Перейти до змісту

Епіцентр


nemo

Рекомендовані повідомлення

Покупцю не пофігу звідки касир, з села чи не з села? Пофігу. Ввічливе відношення до людей не залежить від місця народження.

Покупцю не пофігу про бонуси чи відрахування тим же касирам? Пофігу. Йому головне прийти, оплатити і забрати товар, а все інше - не його проблеми.

ТС прийшов на касу і хотів розрахуватись сертифікатом, отриманим раніше. Якого милого касир почав йому хамити - хз; можливо, ТС почав гнути пальці; можливо, дівчині впирались відсотки за сертифікат - теж хз. Можливо навіть, що в обох був просто поганий настрій або обоє були надто емоційними людьми.

Коротше, ясно що нічого не ясно ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 61
  • Створено
  • Остання відповідь

а ведь ситуация действительно имеет место. в НЛ активно продвигаются эти практически бесполезные (кроме случаев бесплатного их получения) подарочные сертификаты

Мова про Епіцентр. За НЛ не знаю. Дико там якось.

Все гаразд із сертифікатами в Епіцентрі .Розраховувалися з дружиною за подарунок. НІЯКИХ притензій. Взагалі.

Хочем використати сертифікат - вперед, ваше право. З радістю.

Після зверхнього ставлення Топікстартера до працівників - не можу я йому повірити. От не можу і все.

Для нього подавці і прибиральниці уже не люди!

І за 2-річне існування Епіцентру, всі 2 роки там щось постійно купую, НІКОЛИ жоден із касирів не нахамив. Було, що охоронець забрав мого щойно-роздрукованго чека і хотів викинути. Получив дозу пояснень, що чек - документ. А він не має ніякого права його брати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Эпицентре бываю крайне редко - лень ехать, поэтому для примера привёл конкурента :smile3: единственно, что в Э напрягает – ожидание пока авторизуют скидочную карту. бывает, что и по минут пять ждать приходится :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В епіцентр мені їхати ближче, до того ж безкоштовно :)

Маю багато знайомих працівників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розкажу свою історію(маленьку).Взяв вчора в Рівному палету на 300кг шпаклівки,підвезли роклою до великогабаритної каси(адекватний чоловік,який це все погрузив без всяких слів) ,і поставив мене в чергу.Коли підійшла моя черга,касир сказала давай сюди (мішки по 25кг)Я відповів що це не мої проблеми,по номенклатурі має бути цей товар(хай шукає) вона відмовила.Пропустив 2-ох чоловік по черзі,попросив охоронця вирішити це питання,він підійшовши до неї,просто попросив зателефонувати на відділ продажу і взнати артикул товару,і все вирішення проблеми.Втратив хвилин 20 часу,ні на кого не складав скарг,мішки таскати також не хтів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, на скільки я знаю, не в інтересах продавця хамити покупцю - від цього надто багато залежить. І швидше можна повірити, що саме покупець і спровокував проблемну ситуацію на касі, аніж в те, що дівчина-касир сама, ні з того ні з сього, почала хамити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС такий смішний, такий смішний)))) Вважає себе цінним покупцем, бо купив плитки "на досить пристойну суму" в гіпермаркеті))))

Всех уволить! А еще лучше — посадить!

zheleznyy-chelovek_17242722_big_.jpeg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот вы тут nemo наминусовали,...

От як би ТС створив би топік зі скаргою на ДАІ та й з доведенням когось(чим більше,тим краще) до звільнення,ото б його вже заплюсували б до суперкарми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На свої очі бачив в супермаркеті:

Покупець: У вас є прима срібна?

Касир, не відриваючи очей від монітора: Немає.

Покупець, подивившись на сигаретний диспенсер над касою: Так от же вона, є!

Касир з обуренням: Ну то чьо ви, то візьміть!!!

Кароч ситуації бувають різні. Нас там не було, і відразу робити висновки, шо ТС перший хамив, ніхто не в праві.

Але все-таки топікстартеру раджу навчитись поважати людей, "навіть" прибиральниць.

Хоча з такими замашками ти їх навчишся поважати тільки після того, як побуваєш на їхньому місці. Спустись трошки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС зробив величезну помилку, коли щиро порадів, що когось звільнять...

І ще одна його фатальна фраза - що прибиральниці і касири, то тупий персонал і не люди (якось так), а від такий "незрівняний і цінний"

Необхіно пам'ятати, що не посада і статки (чи навіть на яку суму Ви товар придбали) визначають якими ми є людьми. Хамство з боку продавців буває вкрай рідко, швидше байдужість, а всі хочуть, щоб до них кланялись і посміхались "щирою" посмішкою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наш рівень ослуговування в цілому на низькому рівні. тому "будьте з ними обережнішими" в нашому суспільстві не допоможе.

але..... "тупий персонал який навіть нижче прибиральниць" - Ви що , шановний ТС і прибирати комусь взагалі-то треба (бо смітять у нашому суспільстві ще більше ніж хамплять)

і з другого боку - оце я думаю, а Ви на роботи ніколи і нікоми не хамили і не огризались? мені просто цікаво. а робота касира знаєте яка? ні? так от уявіть, сидите Ви зранку до смерканку за тою касою, всім посміхаєтесь, всі від Вас щось хочуть, і так далі, а Вам при цьому ще й треба гроші рахувати правильно (бо якщо не правильно, то це гірша проблема), а ще Ви навіть не уявляєте які трапляються унікуми в цьому житті - іноді всі зриваються. і я розумію, що це ніби її робота і так далі, але всі ми люди. не повірю, що ніхто ні разу в житті просто на комусь не зірвався. але ж це не привід робити ранжування персоналу. жах.

людей в маршрутці більше остерігатись треба, тому що хамлять там в рази більше. нема такої книжки куди б можна було на них пожалість і виставити з маршрутки??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене чомусь складається таке враження, що величезна кількість укр. працівників, добре, що не всі, незалежно від сфери діяльності мислять наступним чином: "Мені платять мізерно мало, тому робити свою роботу я нормально не буду, це ж каторга за такі гроші".

Але виникає наступне питання, якщо робота не подобається, платять мало, умови не ті, то навіщо йти на таку роботу?

Звичайно, за щось жити потрібно, але якщо погоджуєтесь на роботу за мізерну плату, то і робити потрібно її як належить, ну і шукати щось більш достойне постійно.

Але якщо відношення до робити з низькою зарплатою "ніяке", не думаю, що більша зарплата буде для такої людини стимулом робити її нормально, і таку робити не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От ми тут всі зацькували ТС"а, в фірмовій бордівській манері, смачно перекусили. І кожен хто відкриває подібну тему читай автоматом приносить на борду "много вкусной еды" (с). Хоч бери і нічого не пиши щоб не дорікнули у вкидуванні коричневої речовини у вентилятор, тому і живемо від вброса до вброса :)

Недарма маркетологи (чи хто там) придумали вислів "клієнт завжди правий". Поки що нам не дали приводу вважати що ТС першим дав привід хамити, та коли персонал який імовірно має нижчий соціальний статус починає вмикати "синдром вахтьора", терпець може урватись в кожного з нас. Завдяки любому клієнту, в тому числі і хамовитому, ця касирша має роботу і зарплату. Тому він завжди правий.

Щодо обслуговування, то воно там таке - на яке більшість і заслуговує! Якщо ви прийшли, як бидло, то і до вас так само.

Женя, тобто виходить що туди всі приходять апріорі лохами - оскільки охорона безпідставно риється в речах покупця без його дозволу (товар оплачений, отже він все є власністю покупця), так? Оскільки деякі продавці-консультанти в деяких магазинах електроніки відверто тулять товар який не потрібен покупцю і він всім виглядом показує що йому це не цікаво... він заслужив таке ставлення? Чим? Тим що обрав їхній магазин? У них там недостачі які вішають їм на ЗП? А мене це гребе? А може поки вони там на касі витрачають мій час жуючи соплі я втратив їхню тижневу зарплату (ну або може я просто дуже високо ціную свій час)? Чи це неадекватна психологія покупця?

А чом би цій касирші і не бути "тупій" в очах покупця? Хіба він винен що її керівник не заклав їй в "програму" вміння приймати до оплати подарункові сертифікати? Працюєш з людьми - то не будь роботом, проявляй гнучкість розуму, а як не можеш - то працюй тоді з шваброю, чи на завод, до станка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

zigorko,почалося... Що, відчув легеньке поколювання внизу спини ;)? Нічого не хотів "прогнати" на людей біля станка, сам простояв так 5 років - там треба більше думати а не говорити. Я всього навсього про те що якщо взявся працювати з клієнтами - так працюй, терпи їхню правоту, а нє - шукай роботу де язиком чесати не потрібно.

Не шукай негра в вночі в темній кімнаті особливо якщо його там нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитала всю тему. Незрозуміло мені одне - чому топікастер так впевнений у тому що касира після цього звільнять?! І чому факт звільнення (якщо воно буде) так його потішає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обслуговування в Епіцентрі на порядок вище, ніж в НЛ. За декілька років покупок (навіть у передсвяткові дні) залишився цілком задоволений. Хлопці в відділах інструментів, фурнітури, лаків, фарб і т.д., одним словом "чоловічих" відділах завжди пояснювали та радили, що краще. В НЛ часто бувало, що продавець-консультант або некомпетентний в товарі, на якому стоїть, або буває, складається таке враження, що намагається "поморозитьсь", посилаючи до когось іншого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну-ну-ну...А ті що біля станка (див.Я) чим не вгодили?

Не зважай. Малось на увазі балетний станок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то нічого , думаю максимум завтра післязавтра її там не буде.

А що хорошого зробили Ви?

Дівчина, можливо немісцева, залишиться без роботи, а отже і без грошей на прожиття. За житло їй теж не буде чим заплатити. Якщо іншої роботи не вдасться знайти, то доведеться повертатись до батьківської оселі. Ось так просто зіпсувати життя молодій особі

Хаха, безліч вкрай негативних відгуків гуляє в глобальній мережі щодо Епіцентра як роботодавця. Практично ніхто там на довго не затримується і навіщо настільки згущати фарби, мол зламали життя, аж підтошнило правду кажучи. Не попросили б вони то сама звільнилась через півроку матюкаючись що витритатила свої молоді роки на оце і пішла б працювати в якийсь Вопак чи Наш край тим же касиром, такого шила і мила в Луцьку пруд пруди!! :))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та видихай! Спитав просто.Цікавить думка твоя про роботяг.

Пробач, я дарма приплів завод до останнього речення в 40-му пості, насправді вийшло як у вислові "космонавти і пі*араси" - вроді про космонавтів нічого поганого не хотів сказати, але неприємний осад залишився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я всього навсього про те що якщо взявся працювати з клієнтами - так працюй, терпи їхню правоту, а нє - шукай роботу де язиком чесати не потрібно.

VadimM, після таких слів у мене складається враження, що ти ніколи не працював з клієнтами і навіть не уявляєш, як то боротись з їх, так званою, "правотою", яка тільки заважає працювати. як результат, жодна зі сторін незадоволена співпрацею

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я всього навсього про те що якщо взявся працювати з клієнтами - так працюй, терпи їхню правоту, а нє - шукай роботу де язиком чесати не потрібно.

VadimM, після таких слів у мене складається враження, що ти ніколи не працював з клієнтами і навіть не уявляєш, як то боротись з їх, так званою, "правотою", яка тільки заважає працювати. як результат, жодна зі сторін незадоволена співпрацею

Постістю згідний з Karabasbarabas, працювати в продажах не так уже і легко як комусь здається,подумайте тільки, у вас на цілий день один такий касир, а у того касира десятки таких людей, і кожному потрібно посміхатись і приємно з ним говорити, воно же в свою чергу думає шо ти гав..о бо він прийшов до мене купляти, і я йому чимось зобов'язаний; сам працював продавцем і не раз бачив таких людей як ТС, пару раз було таке шо доводили до того шо казав прямим текстом шукайте іншого продавця бо я вам нічого продавати не буду, забирався і йшов, дивіться спочатку на себе. якщо ти приємно спілкуєшся з продавцем, тьо він тобі ніколи просто так не нахамить, поважайте один одног і все буде добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як то боротись з їх, так званою, "правотою", яка тільки заважає працювати

Не бачу сенсу боротись із "правотою" - іноді можна просто поступитись, іноді -

шукайте іншого продавця бо я вам нічого продавати не буду

сам знаю як мінімум двох людей які легко "відправляють" особливого клієнта і цілком їх підтримую. В обох випадках економиться час сторін.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

arimantaras, як не дивно, але чомусь у мене таке уявлення, що Продавець, до якого я прийшов дійсно мені, щось зобов'язаний, ну принаймні обслужити мене нормально, і дати відповідь на елементарні запитання. Показати мені хоч 40 видів товару, а не після 2 го, напрягати мене чи я щось збираюсь купляти.

Не потрібно тут заливати, що нормального обслуговування досягнути неможливо в Україні. Мені подобається обслуговування на Новій пошті, буваю там через день, зокрема у 1, 3, 11, на Волі, та Рівненській відділеннях. Не хамили ні разу, вітаються коли приходжу та йду, дякують, що скористався їхніми послугами. Буває, що я їм сам розказую коли потрібно, а коли ні показувати картку, дякують, кажуть, що ще не вкурсі і все Ок. І ще до того ж молоді пацанята та дівчата. Молодці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...