Перейти до змісту

Придбав оселедець в Там-Тамі


Єретик

Рекомендовані повідомлення

Перед тим як щось виставляти на вітрину на продажу , потрібно це перевіряти...

Ты такой наивный как моя бабуля. Вот есть у тебя магазинчик небольшой. Ты находишь поставщика пресерв, у него все сертификаты качества, санитарный контроль - всё в ажуре. Конечно же будешь делать у него закупки, или каждую упаковку вскроешь и проверишь нет ли там чего лишнего? Да и думаю, что зараженная рыба как у ТС - это хоть и неприятный, но довольно редкий случай, в противном случае, поставщика бы давно завалили жалобами и засудили. Я считаю, что это "брак товара" подлежащий замены.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 106
  • Створено
  • Остання відповідь

Занести товар назад, отримати компенсацію. Ваш КО.

ІМХО вина постачальника. І то через поганий контроль СИРОВИНИ (економія/зажерливість). В океані багато такої риби, треба знати, де ловити/не ловити, з такими гельмінтами виловлена риба йде тільки на переробку, а тут хтось на вхідному контролі в Хмельницьку облажався.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед тим як щось виставляти на вітрину на продажу , потрібно це перевіряти...

:_07: про що ти? може і презервативи хай поперевіряють, перед тим, як продавати їх?! :_07:

До ТС - назад в Там-Там з чеком, і обміняють з вибаченнями. Може і в подвійному розмірі, якщо гарно поображаєшся :)

Можна, звичайно, і в санстанцію, може й отримаєш моральне задоволення, але толку буде "0".

Та й "Там-Там" же не винен...

За тему дякую. Теж запам'ятаю цього виробника на майбутнє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може досить кічитися своїми заробітками? Ти знаєш скільки я заробляю,що такий самовпевнений? Будемо піськами мірятися?Чи в тебе все до грошей зводиться.Ти б краще не чайових по 500 грн. лишав,а культури навчився.

ТС. Вибачте за флуд.Я ОФФ.Обов"язково напишіть продовження історії.

Стосовно того що я написав

Ви спитайте для початку,чи ТС зберіг чек з Там-Таму.Якщо ні,то з них,як "з гуся вода".Нічого не доведеш.

- мав на увазі, що якщо починаєш " срати" в комментах, то спочатку перечитай тему та переглянь фото... А то як я замітив то ти скрізь так... ( думаю що написав по темі )

Стосовно іньшого -- В мене до грошей нічого не зводиться, просто я бачу когось "жаба душить" за ті самі гроші....

Стосовно чайових -- Тут вроді в темі про "чайові" нічого такого не писав, та й тема вроді про супермаркет та оселедець...

Хочеш переговорити про розмір " чайових чи піськами помірятись" , звони чи пиши в ЛС, домовимось --- заодно і я тебе трішки культури навчу... А то сам знаю багато "героїв" які по телефону чи в переписці "ПЕРЦІ", а як зустрітись і сказати все в очі при зустрічі , то хвилюються ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Занести товар назад, отримати компенсацію. Ваш КО.

ІМХО вина постачальника. І то через поганий контроль СИРОВИНИ (економія/зажерливість). В океані багато такої риби, треба знати, де ловити/не ловити, з такими гельмінтами виловлена риба йде тільки на переробку, а тут хтось на вхідному контролі в Хмельницьку облажався.

Однозначно. Третій сорт оформили як вищий і пустили у виробництво. Хотіли більше заробити, тому таких хитрунів потрібно карати гривнею.

Незабаром піст, новорічні свята. В такий час дуже зручно "зливати" неліквід та непотріб залежаний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:_07: про що ти? може і презервативи хай поперевіряють, перед тим, як продавати їх?! :_07:

Думаю що там вони не заведуться ... :_07: , отже перевіряти не треба...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед тим як щось виставляти на вітрину на продажу , потрібно це перевіряти...

Що вони мають перевіряти, якщо продукт іде в упаковці? Вкривати кожну пресерву і дивитись чи все в порядку? Тоді після відкриття упаковки вони вже не вправі цю одиницю товару продати. Вони звичайно можуть, але не зобов'язані, якщо на товар є всі сертифікати, провести аналіз однієї чи декількох одиниць товару на відповідність вимогам, але це не гарантує того що в продаж попадуть неякісні товари. В даному випадку відповідальність несе виробник, а не продавець. Продавець же зобов'язаний замінити товар який не відповідає вимогам на новий, або повернути кошти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед тим як щось виставляти на вітрину на продажу , потрібно це перевіряти...

Що вони мають перевіряти, якщо продукт іде в упаковці? Вкривати кожну пресерву і дивитись чи все в порядку? Тоді після відкриття упаковки вони вже не вправі цю одиницю товару продати. Вони звичайно можуть, але не зобов'язані, якщо на товар є всі сертифікати, провести аналіз однієї чи декількох одиниць товару на відповідність вимогам, але це не гарантує того що в продаж попадуть неякісні товари. В даному випадку відповідальність несе виробник, а не продавець. Продавець же зобов'язаний замінити товар який не відповідає вимогам на новий, або повернути кошти.

Згідний, але часткові аналізи робити потрібно кожного разу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед тим як щось виставляти на вітрину на продажу , потрібно це перевіряти...

:_07: про що ти? може і презервативи хай поперевіряють, перед тим, як продавати їх?! :_07:

Так там гіліктронікою перевірено. Ваш КО. :0011:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як не крути, а покупець придбав товар не в постачальника, а в торговій точці, тому весь гнів праведний виллє на працівників останньої.

А ті, в свою чергу, будуть скаржитись на постачальника або домовляться про заміну - вже самі розберуться.

Так що ТС пряма дорога в ТАМ-ТАМ, причому на озброєння варто взяти Стаття 708. Права покупця у разі продажу йому товару неналежної якості

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед тим як щось виставляти на вітрину на продажу , потрібно це перевіряти...

:_07: про що ти? може і презервативи хай поперевіряють, перед тим, як продавати їх?! :_07:

Так там гіліктронікою перевірено. Ваш КО. :0011:

І прогнали через УЗ камеру і ультрафіолет :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідний, але часткові аналізи робити потрібно кожного разу...

Якщо є сертифікат - то ні. Товарознавці троха хіба прошляпили. Але не хвилюйтесь - Там-Там все верне виробнику, якщо я щось тямлю в торгівлі. 90% ймовірності - вина виробника, топікстартер застеріг багатьох від риби хмельницького виробництва, за що йому просте людське "СПАСИБІ"!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я сам люблю рибу в будь-якому вигляді, але пресєрви то зло, я як перечитав склад то у всіх там прискоруювачі дозрівання, і моя думка, якщо оселедцю ваговому приходить хана, то виробники бистренько його васують у пресерву, а якщо взагалі от-от капець, то роблять з майонезами, приправами і так далі... так що раджу відмовитись від пресєрв.

щоб я зробив, я б пішов в Там-Там попросив би розрулити ситуацію, а ні то, говорити почав би голосніше так щоб чули люди які стоять поряд... це охолоджує персонал, і радив би взяти ручку і папірець, і коли людина вам представляється, ви кажете їй: "Будьте ласкаві назвіть мені своє прізвище та ініціали, і чітко свою посаду", та (той) скаже мол чому, а ти кажеш "Для того щоб якщо ви скажете щось не те, я чітко знав хто мені це сказав, а не якась там "чорнява, чи чорнявий" це теж охолоджує людей трусити всяку нісенітницю.

виробник може бути не причому, може бути не добрий на руку посередник (якщо такий є) або товар перепакований (переибита дата, і так далі) він просто спортився і почав гнити - це мої просто припущення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідний, але часткові аналізи робити потрібно кожного разу...

Якщо є сертифікат - то ні. Товарознавці троха хіба прошляпили. Але не хвилюйтесь - Там-Там все верне виробнику, якщо я щось тямлю в торгівлі. 90% ймовірності - вина виробника, топікстартер застеріг багатьох від риби хмельницького виробництва, за що йому просте людське "СПАСИБІ"!

Теж дякую ТС за тему, але сертифікат ( моя особисто думка ) це не показник в нашій державі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідний, але часткові аналізи робити потрібно кожного разу...

За проведення аналізів потрібно платити, а це лишні витрати, і це абсолютно не гарантує виявлення неякісного товару. Якщо товар іде упакований і має всі сертифікати відповідності, ніхто тратити гроші на аналізи не буде, ну хіба що магазин новий і дорожать кожним покупцем. У випадку продажу неякісного товару в такому випадку можна легко нагнути виробника, повернути весь товар та ще й отримати компенсацію збитків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

какой контроль? нет там никакого контроля, и быть не может априори.Давным давно я некоторое время работал в одном из первых открытых в наших областях супермаркетов типа кэш энд кери, лично видел неоднократно ситуацию: приезжает машина с хлебом или йогуртами, или другими скоропортящимися продуктами, приёмщица ДОЛЖНА ЛИЧНО КАЖДУЮ УПАКОВКУ,КАЖДЫЙ ПАКЕТИК осмотреть,принять или отказать в приёмке, обосновав и поставив свою подпись в накладке. это было более 10 лет назад. Кто то ещё верит в то, что это реально на практике в наше время? когда этих маркетов на каждом шагу, и главное... время-деньги, чем скорее приймешь товар, тем скорее его пустишь в оборот.... шо кому не ясно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

какой контроль? нет там никакого контроля, и быть не может априори.Давным давно я некоторое время работал в одном из первых открытых в наших областях супермаркетов типа кэш энд кери, лично видел неоднократно ситуацию: приезжает машина с хлебом или йогуртами, или другими скоропортящимися продуктами, приёмщица ДОЛЖНА ЛИЧНО КАЖДУЮ УПАКОВКУ,КАЖДЫЙ ПАКЕТИК осмотреть,принять или отказать в приёмке, обосновав и поставив свою подпись в накладке. это было более 10 лет назад. Кто то ещё верит в то, что это реально на практике в наше время? когда этих маркетов на каждом шагу, и главное... время-деньги, чем скорее приймешь товар, тем скорее его пустишь в оборот.... шо кому не ясно?

Підтримую :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Захотілось рибки на вечерю. Придбав оселедець. Розрізали і ... побачили в рибі повно гільмінтів. Фото додаю.

Ваша думка друзі?

моя думка, шо сільодка для вєчнозакоханого не саме романтічне блюдо

п.с. приховав підпис інхелпа, скролити в 4 рази менше треба ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такі пахоже ето ти тот татарін мені карму падпортіл сваїм "-1" :)

Щойно вліпив, щоб ви побачили, що то інша людина була)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може досить кічитися своїми заробітками? Ти знаєш скільки я заробляю,що такий самовпевнений? Будемо піськами мірятися?Чи в тебе все до грошей зводиться.Ти б краще не чайових по 500 грн. лишав,а культури навчився.

ТС. Вибачте за флуд.Я ОФФ.Обов"язково напишіть продовження історії.

Продовження історії ))))) було цікавим ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС, ти головне нам роскажи як завтра усьо пройде, ага?

По темі моя думка, як би поступив я: якщо є чек, є риба, без кіпішу підійшов би в магазин і зловив би старшого (старший менеджер/зміни, як він там?) і від нього просто вимагав би повернення грошей у 10-ти кратному розмірі від вартості товару (так як вони беруть за кражу товару у злодюжок, по суті магазин в тебе вкрав вечерю) і ну ащє ідеальний варіант (не знаю наскільки це законно) потребувати від них лист про те чим ця вся історія закінчилась. Думаю вони всеж звернуться до постачальника, а той на завод. Ну але це звісно не відбудеться... Але скажу одне - обов"язково іди в магазин!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це просто жах якийсь :0159:!Що нам тільки не продають... Самій нещодавно довелося купити таку "вкусняшку" на Лвівській на базарчику, було дуже неприємно,рибу прийшлося викинути, але сваритися не пішла. Вище писали що потрібно робити: " говорити почав би голосніше так щоб чули люди які стоять поряд... це охолоджує персонал, і радив би взяти ручку і папірець, і коли людина вам представляється, ви кажете їй: "Будьте ласкаві назвіть мені своє прізвище та ініціали, і чітко свою посаду", та (той) скаже мол чому, а ти кажеш "Для того щоб якщо ви скажете щось не те, я чітко знав хто мені це сказав, а не якась там "чорнява, чи чорнявий" це теж охолоджує людей трусити всяку нісенітницю" ,я з цим не погоджуюсь,продавець не винуватий в недобросовістності постачальника, він не може знати який сюрприз чекає в кожній упаковці.Достатньо звернутись до адміністрації магазину і вам товар поміняють,або повернуть гроші, питання в тому, чи захочеться вам його їсти, коли перд очима стоятиме картинка попередньої покупки :0152: .

P.S. Я свою рибку з сюрпризом купувала на початку серпня, до сьогодні оселедця мені не хтілось, і видно ще не скоро захочеться))).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

какой контроль? нет там никакого контроля, и быть не может априори.Давным давно я некоторое время работал в одном из первых открытых в наших областях супермаркетов типа кэш энд кери, лично видел неоднократно ситуацию: приезжает машина с хлебом или йогуртами, или другими скоропортящимися продуктами, приёмщица ДОЛЖНА ЛИЧНО КАЖДУЮ УПАКОВКУ,КАЖДЫЙ ПАКЕТИК осмотреть,принять или отказать в приёмке, обосновав и поставив свою подпись в накладке. это было более 10 лет назад. Кто то ещё верит в то, что это реально на практике в наше время? когда этих маркетов на каждом шагу, и главное... время-деньги, чем скорее приймешь товар, тем скорее его пустишь в оборот.... шо кому не ясно?

В деякій мірі з вами згідна, контроль на магазинах бажає кращого. Прийомщиця, як того вимагають у магазинах, повинна перевірити дату, цілісність і відповідність упаковки, товарний вигляд, і супроводжуючі відповідні документи(сертефікати відповідності ітд.), але аж ніяк не ВІДКРИВАТИ БАНКУ З ОСЕЛЕДЦЕМ, ВИЙМАТИ НУТРОЩІ І ПЕРЕВІРЯТИ НА НАЯВНІСТЬ ГЕЛЬМІНТІВ. Не шукайте винних у персоналі торгівельних точок, у цьому випадку винуватий тільки виробник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...