Andreyxxx Опубліковано 4 Січня, 2014 в 16:03 #126 Опубліковано 4 Січня, 2014 в 16:03 Цього разу чомусь довго (перший раз так) Можливо томі, що іде через Швецію. Завжди трек показував за 5-7 днів. А тут тільки показує, що він зареєстрований.
rrid Опубліковано 4 Січня, 2014 в 18:54 #127 Опубліковано 4 Січня, 2014 в 18:54 Цього разу чомусь довго (перший раз так) Можливо томі, що іде через Швецію. Завжди трек показував за 5-7 днів. А тут тільки показує, що він зареєстрований.Пошта Швеції нічого про трек-номер RE668054391SE не знає http://www.swisspost.ch/Швидше за все, трек-номер "лівий" - продавець або помилився, або не відправив, або відправив без трека.
Andreyxxx Опубліковано 4 Січня, 2014 в 19:00 #128 Опубліковано 4 Січня, 2014 в 19:00 Але тут показує, що вона добавлена http://myparcels.ru/RE668054391SE Є моя посилочка Пише, що вже відгрузили до сортування http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php?lang=en&postal_ref_mode=0&postal_ref_mode=1&postal_ref_no=RE668054391SE+
guest Опубліковано 4 Січня, 2014 в 19:25 #129 Опубліковано 4 Січня, 2014 в 19:25 Пошта Швеції нічого про трек-номер RE668054391SE не знає http://www.swisspost.ch/Швидше за все, трек-номер "лівий" - продавець або помилився, або не відправив, або відправив без трека.правильніше сказати, пошта Швейцарії нічого не знає про пошту Швеції :-)
Andreyxxx Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:09 #130 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:09 Народ допоможіть. Замовив у Китайця товар http://www.aliexpress.com/store/product/H198-Car-DVR-Camera-1PCS-8GB-card-1pcs-Anti-Slip-Mat-1pcs-1-lot-3-different/122397_866000107.htmlТам вказало, що 1 лот 3 товара. Мені прийшов всього 1 реєстратор. Китаєць пише,що все нормально.Аналогічно замовляв ось тут http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-3pcs-lot-500W-Crossover-Audio-High-Efficiency-Micro-Dome-Tweeter-For-all-car-audio/1235106221.htmlПрийшло 3 комплекта.Хто з нас затупив ????
Saddy Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:16 Автор #131 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:16 Народ допоможіть. Замовив у Китайця товар http://www.aliexpres..._866000107.html Там вказало, що 1 лот 3 товара. Мені прийшов всього 1 реєстратор. Китаєць пише,що все нормально. Аналогічно замовляв ось тут http://www.aliexpres...1235106221.html Прийшло 3 комплекта. Хто з нас затупив ????дійсно, все ок. В даному випадку лот складається з трьох предметів: 1 реєстратор, 1 карта на 8 Гб та 1 килимок. Там навіть в назві товару вказаноH198 Car DVR Camera 1PCS + 8GB card 1pcs + Anti-Slip Mat 1pcs=1 lot 3 different ProductS free shippingта на картинці усе це зображено.Ти отримав всі ці речі? Якщо так, то все нормально.
Andreyxxx Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:18 #132 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:18 А як на рахунок цього, що пише3 pieces / lot , US $9.30 / pieceApproximately 243,16 грн. / lot В іншому моєму замовленні також писало3 pieces / lot , US $2.67 / pieceApproximately 69,64 грн. / lot Але прийшло 3 шт. Не розумію......
la20 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:24 #133 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:24 Розписано що за лоти1 lot order include total 3 different Products: =28.9 USD free shippingNO 1: H198 Car DVR Camera 1PCS NO 2: 8GB SD card 1pcs NO 3: Anti-Slip Mat 1pcs
Andreyxxx Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:26 #134 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:26 Ясно... значить я ...... ну китаєць блін
Saddy Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:28 Автор #135 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:28 Вони (китайці) дуже хитрі. Будьте максимально уважні, читаючи опис товару, його комплектацію, умови та терміни опрацювання замовлення та доставки 1
Andreyxxx Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:29 #136 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:29 (змінено) У попердніх замовленнях я завжди перепитував про кількість у 1 лоті , тут блін затупив....Але всеодно виходить, що у нього не вірна інформація. на сайті одне в описі інше.... Змінено 21 Січня, 2014 в 18:30 користувачем Andreyxxx
Saddy Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:41 Автор #137 Опубліковано 21 Січня, 2014 в 18:41 Але всеодно виходить, що у нього не вірна інформація. на сайті одне в описі інше.... там все норм описано, навіть неодноразово. Просто на наступний раз будь уважніший 1
Hitmanoid Опубліковано 22 Січня, 2014 в 06:43 #138 Опубліковано 22 Січня, 2014 в 06:43 На ЛиОн международный запрет вообще-то вот же фуцк Thu 24.10.2013 15:04 Mailed Thu 24.10.2013 15:04 Arrival at border point of origin country Thu 24.10.2013 15:04 Departure from border point of origin country уже три недели в пути, а на обратном таймере ещё 15 суток осталось, ждать? Не прошло и три месяца, как посылка с ЛиОном приехала, 20-ого получил с ещё одной посылкой, которую заказывал в конце декабря. Так что всё гуд, пока пять из пяти, алибабашинги рулят.
woodwork Опубліковано 30 Січня, 2014 в 20:35 #139 Опубліковано 30 Січня, 2014 в 20:35 скажіть, як щодо дуже великогабаритних посилок 1850x1850x1450mm та вага 500кг. їх що пошта мені під двері підвезе? як то має бути? доречі стосовно дорогих покупок, хтось купував щось з цифрою та чотирма нулями заді?
Deemon Опубліковано 30 Січня, 2014 в 20:51 #140 Опубліковано 30 Січня, 2014 в 20:51 скажіть, як щодо дуже великогабаритних посилок 1850x1850x1450mm та вага 500кг. їх що пошта мені під двері підвезе? як то має бути? доречі стосовно дорогих покупок, хтось купував щось з цифрою та чотирма нулями заді?все понад 300 ойро і 50 кг попадає під мито.обладнання і всякий негабарит - 100%, краще побалакати з брокерами, які супроводжують такі сабжі.Можна і адресну доставку, але вона буде космічна по грошам, найкраще\дешевше - порт
woodwork Опубліковано 31 Січня, 2014 в 13:36 #141 Опубліковано 31 Січня, 2014 в 13:36 чото я баюс... з ебея замовляю постійно, там суми до 2х тис грн. і не переживаю, а тут жим жим серйозний, оскільки бабки великі і непонятно як воно може бути з нашойю ох...єнною державою, чи хто не замутить чого ще...
nickel Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 08:25 #142 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 08:25 Ай нід хелп.Відкриваю диспут на Алі, треба вказати реквізити для повернення коштів. Номера інтернет-карти від Приватбанку буде достатньо? 1
Ko3bMa Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 08:31 #143 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 08:31 Номера інтернет-карти від Приватбанку буде достатньо?Можливо, варто ще й власника вказати.
vetalforever Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 08:36 #144 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 08:36 nickel,Я чомусь думав, що реквізити діють і в зворотньому напрямку... я ж вказую дані карти при оплаті
Natik Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 09:19 #145 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 09:19 не гоніть.. не тре там тіяких реквізитів, кошти вертаються на ту ж картку звідки оплата.Ніколи не вказував - завжди вертаются 2 1
nickel Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 12:15 #146 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 12:15 не гоніть.. не тре там тіяких реквізитів, кошти вертаються на ту ж картку звідки оплата. Ніколи не вказував - завжди вертаются Без вказання реквізитів, я навіть диспут відкрити не можу. 1
Saddy Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 10:44 Автор #147 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 10:44 Диспут відкриваєш по якій причині? покажи скрін попередньої сторінки (до вікна реквізитів). Загалом, при відкриванні диспуту (вказується причина, сума), гроші повертаються на ту карту, з якої оплатили (протягом 14 робочих в Китаї днів). З таким варіантом як в ТС, не стикався.
nickel Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 11:13 #148 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 11:13 Диспут відкриваєш по якій причині? покажи скрін попередньої сторінки (до вікна реквізитів). Загалом, при відкриванні диспуту (вказується причина, сума), гроші повертаються на ту карту, з якої оплатили (протягом 14 робочих в Китаї днів). З таким варіантом як в ТС, не стикався.Товар в дорозі, закінчувався термін захисту замовлення (гарантування повернення грошей Аліекспресом). Це єдине вікно було, в ньому на вибір: товар отримано чи ні. Після вибору "не отримано", знову на вибір три пункти, вибрав - товар в дорозі. Вікно з примітками залишив пустим. І от під ним і видало повідомлення з проханням вказати реквізити.Вказав номер карти, лише для того, щоб відкрити диспут, далі би розібрались що і куди повертати. Після цього диспут дало відкрити. Продавець продовжив термін доставки і захист замовлення на 30 днів і попросив закрити диспут. Я погодився і закрив. 1
Saddy Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 17:36 Автор #149 Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 17:36 Продавець продовжив термін доставки і захист замовлення на 30 днів і попросив закрити диспут. Я погодився і закрив.будь уважним, слідкуй за синім будильникомВы можете отменить диспут. Если товар ещё не получен, если счетчик защиты в заказе ещё тикает, то нажав Cancel Dispute, в дальнейшем вы сможете открыть диспут вновь. Но если время защиты истекло, а вы нажали отмену, то открыть заказ вы не сможете. Также вы не сможете открыть диспут повторно, если при первом открытии вы указали, что товар получен.
guest Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 17:59 #150 Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 17:59 Продавець продовжив термін доставки і захист замовлення на 30 днів і попросив закрити диспут. Я погодився і закрив.ніколи-ніколи-ніколи не можна закривати диспут, якщо товару немає на руках 3
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти