Перейти до змісту

STOP перехід


romaxa11

  

172 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

10552528_707819199336142_143640547186624724_n.jpg?oh=25e424e063660ead714e213ebcc943c8&oe=556D54D7

(Луцьк) 15.00, 4.02.2015

Палац культури міста Луцька (вул. Богдана Хмельницького, 1)

Круглий стіл на тему: «ЧИ ДОЦІЛЬНИМ Є БУДІВНИЦТВО ПІДЗЕМНОГО ПЕРЕХОДУ ІЗ ТОРГОВИМИ ЗАКЛАДАМИ У ЦЕНТРІ ЛУЦЬКА?»

Будівництво підземного переходу з торговими точками у центрі Луцька пропонується нам, лучанам, як важливий соціальний проект, який посприяє у вирішенні проблем, пов’язаних із дорожньо-транспортною інфраструктурою. З іншого боку, пропозиція виглядає як звичайний комерційний проект, місцями ну дуже не зручний для людей.

І справа не тільки в труднощах, які створить лучанам будівництво даного об’єкту, а й в тому, що не зовсім зрозуміло як ініціатори проекти збираються побороти проблему. А ще важче зрозуміти з якою саме проблемою вони борються.

Оскільки питання стосується реконструкції самісінького центру Луцька, яка проводитиметься під комунальною територією (яка належить лучанам), потрібен діалог. Очевидно, що будівництво підземного торгового центру – це процес, який матиме значний вплив на перебування мешканців та гостей в центрі Луцька. Тому перш, ніж приймати такі рішення, треба добре все зважити.

Активісти громадської кампанії «СТОП-перехід» пропонують винести на розсуд громадськості невигідну забудовникам позицію та непопулярну поки що в суспільстві тезу, що ПІДЗЕМНІ ПЕРЕХОДИ – ЦЕ ХИБНИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ МІСТА.

З готовністю вислухати аргументи і контраргументи запрошуємо всіх зацікавлених до участі у круглому столі, який відбудеться в середу, 4-го лютого, в Палаці культури міста Луцька. Початок – 15.00.

P.S. На захід запрошуються представники Луцької міської ради (виконавчі органи, які відповідають за містобудівні рішення, члени виконкому, депутати), представники забудовників, громадські активісти, експерти, науковці, політики, представники ЗМІ. Питання, які розглядатимуться на круглому столі, стосуватимуться також підземного переходу, пропонованого на проспекті Соборності,тому присутність представників цієї сторони процесу буде доречною.

Ініціатор кампанії «СТОП-перехід»

Юрій Моклиця, громадський активіст

1510989_708307822620613_2798700159197340195_n.jpg?oh=483fd6ca46975142220a69bde6e016d4&oe=5558F9D8

10906131_708307965953932_7441318816525386394_n.jpg?oh=d8b8be96d9f18c92ced19d1fb56a60f9&oe=55532CDF&__gda__=1432515943_56557010d017fcdfe4a95aa04d5f732c

1010421_708307845953944_1288480616562757140_n.jpg?oh=8bbc7b39390822750b91209a2eb63c6d&oe=5557BEB1

10955693_708307902620605_2791528216389308273_n.jpg?oh=e4fdd539d890486b607b4f10011039f4&oe=55657D46

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 145
  • Створено
  • Остання відповідь

мінус не мій, але це знову якийсь молодняк хоче розкрутитися за чийсь рахунок ?

який дебіл намалював що на підземними переходами люди бігають ? там огорожа

чи то мер придумав як з когось бабла побільше здоїти ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто це такий вумний мінуснув? Не хочете подилітись аргументами?

Сірьожа, тобі тицьнути ссилкою про дослідження щодо підземних переходів чи вистачить клепки самому пошукати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гірший маразм, на мою думку, ніс лише янукович.

1-а причина ЗА. У підземному переході шанси бути збитим автомобілем - зменшуються до 0,001% (Хіба дебіл поїде всередину)

2-а причина ЗА. Це розвантажить таки вулицю. Зменшить кількість "заторів". І у свою чергу кількість хитро*ви*ба*них дебілів, які намагатимуться ці затори об'їхати, зачасту прямо по тротуару.

Щодо: першого малюнку:

- паркан ніхто не забороняв. Щоб дорогу НЕ перебігали. І не 0,5м висотою, а 1,2м.

Щодо 2-го малюнку.

- спеціальні пандуси чи підйомники також не відміняли.

Щодо Манхетену:

- я не знаю справжніх прчин, чому там НЕ будуть підземні переходи. Можливо грунтові води, можливо густота будинків не дозволяє. І там така кількість камер і поліції, що порушник так просто не втіче. А у нас і на чевоне через зебру - норма!

тобі тицьнути ссилкою про дослідження щодо підземних переходів

рівно так само як і про дослідження зебр.

Чомусь Хрещатик живе із підземними переходами зовсім нефігово!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yuraul, Юра, тобі тицьнути на проблемні місця в Луцьку – на жопу архітектурну, на стихійні магазинчики де попало і т.д. ? чи сам з вікна виглянеш ?

і чомусь для боротьби з цим беззаконням не створюються громадські кампанії і народні слухання

А раз це хтось створює вже вдруге по одному і тому ж питанню – то в нього там некіслий інтерес.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давно уже треба там підземний перехід зробити, торгові точки, мені особисто, заважати не будуть, спокійніший і швидший проїзд перехрестя, не треба буде світлофора. Не розумію, які труднощі створить будівництво переходу, якщо виникнуть, то лише тимчасово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чи сам з вікна вигляниш ?

+1.

Якраз там поруч дуже потрібна зебра при з'їзді із мосту. Ну просто кайфова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь Хрещатик живе із підземними переходами зовсім нефігово!

А ви були в них після опівночі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взагалі треба викинути всі маршрутки з міста, запустити тролейбуси, це б значно розрузило б вулиці від транспорту, зробити підземні переходи до ТАМ-ТАМУ, й біля ЦУМУ а на площі можна взагалі зробити підземне місто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тс просто не жив у Києві кілька років і цим все сказанно.

Підземка завжди класна штука.

Єдиний мінус цієї підземки - наша каналізація.... щоб не затопило її,як весь Луцьк (внизу, основному кіосків тьма)

А ви були в них після опівночі?

був, разів до 100, ніразу нічого ніколи ні з ким.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ви були в них після опівночі?

На щастя ні.

Але розумію, до чого ви ведете.

Це є один із мінусів підземного переходу. Але, знову ж таки, все вирішується.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО, біля ЦУМу не треба підземного переходу, там надто малий рух, затори на Волі не щезнуть, бо є світлофор біля Перлини, і я так розумію підземний перехід аж туди не збираються копати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я спілкувався з Юрою, на рахунок підземного переходу. Сильно не вникав. Місця в центрі немає, є люди зацікавлені в тому переході, оскільки там відкривається дл різних сторін купу можливостей: чиновникам отримати свій відкат від будівництва і торгових площ, алігаторам - торгові площі через які гарантовано проходитиме купа лучан. Питання наскільки він взагалі потрібний? Доцільність того переходу саме під театральним викликає ряд питань. Пішохідний рух повністю збалансований, корків практично немає. Для чого викидати кошти щоб з відсутності проблеми зробити її вирішення? Робити підземний перехід бо такий є в Києві?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Село і люди) Високий паркан у центрі міста.)

Я навіть не знаю, що на це сказати.

Ну, сподіваюсь, я колись доживу, коли мої співвітчизники переростуть цю хрєнь,

але не хотілось би, щоб мої діти жили у потворному місті, тому що його мешканці вважають себе

великими спеціалістами у галузі міської інфраструктури.

Соромітник, ну то створи громадську кампанію, чи тобі хтось боронить? Дискутувати, не міняючи тему дискусії взагалі вмієш?

Не чекаючи на відповідь, невеликий допис на тему підземних переходів, для загального розвитку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приробив голосувалку.

Існує концепція розвитку міст. Так от міста з підземними переходами вважаються автомобільними містами, пішоходи в них другорядні, і навпаки.

Було б класно, якби були якісь аргументи в сторону побудови переходу і заперечень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то, нормальні люди проектують так, щоб люди не бігали через дорогу не тому, що там паркан, а тому, що це незручно і небезпечно. Нормальні люди проектують інфраструктуру так, щоб перехід був там, де зручно переходити, а не там. де видалось доцільним чиновнику, тіло якого живе у 2015-му році, а розум — у вісімдесятих.

Ну і повторювати помилки більш розвинутих міст не бачу ніякої необхідності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Високий паркан у центрі міста.)

Хочеш, я розкажу тобі страшну казочку про високий паркан на людному проспекті?

Про дестяки віночків на роздільній смузі?

Продовжувати ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Було б класно, якби були якісь аргументи в сторону побудови переходу...

а ви їх почуєте????
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Було б класно, якби були якісь аргументи в сторону побудови переходу

перших 2 я озвучив у своєму пості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Соромітник, ну то створи громадську кампанію, чи тобі хтось боронить? Дискутувати, не міняючи тему дискусії взагалі вмієш?

відстоювати "свою" думку не переходячи на особистості вмієш ? :)

Я і написав свої думки з цього приводу. І тему дискусіїї я не змінив.

Дочекайся спочатку що люди в твоїй країні переростуть інше – вони завжди впрягаються в якусь хрєнь, комусь з влади вигідну і вперто видають її за свою та таку корисну громаді.

Я б повірив в те що хтось справді хоче зробити в місті щось краще зовсім безкоштовно. Но це явно не той випадок.

І я навіть вірю що ти з того нічого не маєш :) окрім того що тобі подякує хтось, хто планує на цій акції заробити, наприклад Ромаха :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь Хрещатик живе із підземними переходами зовсім нефігово!

А ви були в них після опівночі?

Ти маєш на увазі -фулюганів? Так це не проблема))) Одного поліцая приторочити туди, нехай сидить, гроші платників податків відпрацьовує. Чи їх можна використовувати як охорону пам'ятника вождя краснодупих?)))
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1-а причина ЗА. У підземному переході шанси бути збитим автомобілем - зменшуються до 0,001% (Хіба дебіл поїде всередину)

2-а причина ЗА. Це розвантажить таки вулицю. Зменшить кількість "заторів". І у свою чергу кількість хитро*ви*ба*них дебілів, які намагатимуться ці затори об'їхати, зачасту прямо по тротуару.

а що робити з пішохідним переходом біля перлини і біля готелю Україна? Через той же Хрещатик взагалі немає інших пішохідних переходів окрім підземних, що дає змогу керувати виключно автомобільними потоками.

Я в тему практично не вникав, вона мені здалась просто недолугою а тут виявляється все не так однозначно)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так думаю що будь який пост дочитується до слів: я ЗА...

все... далі з думкою, шо дописувач не розуміє у містобудуванні, починається писанина шо всі тупі і всі міста, де є підземні переходи, зробили найбільшу помилку в сому розвитку...

Якщо у міської влади є бажання, можно організувати той перехід на відмінно, якщо бажання нема - можно наробити такого, шо воно нафіг нікому не потрібно буде. От тут питання - а чи є бажання...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...