Перейти до змісту

Енергоаудит будинків, квартир, тепловізійне обстеження


energoaydut

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Останні відомості з "полів" тепловізійних обстежень.

Знову виклик на пошук "порваної" труби! На цей раз мідна труба! Потік фітинг-трійник на підводці до радіатора. Ймовірною причиною є те, що всі фітинги на відміну  від труби не були покриті утеплювачем (теплоізоююча трубка із вспіненого поліетилену. або каучуку), внаслідок цього труба на фітингах жорстко закріплюється в бетоні, що в свою чергу призводить до виникнення напружень на з"єднаннях при нагріванні-охолодженні труби, і з часом з"єднання (пайка) тріскає! Ще проблемою даного об"єкту є поєднання мідних труб розводки із алюмінієвими радіаторами опалення, що призводить до процесів електрохімічної корозії міді!!!

FLIR4698.jpg

FLIR4699.jpg

FLIR4726.jpg

FLIR4727.jpg

FLIR4724.jpg

FLIR4725.jpg

Опубліковано

На термограмі 2 видно дві яскраві плями на підлозі, це якраз неутеплені мідні фітинги, ну а на термограмі 3 видно, що радіатор не працює нормально, бо заповнений повітрям! Тому знову висновок, що мідна труба, це дорого і може бути гарно і надійно, тільки якщо не закопувати її в бетон! Думайте шановні!

Опубліковано

Слова В.И. САСИНА, заведующий отделом отопительных приборов и систем отопления «ФГУП НИИ сантехники»
Цитата:
Для медных труб есть противопоказания применения. У нас сейчас стали повсеместно использовать алюминиевые радиаторы — это первая продукция, которая пришла на смену традиционным убогим приборам отопления, поэтому их ставили везде без разбора, в том числе в типовые квартиры, а не как это предназначено для коттеджей с автономной или независимой схемой подключения к системе теплоснабжения. Кроме взрывов и деформаций мы столкнулись с еще одним интересным явлением: к нам уже несколько раз приносили «позолоченные» изнутри отопительные приборы. Дело в том, что в зависимой системе стоял прекрасный медный теплообменник и вся эта медь перенеслась на внутреннюю поверхность радиатора. У нас самая жесткая норма по содержанию кислорода в воде, но реальная ситуация такова, что катионы меди переносятся на внутренние поверхности алюминиевых радиаторов. Сочетания разных металлов тоже очень опасное явление. Мы не рекомендуем применять теплообменники или любые другие медные детали в зависимых системах, если там планируется использовать алюминиевые радиаторы.

Опубліковано

в мене стіна з газоблока стоунлайт. Тоді просто брус я кприкріпляю на поперечні рейки і все, без ніяких плівок і утеплювачів

Опубліковано

Так і робіть, тільки використовуйте по можливості дюбель для газоблоку, або якщо звичайні дюбель-цвяхи, то робіть менший крок між дюбелями 30-40 см 

  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Доброго вечора Шановні читачі теми! Знову невтішні новини з  Олеся Гончара, 3 , цей будинок просто КАТАСТРОФА! Знову порив труби, затоплення сусідів, грибок на стінах, зруйнована підлога та інші кошмари...  

 

Розбили стяжку, вся труба поліпропіленова без ізоляції, внаслідок цього із-за жорсткої фіксації труби  в бетоні  на фітингах виникають значні напруження через термічне розширення поліпропілену (а воно значне!!!!) от вони і починають тікти! Хтозна як їх паяли...?   Ще сміх зі сльозами на очах те, що утеплюючу трубку ті горе майстри таки застосували, вони поклали її біля труби... П...ц!!!!! Такі то справи!

FLIR5284.jpg

FLIR5285.jpg

FLIR5286.jpg

FLIR5287.jpg

FLIR5288.jpg

FLIR5289.jpg

  • +1 1
Опубліковано

тобто ппл труби не можна закатувати в бетон без компенсатора в вигляді утеплювача?
в мене в ванній 2на 2м "майстер" робив водопровід.. нічог опр оутеплювач і компенсацію я не чув від нього..
http://prntscr.com/dbetb5
 

все вже закатано в бетон.. і покладено плитку... надіюсь не стану вашим клієнтом через це -_-

Опубліковано

Сподіваюсь що не станете:) Але це грубе порушення технології! Поліпропілен має дуже великий коефіцієнт теплового розширення, із-за цього він мусить мати демпферний прошарок (трубка із вспіненого поліетилену, чи каучуку), інакше можуть бути проблеми... Якщо застосовували армований поліпропілен, то ризик менший.

Опубліковано
21 годин тому, Dima4s сказано:

тобто ппл труби не можна закатувати в бетон без компенсатора в вигляді утеплювача?
в мене в ванній 2на 2м "майстер" робив водопровід.. нічог опр оутеплювач і компенсацію я не чув від нього..
http://prntscr.com/dbetb5
 

все вже закатано в бетон.. і покладено плитку... надіюсь не стану вашим клієнтом через це -_-

Якщо водопровід, то думаю страху нема. Більш критично пп труби опалення в бетоні.

  • +1 2
Опубліковано

Дайте будь ласка пораду,  будинок збудований з піноблоків і обкладений простою червоною цеглою, між блоками і цеглою є зазор 5 см, так як цеглу будівельники клали як не будь там є щілі і в зазор попадає повітря, то краще обкласти будинок пінопластом чи достатньо обштукатури щоб в зазор не попадало повітря ???

Опубліковано
1 година тому, Igor_RWR сказано:

то краще обкласти будинок пінопластом чи достатньо обштукатури щоб в зазор не попадало повітря ???

найкраще то заповнити проміжок між стінами рідким пінопластом (піноізолом) http://penoizol.zp.ua/uteplenie-sten-s-vozdushnim-zazorom/

 

 

Опубліковано
1 година тому, Maniko сказано:

найкраще то заповнити проміжок між стінами рідким пінопластом (піноізолом) http://penoizol.zp.ua/uteplenie-sten-s-vozdushnim-zazorom/

 

 

років два назад по телевізору показували про цей піноізол, чоловіку залили піноізол і в хаті стало неможливо жити, ваняло сильно, голова боліла і т.д тому це не варіант 

Опубліковано

Igor_RWR

Нажаль така конструкція стіни не відповідає вимогам теплозбереження будинку. Просто поштукатурити дасть мало ефекту. По розрахунковим параметрам опору теплопровідності дану стіну потрібно утеплити 10 см пінопласту, або мінвати. Але є проблема із продухою... Щоб був ефект з утеплення Її потрібно максимально загерметизувати, щоб повітря не попадало із вулиці, але продуха всерівно може бути проблемною міцсями... (наприклад на віконних пройомах). Якщо будете утеплювати, над продухою прийдеться попрацювати! - заштукатурити щілини, запінити верхній торець стіни і т.д.  одним словом зробити все щоб туди не попадало повітря із вулиці! 

Опубліковано

Останні відомості з тепловізійних обстежень!

Шановні забудовники, уважно читайте, переглядайте тему, щоб не повторювати помилок, які я виявляю. На викладених нижче термограмах видно проблемні місця на примиканнях всередині будинку, а саме недоліки в монтажі утеплювача (мінвата)

FLIR5312.jpg

FLIR5313.jpg

FLIR5338.jpg

FLIR5339.jpg

FLIR5314.jpg

FLIR5315.jpg

FLIR5468.jpg

FLIR5469.jpg

FLIR5473.jpg

FLIR5472.jpg

Опубліковано
В 09.02.2015 at 13:16, energoaydut сказал:

не хочу Вас розчаровувати, але нажаль газоблок ні вякому разі не можна утепляти пінопластом, звичайно частково в зимовий період, коли в будинку вологість не висока зазвичай, волога з блоку може частково віддаватись в будинок, але її частка буде мізерною, порівняно з тим скільки вологи блок набере за весняно літній період, коли на вулиці тепло, стіни продуваються вітром підсихають, а в будинку висока, або нормальна вологість, що забезпечує інтенсивне проникнення водяної пари в блок!

тим більше якщо ви спочатку утеплили будинок із зовні, а тепер будете робити внутрішню штукатурку, стяжки та інші мокрі роботи, блок набере багато вологи, яку йому буде нікуди віддати...

єдине що може частково покращити ситуацію на мою думку це покриття стін гідрофобізуючими грунтовками (глибокопроникна напр. Ceresit CT-17 або іншого виробника, церезіт дорожезний) і цементно-піщана штукатурка, але знову ж таки буде волога, яка не вийде з середини приміщення на вулицю:( Ось такі справи...

В любій стіні є волога, тим паче якщо вона контактує з вулицею. Мінвата тримає в собі вологу, пінопласт в стіні. Тут палка з двома кінцями і на цю тему куча суперечок але як можна будуватись з блоку 20 см а потім його щей утеплити шаром в 10 см., пінопласта то є для мене дивно! Потім все те діло цеглою обліпити, звісно куди ж тій волозі подітися! Особисто сам утеплив свій будинок 5-й пінопластом, блок "ютонг" 40 см, і скажу що різниця є у комфорті та економії. Вже не один рік живу і все дякувати Богу добре. До чого я веду..., так ось є таблиці паропроникнення матеріалів для утеплення і як не дивно пінопласт також проводить крізь себе вологу. Завтра постараюсь табличку знайти та викласти. Все залежить не від того чим утеплився а тим чим побудувпвся і в першу чергу як? Ось така моя думка панове, а лякати людей тим що пінопласт туфта непотрібно бо у мінваті також проблем вистачає

Опубліковано
5 часов назад, Alto®WoLF сказал:

Все залежить не від того чим утеплився а тим чим побудувпвся 

Не говоріть небелиць. Головне - чи дотримані технології по вствновленні того чи іншого утеплювача. Так, мінвата вбирає в себе вологу, але вона й з легкістю її віддає, і якщо зробити нормальну вентиляцію і гідроізоляцію ніши з утеплювачем (мінватою), то служитиме вірою і правдою тривалий час:

obvyazka-sten-klinkerom-ventzazor.jpg

  • +1 1
Опубліковано

Дякую мудрим дописувачам теми! Насправді кожен утеплювач хороший, якщо його застосовувати так як треба і там де треба!!! А щодо утеплення газоблоку пінопластом, то я вже мав такий випадок, він описаний в темі вище, що люди жили і горя не знали 5 чи 6 років в будинку. а потім почались проблеми! А саме з кожним роком будинок став споживати все більше і більше теплової енергії в опалювальний період! Утеплення газоблоку пінопластом це ПОРУШЕНЯ!!!! І якщо вже йти на нього, то тільки якщо шар пінопласту буде не менше 10 см, що дозволить віднести точку "роси" в пінопласт, і конденсація вологи в блоці буде мінімальною! 

  • Подобається 1
  • +1 1
Опубліковано

Згідний, але й на такий фактор впливає і сама товщина блоку. Для наших широт вистачає 40- ки блоку для гарного енергозбереження. Але то вже окрема дискусія і ми відходимо від основної теми. Думаю до вас звернутися та для експерименту перевірити мій будинок. Бо будувався сам, криворуких майстрів не підпускав, було перечитано купу матеріалу і мені кортить взнати чи вірно я все зробив. Досить цікава тема

Опубліковано

Можу із практичних досліджень стверджувати, що газоблок марки 500, товщиною 400мм відповідає вимогам по енергозбереженню старого ДБН, це  2,8 мºС/Вт , але не відповідає новому , а це  3,3 мºС/Вт, але навіть такі показники є дуже достойними! Щоб довести цю величину до нового нормативу, внутрішнє оздоблення будинку я буду робити повністю із гіпсокартону із замкнутими повітряними прошарками! (як буду виконувати це все покажу) Тобто повітря між гіпсокартоном і стіною (буду монтувати на металокаркас) стане додатковим шаром утеплювача!

  • +1 1
Опубліковано

Згідний 100% з вами, у такий спосіб можна досягнути досить сильних результатів. Я то штукатурив цементно-пісчаним розчином + пластифікатор. Але можу сказати з свого власного досвіду що містки холоду вже ж є між блоками. То є той маленький прошарок клею. От і прийшлось кинути шар пінопласту зовні. Також дуже сильно вагався чим утеплитись але вибір впав у сторону пінопласта, бо хлопці він дешевше а будівництво ой як тягне гроші,,,, ви ж знаєте. На моє життя вистачить а там дивись людство ще до чогось дійде, більш енергозаощаджувального. Аби тільки не поубивали один одного бо тв страшно дивитись. Всім тепла і бабла!

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...