rusel33 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:28 Поділитися #1 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:28 А начале января зашел в магазин с целью купить в кредит смартфон, купившись на рекламу из ценника, типа, 10 платежей под 0,01%. Цена была 2399 грн. Попросил продавца выписать счет для взятия кредита, на что мне было сказано: "Необходимо еще купить аксессуары и страховку"(всё вместе около 500грн.). Понимая, что мне хотят "впарить" то, что мне не нужно стал отказываться, эта "беседа" с продавцом немного затянулась, уж очень он не хотел выписывать сам телефон. В итоге мой родственник сказал, что добавит немного денег и я согласился на телефон+аксессуары(СД карта 17Гб)+ страховка. Пошел брать кредит, побеседовал с одним "банком", с другим, что-то дорого получалось в месяц и большая переплата, более 30%. Потом выписали мне счет только на сматрфон. И каково было мое удивление??? В месяц платеж не уменьшился, а увеличился, переплата стала еще больше. Никто мне не ответил, почему так. Ладно, взял в кредит все, что предложили: тел+mSD+страховку.Забираю, проверяю, выписывают гарантию и О-ПА!!! Нет наушников, спрашиваю: "Где?", а мне говорят нет в комплекте.....Они значит на коробке (единственное место, где указана комплектация) повредили надпись "Наушники" (царапина на коробочке), но забыли английский вариант поцарапать. Короче, полчаса тот продавец-стажер метался по магазину в поиске наушников, приносит. Я ему говорю: "Это что за фигня за 20 грн.?" Давай из другой коробки той-же фирмы. Он полез, достает наушники, но без вкладышей (резинок), потом он опять тупил, говоря, что других нет. В конце-концов дал нормальные этой фирмы из другой коробки, но белые. Фиг с ним, думаю, жене отдам. Как я сдержался, чтобы там скандал не устроить, я себе удивляюсь ( в машине меня родственники ждали , 2 часа сидели, я пожалел просто). Приехал домой. все нормально, глядь!!!! флеха на 8Гб. Я чуть сознание не потерял. На следующий день позвонил директору, но говорил с замом, все объяснил. Вечером пришел, флешку поменяли на 16Гб (в чеке тоже была 16Гб, при выходе охранник не проверял), заместитель директора (так представился) извинялся. Вывод: вся реклама - ВРАНЬЕ про 10 платежей под 0,01%, продавцы наглые, хотят "впарить" пользуясь незнанием клиентов, продавцы "мутят" себе наушники и в наглую обнывают клиентов, проверяйте все сами (работоспособность, номера, комплектацию, конфигурацию). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Kiodinn Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:34 Поділитися #2 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:34 Шарашкіна контора. Багато знаю таких магазинів з наглими продавцями, але не буду розписувати, бо надовго затягнеться. Скажу тільки про магазин із самими знахабнілими продавцями - це "Шок", що в приміщенні Фуршета. В них усіх зарплата залежить від того скільки вони "впарили". Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:44 Поділитися #3 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:44 ВРАНЬЕ про 10 платежей под 0,01%це саме так кредит під 0,01% інша сума це "обслуговування кредиту" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:55 Поділитися #4 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:55 і ще одне, якщо сьогодні взяти телефон в кредит, а завтра заплатити всю суму, вам страховка кредиту і страховка від магазину вийде безкоштовно... мені телефон вийшов на 180грн дешевше і ніякі інтернет магазини непотрібні...там все дуже "хитро" написано... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:56 Поділитися #5 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:56 Блін, народ, це все стандартна фігня у всіх магазинах! Купував дружині на День Народження мультиварку. (в ельдорадо) Хотіли впарити ще якісь "послуги" , то я сказав, що відмовляюяся купувати. І мені швиденько переробили рахунок на такий, як треба, правда 160 грн за "обслуговування кредиту" чи як там його - втюхали, але то вже банк. (раніше цього не було). Хоча перед тим брав ТВ та миючий порохотяг в кредит (ельдорадо) - то вийшло ще дешевше ,як на ціннику Сума розбилася на рівні платежі, які я успішно достроково погасив. Потрібно вміти не боятися відстояти своє. Бо оці "послуги" - де холявні проги з плеймаркета на смарт чи планшет за 300 грн... це пздц. "Страховка" чи ще якась лажа... ТО розводняк чистої води! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
la20 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:59 Поділитися #6 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:59 Я зайшов в Нльдорадо просто глянути на телевізори. Щось спитав чувака на рахунок характеристики. Так він мені мол ще треба перевірку на биті пікселі. Сказав я сам перевірю і якщо мені не сподобається я верну тєл. Я нічого не купував а мені вже впарювали всяку хню. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnimaNoir Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:59 Поділитися #7 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 11:59 Там є така штука, як середня кількість товарів в чеку. Чим вона більша тим більша і зарплата. Послуги це теж гроші з повітря, найчастіше вони проходять мимо каси. Биті пікселі це взагалі розвод для лохів, включається звичайне слайдшоу з градаціями різних кольорів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ko3bMa Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:03 Поділитися #8 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:03 Народ, не ведіться на рекламу типу "10 платежів без відсотків". Хотіли взяти в АЛЛО Lenovo s660. Виявилось, що для цих "платежів" обов'язковим є пакет послуг, ціна якого для кожного телефону своя. Нам заспівали 500грн. Знаєте за що? За "експлюзивний" антивірус, вартість якого, ви собі тільки уявіть, аж 300грн, а нам він дістався б аж за 50! Фантастика! А ще пакет абсолютно непотрібних програм типу ліхтарика або читалки qr-кодів вкупі з операми міні та іншними безкоштовними додатками. Коротше кажучи, шукайте "оплату частинами" від Привата (хоча, вона може бути не на кожен товар) або збирайте одразу всю суму - і буде вам щастя Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VaLeRa Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:18 Поділитися #9 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:18 Купував я в Фокстроті телефон-трубку. Ну мені відразу продавець тіпа почав парити акумулятори до нього. А в мене вдома є шість відповідних акумуляторів - я хвилин зо пять пояснював шо мені не треба акумулятори. Короч уламав (дива та й годі) і купивши пішов додому. Вдома почав монтувати тіліпон і оппа, а в трубці є фірмові акумулятори з встановленою запобіжною плівкою... Як я зрозумів з розмов в томуж Фокстроті, єдиний кредит, де не переплачувалось на той час - це 4 рівні частини від Приватбанку. І не було додаткових послуг на кредит. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:20 Поділитися #10 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:20 наскільки я знаю зараз продавці в магазинах мають непогані бонуси за послуги, але дуже малі за товар (в ельдорадо точно так)тому продавши ват телевізор - продавець заробить копійки. А продавши телевізор і додаткову гарантію - уже пару гривень є. тому ті додаткові сервіси так старанно там впарюються Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnimaNoir Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:20 Поділитися #11 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:20 Купував я в Фокстроті телефон-трубку. Ну мені відразу продавець тіпа почав парити акумулятори до нього. А в мене вдома є шість відповідних акумуляторів - я хвилин зо пять пояснював шо мені не треба акумулятори. Короч уламав (дива та й годі) і купивши пішов додому. Вдома почав монтувати тіліпон і оппа, а в трубці є фірмові акумулятори з встановленою запобіжною плівкою... Як я зрозумів з розмов в томуж Фокстроті, єдиний кредит, де не переплачувалось на той час - це 4 рівні частини від Приватбанку. І не було додаткових послуг на кредит. Це не зовсім кредит. Називається оплата частинами, якщо на вашій картці (кредитці) є доступний кредит здається більше 3 тисяч, ви можете скористатися послугою оплата частинами, різні магазини дають різний термін. І так, якщо ви користуєтесь своїми коштами а не кредитними, тобто зверху, тоді ніяких переплат не буде. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VaLeRa Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:27 Поділитися #12 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:27 Я вже давно кажу продавцям на прохання шото додатково встановити: будьласка, робіть що хочете, встановлюйите шо хочете, я купую оцю річ, подивіться на цінник, більше ніж там написано я вам не заплачу. Якось відразу вони передумують щось встановлювати, дива якісь. Навіть не знаю чого Звичайно кредитні речі так не купити, там банкіри своїх пару десятків відсотків накручують полюбому. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:31 Поділитися #13 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:31 Хотіли взяти в АЛЛО Lenovo s660.Якщо гуртова ціна Lenovo S660 несертифікованого зараз 140-145 дол.=2800 грубо.+оренда у центрі міста+ зарплата продавцім+ зарплата менеджерам, то за яку кінцеву ціну треба продати телефон, щоб не бути в мінусі?До речі нова роздрібна ціна сертифікованого S660 відсьогодні 4 400 грн Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vetalforever Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:41 Поділитися #14 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:41 +оренда у центрі міста+ зарплата продавцім+ зарплата менеджерамЦе їх геморой. Невже не можуть доперти, що тепер є добіса інтернет -магазинів? Вони (інтернет-магазини) платять в рази меньше за "вітрину" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:55 Поділитися #15 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:55 Невже не можуть доперти, що тепер є добіса інтернет -магазинів? Вони (інтернет-магазини) платять в рази меньше за "вітрину"а от народ і далі косяками пре в оффлайн склєпи, чому ж не парити їм усяке фуфло? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
bublik007 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:55 Поділитися #16 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 12:55 +оренда у центрі міста+ зарплата продавцім+ зарплата менеджерамЦе їх геморой. Невже не можуть доперти, що тепер є добіса інтернет -магазинів? Вони (інтернет-магазини) платять в рази меньше за "вітрину"Чого ж, "доперають " вони, ще й не погано)))Інет-магазин, це очікування 2-7 днів, а там сьогодні і зараз, на цьому і акцентують.))) Забув, що то значить купувати якусь "техніку" в Фокстроті чи Ельдорадо, тільки через інет- магазин. Чесне слово, психологічно не витримую нав'язливого "впарювання", хоча і розумію, що ті хлопці таким робом заробляють, інакше, фіг буде мати а не зарплатню. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
hita Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:08 Поділитися #17 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:08 ще добавлю про встановлення програм в планшет...кум тікошо дзвонив то йому запропонували встановити програми в планшет за ціною від 150 до 600 грнтобто зарееструвати акаунт і зайти в плеймаркет де стягнути проги ...круто...лохотрон на вищому рівні..добре шо кум має такого кума як я...я йому розтлумачив шо мояпохресниця це все зробить сама...кстаті зараз в Луцьку ще проходить лохотрон від Bauer можна цю фразу загуглити то там ще маркетинг шагнув далі Я виграв путівку в Турцію ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vetalforever Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:21 Поділитися #18 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:21 ще добавлю про встановлення програм в планшет... кум тікошо дзвонив то йому запропонували встановити програми в планшет за ціною від 150 до 600 грн тобто зарееструвати акаунт і зайти в плеймаркет де стягнути проги ...круто...лохотрон на вищому рівні..добре шо кум має такого кума як я...я йому розтлумачив шо моя похресниця це все зробить сама... кстаті зараз в Луцьку ще проходить лохотрон від Bauer можна цю фразу загуглити то там ще маркетинг шагнув далі Я виграв путівку в Турцію ... А знаєте чим аргументують встановлення платних програм в "Мобілочці"??? Готуйтесь: "Встановлення неліцензійних програм знімає продукт з гарантії автоматично". Тобто ми вам, мол, встановлюємо мінімальний пакет прог - і увас усьо харашо Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
FunTom Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:28 Поділитися #19 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:28 теж надумав взяти в кредит щось трохи краще. надивився цікавий телефон у Фокстроті, навіть оплата частинами була доступнаале коли сказав оформлювати почалось "впихування" їхніх сертифікатів додаткових гарантій і т.д.коли сказав, що відмовляюся, продавець заявив наступне:- а що ви будете робити коли зламається телефон?питаю: - а як же стандартна гарантія?відповідь просто добила: - ну вона розповсюджується тільки на заводський бракпослав подалі і пішов звідтизрештою взяв собі телефон в Алло, доречі без всяких сервісів і пакетів програм Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
san4ez1 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:30 Поділитися #20 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:30 Не беріть в кредит, я взяв "Оплату частинами " Привата, хоч спочатку і стрьомно було звязувватися з Приватом, але все нормально.Доречі, В ельдорадо раніше працював узокоокий парнішка, він разом з менеджером працювали в парі- розвод такий- коли береш товар менеджер запитує як будеш платити, якщо готівкою виписував на бумажці оплату, якщо карткою, то давав електронну чек до оплати(тули він пихав різного роду послуги) - короче мені показали як користуватися фотоапаратом за 110 грн .Коли я почав робити кіпіш, то почали морозитися ,мовляв я сам погодився...Зате тепер як я заходжду і щось купую після мого першого "НІ " відстають, бо вже один "мудрий" менеджер ледь в пику не получив за свої слова...Будь нагліше- вони іншої мови не розуміють. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
neznakomec Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:30 Поділитися #21 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:30 Знайома у Фокстроті збиралась купувати смарт тв за 5000 грн, то продавець почав впарювати за 300 грн установку МЕГОГО і ще кучу всякіх безкоштовних додатків... , пояснив тим що, якщо не замовити цю послугу, то гарантії небуде. Вона просто розвернулась і пішла, як результат купила в іншому місці без всілякіх впарювань непотрібних послуг. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:31 Поділитися #22 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:31 по-перше, за продаж дорогого та ходового товару без додаткового "на@балова" менеджера штрафують, а деколи розкидають "пеню" на всю групу – залежить від торгової мережі. а за "впарювання" додають бонусів чи списують штрафи. тому менеджери так лізуть із своїми "пропозиціями". по-друге, всі ці розсрочки платежа розраховані на людей, що не вміють планувати покупки, а купують те, що хоче та підказує анальний вау-імпульс. наприклад, смартфон ціною в річну зарплату. тобто розрахунок на лохів. всякі розумники запливають в ці тенета дуже рідко. то що ви дивуєтесь? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SOAD Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:48 Поділитися #23 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:48 рішев дану проблему доволі просто) береш книгу відгуків і пропозицій й пишеш звернення до керівництва)) як правило мені на слідуючий день продавали товар без проблем) і переплати Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SunSeth Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:59 Поділитися #24 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 13:59 "Встановлення неліцензійних програм знімає продукт з гарантії автоматично"Воно, там говно, напевно, навіть, не відрізнить рутований від не рутованого, не кажучи вже про неліцензійні програми. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
youman91 Опубліковано 7 Лютого, 2015 в 22:12 Поділитися #25 Опубліковано 7 Лютого, 2015 в 22:12 Раніше до Фокстроту було більш позитивне ставлення чим до Ельдорадо. Приходив вибирав це це і це у відповідь чув "можливо потрібна додаткова гарантія" відповідав "ні" і на цьому все завершувалося. Але до вчорашнього дня. Вирішив купити планшет (річ в принципі не дуже потрібна але на фоні знецінення гривні та можливості взяти 0% кредит буде подарунком дружині). Отже прийшов пощупав, зразу з'явився менеджер і перша фраза від нього "цей поганий візміть оцей" звичайно ж на 1000 дорожчий. Почувши відповідь "ні дякую", спробував впарити чохол, плівку. В нього звичайно ж нічого не вийшло і він перейшов до необхідності встановлення додаткового "ліцензійного програмного забезпечення". На питання що саме мені так необхідно встановити за кровні кількасот гривень отримав відповідь "офісний пакет". Я відповів що Google Docs встановлю сам після чого почув що мені буде встановлено "ліцензійні" Google Docs. Я вибачте на слові прих#]в і відповів що вони по замовчуванні наскільки я знаю безкоштовні. Менеджер зробив хід конем і сказав, що якщо я в них не замовлю будь-якої додатково послуги "нажаль" вони мені не зможуть продати цей товар. Тут я прих#]в ще більше, і намагаючись не вживати не ввічливих слів попросив покликати головного менеджера чи хто в них там. Через 5 хв з'явився якийсь чоловік і на моє питання в чому проблема, сказав ніяких проблем немає підходьте будь-ласка до каси. Вже біля каси матеарілізувався "встановлювальник ліцензійного програмного забезпечення" і запропонував ну щоб ви думали - додаткову гарантію, яка порятує мій планшет від розбиття залиття водою і напевне армагедону та захоплення прибульцями. Ще після 30 сек і восьми слів "ні" я став власником планшету, але з трохи зіпсованим настроєм. Я розумію що робота є робота, але витрачаючи гроші хотів щоб мені допомогли розповівши про плюси і мінуси якогось товару, а не намагалися впарити якусь х#йню. Особисто для мне я зробив один дуже важливий висновок - краще купувати в інтернет магазині навіть тому ж Фокстроті чи Ельдорадо. Замовив прийшов забрав і спокій. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.