Перейти до змісту

Проїзд по 3 грн.


Nazarchyk

Рекомендовані повідомлення

Не подобається тема, то топайте мимо, але не вчіть жити, дуже прошу!

Нікого не вчу і не переконую! Кожен має свою голову на плечах

Ну раз тема створена лише для того, щоб понити як все фігово, то дійсно, піду звідси

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 100
  • Створено
  • Остання відповідь

Цікаво, а як долар впаде, ціни на бензин теж впадуть? Чи як завжди у нашій країні, ціни лишаються по найвищому курсу

є всі передумови що не впаде....

Десь читала, що валютна складова в ціні бензину і дизпального в Україні сягає 90%. Якщо сьогодні долар 30-32грн., помножим на 0,9 - то ціна на А-95 має вийти 27-28,80 грн. Приблизно такі ж цифри бачимо і на стелах.

Але давайте не забувати, що навіть якщо долар впаде (в що мало віриться) - то на сьогодні ціни на нафту на світовому ринку найнижчі...., а що буде якщо вони виростуть?

Ну і ще один важливий момент - податки )))

Із останніх:

- акциз (в ЄВРО) - збільшилась ставка (ініціатива КМУ)

- акцизний збір 5% з реалізації нафтопродуктів через роздрібну мережу - нововведений податок (ініціатива КМУ)

- додатковий митний збір - 5-10% (незнаю скільки відсотків на паливо) - нововведений (ініціатива КМУ). Аще на цей збір накручується зверху ПДВ )))

Такщо такі ціни на стеллах - не лише через курс долара але і й завдяки нашому уряду... Якщо відмінити всі ці "ініціативи" уряду - ціна знизиться суттєво...

Згідно зі слів директора «Консалтинговой группы А-95» Сергія Куюна «Если в 2013 году налоги в литре бензина составляли около 3,5 грн, то при цене 25 грн/л - более 10 грн/л. После введения 5%-ного сбора с розничного оборота подакцизных товаров в минувшем январе сумма налогов сравнялась с закупочной стоимостью нефтепродуктов по импорту» http://consulting.a9...ess-center.html

Все вірно. Лише маленьке уточнення - майже всі нафтопродукти не підпадають під імпортний збір, поскільки являються "життєво важливими", але на жаль це не врятує від подальшого підняття цін.

Під 5% збір підпадуть всі інші товари за винятком "життєво важливих", до яких парламент відніс більшість енергоносіїв, а також деякі медикаменти.

Так, звільнені від сплати додаткового збору електроенергія, неопромінені паливні елементи для АЕС (ТВЕЛи), вугілля, кокс, газ природний (у звичайному та зрідженому стані), нафта і нафтопродукти сирі, бензин і дизельне паливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Лише маленьке уточнення - майже всі нафтопродукти не підпадають під імпортний збір, поскільки являються "життєво важливими", але на жаль це не врятує від подальшого підняття цін.

дійсно не підпадають, перечитала http://zakon4.rada.g...laws/show/73-19

я після тих +3 грн. була впевнена що це вже через додатковий збір, а от ні...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пересідайте всі на тролейбуси (по максимальній можливості) і хай маршрутки пусті їздять. То можливо будуть і по 2 грн возити, щоб щось заробити. Або зовсім їздити не будуть, тоді тролейбусне підприємство підніметься, докуплять ще тролейбусів, які будуть ходити частіше. Можливо ще й нові маршрути відкриють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пересідайте всі на тролейбуси (по максимальній можливості) і хай маршрутки пусті їздять. То можливо будуть і по 2 грн возити, щоб щось заробити. Або зовсім їздити не будуть, тоді тролейбусне підприємство підніметься, докуплять ще тролейбусів, які будуть ходити частіше. Можливо ще й нові маршрути відкриють.

Не зовсім з вами згідний - у маршруток напрямок більш розгалужений, їздять частіше. Кому припече, той поїде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тоді тролейбусне підприємство підніметься, докуплять ще тролейбусів, які будуть ходити частіше. Можливо ще й нові маршрути відкриють.

от мені,якщо доводиться користуватись громадським транспортом, то немає різниці, чи тролейбус, чи маршрутка. Але, надаю перевагу тролейбусу, бо він не стоїть 5-10 хвилин чекаючи на пасажирів. Але, сьогодні їхав два рази (туди-назад) безкоштовно. Перший раз - кондуктор сиділа і розмовляла з водієм, другий раз (інший тролейбус) кондуктор зустріла знайомих, чи мож просто "язиком зацепилась" і всі пять зупинок там провисіла. От Вам і нерентабельність тролейбусів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доречі вчора їхала в 107 - там по місту проїзд 2,50 грн

сьогодні їздив 107, 224 Луцьк-Рожище - по місту 2,50 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні їздив 107, 224 Луцьк-Рожище

соррі за офтоп,але яка з них в Рожище їздить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

соррі за офтоп,але яка з них в Рожище їздить?

в Рожище їздить як не дивно маршрут Луцьк-Рожище.

їздив сьогодні по місту на маршрутках Луцьк-Рожище, 107, 224. всі були по 2,50

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Рожище їздить як не дивно маршрут Луцьк-Рожище.

"прикол",я - зрозумів :_04:

але, було ж трохи не так написано...тому і запитав,думав що 224 замість Рокинь - до Рожище продовжили, а 107-ма в Ківерці теж якось "дивно" їде...

проїхали ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А от мені цікаво, чому це наш народ вважає, що якщо кондуктор до нього не підходить, то він має право не платити за проїзд. Хто їм таке вбив у голову?

А я знав що буде таке питання ;) Поясню, в першому випадку, кондуктор була в кабіні водія, до речі, раз вже про правила розказуєте, то повинні знати - розмовляти з водіє під час руху - суворо заборонено, як я мав заплатити? Я вже не кажу про кондуктора та водія, які знехтували безпекою пасажирів....

Запам'ятайте, пасажир повинен оплатити проїзд, підійшов кондуктор, чи ні. Треба взагалі зробити одні двері на вхід (наприклад, середні) і там у всіх збирати оплату.

Та і це я знаю, бо пам'ятаю тролейбуси ще по 5 копійок (не довго,але все ж таки застав), але - якщо кондуктор відсутній і всі знають що проїзд оплачується в кондуктора,то що робити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І це обурюється людина, яка свідомо двічі за день за проїзд не заплатила.

Я, "никався" від кондуктора? Чи я мав перервати її бесіду, в першому,чи другому випадку? І в першому випадку - порушити правила користування тролейбусом,а в другому іти через весь салон (ну це - фіг з ним), але - чому?

Я був зобов'язаний заплатити за проїзд кондуктору,але, нема кондуктора - нема оплати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І це обурюється людина, яка свідомо двічі за день за проїзд не заплатила.

Я, "никався" від кондуктора? Чи я мав перервати її бесіду, в першому,чи другому випадку? І в першому випадку - порушити правила користування тролейбусом,а в другому іти через весь салон (ну це - фіг з ним), але - чому?

Я був зобов'язаний заплатити за проїзд кондуктору,але, нема кондуктора - нема оплати...

Так скоро будеш пішки ходити, бо на маршрутку на весь місяць не буде грошей, а тролейбусів буде 2 на маршруті, один рано другий ввечері і то який всіх бажаючих не зможе вмістити, от тоді точно ти будеш нікому нічого не винен ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так скоро будеш пішки ходити

Буду, бо буде тепло :0151: Це по перше,а зазвичай - користуюсь власним транспортом, а по- друге, про те що "не буде на маршрутку грошей", то краще дивіться в свій гаманець, і якщо не вистачає, то робіть висновки, ну, або роботу шукайте кращу ;)

Якщо немає кондуктора - вихід на передні двері з оплатою водію.

Нема питань, в деяких містах - так і є. Але - я працюю,якісно (сподіваюсь) виконую свою роботу і отримую за це гроші, мені їх не приносять (на жаль). От і водій - керує тролейбусом, а кондуктор - має ходити і збирати оплату. Якось так...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотів би сказати щодо кондукторів!!! Я теж інколи користуюсь послугами "рогатого"!!! І теж кондуктор то не доходив, то "балачки" з кимось і тп!!! Так ось!!! Я не платив і не намагався (якби це абідно не звучало :-( ) підійти заплати!!! Якшо в нас в Луцьку є кондутор значить він має підійти і пасажир має оплатити за проїзд!!! Кондуктор за це получає зарплату (ну або не получає - це вже інша тема)!!! Адже я працюю на роботі (як і більшість) скажімо "грущіком", і коли покупець приїхав купити товар, він же не бере сам його і не несе (чи підвозить) собі в авто - цим займаюсь я, адже мені за це платять зп і я маю це робити!!! Бо почитавши приклади шо пасажир має в ОБОВЯЗКОВОМУ порядку зайти в "тралік" і заплатити! То в мене склалося враженя шо я на роботі теж можу постояти подивитись як покупець сам грузить товар :-), мені всеодно заплатять, так??? Я думаю (надіюсь) шо і на всіх інших роботах так само - клієта завжди "обслуговують" по норм, а не як не будь!!! Лікарні не буду чіпати, там "окрема історія" - будиш помирати і ніхто не підійте поки не покажеш грошей!!! P.S. Тримайтеся, надійтеся і вірьте у краще!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені не шкода заплатити тих 1,25! Але ж Ви теж зрозумійте правильно! Шо на моїй роботі за не виконану роботу ніхто "непогладить", а то ще і... Ось я просто тільки "провів паралелі" в попередньому записі! Так згідний шо в інших прикладах (жек, маршрутка і тп) самі платимо!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні викликав бус-таксі, перевізник виконав роботу проїхавши по маршруту, проїхали повз АЗК і побачили обоє ціни на пальне, приїхавши в пункт призначення водій попросив: "накинь ще 50", я мовчки дістав з кишені готівку та розрахувався. Поясню, я реально оцінив проїзд автівкою, розхід пального, елементарна амортизація і хоч якийсь заробіток.

Стосовно маршруток, маршрутки в нас не є якісні, як двигуни (великий розхід пального), так і комфорт (всі вкурсі, розписувати немає сенсу), так і якіст заліза (підвіска, розхідні, кузов і т.д), відповідно власники мусять закладати амортизацію, чумачеччий розхід та дебільні ціни на пальне в вартість проїзду. От і не дивно що 3 грн.

В нинішній час все ж полізло в ціні, всі відчули. Нажаль практично всі галузі прив'язані до пального, так чи інакше, доставка чи виробництво, тож питання швидше за все потрібно ставити до Гонтарєвої, Ясі та інших членів чи пені#сів влади та управління, котрі мають важілі управління гривнею та хоч яким, але порядком законоутворення країни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

розхід автобуса "богдан" - 15 літрів, багато автобусів знаєте які при перевезенні 40 пасажирів споживають стільки палива? двигуни, мільйонники, в гальма по пів року можна не лізти якщо допутя зробити і не економити на запчастинах, передня підвіска робиться раз в рік, рульові тяги - раз в пів року. Кузова повід"їжжали по 6 років і тоді їх почали варити, автобус легкий в керуванні, керувати легше ніж жигулем. середній пробіг автобуса в місяць 12 тис. км. у більшості автобусів пробіги вже по 800-900 тисяч.

Ці ж автобуси їздять в польщі, узбекистані, москві, мінську.

Чому ви вирішили що вони не якісні?????

Дизпаливо і мастило виросли на 300 відсотків, запчастини японскі виросли на 150 відсотків (для мене загадка чому так мало), турецькі і китайські на 300 відсотків.

проїзд підняли на 20 відсотків і далі піднімати нікуди бо у людей банально нема грошей.

панове, ви хочете рибку з"їсти і кісточною не подавитись, мати якісні швидкі перевезення з мінімальними інтервалами за невеликі гроші.

якщо дизпаливо в ціні не впаде то через місяць маршруток стане меньше, а через місяця три їх кількість стане достатнь малою щоб ви відчули це на собі. не того що перевізники такі погані, а тому що ремонтувати автобуси буде нізащо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Панове, які не платять за проїзд і думають, що вони праві. У правах і обов’язках пасажира (які, я впевнений, в жодного разу в житті не читали) чітко вказано, що пасажир ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оплатити проїзд. Тобто відповідальність за неоплату лежить на пасажирі. Якщо вас піймає контролер, це ваша вина, а не кондуктора. Чисто ваша.

А халявну роботу кондуктора треба оскаржувати іншим способом, не порушуючи закон. Для цього зазвичай вказані відповідні номери телефонів у тому ж транспорті. І по них треба дзвонити і висловлювати свою думку, це один із способів покращення якості наданих послуг.

Але в нас люди думають, що за них хтось повинен все робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Панове, які не платять за проїзд і думають, що вони праві. У правах і обов’язках пасажира (які, я впевнений, в жодного разу в житті не читали) чітко вказано, що пасажир ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оплатити проїзд.

Хтось хоч раз бачив, щоб через весь забитий тролейбус хтось пробирався щоб дістатись до кондуктора? З вашою логікою достатньо було б такої фігні, як тут на 35 секунді, але ж чогось у нас тримають кондукторів і іноді платять їм зарплату за роботу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я згоден, вони мають ходити, робота у них така. Але закон є закон, то не я придумав.

Самого харить, коли баришня з виразом всесвітнього презирства десь тусить у протилежному кінці і врешті-решт, перед моєю зупинкою підходить так, ніби я до неї прийшов в гості, а вона робить мені послугу. Але таки поглядую за нею, щоб коли вже всьо, то самому підійти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я колись з дружиною їхав в 15ці, кондуктор на своєму місці з кимось розмовляє, потім проходить біля нас , дружина суне йому гроші , а він просто пройшов , щось сказав, но ми не почули Ситуація повторилась коли проходив другий раз . Кажу я сам оплачу - те саме , на зад іде знов ( кажу візьміть гроші за проїзд ) відповідь - я не беру, - шок, ми вже подумали акція яка , але з інших людей він обілечував . Ні я ні дружина його не знаємо , на випадок якщо знайомий який і захотів підвезти безплатно . Якби зайшов контроль, то оштрафували б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...