мова? Про сферичного коня в вакуумі?

Только что, viktorovi4 сказал:

Але і нормального приватного перевізника в Луцьку також немає.

Що значить "нормального"? Що значить "немає"? Назвіть хоч одного збиткового приватного перевізника.

Тут же збиралися в казну прибуток комунального пп перераховувати. Так от всі приватні перевізники - прибуткові, всі комунальні пп - збиткові. Ні на яку думку не наштовхує?

Якщо говорити про "нормальність" перевізників з точки зору пасажира, так це влада не допрацьовує. Забрали б хоч одну ліцензію за виключений жпс, завтра навіть в поломаних маршрутках жпс працювали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, viktorovi4 сказал:

Якби влада допрацьовувала, то і комунальний транспорт був би прибутковим.

Знову в роті гриби...

Здаюсь. Давай повернемо колгоспи, а потім і срср.

п.с. 2-3 покоління має вирости без совка, поки він з голови нації вивітриться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, viktorovi4 сказал:

Толку з того, що приватний транспорт прибутковий, якщо він брудний, ржавий, обшараний  з переломаною рамою,  не дотримується графіків, вимкнений жпс і т.д. і т.п.

І справді. Пересідайте на тролейбуси, там цих проблем немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...