Перейти до змісту

STOP перехід


romaxa11

  

172 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

А на рахунок пішоходних переходів, то тут все просто. Їх треба правильно "виділити". Нормально пофарбовані зебри, а не до першого дощу., підсвічення за умови недостатньої видимості. Ну і люди, не ходити по 1-2 чоловіки, а кучками, і не лізти перед батька в пекло...

Можливо хтось не був за кордоном, то тут http://travel.drom.ru/16737/ можна побачити переходи, знаки, розмітку(для ознайомлення).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 145
  • Створено
  • Остання відповідь

Стаття по темі. Якщо уникнути подібних помилок - то можна все організувати правильно.

Організувати правильно те,що в самій задумці гірше,ніж альтернатива-неможливо.Для чого викручуватись і викаблучуватись?Весь світь від цього відмовляється не просто так.Але ж ми гордий народ,мусимо свої граблі таки пройти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Весь світь від цього відмовляється не просто так.

А конкретніше можна? Який саме весь світ?

Крім того - ми не весь світ. Ми інші. Нам до всього світу - ще сра*ти й сра*ти.

У нас нічого по-людськи не вийде, допоки не вмре останній, хто бачив СРСР.

У нас в країні кумовства і брато-сватовства - не будуть їздити по-правилам. Пофіг будуть правила, закони і відповідальність.

Да в підземках торгуватимуть. І нехай собі! Мені не заважатимуть. та ,я буду проходити зайвих 20-30м, зате безпечно (читати вище, не хочу повторюватися).

Люди хочуть зібратися обговорити підземні переходи. Бо бачать одну "проблему". Інші ж бачать проблему також одну, але не з підземкою, а з цілою транспортною інфраструктурою цілого міста!

Тут ідей на мільйони грн економії!

Зробити людські переходи по всьому місту - дешевше ніж 3 підземних переходи. (освітлення, знаки, світлофори і т.д.)

Зробити грамотні авто-розв'язки (не дешевше, зате правильно, і економніше в майбутньому)

Вберегти пішохода і водія одне від одного. (Я наводив приклад неодноразово, улюблений мій 33-й. Зокрема Соборності. від перехрестя Воїнів до перехрестя Молоді )

Поки не було паркану на роздільній смузі - перебігали і потрапляли в аварії 10-ки людей. Поставили паркан. Все - кількість подібних аварій на тому участку - зменшилася! Люди йдуть на перехід. Бо там безпечніше.

А от участок від троянди до кільця Глобус - немає паркану, натомість є кущі! Які пздц як необхідні! Озеленення - аж на 1 млн%. За якими водії не бачать вибігаючих пішоходів, а пішоходи, машин, що летять рухаються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, купа емоцій, нуль фактів. Те, що ти вважаєш по-одному, не значить, що так насправді і є. Світ такий.

1. Спустись із караванівського мосту, або піднімись на нього з коляскою. Зручно? Безпечно? Справді віриш, що у тих переходах будуть кращі пандуси? Я — ні.

2. madkot, а тепер в умі порахуй на скільки збільшиться відстань, яку треба подолати, щоб перейти дорогу з такою конструкцією. Кому треба ці віражі? Ну і див. перший пункт.

друже, а ти уважно читаєш все що я пишу? ще раз пояснюю - такого типу спуски робляться паралельно сходам. або робиться - на одну сторону сходи, на іншу - похилий спуск.

нагадую - завтра зранку зроблю вам фото огляд переїходів, по яким хожу щодня на роботу і з роботи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

myhajlyk,

"1 - бруківка не горить; так що така схема не канає" - шонєбуть

"2 - жоден єврей не укладає площу бруківкою, біля цму бруківкою, так сказать "облагораживаніє", що потім все розбирати. Нє ну звичайно можна, але все робиться одразу." - :) жоден НОРМАЛЬНИЙ єврей - так, але ми не в Ізраілі, ти забув? ;) В нас спочатку кладуть асфальт для того, щоб по ньому гарно намалювати крейдою де рити під труби каналізації ;)

А бруківка і ЦУМ... Проект підземного містечка витає в повітрі вже давним давно... Здається, десь в 2006 році вперше за нього заговорили... Тоді навіть почали виносити всі комунікації з Театральної площі, щоб вивільнити територію під той підземний мегаполіс... Повиносили і... ЗАКЛАЛИ ВСЮ ПЛОЩУ БРУКІВКОЮ! Хоч і в планах було будувати підземку! Тобто, знаючи, що планується рити всю площу, її заклали бруківкою! Певно, тому що так комусь було вигідно ;) А ти про якийсь там ЦУМ з тим шматочком біля нього :) Ту з ним все зрозуміло - реконструкція ЦУМу в проекті передбачала впорядкування території навколо нього, незалежно вид чиїхось там сторонніх планів. Так що євреї тут ні до чого, не аргумент :)

"3 - куди подіти весь транспорт? Це яка так в нас є розвязка щоб змінити потоки транспорту?" - а весь не потрібно дівати. Потрібно створити умови, що по-максимуму зменшити перешкоди-затримки для нього, і все. Закрити його для приватного транспорту? Не думаю, що проблема там в приватному транспорті... Кому не потрібно в центр, той і так намагається його об'їхати.

Та й взагалі ніякої проблеми я там, в центрі, не бачу. Просто негарно, коли центр міста, а там маршрутка на маршрутці, як на вокзалі...

"5. Нафіг кому треба ТЦ, ЦУМ, всякі підземні бутікі і т.д, якщо немає де поставити машину? - Значить біля цуму можна зробити платну парковку." наскільки я пам'ятаю (принаймні, в тому колишньому пректі) було заплановано підземний паркінг, який би трішки розрулив ситуацію...

ПиСи. Отут трішки про "історію"

У центрі Луцька таки розпочнуть будувати підземний перехід?

четвер, 13.06.13 15:27

big-a5e386ee08827201bf9ccbed05a67aa4.jpg

На наступній сесії підприємство «Магніт» клопотатиметься перед луцькими депутатами про продовження терміну оренди земельної ділянки в центрі міста для будівництва підземних переходів, торгівельного комплексу та підземної парковки. Відповідний проект рішення розмістили на офіційному сайті луцької міської ради, - інформує інтернет-видання «Під прицілом».

Про наміри просити депутатів продовжити термін оренди землі як тільки буде готовий розпочати будівництво, генеральний директор ТОВ «ТЦ «Магніт» і депутат Луцькради Сергій Волик казаввиданню «Під прицілом» раніше. Тоді ж він розповів як виглядатиме майдан після реконструкції і обмовився, що у проекту є чотири власники – двоє з Луцька, ще двоє – з Києва.

Тема будівництва підземного переходу у центрі Луцька з'явилась ще на початку 2000-х років. Тоді навіть розпочали роботи з перенесення підземних комунікацій.

Наступного разу про необхідність облаштування підземних переходів для безпечного перетинання центральних магістралей Луцька почали говорити уже в 2008 році. Саме тоді ТзОВ «Магніт» з-поміж трьох претендентів виграло конкурс на реконструкцію Театрального майдану з облаштуванням підземних переходів, підземного торгово-розважального центру, парковок для автотранспорту та реконструкції самого Театрального майдану. Генеральний директор підприємства Сергій Волик на всі лади розповідав про суттєві надходження до бюджету, кілька сотень робочих місць, безпеку пішоходів та новий дизайн самого Театрального майдану.

Тоді ставлення депутатів до цього питання було неоднозначне, однак, після тривалих дискусій, Луцькрада погодила надати в оренду ТзОВ «Магніт» земельну ділянку площею 2,0791 га.

Уже в 2010 році ТзОВ «Магніт» передає частину ділянки в суборенду для облаштування літнього кафе.

Такий вчинок Сергій Волик мотивував депутатам економічною кризою, яка, мовляв, і завадила намірам будувати «підземку». Зносити пивний намет заходилися вже депутати нової каденції. Влітку 2011 конструкція перед Палацом культури на головній площі Луцька стала неабияк муляти очі обранцям. Нарікали на відсутність туалету, торгівлю алкоголем, порушення меж і створення неестетичного краєвиду.

Однак це не завадило Луцькій міській раді у червні 2012 року дозволити тому ж ТОВ «ТЦ «МАГНІТ» розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування підземних пішохідних переходів, торгівельного комплексу, підземної парковки автотранспорту та реконструкції Театрального майдану на Театральному майдані. Щоправда, у порівнянні з 2008 роком площа земельної ділянки для будівництва скоротилася до 0,6064 га.

Які вигоди отримає місто і лучани від так званого «підземного містечка», гендиректор ТОВ «ТЦ «Магніт» Сергій Волик вже незабаром розповідатиме колегам-депутатам, коли переконуватиме їх знову довірити його підприємству 6 тисяч квадратних метрів землі на центральній площі міста.

26 червня на чергову сесію виноситиметься проект рішення про необхідність поновити оренду земельної ділянки для будівництва підземного переходу з торгівельним комплексом, підземною парковкою автотранспорту та реконструкції Театрального майдану.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74, якщо мені не зраджує пам’ять, то ту бруківку скількісь років тому поклали типу за рахунок Єремєєва. Ще шуміли тоді про спонсорство дофіга, що понятно бо він її спонсорнув для реклами а не для міста :) І це було ніби облагороженням майдану

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ту бруківку скількісь років тому поклали

І за зиму вона викришилася і стала "грати". То не бруківку поклали то на бруківку поклали.

Зате да, відчиталися про "облагородження" майданової площі перед облдрамтеатром.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Соромітник, може, я вже точно не пам'ятаю коли і на кого думали... Але пам'ятаю, що тоді на слухУ вже висіла мова про ту "підземку", ми ще дивувались, нафіга таке марнотратство - закладати майдан бруківкою (який, в принципі, і не був таким вже страшним", якщо планується все це рити... Думали, що таким чином хтось просто дерибанить бюджет міста. .

..."Облагородження"... блін... як фонтан вже не раз облагородили, благородчики...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Весь світь від цього відмовляється не просто так.

А конкретніше можна? Який саме весь світ?

раз- http://maxkatz.livejournal.com/269493.html

два-http://zyalt.livejournal.com/1020930.html?nojs=1

три- http://auto.tut.by/news/road/307913.html

книжка обовязкова до читання всім мерам і громадам міст- http://arch-grafika.ru/news/jan_gejl_goroda_dlja_ljudej/2012-11-20-2006

а ще наберіть в гуглі- "затопило переход".

Крім того - ми не весь світ. Ми інші. Нам до всього світу - ще сра*ти й сра*ти.

У нас нічого по-людськи не вийде, допоки не вмре останній, хто бачив СРСР.

От про те й мова,бо найперша причина,що нам наср*ти на людей.

Інші ж бачать проблему також одну, але не з підземкою, а з цілою транспортною інфраструктурою цілого міста! Зробити людські переходи по всьому місту - дешевше ніж 3 підземних переходи. (освітлення, знаки, світлофори і т.д.)

Зробити грамотні авто-розв'язки (не дешевше, зате правильно, і економніше в майбутньому)

Вберегти пішохода і водія одне від одного.

Бінго!!!!Так а ми про що?В місті срач,а меру захотілось підземного царства в центрі міста.Це як хлопець в сандалєтах і трєніках,але з золотим цепуром і печаткою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я лише висловив свою думку щодо підземки.

Відносно того, що є зараз - підземний перехід буде панацеєю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проект підземного містечка витає в повітрі вже давним давно... Здається, десь в 2006 році вперше за нього заговорили... Тоді навіть почали виносити всі комунікації з Театральної площі, щоб вивільнити територію під той підземний мегаполіс...

Тема будівництва підземного переходу у центрі Луцька з'явилась ще на початку 2000-х років. Тоді навіть розпочали роботи з перенесення підземних комунікацій.

Підземні комунікації переносили під переходом приблизно між 1995 і 1999 роками, пам'ятаю точно, оскільки в цей період я вчився в одному класі з хлопце, в якого батько брав участь в тому перенесенні. І я тільки від нього дізнався, що то не перехід почали будувати, а тільки переносити комунікації. Правда тоді було перекрито тільки між ЦУМом і Театральним майданом, хоча тут можу помилятися. Розраховували, що сам перехід побудують протягом 2-3-5-7 наступних років, а автотранспорту тоді в Луцьку було набагато менше.

Також приблизно між 2006 і 2009 роком знов піднімалась якась двіж стосовно способів об'їзду "розкопок", розглядали можливість об'їзду будівлі семінарії і собору (пр. Волі 2) по годинниковій стрілці (я в той період там працював).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, ми щось про різні речі сперечаємось. Чи потрібен конче підземний перехід? Чи мова все ж йде про будівництво "базару під землею"?

Чи треба підземний перехід біля ЦУМУ (сам один підземний перехід, без підземного "базару"), щоб начебто вирішити якусь транспортну проблему? - ні, не треба. Принаймні сам він один нічого не вирішує, а про комплекс заходів (як то зміна маршрутів чи ще щось) здається не йдеться...

Чи потрібне нам "підземне скопище бутіків"? Саме по собі ні, але якщо прийняти до уваги, що це, як не як, нові робочі місця (нехай і небагато), плюс підземна парковка, якої дуже не вистачає, та ще й плюс як бонус підземний перехід? Ну якщо хтось хоче за це заплатити, та ще й зробити підземні переходи - то чом би й ні, навіщо йому перешкоджати? Бо когось жаба душить? Чи бо хтось так брудно грає, підбурюючи невдоволення громади і лобіює себе в якості забудовника?

Дехто тут намагається приліпити типу обурення проти якогось дерибану... Вибачаюсь, але про що мова? Дерибанити ЩО хто зібрався? Я, наприклад, поки не побачив, що будувати планується за кошти міста... Хтось бачив якісь папери, запити, економічні викладки? Ну то будь-ласка, поділіться вже й з нами, тоді може й ми теж будемо обурюватись.

А поки я бачу просто палковставляння. Може й проспонсороване кимось.

То про що ж ми, все ж таки, сперечаємось? Проти чого виступаємо?

От читаємо ще раз топік

(Луцьк) 15.00, 4.02.2015 Палац культури міста Луцька (вул. Богдана Хмельницького, 1)

Круглий стіл на тему: «ЧИ ДОЦІЛЬНИМ Є БУДІВНИЦТВО ПІДЗЕМНОГО ПЕРЕХОДУ ІЗ ТОРГОВИМИ ЗАКЛАДАМИ У ЦЕНТРІ ЛУЦЬКА?»

Будівництво підземного переходу з торговими точками у центрі Луцька пропонується нам, лучанам, як важливий соціальний проект, який посприяє у вирішенні проблем, пов’язаних із дорожньо-транспортною інфраструктурою. З іншого боку, пропозиція виглядає як звичайний комерційний проект, місцями ну дуже не зручний для людей.

Якими місцями і чим саме незручний? Та зрозуміло що це є комерційний проект, і що? це автоматично є погано для громади?
І справа не тільки в труднощах, які створить лучанам будівництво даного об’єкту, а й в тому, що не зовсім зрозуміло як ініціатори проекти збираються побороти проблему. А ще важче зрозуміти з якою саме проблемою вони борються.
:) прикольний підхід :) Ми "проти", бо ми не розуміємо?! А в нас яка проблема, що ми маємо бути "проти" того, що не розуміємо?
Активісти громадської кампанії «СТОП-перехід» пропонують винести на розсуд громадськості невигідну забудовникам позицію та непопулярну поки що в суспільстві тезу, що ПІДЗЕМНІ ПЕРЕХОДИ – ЦЕ ХИБНИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ МІСТА.

Наскільки я розумію, забудовники не наполягають на ліквідації НАЗЕМНОГО переходу, то що ж такого поганого для громади зробить цей "підземний базар"? В самому тексті йде замаскована підміна мети і причини. Забудовник хоче збудувати ТЦ, а ми йому не дамо, бо ми проти підземного переходу...

Короче, зрозуміло, що є хтось зацікавлений в будівництві підземного торгового центру в Центрі міста, і зрозуміло, що він намагається підвести під проект якусь громадську користь. І що в цьому поганого?

Проект хтось бачив? Економічне обгрунтування хтось бачив?! То про що ми тут холіварим???

От ті "громадські активісти" ( а хто такі, до речі? обличчя вони мають?) нехай би спочатку винесли громаді той проект, висловили чітко пункти, з якими вони незгодні, от тоді щось було б зрозуміло. А так... "приходьте і громадою похєрим ще одне починання!"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як і обіцяв викладаю фотографії правильного переходу. прошу пробаченя за якість - знімав телефоном, дуже рано, світла малувато та й снігу намело і небо закрите

post-2373-0-08457200-1423118222_thumb.jp

post-2373-0-93290800-1423118223_thumb.jp

post-2373-0-85682200-1423118225_thumb.jp

post-2373-0-90092200-1423118227_thumb.jp

post-2373-0-93652000-1423118229_thumb.jp

post-2373-0-00185800-1423118232_thumb.jp

post-2373-0-86107300-1423118233_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підземний перехід не може бути хибним тоді, коли він там потрібен.

Коли він не потрібен - тоді це хибний шлях.

Взагалі потрібно враховувати купу моментів. Десь підземка, десь надземка. А десь просто зебра правильно організована.

Було ж колись кнопочки біля світлофорів - натиснув, і тобі через 20-3- секунд зелений, йдеш собі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підземний перехід не може бути хибним тоді, коли він там потрібен.

Коли він не потрібен - тоді це хибний шлях.

Взагалі потрібно враховувати купу моментів. Десь підземка, десь надземка. А десь просто зебра правильно організована.

Було ж колись кнопочки біля світлофорів - натиснув, і тобі через 20-3- секунд зелений, йдеш собі.

у мене на зупинці - десь місяці два-три назад якраз кнопочку світлофору і добавили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Те що описує Джек74 - ідеальний варіант. Ідеальний варіант підходить всім. В житті дуже мало ідеальних варіантів. Ідеально було б реставрувати ЦУМ, але не було б страховки і ЦУМ згорів.

Історію можете підняти. Я коротко опишу суть. В 2013 році був розіграний тендер - реконструкція зоопарку. Гроші виділяв ЄС для підтримки зоопарків. Було три фірми. Луцьксантехмонтаж запропонував 21 млн. грн., Рембудуправління-Вишків - 18млн.грн.

Виграв Луцьксантехмонтаж, бо мотивація головного чиновника по комунальному господарству була наступна:

РБУ - фірма мутна, почне, стопане і громаді прийдеться добудовувати зоопарк, бо ж не залишиш його довгобудом. Тому і вибрали пропозицію надійнішого забудовника Луцьксантехмонтажу на 3 млн.грн. дорожчу.

Тобто чиновники прекрасно в курсі формули:"почне, стопане і громаді прийдеться добудовувати". Міські чиновники не найкращі представники інтересів громади, коли мова про бюджет і формула описана вище може спокійно застосуватись.

На рахунок підземного паркінга. Ну це взагалі комедія. Його кажись блоканули на стадії проектування. Підземний паркінг має окуповуватись - це величезна площа, яку потрібно освітити, обігріти, прибрати. Хто буде ставити автомобілі на платну парковку, коли є стільки безкоштовних місць.

У Франкфурті, Мюнхені, Відні в центрі місць для парковки немає - тільки підземний паркінг - 1-2євро/година.Паркінги ідентичні портсітівському, трохи нижчі - це реальний комерційний проект. В Києві таке не можуть реалізувати, то що хотіти від Луцька.

п.с. Я за гарний центр, якщо потрібно і з підземним містом але проти муток.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Луцьку міркували, чи необхідний підземний перехід у центрі міста

Громада не може зрозуміти, навіщо в Луцьку на Театральному майдані підземний перехід із торговим центром. Сторона підприємця-забудовника акцентує на інвестиціях та доходах у міську казну через створення робочих місць. 4 лютого відбулося громадське обговорення цього питання.

Ініціатором круглого столу виступив громадський активіст Юрій Моклиця. Він одразу наголосив, що не має ніяких інтересів, а висловлює суто свою позицію. «Тези, що мені хтось платить, є безпідставними звинуваченнями», – зазначив мовець. Він пояснив, що його просто цікавить транспортна інфраструктура міста з того часу, як почав займатися питанням облаштування велодоріжок.

Що ж до переходу, то Юрій Моклиця виступає взагалі проти підземних. Але суть не в тому. Йому не подобається запропонований варіант, який передбачає створення торгового центру тоді, як є потреба в паркінгу.

Також вважає, що підземний перехід не розвантажить центр міста. А навпаки, якщо створювати більше умов для автомобільного транспорту, то його більше буде. Натомість пішоходів заганяють під землю.

Цікавило громадського активіста, чи не будуть створені фізичні бар’єри для неповносправних.

Депутат Волинської облради Олександр Свирида, який виступав на стороні, що зацікавлена у будівництві переходу, наголошував натомість на інвестиціях, створенні нових робочих місць, відповідно і доходах до міської казни. «Коли так звані громадські активісти блокують будівництво – це виконання платних послуг, щоб збити гроші з будівельника», – говорив той.

Олександр Свирида вважає, що мали би говорити про зняття бар’єрів для інвесторів, натомість їм навпаки вставляють палки у колеса.

Депутат Луцької міськради, директор ТзОВ «Магніт» Сергій Волик зазначив, що тема будівництва підземного переходу «ведеться років із двадцять». Відбулося вже декілька містобудівних рад. Неодноразово мінявся проект будівництва. А це все витрачені підприємцем кошти, які ніхто не компенсує. Разом із тим підприємство відкрите до нових пропозицій і, за словами Сергія Волика, готове вносити поправки надалі.

Начальник управління містобудування та архітектури Луцькради Ярослав Матвіїв перед тим, як озвучувати свою думку, наголосив, що говоритиме не як посадовець, а як архітектор.

Він зазначив, що можна зрозуміти будівельника, який пройшов стільки етапів. Але так само вважає, що потрібно розмежовувати поняття підземний перехід і підземний торговий комплекс. «Перехід потрібен і особливо у сьогоднішніх умовах міг би слугувати навіть як сховище», – говорив архітектор.

Разом із тим зауважив, що якщо буде торговий комплекс, то й направду постане питання паркування автомобілів, і воно буде біля театру. Також не подобається Ярославу Матвіїву, що біля пам’ятника Лесі Українці буде чотириметрова споруда. Вважає, що вона псуватиме архітектурний ансамбль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і?

і все! :) Відбулася та й все. тепер влада відчитається про проведений брифінг і про те, що прислухається до думки громадськості. А віз і лишиться там стояти!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Депутат Волинської облради Олександр Свирида, який виступав на стороні, що зацікавлена у будівництві переходу, наголошував натомість на інвестиціях, створенні нових робочих місць, відповідно і доходах до міської казни. «Коли так звані громадські активісти блокують будівництво – це виконання платних послуг, щоб збити гроші з будівельника», – говорив той.

Олександр Свирида вважає, що мали би говорити про зняття бар’єрів для інвесторів, натомість їм навпаки вставляють палки у колеса.

Знаю людину,яка готова інвестувати в казино,будинок розпусти і кофешоп. Може так званий депутат підтримає створення нових робочих місць і доходи в міську казну?Це ж також інвестиції.А туристів буде тьма.

Начальник управління містобудування та архітектури Луцькради Ярослав Матвіїв як архітектор зазначив, що «Перехід потрібен і особливо у сьогоднішніх умовах міг би слугувати навіть як сховище», – говорив архітектор.

Ета пяць!!!!Залізний аргумент.Ясно тепер чому місто стало таке гавніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаю людину, яка готова інвестувати в казино, будинок розпусти і кофешоп. Може так званий депутат підтримає створення нових робочих місць і доходи в міську казну? Це ж також інвестиції. А туристів буде тьма.
:) ну а чом би й ні? Якщо воно має попит, тобто потрібне людям і нікому не буде заважати, то чому б і ні?! ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то може організуєм громадські слухання? :_07: Думаю наша безпринципна влада підтримає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю наша безпринципна влада підтримає.

Навряд, це ж хтось для них стане конкурентом:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Начальник управління містобудування та архітектури Луцькради Ярослав Матвіїв перед тим, як озвучувати свою думку, наголосив, що говоритиме не як посадовець, а як архітектор.

Він зазначив, що можна зрозуміти будівельника, який пройшов стільки етапів. Але так само вважає, що потрібно розмежовувати поняття підземний перехід і підземний торговий комплекс. «Перехід потрібен і особливо у сьогоднішніх умовах міг би слугувати навіть як сховище», – говорив архітектор.

Разом із тим зауважив, що якщо буде торговий комплекс, то й направду постане питання паркування автомобілів, і воно буде біля театру. Також не подобається Ярославу Матвіїву, що біля пам’ятника Лесі Українці буде чотириметрова споруда. Вважає, що вона псуватиме архітектурний ансамбль.

Гарні слова. Головне виділив червоним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так отож. Це те, про що я й толкую, що сперечаємось про різні речі.

Тобто, головне питання, чи дозволити будувати підземний торговий центр. А якщо дозволити, то вже будівництво підземного переходу навісити на забудовника в якості "данина місту", зайвим він не буде. Але й надземний теж не прибирати. А там вже хто кудою хоче, тудою і ходить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...