Перейти до змісту

Покупка в "Фокстроте" на пр-те Воли :((


rusel33

Рекомендовані повідомлення

Що ви хочете, вся країна побудована на принципі "на.бати\вкрасти"...

В наш час необхідні мізки, холодний розрахунок, сталеві нерви, наглість.

Якщо ти не маєш хоча б одного з цього переліку, не йди в магазин - тебе надурять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це не зовсім кредит. Називається оплата частинами, якщо на вашій картці (кредитці) є доступний кредит здається більше 3 тисяч, ви можете скористатися послугою оплата частинами, різні магазини дають різний термін. І так, якщо ви користуєтесь своїми коштами а не кредитними, тобто зверху, тоді ніяких переплат не буде.

Це не кредит, а відтермінування з рівним частинами оплати в місяць.

Підходить будь-яка карта Приватбанку, на якому є сума власних (не кредитних) коштів, не менша за одну частину розбитої суми загальної вартості товару, яка буте першим внеском при купівлі товару.

Приклад. Планшет вартістю 1000 грн, берем на 10 рівних платежів (9 місяців), тобто разовий платіж 100 грн і щомісяця сплачуємо 100 грн.). Тобто на картці має бути власних коштів понад 100 грн. Коли оформлюєш товар, скажімо 01.02., з картки списується 100 грн., і 01.03. на картці повинні бути не менше 100 грн. власних коштів. І так всі 9 місяців. Якщо на рахунку не буде цих коштів, вони спишуться з кредитних, але з пеньою і щоденними відсотками. Звісно, закрити всю заборгованість можна і достроково у відділенні банку.

Отже ту є 2 негативні моменти:

1. Не забувати до 01 числа кожного місяця закривати використаний кредит (наприклад, розрахунки в магазинах в борг) і внести 100 грн.

2. Випливає з 1-го пункту, зменшується термін можливості використати кредит картки (30+25 днів), в наведеному прикладі, це лише 5-6 днів).

Інше все - позитив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене якось не так получається. Брав оплату частинами навіть коли картка в мінусах. І якщо при списуванні платежу не було власних коштів, то бере ще десь півтора відсотка комісії і все - ніяких лєвих щоденних відсотків і пені. Просто як користуєшся кредитними коштами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось на рахунок оплати частинами офіційне повідомлення від ПриватБанку:

"Якщо власних грошей на картці недостатньо, регулярний платіж спишеться за рахунок кредитного ліміту з комісією 4% від суми платежу."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок кредитів, раніше можна було взяти під чистий 0, до грудня це точно, далеко не завжди але все ж таки.

На рахунок інтернет магазинів: далеко не все дешевше а то є й дорожче так що не треба ляля.

Якщо береться кредит зі знижкою, на товари мусять бути послуги і аксесуари, все інше добровільно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не розумію значення слів "кредит зі знижкою". Кредит мені надає банк, цей банк як я розумію оплачує вартість товару магазину повністю і одразу. То до чого тут послуги і аксесуари.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Фокстроті, купував ноут, звичайно хотіли впарити кучу непотрібних приколів, я відмовився, але все таки придбав ноут на 100 грн. дешевше, давши можливість заробити менеджеру 400 грн. - наступного разу треба просити половину - типу по якійсь карці мені зробили знижку на 7 % від ціни товару, і на 500 грн. я придбав додаткові послуги, яких, звичайно, ніхто мені і не надавав і все це робилось з таким стрьомом, озиранням по боках, та нашіптуваннями касиру і т.п., що можна було відчути себу учасником якоїсь змови.

З приводу Ельдорадо, кожного разу, як там щось купував, підходив до товару, набирав Інтернет магазини, взнавав ціну, яка зазвичай була на 20-30% меншою, робив замовлення і через декілька хвилин на зеленій касі забирав товар... Мир та спокій)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Roman_1984, вітаю, ви повелися на спектакль

Оце нашіптування, озирання, надання знижки власною картою це нова фішка впарювання в деяких фокстротах

інформація від одного луцького екс-фокстротника

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо береться кредит зі знижкою, на товари мусять бути послуги і аксесуари, все інше добровільно.

А чого це МУСЯТЬ бути послуги і аксесуари?

Вчора заходили в Ельдорадо і Фокстрот. В Ельдорадо дуже напрягає, коли за тобою слідують по п'ятам з першої хвилини. Це нав'язливий сервіс, від якого хочеться одразу відмовитися. Людині треба дати хоча б кілька хвилин, щоб самій подивитися. Але це не найгірше. Коли спитали про оплату частинами, то одразу сказали, щоб без пакету додаткових послуг їх не пустить програма. От після цього навіть говорити з ними перехотілося взагалі. Плюс нічого з того, що ми дивилися, нам не підійшло.

В Фокстроті (Порт-Сіті) були майже перед самим закриттям. Тут навпаки ніхто довго не підходив, поки самі не покликали, але консультантом дуже задоволені - розказав все гарно, нічого не впарював. Навіть похвалили його за це :) На що він відповів, що все це за власним бажанням.

Після того ввечері один товар замовили в на Розетці, врахувавши поради консультанта з Фокстроту. Ціна була більш, ніж на 500 грн. нижчою, ніж у Фокстроті. Другий товар замовили через інтернет у Фокстроті, але доставка з Києва, бо в Луцьку на складі такої моделі не було.

Хоча перед тим багато побутової техніки брали в Ельдорадо, бо їхня інтернет-ціна була найнижчою. Але купували з "боями" - то нам розказували, що якщо не скористаємося їхньою доставкою, то поломка морозилки навіть через півроку не буде підпадати під гарантію, то намагалися впарити найдорожчий товар. Раніше інтернет-ціна дуже різнилася із ціною магазину, то ми просто замовляли, приходили і забирали. Зараз вони, на жаль, зрівнялися. На жаль, тому що, приходиться спілкуватися з їхніми консультантами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З приводу Ельдорадо, кожного разу, як там щось купував, підходив до товару, набирав Інтернет магазини, взнавав ціну, яка зазвичай була на 20-30% меншою, робив замовлення і через декілька хвилин на зеленій касі забирав товар... Мир та спокій)

Можна трохи детальніше, будь-ласка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чого це МУСЯТЬ бути послуги і аксесуари?

Бо такі умови акції

Ну то значить не мусять, а можуть бути.

Я теж не розумію вашого "кредиту зі знижкою".

Якщо йдеться про оплату частинами від Привата, то це відносини банку з магазином.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо береться кредит зі знижкою, на товари мусять бути послуги і аксесуари, все інше добровільно.

А чого це МУСЯТЬ бути послуги і аксесуари?

Вчора заходили в Ельдорадо і Фокстрот. В Ельдорадо дуже напрягає, коли за тобою слідують по п'ятам з першої хвилини. Це нав'язливий сервіс, від якого хочеться одразу відмовитися. Людині треба дати хоча б кілька хвилин, щоб самій подивитися. Але це не найгірше. Коли спитали про оплату частинами, то одразу сказали, щоб без пакету додаткових послуг їх не пустить програма. От після цього навіть говорити з ними перехотілося взагалі. Плюс нічого з того, що ми дивилися, нам не підійшло.

В Фокстроті (Порт-Сіті) були майже перед самим закриттям. Тут навпаки ніхто довго не підходив, поки самі не покликали, але консультантом дуже задоволені - розказав все гарно, нічого не впарював. Навіть похвалили його за це :) На що він відповів, що все це за власним бажанням.

Після того ввечері один товар замовили в на Розетці, врахувавши поради консультанта з Фокстроту. Ціна була більш, ніж на 500 грн. нижчою, ніж у Фокстроті. Другий товар замовили через інтернет у Фокстроті, але доставка з Києва, бо в Луцьку на складі такої моделі не було.

Хоча перед тим багато побутової техніки брали в Ельдорадо, бо їхня інтернет-ціна була найнижчою. Але купували з "боями" - то нам розказували, що якщо не скористаємося їхньою доставкою, то поломка морозилки навіть через півроку не буде підпадати під гарантію, то намагалися впарити найдорожчий товар. Раніше інтернет-ціна дуже різнилася із ціною магазину, то ми просто замовляли, приходили і забирали. Зараз вони, на жаль, зрівнялися. На жаль, тому що, приходиться спілкуватися з їхніми консультантами.

Це галіма замануха , якщо хочеш товар на 400грн дешевше ніж будь де - потрібно буде взяти у них набір послуг ОБОВ*ЯЗКОВО! Якщо не подобаеться , не беріть)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не можуть бути, а мусять. Інакше піде по ціні яка вказана на ціннику, або ж верхня

І кредити не мої, не треба)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо береться кредит зі знижкою, на товари мусять бути послуги і аксесуари, все інше добровільно.

А чого це МУСЯТЬ бути послуги і аксесуари?

Вчора заходили в Ельдорадо і Фокстрот. В Ельдорадо дуже напрягає, коли за тобою слідують по п'ятам з першої хвилини. Це нав'язливий сервіс, від якого хочеться одразу відмовитися. Людині треба дати хоча б кілька хвилин, щоб самій подивитися. Але це не найгірше. Коли спитали про оплату частинами, то одразу сказали, щоб без пакету додаткових послуг їх не пустить програма. От після цього навіть говорити з ними перехотілося взагалі. Плюс нічого з того, що ми дивилися, нам не підійшло.

В Фокстроті (Порт-Сіті) були майже перед самим закриттям. Тут навпаки ніхто довго не підходив, поки самі не покликали, але консультантом дуже задоволені - розказав все гарно, нічого не впарював. Навіть похвалили його за це :) На що він відповів, що все це за власним бажанням.

Після того ввечері один товар замовили в на Розетці, врахувавши поради консультанта з Фокстроту. Ціна була більш, ніж на 500 грн. нижчою, ніж у Фокстроті. Другий товар замовили через інтернет у Фокстроті, але доставка з Києва, бо в Луцьку на складі такої моделі не було.

Хоча перед тим багато побутової техніки брали в Ельдорадо, бо їхня інтернет-ціна була найнижчою. Але купували з "боями" - то нам розказували, що якщо не скористаємося їхньою доставкою, то поломка морозилки навіть через півроку не буде підпадати під гарантію, то намагалися впарити найдорожчий товар. Раніше інтернет-ціна дуже різнилася із ціною магазину, то ми просто замовляли, приходили і забирали. Зараз вони, на жаль, зрівнялися. На жаль, тому що, приходиться спілкуватися з їхніми консультантами.

щось слабо віриться на рахунок Фокстроту

не кажу що Ельдорадо гарний магазин, але у фокстроті мені завжди намагалися впихнути всього побільше і продати подорожче

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З приводу Ельдорадо, кожного разу, як там щось купував, підходив до товару, набирав Інтернет магазини, взнавав ціну, яка зазвичай була на 20-30% меншою, робив замовлення і через декілька хвилин на зеленій касі забирав товар... Мир та спокій)

Можна трохи детальніше, будь-ласка?

заходиш в виставковий зал ельдорадо, дивишся що тобі підходить. заходиш в їхній інтернет магазин і купуєш на 20-30% дешевше. 2 роки назад купував пралку: на вітрині 5257 було, через сайт 4139. і без всяких додаткових впарювань сервісів і гарантій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такие сетевые магазины как Фокстрот для меня стали выставочными, нету смысла в них что то покупать так как слишком много нюансов, слишком много акций и манипуляций которые направлены на запутывание клиента. А дополнительные услуги это просто караул особенно для людей которые не очень разбираются в технике. То есть если вы покупаете телефон за 1000 грн вам будут парить установку самых важных и незаменимых программ и антивирусов ( которые басплатные с плеймаркета ) это где то 200-300 грн, разные пленочки, чехлы-бампера, какие то страховки. Итог вам впарят этих доп услуг на 500 грн. Да например установки флешки или симки тоже может быть платным. Кароч каждый раз становится юристом и изучать акции нет желания и еще есть опасность что вам все же что то впарят даже если вы отказались от всего абсолютно. Еще у них есть такая фишка что когда ты у них что то покупаешь ты подписываешься что соглашаешься с комплектацией, то есть если изначально телефон шел с хорошими наушниками, с гарнитурой, флешкой, защитной пленкой и чехлом, магазин спокойно может все изьять и оставить только наушники и то другие, которые хуже. А так как ты "согласен с комплектацией" ты лишаешься всех ништяков.

Когда заходите в "сетевые магазины" думайте когда покупаете товар о том что вы оплачиваете им аренду помещения, заплату консультантам-проходимцам, зарплату юристам-проходимцам которые придумывают акции которые вводят в заблуждения людей.

Заказываю почти все на розетке, предварительно почитав правильные форумы

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

набирав Інтернет магазини, взнавав ціну, яка зазвичай була на 20-30% меншою, робив замовлення і через декілька хвилин на зеленій касі забирав товар...

Я так розумію оплата одразу? Чи його (товар по інтернет ціні) можна взяти і вкредит, по тій же ціні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

набирав Інтернет магазини, взнавав ціну, яка зазвичай була на 20-30% меншою, робив замовлення і через декілька хвилин на зеленій касі забирав товар...

Я так розумію оплата одразу? Чи його (товар по інтернет ціні) можна взяти і вкредит, по тій же ціні?

я кредиткою платив, ще й 1 % вернувся бонусом від банку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Roman_1984, вітаю, ви повелися на спектакль

Оце нашіптування, озирання, надання знижки власною картою це нова фішка впарювання в деяких фокстротах

інформація від одного луцького екс-фокстротника

Може і так) Але все одно вийшло дешевше ніж на ціннику... Ціни я перед тим прозондував, і ціна мене повністю влаштовувала.

Ну якщо все це була "гра" то хлопака чесно заробив свої кошти, але з такими здібностями йому в театр дорога))) Піт на лобі в нього виступив доволі реалістично)))

Я так розумію оплата одразу? Чи його (товар по інтернет ціні) можна взяти і вкредит, по тій же ціні?

Не знаю, не було потреби брати в кредит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акційні позиції бувають значно дешевшими, великі торгові магазини можуть собі це дозволити. Відразу відмовлятись від додаткових послуг ( ясно що це всього лиш опція). Якщо ж продавець і далі починає неадекватно впарювати і казати що без цього непродамо. Просто викликаєте головного менеджера, або просите книгу скарг, і о чудо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ж продавець і далі починає неадекватно впарювати і казати що без цього непродамо. Просто викликаєте головного менеджера, або просите книгу скарг, і о чудо.

Ще можна зателефонувати на "гарячу лінію". Теж працює метод.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...