Перейти до змісту

Нове покращення - Рада запровадила утилізаційний збір


Deemon

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

КИЇВ. 4 липня. УНН. Верховна Рада України запровадила утилізаційний збір на зняті з експлуатації авто та автобуси. Депутати в цілому ухвалили два відповідних законопроекти. Такі рішення підтримали 233 та 235 народних депутатів, передає кореспондент УНН.

Згідно з прийнятими документами, утилізаційний збір сплачують як імпортери, так і виробники автомобілів і автобусів, за винятком тих виробників, що займаються збиранням авто в Україні.

За утилізацію авто ставка базова збору становить 5,5 тисяч гривень. Ставка збору на решту транспортних засобів (автобусів, вантажних авто) становить 11 тисяч гривень.

Разом з тим, на решту транспортні засоби (автобуси, вантажні, вантажопасажирські автомобілі або спецавтомобілі) вона знижена до 11 тис. грн в порівнянні з 38 тис. грн.

Документом встановлені такі коефіцієнти до ставок утилізаційного збору на авто: 0,86 - для електромобілів та авто з об'ємом двигуна до 1 тис. куб. см (тобто сума податку складе 4,73 тис. грн), 1,34 - з двигунами від 1 тис. до 2 тис. куб. см (7,34 тис. грн), 2,56 - з двигунами від 2 тис. до 3 тис. куб. см (14,08 тис. грн).

Для легкових автомобілів з об'ємом двигуна від 3 тис. до 3,5 тис. куб. см сума складе 19,1 тис. грн (коефіцієнт 3,47), понад 3,5 тис. куб. см - 30,25 тис. грн (5,5).

unn.com.ua

  • Відповідей 66
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

тобто штучно створене ще один потік грошей для збагачення кількох олігархічних сімей. Синулі крупної шишки-чинуші достатньо буде зареєструвати фірмочку зі стат фондом 15-20 тис грн, яка буде на папері утилізовувати те, що через автошроти продається до гвинтика - і грошики самі "капатимуть". Класика жанру. Новітні форми "бідні пашуть на багатих"

Опубліковано

Курва, знов покращення! Добре, хоч за утилізацію ровера поки не здогадались придумати ставку в 1500 гривень.

Скорпіо, ти певно трохи не так зрозумів.

Згідно з прийнятими документами, утилізаційний збір сплачують як імпортери, так і виробники автомобілів і автобусів, за винятком тих виробників, що займаються збиранням авто в Україні.

Тобто напевне цей збір приліплять до ціни кожного імпортного автомобіля, який ввозиться в Україну з-за кордону. Відповідно вартість ще раз суттєво пАкаращиться.

Опубліковано

Бюджет порожній, інших виходів збагачення нема. От і придумують нові "піраміди". Розкрадати - це як наркотик. Далі буде.....

Ще ми не раз почуємо і побачимо щось подібне.

Опубліковано

Кто помнит сказку чиполлино? скоро и у нас будет налог на воздух, осадки....

А лимон будет кричать МОЛЧАТЬ! Янык и Азик будут говорить что ето идет покращіння :_07:

п.с. Те кто не смотрел/ не помнит

Опубліковано

Щось наш немічний уряд ніяк не може зробити щось толкове. Ввели утиліз. збір................ Так ввели не для того щоб було "чергове покращення" а у відповідь на введення такого ж збору Росією в минулому році (там цей збір торкався лише українського виробника), а адекватну відповідь дати нічим.............. От і крутяться перед дзеркалом як мавпи, наступаючи на власний хвіст

Опубліковано

сукі...

вибачте але вже не можна втриматись.

Сорвалась попытка отметить «всем миром» праздник донецкого завода «Норд», принадлежащего семейству Ландиков. Вчера, под занавес сессионного заседания ВР, спикер Рыбак дважды ставил на голосование проект постановления о праздновании 50-летия Донецкого завода холодильников (в настоящее время «Публичное акционерное общество НОРД»). Но даже нынешние народные кнопкодавы не рискнули поддержать предложенное им донецкими мудрецами безобразие.

А идея была такой прекрасной – взвалить на плечи государства организацию праздника частной фирмы! Как любят говорить в ПР, оцените красоту игры...

Повністю ТУТ

Опубліковано

Десь я читав чийсь аналіз, що найближчим часом це бюджету ніяк не допоможе. За наступних два місяця в Україну завезуть стільки автомобілів, і нових, і б/в, скільки зможуть. Теоретично цього може вистачити десь на рік. Тому кошти в "бюджет" (на розпил тим, хто має будувати ці всі утилізаційні заводи) підуть може тільки через рік, а от велика кількість грошей з країни вийде вже в наступних два місяці, щоб заплатити за ці імпортні авто. А оскільки імпорт більший за експорт - це одна з найбільших проблем економіки (поруч з тим, що бюджет безбожно розкрадають, і за штурвалом економічного корабля стоять мавпи), то це призведе в найближчій перспективі тільки до погіршення.

Опубліковано

Десь я читав чийсь аналіз, що найближчим часом це бюджету ніяк не допоможе. За наступних два місяця в Україну завезуть стільки автомобілів, і нових, і б/в, скільки зможуть. Теоретично цього може вистачити десь на рік. Тому кошти в "бюджет" (на розпил тим, хто має будувати ці всі утилізаційні заводи) підуть може тільки через рік, а от велика кількість грошей з країни вийде вже в наступних два місяці, щоб заплатити за ці імпортні авто. А оскільки імпорт більший за експорт - це одна з найбільших проблем економіки (поруч з тим, що бюджет безбожно розкрадають, і за штурвалом економічного корабля стоять мавпи), то це призведе в найближчій перспективі тільки до погіршення.

Можливо риги це зрозуміють тоді, коли пройде ейфорія від придумування та впровадження нового способу здирництва з народу. Коли "гряне грім" і доведеться рятувати нац валюту. Тоді вони подумають про взаємовпливи.

Опубліковано

На продовження теми:

Власти смогут изымать автомобили старше 10 лет

Олег Назаренко, генеральный директор ВААИД

11.07.2013 16:22

Закон об утилизации автомобилей может отправить в утилизацию около 6 млн. авто украинцев

Со вступление в силу законов об утилизации транспортных средств открываются возможности для принудительного изъятия и отправки на утилизацию любого автомобиля старше десяти лет. Об этом заявил на пресс-конференции гендиректор Всеукраинской ассоциации автоимпортеров и дилеров (ВААИД) Олег Назаренко:

"С 1 сентября любой автомобиль можно будет классифицировать как вредный для окружающей среды, так как законопроектами не определены критерии, по которым определяются автомобили, которые необходимо отправлять в утилизацию". По словам Назаренко, цель законопроектов - изъятие из оборота подержанных автомобилей и освобождение рынка для приобретения покупателями новых авто.

звідси

Опубліковано

Олег Назаренко, генеральный директор ВААИД 11.07.2013 16:22 Закон об утилизации автомобилей может отправить в утилизацию около 6 млн. авто украинцев Со вступление в силу законов об утилизации транспортных средств открываются возможности для принудительного изъятия и отправки на утилизацию любого автомобиля старше десяти лет. Об этом заявил на пресс-конференции гендиректор Всеукраинской ассоциации автоимпортеров и дилеров (ВААИД) Олег Назаренко: "С 1 сентября любой автомобиль можно будет классифицировать как вредный для окружающей среды, так как законопроектами не определены критерии, по которым определяются автомобили, которые необходимо отправлять в утилизацию". По словам Назаренко, цель законопроектов - изъятие из оборота подержанных автомобилей и освобождение рынка для приобретения покупателями новых авто.

Коли читаю подібні повідомлення - хочеться плюватись, матюкатись, і посилати ту гробану владу, яка придумує одні пАкращення! Тут бідний україницець 5 років збирає настареньку машину, яку просто можуть віддібрати!

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

ДАІ відтепер перевірятиме сплату утилізаційного податку

і трохи демагогії

ВВС Україна: Утилізаційний збір. Бути чи не бути

З 1 вересня набув чинності закон, що передбачає сплату збору за утилізацію автомобіля - як імпортного, так і вітчизняного виробництва. Автоімпортери сподіваються на скасування збору, українські виробники - на зміни до закону, які б дозволили не платити збір.

Згідно із визначеними у законі ставками збору та спеціальними коефіцієнтами, для нових легкових автомобілів утилізаційний збір становитиме 4,73-30,2 тис. грн залежно від об'єму двигуна, а для машин, старших за три роки, – 29,1-192,5 тис. грн. Для нових вантажних автомобілів, автобусів і спецтехніки збір складе 19-110,2 тис. грн, а для старих – 33,4-448,4 тис. грн.

Хоча автори закону твердили, що із запровадженням збору ціни на авто не зміняться, і автовиробникам доведеться "затягти паски" заради збереження клієнтів, тепер мало хто має сумніви у тому, що кінцевим платником збору стануть не вони, а покупець авто.

Передбачалося, що надходження від збору становитимуть до 2,5 млрд. гривень щороку. До 70% цих коштів мало бути спрямовано на будівництво мережі з утилізації старих авто. Решта коштів мало зараховуватися на спеціальні рахунки українських автовиробників, і так само витрачатися на створення утилізаційних центрів.

За два дні до початку дії збору, що, до того ж, припадали на вихідні, у ДАІ заявили, що стягнення збору не поширюватиметься на авто, що завезені на склади до 1 вересня.

Різні очікування

Верховна Рада ухвалила закон Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, а також закон про відповідні зміни до Податкового кодексу 4 липня - напередодні літніх канікул. По тому, як наприкінці липня його підписав Президент, учасникам ринку стало зрозуміло, що сплати утилізаційного не уникнути.

Проте сам збір почнуть стягувати після того, як уряд узгодить норми нового закону із регуляціями, що вже існують. На це в законі передбачений тримісячний перехідний період.

Саме на цей час в імпортерів автомобілів та українських виробників існують різні очікування, хоча і ті, і інші сподіваються якось перечекати період невизначеності завдяки складським запасам авто, створеним до 1 вересня, на які дія закону не поширюється. Ці авто будуть продаватися за старими цінами.

Імпортери сподіваються, що збір взагалі може бути скасовано, адже проти нього вже однозначно висловилися і у СОТ, і у ЄС та Японії - головних постачальників імпортних авто в Україну.

Українські виробники мають надію, що до того, як збір почне стягуватися, якимось чином буде вирішено питання будівництва спеціальних утилізаційних центрів, у разі наявності яких виробник авто звільнюється від сплати збору.

Вартість будівництва одного заводу з утилізації авто експерти оцінюють приблизно у 7 млн. євро. А відтак, можна припустити, що не всі українські автовиробники знайдуть кошти, аби виконати вимоги закону.

Вважалося, що крім задекларованих позитивних наслідків для довкілля - кращої утилізації старих авто, - закон дозволить зменшити обсяги імпорту, оскільки через цей збір імпорті авто подорожчають. У такий спосіб українські виробники розраховували отримати конкурентну перевагу на ринку.

Натомість, за даними Державної служби статистики, виробництво вітчизняних авто від січня до липня 2013 року скоротилося на 50% - до 21,6 тисяч штук. У липні 2013 року - місяці, коли були ухвалені закони про запровадження утилізаціного збору, - виробництво скоротилося на 24,7% порівняно із липнем 2012 року.

Скасування чи зміни?

Першими ознаками того, що якісь зміни до законів про утилізаційний збір будуть ухвалені, є доручення Президента урядові "зняти проблемні питання", наприклад, передбачити якусь компенсацію власникові авто за відправлення його машини на утилізацію.

Є також пропозиція Мінекології, головного розпорядника утилізаційного збору, скасувати корегуючі коефіцієнти для базових ставок збору. Нині вони складають 5,5 тис. гривень для легкового авто і 11 тис. гривень для інші авто. Якщо це буде зроблено, то розрахунок збору значно спроститься, але він так само дуже відчутно впливатиме на ціну автомобіля для кінцевого споживача.

На розгляд парламенту також надійшов розроблений опозиційною фракцією УДАР законопроект про скасування утилізаційного збору.

"Закон, який набуває чинності 1 вересня 2013 року, не захищає екологію, а створює ще один механізм вилучення коштів у громадян України. Навіть більше, вже після ухвалення закону зменшився обсяг реалізації автомобілів в Україні, а це може призвести до зменшення робочих місць”, - наголосила один із авторів законопроекту Оксана Продан.

Депутат наголосила, що ухваленням цього закону влада порушила норми СОТ, членом якої є Україна, а це тягне за собою два негативи - можливі санкції до українських виробників з наступним зменшенням експорту і, відповідно, скороченням робочих місць, а також і те, що саме СОТ, правила якої влада України проігнорувала, сьогодні є основним захисником українських експортерів перед Росією.

Майже рік тому, у вересні 2012 року, аби підтримати власний автопром Росія запровадила утилізаційний збір на автомобілі, що постачаються до країни, зокрема, і з України. Хоча метою ухвалення закону, так само, як і в Україні, називався захист довкілля, за рік існування утилізаційного збору в Росії не було збудованого жодних нових потужностей з утилізації авто. Натомість цей збір став причиною скарги ЄС до СОТ на Росію, до якої згодом приєдналася і Україна.

Джерело: ВВС Україна

Опубліковано

Щось я нічого не можу зрозуміти з цього нового покращення.

Якщо я їзджу на батьківських "жигулях" 76 р. в., то який податок і куди я маю платити?

Опубліковано

За автомобілі ввезені і розмитнені до 1-го вересня ніякого податку не вимагають.

http://fakty.ua/169346-gai-ne-stanet-trebovat-podtverzhdeniya-uplaty-ekologicheskogo-naloga-esli-avtomobil-byl-rastamozhen-do-1-sentyabrya

Опубліковано

За автомобілі ввезені і розмитнені до 1-го вересня ніякого податку не вимагають.

http://fakty.ua/1693...do-1-sentyabrya

Самый непонятный момент это должен ли уплачиватся ут. сбор за авто при перерегистрации после 1 сентября которое уже было растаможено и зарегистрировано до 1 сентября...

Опубліковано

Кто помнит сказку чиполлино? скоро и у нас будет налог на воздух, осадки....

А лимон будет кричать МОЛЧАТЬ! Янык и Азик будут говорить что ето идет покращіння :_07:

п.с. Те кто не смотрел/ не помнит

і таке скоро буде...

Опубліковано

За автомобілі ввезені і розмитнені до 1-го вересня ніякого податку не вимагають.

http://fakty.ua/1693...do-1-sentyabrya

Самый непонятный момент это должен ли уплачиватся ут. сбор за авто при перерегистрации после 1 сентября которое уже было растаможено и зарегистрировано до 1 сентября...

Відповідно до підпункту 240.6.6 пункту 240.6 статті 240 та підпункту 242.3.2 пункту 242.3 статті 242 Податкового кодексу не сплачується податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та не вимагаються відповідні довідки при реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів, що були вперше зареєстровані та/або перереєстровані в Україні в установленому порядку до 1 вересня 2013 року.

Опубліковано

То чого було такий "кіпеш" піднімати? Якщо не збираєшся купувати авто то він тебе ніяк не стосується. Тим більше що в ВР зареєстровано законопроект про його відміну.

а коли цей закон про відміну цього дибільного утилізаційного збору прийматимуть?

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

Ну що бордівчани, чи варто чекати відміни цих брєдових покращень? а саме відміни утиль. збору, сменшення акцизів та пошлин. Бо ціни на авто просто космічні, якщо порінювати з цінами Євросоюзу.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...