snouden Опубліковано 5 Липня, 2017 в 08:31 Поділитися #576 Опубліковано 5 Липня, 2017 в 08:31 Цитувати Сумарно: 3 дні. Які ви ніжні На візорі тижнями не працював 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
KGress Опубліковано 5 Липня, 2017 в 08:42 Поділитися #577 Опубліковано 5 Липня, 2017 в 08:42 7 минут назад, snouden сказал: Які ви ніжні На візорі тижнями не працював За 190 грн/міс та підключення за 1500 грн я в праві отримувати доступ до мережі без перебоїв. А якщо вже і є якісь проблеми, то хоча б попередили. А то тупо не беруть трубку... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:09 Поділитися #578 Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:09 24 минуты назад, KGress сказал: А якщо вже і є якісь проблеми, то хоча б попередили. А то тупо не беруть трубку... А чому не пишеш, що коли появився інтернет, то прислали СМС-ку з вибаченнями. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
KGress Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:12 Поділитися #579 Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:12 1 минуту назад, Savage сказал: А чому не пишеш, що коли появився інтернет, то прислали СМС-ку з вибаченнями. Та бо ні фіга не було смс з вибаченнями)) Була тілька одна смс-попередження 23.06 (що не буде нету з 0:00 до 7:00). А липні взагалі не було ніяких смс. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:16 Поділитися #580 Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:16 2 минуты назад, KGress сказал: Та бо ні фіга не було смс з вибаченнями)) Хз, мені годину тому прислали смс-ку з вибаченнями. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Westnet Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:59 Поділитися #581 Опубліковано 5 Липня, 2017 в 09:59 Доброго дня, Шановні Абоненти. Команда Westnet приносить вибачення за тимчасові перебої в роботі послуги Інтернет за останні 2-3 дні. Ми прикладемо максимум зусиль для того щоб таких ситуацій більше не виникало. Дякуємо Вам за розуміння. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Plum Опубліковано 8 Липня, 2017 в 15:06 Поділитися #582 Опубліковано 8 Липня, 2017 в 15:06 Останнім часом спостерігаю серйозні проблеми з відтворенням відео по Youtube. Навіть FullHD відео не встигає завантажуватись, відтворюється з паузами для кешування, не кажучи вже про 2K або 4K. При цьому, Speedtest показує швидкість біля 250-260 мбіт, що теж дуже сильно не дотягує до пакетних "до гігабіта", хоча для будь-якого відео через Youtube цього повинно вистачати. Раніше таких проблем не було. 3 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
RememberMe Опубліковано 9 Липня, 2017 в 08:03 Поділитися #583 Опубліковано 9 Липня, 2017 в 08:03 16 часов назад, Plum сказал: Останнім часом спостерігаю серйозні проблеми з відтворенням відео по Youtube. Навіть FullHD відео не встигає завантажуватись, відтворюється з паузами для кешування, не кажучи вже про 2K або 4K. При цьому, Speedtest показує швидкість біля 250-260 мбіт, що теж дуже сильно не дотягує до пакетних "до гігабіта", хоча для будь-якого відео через Youtube цього повинно вистачати. Раніше таких проблем не було. Підтверджую! І також хочеця добавити, що і пінг теж зріс у всіх онлайн іграх, які я грав до цього. Я не експерт, але здається мені, що це мабуть якось повязано з тим, що тепер на сайті спідтест для тестування швидкості у Луцьку знаходить тількі один сервер і той від "Датагруп", раніше їх було 2, від "Датагруп" і "Airbites". Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 9 Липня, 2017 в 10:45 Поділитися #584 Опубліковано 9 Липня, 2017 в 10:45 +1. Теж зіткнувся з такою проблемою. Тариф: до 100 Мбіт/с (реальних 80 - 90 Мбіт/с). Раніше відео в Фул ХД йшло без проблем, зараз треба ставити на паузу, щоб трохи закешувало. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TaHkicT Опубліковано 19 Липня, 2017 в 19:59 Поділитися #585 Опубліковано 19 Липня, 2017 в 19:59 Нічого там не чути коли вже поправлять косяки? Півтора тижні тому писав, сказали дайте номер договору, будемо шукати... і тишина. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vityokko Опубліковано 24 Липня, 2017 в 16:33 Поділитися #586 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 16:33 Ютуб вже тижнів зо 2 тупить так що неможливо дивитись навіть HD. На всіх браузерах. Спідтест норм. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 24 Липня, 2017 в 17:06 Поділитися #587 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 17:06 В мене з Ютубом вже все наладилось: відео в ФулХД програється без проблем і без додаткових пауз для кешування. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Westnet Опубліковано 24 Липня, 2017 в 17:49 Поділитися #588 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 17:49 Доброго вечора, Шановні Абоненти. Так, дійсно останнім часом спостерігались деякі проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та перегляду онлайн відео, на даний момент проблему усунули. У разі некоректної роботи просимо Вас звертатися до технічної підтримки за телефонами 093 170 07 08 або 296 296. Вибачте за тимчасові незручності. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vityokko Опубліковано 25 Липня, 2017 в 18:49 Поділитися #589 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 18:49 Поставив Comodo Dragon - політ нормальний Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 07:44 Поділитися #590 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 07:44 12 годин тому, vityokko сказано: Поставив Comodo Dragon - політ нормальний який "політ"? Що маєш на увазі? Якщо ютуб почав нормально показувати, то Комодо тут ні до чого. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vityokko Опубліковано 26 Липня, 2017 в 10:32 Поділитися #591 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 10:32 Ютуб почав нормально показувати на комодо. Всі інші браузери - неможливо дивитись взагалі навіть якщо ставити на паузу. Хз чого так. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nazgul5 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:47 Поділитися #592 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:47 Ще один нюанс, якщо плануєте використовувати інтернет для роботи: За гарної погоди інтернет буде пропадати декілька разів на тиждень по годині в бізнес-час для підключення нових абонентів по шляху. Причому повідомлення вам пришлють за 40 хвилин до початку робіт, але роботи почнуть насправді через 20 хвилин, бо просто вдалося швидше підготувати обладнання. Оператор на прохання попереджати раніше про роботи або хоча б дотримуватися заявленого регламенту буде щось тараторити звичним голосом аби швидше закінчити розмову: тому що важливіше підключити нових жертв їхнього спаму по стовпах, ніж розібратись з якістю сервісу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vikvik Mawr Опубліковано 4 Серпня, 2017 в 19:50 Поділитися #593 Опубліковано 4 Серпня, 2017 в 19:50 підключено напряму не Wi-Fi. тариф 100 п 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня94 Опубліковано 20 Серпня, 2017 в 12:34 Поділитися #594 Опубліковано 20 Серпня, 2017 в 12:34 Питання до всіх хто вже підключився чи варто підключатись до Westnet? І чи є нюанси на даний момент? Приватний будинок зараз КАКА Укртелеком. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Savage Опубліковано 20 Серпня, 2017 в 15:03 Поділитися #595 Опубліковано 20 Серпня, 2017 в 15:03 2 часа назад, Саня94 сказал: Питання до всіх хто вже підключився чи варто підключатись до Westnet? Близько року на ВестНеті. Після конченого УкрТелекому враження тільки позитивні. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Harddriver Опубліковано 20 Серпня, 2017 в 15:37 Поділитися #596 Опубліковано 20 Серпня, 2017 в 15:37 Хоч і дорогувато, але швидкість - норм. Про аварії чи планові ремонти самі повідомляють, а не відмовчуються в трубочку. За пів року користування чесно був 1 розрив, десь за півгодини зробили. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня94 Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 09:02 Поділитися #597 Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 09:02 Жаль на мою вулицю не підключають хоч і рекламу наклеїли! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nazgul5 Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 10:22 Поділитися #598 Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 10:22 1 hour ago, Саня94 said: Жаль на мою вулицю не підключають хоч і рекламу наклеїли! Реклама - це матеріали рекламного характеру, розміщені на орендованих площадках зі сплатою до бюджету міста. Процитоване вами, це звичайний спам і забруднення міста, на кшталт "Тетяна Василівна - провидиця від бога", що характеризує загальний рівень... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
RememberMe Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 10:58 Поділитися #599 Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 10:58 В 20.08.2017 в 15:34, Саня94 сказал: Питання до всіх хто вже підключився чи варто підключатись до Westnet? І чи є нюанси на даний момент? Не знаю які там справи з 100Мбіт тарифом, а от з 1Гбіт тарифом зараз справи не дуже. Підключився ще півтора роки тому, десь 8-10 місяців було все абсолютно ідеально, швидкість через роутер завжди були близька максимальній, яку міг видати роутер (850/850 Мбіт), зараз же коли б я не заміряв швидкість, вона не перевищує 600/300 Мбіт і 600/300 це ще добре бо іноді вона буває ще нижчою, що в цілому складає падіння швидкості більше ніж у 2 рази і знаєте, грець би з тим падінням, але після практично реального 1Гбіт-а, який був до цього враження вже не ті, адже до хорошого бистро звикаєш і миритися з погіршенням ситуації не хочеця абсолютно, тим більше що ціна від цього не міняється ; ) В будь якому випадку аналогів "Westnet" у Луцьку поки немає, по швидкості та і по ціні у принципі. Маю надію і сподіваюсь, що в майбутньому ситуація з 1Гбіт тарифом покращиться. Закріпив результати тесту: 1) тест з роутером, 2) тест напряму по кабелю для підтвердження моїх слів. Тест свіжий, сьогодняшній (30.08.17). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня94 Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 11:10 Поділитися #600 Опубліковано 30 Серпня, 2017 в 11:10 45 минут назад, nazgul5 сказал: Реклама - це матеріали рекламного характеру, розміщені на орендованих площадках зі сплатою до бюджету міста. Процитоване вами, це звичайний спам і забруднення міста, на кшталт "Тетяна Василівна - провидиця від бога", що характеризує загальний рівень... Зробивши заявку на сайті, передзвонили сказали не можуть підключити бо тільки одна заявка з вулиці а треба більше бо мабуть одному мені не вигідно проводити! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти