lilechka Опубліковано 26 Лютого, 2015 в 20:49 #51 Опубліковано 26 Лютого, 2015 в 20:49 Не подобається тема, то топайте мимо, але не вчіть жити, дуже прошу!Нікого не вчу і не переконую! Кожен має свою голову на плечахНу раз тема створена лише для того, щоб понити як все фігово, то дійсно, піду звідси
Дід Майдун Опубліковано 26 Лютого, 2015 в 20:55 #52 Опубліковано 26 Лютого, 2015 в 20:55 Цікаво, а як долар впаде, ціни на бензин теж впадуть? Чи як завжди у нашій країні, ціни лишаються по найвищому курсує всі передумови що не впаде....Десь читала, що валютна складова в ціні бензину і дизпального в Україні сягає 90%. Якщо сьогодні долар 30-32грн., помножим на 0,9 - то ціна на А-95 має вийти 27-28,80 грн. Приблизно такі ж цифри бачимо і на стелах.Але давайте не забувати, що навіть якщо долар впаде (в що мало віриться) - то на сьогодні ціни на нафту на світовому ринку найнижчі...., а що буде якщо вони виростуть?Ну і ще один важливий момент - податки )))Із останніх:- акциз (в ЄВРО) - збільшилась ставка (ініціатива КМУ)- акцизний збір 5% з реалізації нафтопродуктів через роздрібну мережу - нововведений податок (ініціатива КМУ)- додатковий митний збір - 5-10% (незнаю скільки відсотків на паливо) - нововведений (ініціатива КМУ). Аще на цей збір накручується зверху ПДВ )))Такщо такі ціни на стеллах - не лише через курс долара але і й завдяки нашому уряду... Якщо відмінити всі ці "ініціативи" уряду - ціна знизиться суттєво...Згідно зі слів директора «Консалтинговой группы А-95» Сергія Куюна «Если в 2013 году налоги в литре бензина составляли около 3,5 грн, то при цене 25 грн/л - более 10 грн/л. После введения 5%-ного сбора с розничного оборота подакцизных товаров в минувшем январе сумма налогов сравнялась с закупочной стоимостью нефтепродуктов по импорту» http://consulting.a9...ess-center.htmlВсе вірно. Лише маленьке уточнення - майже всі нафтопродукти не підпадають під імпортний збір, поскільки являються "життєво важливими", але на жаль це не врятує від подальшого підняття цін.Під 5% збір підпадуть всі інші товари за винятком "життєво важливих", до яких парламент відніс більшість енергоносіїв, а також деякі медикаменти.Так, звільнені від сплати додаткового збору електроенергія, неопромінені паливні елементи для АЕС (ТВЕЛи), вугілля, кокс, газ природний (у звичайному та зрідженому стані), нафта і нафтопродукти сирі, бензин і дизельне паливо.
natalka) Опубліковано 26 Лютого, 2015 в 21:48 #53 Опубліковано 26 Лютого, 2015 в 21:48 ...Лише маленьке уточнення - майже всі нафтопродукти не підпадають під імпортний збір, поскільки являються "життєво важливими", але на жаль це не врятує від подальшого підняття цін.дійсно не підпадають, перечитала http://zakon4.rada.g...laws/show/73-19я після тих +3 грн. була впевнена що це вже через додатковий збір, а от ні...
NSL Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 06:08 #54 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 06:08 Пересідайте всі на тролейбуси (по максимальній можливості) і хай маршрутки пусті їздять. То можливо будуть і по 2 грн возити, щоб щось заробити. Або зовсім їздити не будуть, тоді тролейбусне підприємство підніметься, докуплять ще тролейбусів, які будуть ходити частіше. Можливо ще й нові маршрути відкриють.
bormotuha Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 07:24 #55 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 07:24 Пересідайте всі на тролейбуси (по максимальній можливості) і хай маршрутки пусті їздять. То можливо будуть і по 2 грн возити, щоб щось заробити. Або зовсім їздити не будуть, тоді тролейбусне підприємство підніметься, докуплять ще тролейбусів, які будуть ходити частіше. Можливо ще й нові маршрути відкриють. Не зовсім з вами згідний - у маршруток напрямок більш розгалужений, їздять частіше. Кому припече, той поїде.
katjka_9 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 09:33 #56 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 09:33 доречі вчора їхала в 107 - там по місту проїзд 2,50 грн
alexvvv Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 10:50 #57 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 10:50 доречі вчора їхала в 107 - там по місту проїзд 2,50 грнвже по 3
BkSeo Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 18:58 #58 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 18:58 тоді тролейбусне підприємство підніметься, докуплять ще тролейбусів, які будуть ходити частіше. Можливо ще й нові маршрути відкриють.от мені,якщо доводиться користуватись громадським транспортом, то немає різниці, чи тролейбус, чи маршрутка. Але, надаю перевагу тролейбусу, бо він не стоїть 5-10 хвилин чекаючи на пасажирів. Але, сьогодні їхав два рази (туди-назад) безкоштовно. Перший раз - кондуктор сиділа і розмовляла з водієм, другий раз (інший тролейбус) кондуктор зустріла знайомих, чи мож просто "язиком зацепилась" і всі пять зупинок там провисіла. От Вам і нерентабельність тролейбусів.
Saddy Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:22 #59 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:22 доречі вчора їхала в 107 - там по місту проїзд 2,50 грнсьогодні їздив 107, 224 Луцьк-Рожище - по місту 2,50 грн
HWman Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:38 #60 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:38 Увага ненормативна лексика:
BkSeo Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:39 #61 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:39 сьогодні їздив 107, 224 Луцьк-Рожищесоррі за офтоп,але яка з них в Рожище їздить?
Saddy Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:44 #62 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:44 соррі за офтоп,але яка з них в Рожище їздить?в Рожище їздить як не дивно маршрут Луцьк-Рожище.їздив сьогодні по місту на маршрутках Луцьк-Рожище, 107, 224. всі були по 2,50
BkSeo Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:51 #63 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 19:51 в Рожище їздить як не дивно маршрут Луцьк-Рожище. "прикол",я - зрозумів але, було ж трохи не так написано...тому і запитав,думав що 224 замість Рокинь - до Рожище продовжили, а 107-ма в Ківерці теж якось "дивно" їде... проїхали
BkSeo Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:29 #64 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:29 А от мені цікаво, чому це наш народ вважає, що якщо кондуктор до нього не підходить, то він має право не платити за проїзд. Хто їм таке вбив у голову? А я знав що буде таке питання Поясню, в першому випадку, кондуктор була в кабіні водія, до речі, раз вже про правила розказуєте, то повинні знати - розмовляти з водіє під час руху - суворо заборонено, як я мав заплатити? Я вже не кажу про кондуктора та водія, які знехтували безпекою пасажирів.... Запам'ятайте, пасажир повинен оплатити проїзд, підійшов кондуктор, чи ні. Треба взагалі зробити одні двері на вхід (наприклад, середні) і там у всіх збирати оплату. Та і це я знаю, бо пам'ятаю тролейбуси ще по 5 копійок (не довго,але все ж таки застав), але - якщо кондуктор відсутній і всі знають що проїзд оплачується в кондуктора,то що робити?
BkSeo Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:36 #65 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:36 І це обурюється людина, яка свідомо двічі за день за проїзд не заплатила.Я, "никався" від кондуктора? Чи я мав перервати її бесіду, в першому,чи другому випадку? І в першому випадку - порушити правила користування тролейбусом,а в другому іти через весь салон (ну це - фіг з ним), але - чому?Я був зобов'язаний заплатити за проїзд кондуктору,але, нема кондуктора - нема оплати...
Ukrainec Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:45 #66 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:45 І це обурюється людина, яка свідомо двічі за день за проїзд не заплатила. Я, "никався" від кондуктора? Чи я мав перервати її бесіду, в першому,чи другому випадку? І в першому випадку - порушити правила користування тролейбусом,а в другому іти через весь салон (ну це - фіг з ним), але - чому? Я був зобов'язаний заплатити за проїзд кондуктору,але, нема кондуктора - нема оплати... Так скоро будеш пішки ходити, бо на маршрутку на весь місяць не буде грошей, а тролейбусів буде 2 на маршруті, один рано другий ввечері і то який всіх бажаючих не зможе вмістити, от тоді точно ти будеш нікому нічого не винен
BkSeo Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:55 #67 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 20:55 Так скоро будеш пішки ходити Буду, бо буде тепло Це по перше,а зазвичай - користуюсь власним транспортом, а по- друге, про те що "не буде на маршрутку грошей", то краще дивіться в свій гаманець, і якщо не вистачає, то робіть висновки, ну, або роботу шукайте кращу Якщо немає кондуктора - вихід на передні двері з оплатою водію. Нема питань, в деяких містах - так і є. Але - я працюю,якісно (сподіваюсь) виконую свою роботу і отримую за це гроші, мені їх не приносять (на жаль). От і водій - керує тролейбусом, а кондуктор - має ходити і збирати оплату. Якось так...
Дмитро Волиняк Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 21:26 #68 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 21:26 Хотів би сказати щодо кондукторів!!! Я теж інколи користуюсь послугами "рогатого"!!! І теж кондуктор то не доходив, то "балачки" з кимось і тп!!! Так ось!!! Я не платив і не намагався (якби це абідно не звучало :-( ) підійти заплати!!! Якшо в нас в Луцьку є кондутор значить він має підійти і пасажир має оплатити за проїзд!!! Кондуктор за це получає зарплату (ну або не получає - це вже інша тема)!!! Адже я працюю на роботі (як і більшість) скажімо "грущіком", і коли покупець приїхав купити товар, він же не бере сам його і не несе (чи підвозить) собі в авто - цим займаюсь я, адже мені за це платять зп і я маю це робити!!! Бо почитавши приклади шо пасажир має в ОБОВЯЗКОВОМУ порядку зайти в "тралік" і заплатити! То в мене склалося враженя шо я на роботі теж можу постояти подивитись як покупець сам грузить товар :-), мені всеодно заплатять, так??? Я думаю (надіюсь) шо і на всіх інших роботах так само - клієта завжди "обслуговують" по норм, а не як не будь!!! Лікарні не буду чіпати, там "окрема історія" - будиш помирати і ніхто не підійте поки не покажеш грошей!!! P.S. Тримайтеся, надійтеся і вірьте у краще!!!
Дмитро Волиняк Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 22:21 #69 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 22:21 Мені не шкода заплатити тих 1,25! Але ж Ви теж зрозумійте правильно! Шо на моїй роботі за не виконану роботу ніхто "непогладить", а то ще і... Ось я просто тільки "провів паралелі" в попередньому записі! Так згідний шо в інших прикладах (жек, маршрутка і тп) самі платимо!!!
woodwork Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 22:42 #70 Опубліковано 27 Лютого, 2015 в 22:42 Сьогодні викликав бус-таксі, перевізник виконав роботу проїхавши по маршруту, проїхали повз АЗК і побачили обоє ціни на пальне, приїхавши в пункт призначення водій попросив: "накинь ще 50", я мовчки дістав з кишені готівку та розрахувався. Поясню, я реально оцінив проїзд автівкою, розхід пального, елементарна амортизація і хоч якийсь заробіток.Стосовно маршруток, маршрутки в нас не є якісні, як двигуни (великий розхід пального), так і комфорт (всі вкурсі, розписувати немає сенсу), так і якіст заліза (підвіска, розхідні, кузов і т.д), відповідно власники мусять закладати амортизацію, чумачеччий розхід та дебільні ціни на пальне в вартість проїзду. От і не дивно що 3 грн.В нинішній час все ж полізло в ціні, всі відчули. Нажаль практично всі галузі прив'язані до пального, так чи інакше, доставка чи виробництво, тож питання швидше за все потрібно ставити до Гонтарєвої, Ясі та інших членів чи пені#сів влади та управління, котрі мають важілі управління гривнею та хоч яким, але порядком законоутворення країни.
vitOK Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 10:08 #71 Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 10:08 розхід автобуса "богдан" - 15 літрів, багато автобусів знаєте які при перевезенні 40 пасажирів споживають стільки палива? двигуни, мільйонники, в гальма по пів року можна не лізти якщо допутя зробити і не економити на запчастинах, передня підвіска робиться раз в рік, рульові тяги - раз в пів року. Кузова повід"їжжали по 6 років і тоді їх почали варити, автобус легкий в керуванні, керувати легше ніж жигулем. середній пробіг автобуса в місяць 12 тис. км. у більшості автобусів пробіги вже по 800-900 тисяч.Ці ж автобуси їздять в польщі, узбекистані, москві, мінську. Чому ви вирішили що вони не якісні?????Дизпаливо і мастило виросли на 300 відсотків, запчастини японскі виросли на 150 відсотків (для мене загадка чому так мало), турецькі і китайські на 300 відсотків.проїзд підняли на 20 відсотків і далі піднімати нікуди бо у людей банально нема грошей.панове, ви хочете рибку з"їсти і кісточною не подавитись, мати якісні швидкі перевезення з мінімальними інтервалами за невеликі гроші.якщо дизпаливо в ціні не впаде то через місяць маршруток стане меньше, а через місяця три їх кількість стане достатнь малою щоб ви відчули це на собі. не того що перевізники такі погані, а тому що ремонтувати автобуси буде нізащо.
Yuraul Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 10:39 #72 Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 10:39 Панове, які не платять за проїзд і думають, що вони праві. У правах і обов’язках пасажира (які, я впевнений, в жодного разу в житті не читали) чітко вказано, що пасажир ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оплатити проїзд. Тобто відповідальність за неоплату лежить на пасажирі. Якщо вас піймає контролер, це ваша вина, а не кондуктора. Чисто ваша.А халявну роботу кондуктора треба оскаржувати іншим способом, не порушуючи закон. Для цього зазвичай вказані відповідні номери телефонів у тому ж транспорті. І по них треба дзвонити і висловлювати свою думку, це один із способів покращення якості наданих послуг.Але в нас люди думають, що за них хтось повинен все робити.
SunSeth Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 12:01 #73 Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 12:01 Панове, які не платять за проїзд і думають, що вони праві. У правах і обов’язках пасажира (які, я впевнений, в жодного разу в житті не читали) чітко вказано, що пасажир ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оплатити проїзд. Хтось хоч раз бачив, щоб через весь забитий тролейбус хтось пробирався щоб дістатись до кондуктора? З вашою логікою достатньо було б такої фігні, як тут на 35 секунді, але ж чогось у нас тримають кондукторів і іноді платять їм зарплату за роботу.
Yuraul Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 13:02 #74 Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 13:02 Я згоден, вони мають ходити, робота у них така. Але закон є закон, то не я придумав.Самого харить, коли баришня з виразом всесвітнього презирства десь тусить у протилежному кінці і врешті-решт, перед моєю зупинкою підходить так, ніби я до неї прийшов в гості, а вона робить мені послугу. Але таки поглядую за нею, щоб коли вже всьо, то самому підійти.
Tatarin Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 13:21 #75 Опубліковано 28 Лютого, 2015 в 13:21 Я колись з дружиною їхав в 15ці, кондуктор на своєму місці з кимось розмовляє, потім проходить біля нас , дружина суне йому гроші , а він просто пройшов , щось сказав, но ми не почули Ситуація повторилась коли проходив другий раз . Кажу я сам оплачу - те саме , на зад іде знов ( кажу візьміть гроші за проїзд ) відповідь - я не беру, - шок, ми вже подумали акція яка , але з інших людей він обілечував . Ні я ні дружина його не знаємо , на випадок якщо знайомий який і захотів підвезти безплатно . Якби зайшов контроль, то оштрафували б.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.