Перейти до змісту

Луцьк відрізають від Львова


ChB

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Ведеться підкилимна війна, яку ми, завдяки нинішньому ворожому керівництву нашої держави, програємо, самі не помічаючи.

Походу є два варіанти: або забезпечувати себе власним транспортом, або повертати старий.

Власний - це або авто (придбання+огляд+ТО+страховка+обслуговування і т.д.) або мото-вело (а для вело треба ще й нефігову підготовку)

Повернути - Як? Лягати під поїзд?

Яник здає трубу, азіров тягне в союз. Та що там центр, борода роздає ліси направо-наліво і гонить на фашистів.

Підкилимна війна (вже й не така підкилимна) буде продовжуватись до того часу, доки народ не візьметься за вила. Імхо, до 15го року треба ще дожити.

  • Відповідей 116
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А ми викликали чималий резонанс... протести пов"язані з відміною поїздів пройшли по всій країні... головним ином незадоволені Карпати -- відмінили Чоп-Київ, Тернопіль -- там мав Хрюша ходити, а замість того пустили потяг підвищеної комфортабельності з вагонів Крюківського заводу (малинові такі). Нагадаю, що в нас є 10 Хрюш, 2 Шкоди і 2 вітчизняних крюківських Екр1. Але головним чином люди незадоволені поїздним сполученням до і в карпатах. Але то все дрібниці... основна увага УЗ спрямована на незадоволення лучан. в "Магістралі" опублікували таке собі розяснення наступного змісту:

"Укрзалізниця: Залізничне сполучення між містами Західної України збережено

З введенням нового графіка руху пасажирських поїздів на 2013 – 2014 роки Львівська залізниця не скасовувала жодного поїзда на Луцький та Чернівецький напрямки.

Зокрема, поїзд №667/668 Ковель – Чернівці не курсуватиме лише влітку, оскільки в цей період основні його пасажири – студенти перебувають на відпочинку та не користуються послугами залізниці.

Згідно з проведеним аналізом кореспонденції пасажиропотоку за 2012 рік прямий пасажиропотік у поїзді № 668/667 з Ковеля до Чернівців, Івано-Франківська, Львова та Луцька склав за рейс в середньому 22, 25, 53 та 24 пасажири. Вивільнені вагони даного поїзда задіяно для перевезень пасажирів у кримському напрямку: поїзд №296/295 Чернівці, Івано-Франківськ – Сімферополь, який має більш значний пасажиропотік влітку.

З 1 вересня (початком навчального року) поїзд відновить свої рейси на маршруті Ковель – Чернівці. У осінньо-зимовий і весняний період він курсуватиме через день, оскільки в середньому наповненість поїзда складає 35%. Тобто в п’ятницю і неділю він заповнюється, а в інші дні він курсував практично порожній.

Улітку 2013 року сполучення Ковель – Львів – Івано-Франківськ – Чернівці буде забезпечуватися з пересадкою у Львові поїздами №141/142 Київ – Львів, №608/607 Чернівці – Львів, №59/60 Москва – Софія та №136/135 Одеса – Чернівці.

Крім того, на дільниці Львів – Луцьк – Ківерці курсуватимуть приміські поїзди, які повністю задовольняють наявний пасажиропотік.

Також на вищезазначений ділянці продовжить курсувати рейковий автобус № 802/801 Львів – Ківерці, якому було продовжено маршрут до Ківерців. Тож тепер він курсує за маршрутом Львів – Луцьк/Ківерці – Львів за попереднім графіком – щоденно (окрім вівторка і середи) за маршрутом Львів – Ківерці, та крім середи і четверга у зворотному напрямку.

Маршрут поїзда №6379/6380 Ківерці – Підзамче – Ківерці обмежено до станції Сапіжанка, адже його основний пасажиропотік був саме до цієї станції. Пасажирам які прямуватимуть до Ківерців по станції Сапіжанці потрібно буде пересісти на поїзд №6380 сполученням Сапіжанка – Ківерці. Між поїздами зручний час стиковки рейсів." ( http://www.magistral-uz.com.ua/news/ukrzaliznicja-zaliznichne-spoluchennja-mizh-mistami-zahidnoi-ukraini-zberezheno.html ).

Файно було б об"єднати зусилля незадоволених новим графіком жителів України і провести мітинг під департаментом залізничного транспорту. УЗ такого ще не знала у своїй історії, їх ще не пікетували))).

маштабні перетурбації у розкладі руху пасажирських і приміських поїздів на теренах західної України потай наштовхує на іншу думку -- керівництво держави намагається створити штучні кордони між населенням України, позбавивши їх доступного і зручного сполучення, аналог сучасного "сокальського кордону" ніби. Враховуючи кількість опозиційних акцій протесту саме такий висновок мимоволі напрошується сам собою. Якщо на дорогах автобуси з людьми, що їдуть на мітинги до міст просто затримує ДПС, то на залізниці просто відміняють потяг...

Опубліковано

"Укрзалізниця: Залізничне сполучення між містами Західної України збережено

Яке "збережено"?! З Луцька в Івано-Франківськ нормально не дістатись!

Гади, вони вперто торочать одне і те ж саме, тільки іншими словами. Ніякого результату акції і збори підписів не дали... на нас плювали з високого балкону.

Опубліковано

тобто вони кажуть, що Ковель-Чернівці відмінили лише на літо, а покишо до франика і чернівців можна доїхати, здійснивши 1000 пересадок по дорозі, зате підібрали зручний час пересадок)))

Опубліковано

керівництво держави намагається створити штучні кордони між населенням України, позбавивши їх доступного і зручного сполучення, аналог сучасного "сокальського кордону" ніби

Теж така думка є. Про "Сокальський кордон-2", до речі, стаття була в минулому номері газети Волинь чи Віче. А зараз ще почали говорити про намір влади обєднувати області, і видно вже готуються раз ускладнють сполучення між існуючими обл.центрами.

Опубліковано

Я так понимаю, что Луцк от Львова отрезали по всем напралениям. Такое впечтление, что это запланированная акция, учитывая, что Львов это идейная и культурная столица западного региона. Дорога до Львова отрезана как через ЖД так и обычная дорога в таком состоянии, что просто не совместима с жизнью, особенно перед Гороховым (Скобелка). Остался один путь - Дубно, а одну дорогу контролировать легче :).

Опубліковано

Тут попит породить пропозицію... цікава стратегія. Якщо народ вдасться до такого собі "флеш моба" і на Львів місяць поїздить поїздами, то залізниця зверне на це увагу і призначить додаткові поїзди... тоді уже само собою люди пересядуть з автобусів на поїзди. А інакше виходить, що їздять автобусами, бо поїздів нема, а поїзди не їздять, бо народ не купляє на них квитків (тобто не їздить ними). А не їздить очевидно тому, що зберігся стереотип металобрухту на рейках в Образі старих закопчених Д1, що розсипаються на ходу і плацкартних смердючих холодних вагонів. Хоча пригадайте Санкт-Петербург - Львів - Адлер через Луцьк... їхалось довго, зате з кайфом в опалюваному затишному потязі.

Опубліковано

реальну проблему бачу шо до доїхати Львова з пересадкою в Сапіжанці можливо

а от зі Львова доведеться добиратись в Сапіжанку автобусом (9 грн)

шоб сісти на зворотній потяг до Луцька

доречі там два НОВИХ розклади, якому вірити - хз

http://railway.lviv..../d3/tro6379.txt

http://railway.lviv..../d1/tro6379.txt

Опубліковано

сайт Львівської залізниці трохи "затянутий"... треба глянути на сайт Укзалізниці, а там сьогодні розклад приміських глючить, а найкраще подзвонити на воклал. Варіант "з пересадками" -- це "махрове" знущання над людьми.

Опубліковано
Учора сам здивувався коли в Промінь дизель приїхав о 16:40.

уявіть який подив був у тієї масси дачників, коли їх вечірній потяг втік з-під носа :D

Варіант "з пересадками" -- це "махрове" знущання над людьми.

Sniper, та колись вже так було, нічо складного там небачу - виліз, побайдикував 15хв, приїхав інший потяг - вліз, та й по-всьому. Краще аніж нічого.

От там писали до Франківська 4 пересадки на 260км - ото да, згідний, фігня повна.

Опубліковано
Учора сам здивувався коли в Промінь дизель приїхав о 16:40.

уявіть який подив був у тієї масси дачників, коли їх вечірній потяг втік з-під носа :D

судячи з того, скільки їх чекало на дизель, вони дивувались раніше.

Дачникам проміньським той обідній дизель взагалі не-приший-кобилі-хвіст - ще до сутінків працювати і працювати можна... Реально зараз "рішає" лише Четвірка маршрутка.

Опубліковано

Пасажирський вагон, особливо на ходу -- це особливий світ. Існує означення залізниці як держави в державі. Сенс "держави в державі" полягає в тому, що залізниця використовує свою воду, свою електричну енергію, свої марки сталі при виробництві деталей і вузлів, свої підприємства з ремонту і обслуговування, своїх будівельників, навіть має свої підприємства по випуску цегли, вікон, виробів з дерева, залізобетонних виробів... Піднімаючись "на борт" вагона людина як пасажир теж потрапляє в інший, особливий містичний світ зі своєю психологією, атмосферою... це не може не надихати... багато років я "грожусь" написати про залізницю, про бачення світу з вікна вагона, хоча важко знайти якесь моє оповідання, де б не було згадано залізницю... покищо спромігся написати про залізничника під впливом пісні Наутілусів "Желєзнадарожнік"... доречі саме так я і назвав оповідання в своїй збірочці. Кому цікаво -- текст оповідання тут пост №296

Опубліковано

покищо спромігся написати про залізничника під впливом пісні Наутілусів "Желєзнадарожнік"...

Підкину ще одну "музу" ;)

Дай мне напиться железнодорожной воды;

Дай мне напиться железнодорожной воды.

Мне нравится лето тем, что летом тепло,

Зима мне мила тем, что замерзло стекло,

Меня не видно в окно, и снег замел следы.

Когда я был младше, я ставил весь мир по местам;

Когда я был младше, я расставил весь мир по местам.

Теперь я пью свой wine, я ем свой cheese,

Я качусь по наклонной - не знаю, вверх или вниз,

Я стою на холме - не знаю, здесь или там.

Мы были знакомы, я слышал, что это факт;

Мы были знакомы, я слышал, что это факт.

Но сегодня твой мозг жужжит, как фреза;

Здесь слишком светло, и ты не видишь глаза,

Но вот я пою - попадешь ли ты в такт?

Есть те, что верят, и те, что смотрят из лож.

И даже я порой уверен, что вижу, где ложь.

Но когда ты проснешься, скрой свой испуг:

Это был не призрак, это был только звук;

Это тронулся поезд, на который ты не попадешь.

Так дай мне напиться железнодорожной воды;

Дай мне напиться железнодорожной воды.

Я писал эти песни в конце декабря,

Голый, в снегу, при свете полной луны,

Но если ты меня слышишь, наверное, это не зря.

Опубліковано

Цой і Майк Наумєнко? знаю, що не вони, але просто чув в їхньому виконанні)) походу то мабуть БГ, його стиль)))

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Проект Постанови про відновлення щоденного руху пасажирського потяга № 667/668 сполученням Ковель - Чернівці

Номер, дата реєстрації:

2596а від 16.07.2013

Сесія реєстрації:

2 сесія VII скликання

Суб'єкт законодавчої ініціативи:

Народний депутат України

Ініціатор(и) законопроекту:

Вітів А.М. VII скликання

Головний комітет:

Комітет з питань транспорту і зв'язку

Інші комітети:

Комітет з питань бюджету

Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України

Комітет з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією

  • 3 тижня потому...
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

нічого він не добється. йому скажуть просто, що потяг не відмінено (бо так по суті воно і є, існує поняття сезонних потягів на залізниці, ковель - чернівці якраз один з них). і пошлють його подалі. ну або в Івахіва кури гроші не клюють і він з власної кишені оплачуватиме рейси порожнього потяга і локомотиви зіі всіма ТО і заправками.

цю тему обсмоктали вже до кісточок. залізниця своє останнє слово сказала і скоріш за все більше не піде на поступ. цікавіше на разі оце -- http://www.volynpost.com/news/18234-nardep-z-volyni-hoche-rozibratysia-chomu-pogirshaly-poslugy-ukrzaliznyci

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...