Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Купа контролерів себе окупить і прибуток принесе

На перших порах потрібно щоб через кожних декілька зупинок заходили і перевіряли
Також необхідно весь тролейбус обвішати соціальною рекламою типу "не взяв чи передав квиток — сам винен що ціни на проїзд піднімаються"

Людей потрібно дресирувати і насильно їм культуру поведінки прищіпляти бо інакше ніяк

але кому то треба... "премії" за проект вже подеребанили — можна то все згортати

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі не бачив валідатора в очі, хоч останні дні стабільно їду на роботу і з роботи (маршрути 1, 2, 15, 15а)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічно.

Вчора (пізній вечір) вдалось зекономити гривню - якраз під'їхав тролембус. B)

Валідатора не помітив, заплатив за "зелений" паперовий квиток 2 грн.

Хоча "на парканах" пишуть про валідатори (на сайті ЛМР в т.ч.) :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

n84C5kGgKs8.jpg

Ось і мені сьогодні пощастило отримати квиток з валідатора і звичайний квиток.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 хвилин тому, Соромітник сказано:

На перших порах потрібно щоб через кожних декілька зупинок заходили і перевіряли
Також необхідно весь тролейбус обвішати соціальною рекламою типу "не взяв чи передав квиток — сам винен що ціни на проїзд піднімаються"

Підтримую!

32 хвилин тому, Соромітник сказано:

але кому то треба... "премії" за проект вже подеребанили — можна то все згортати

Куда згортати?? Я своєї "премії" ще не отримав! :)

 

Загалом, коли закон приймуть - то переходити на е-квиток будуть всі.

31 хвилин тому, CosmoPilot сказано:

дні стабільно їду на роботу і з роботи (маршрути 1, 2, 15, 15а)

 

25 хвилин тому, rrid сказано:

Валідатора не помітив, заплатив за "зелений" паперовий квиток 2 грн.

Хоча "на парканах" пишуть про валідатори (на сайті ЛМР в т.ч.) :)

Запуск у тестовому режимі.  Сьогодні 23 тролейбуси із валідаторами. перед тим було 15. А перед тим 9.

15 і 15а ще не отримують.  Може завтра почнемо.

14 хвилин тому, TFA сказано:

Ось і мені сьогодні пощастило отримати квиток з валідатора і звичайний квиток.

класний номер тролейбуса ввела кондуктор! :)

 

Поки що це все тестові запуски і проби.

Ще рано про щось говорити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Zheny@ сказал:

класний номер тролейбуса ввела кондуктор! :)

 

Ну 105 - це очевидно графік, тобто 1-й маршрут, 05-й випуск. А 148 - це вже номер троля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А з валідатора пенсіонерам будуть квитки видавати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, TFA сказано:

Ну 105 - це очевидно графік, тобто 1-й маршрут, 05-й випуск. А 148 - це вже номер троля.

не так має бути :)

Т/Н - це бортовий номер. Випуск там не пише ніде. Лише маршрут 1 чи 2 чи який потрібно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, alexvvv сказано:

А з валідатора пенсіонерам будуть квитки видавати?

скоро. Є в планах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@ Коли запустять в дію GPS і чи буде це загальнодоступно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

51 хвилин тому, TFA сказано:

Ось і мені сьогодні пощастило отримати квиток з валідатора

 

то як таки платив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Oli сказал:

то як таки платив?

Просто дав гроші, вона дала квиток звичайний + вона сама провела карткою по валідатору і видала чек.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, TFA сказано:

@Zheny@ Коли запустять в дію GPS і чи буде це загальнодоступно?

Запущені вже.

Загальнодоступно буде разом із системою сповіщення. Коли - не знаю.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ура, нарешті. Якщо буде багато тролейбусів і GPS трекінг, то матиме сенс купувати проїзний на місяць. Бо при маршрутках по 4 не накатаєшся.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 minutes ago, d.u.a.l said:

Чи так, як у маршрутках, де є, де немає, де "забув включити"?

На ЛПЕ то якась порочна і постійна практика - не вводити все скрізь системно і одразу: Wi-Fi, компостування квитків, валідатори і тд все якось місцями, частинами, поступово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, SunSeth сказано:

На ЛПЕ то якась порочна і постійна практика - не вводити все скрізь системно і одразу:

На ЛПЕ керівництво міняється як...  дуже часто міняється.

Із керівництвом міняються і напрямки., "вєянія".

3 годин тому, SunSeth сказано:

Wi-Fi, компостування квитків, валідатори

1) Вафлю запропонував Інтертелеком. Для чого відмовлятися?

2) Компостування квитків у безкондукторних тролейбусах (буде діяти ДО вводу валідаторів), де водій видає квитки. 2 маршрути.

3) Валідатори - перший етап, поступово із трекерами. Потім ще система сповіщення буде.

 

Все відкатається і буде працювати.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, d.u.a.l сказано:

На кожному тролі встановлений трекер? Чи так, як у маршрутках, де є, де немає, де "забув включити"?

в тролейбусах справжні трекери. Не телефони із можливістю.

Водії до них доступу не мають. та й смисл? Тролейбус з маршруту "городами" не з'їде і не стане соляру зливати в корчамаках.

Для нас, це засіб контролювати графік. Що дуже важливо. Основна задача зробити чіткий графік без спізнень і випереджень.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ехал сегодня в МАНе, не понял, с какой он страны, табло внутри не переведено)))

зачем давать и билет, и чек?

зачем в билетах надпись, что без компостера не действителен, ведь их нет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, romanc сказал:

ехал сегодня в МАНе, не понял, с какой он страны, табло внутри не переведено)))

зачем давать и билет, и чек?

зачем в билетах надпись, что без компостера не действителен, ведь их нет?

У нас немає МАНів. Це мабуть Єльч 121-й був:

930237.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, romanc сказано:

не понял, с какой он страны, табло внутри не переведено)))

з Польщі.

17 годин тому, romanc сказано:

зачем давать и билет, и чек?

І те і інше - квиток. Один старий звичний, інший новий ,який прийде йому на зміну. (про це вже рік говориться.... про валідатори). Зараз кондуктори тренуються.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, romanc сказано:

ачем в билетах надпись, что без компостера не действителен, ведь их нет?

на 2-х маршрутах 7 та 10 немає кондуктора, а є компостери, і там необхідно квиток купити у водія і закопостувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Zheny@ сказал:

на 2-х маршрутах 7 та 10 немає кондуктора,

На маршрутах 3 і 6. "Сімка" і "десятка" з кондукторами.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, TFA сказано:

На маршрутах 3 і 6. "Сімка" і "десятка" з кондукторами.

Ага.

Я не слідкую за цим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Интересно, а в Луцке были автоматы по продаже билетов? В 80-е видел в трамваях в Мариуполе. Кидаешь 3 коп, выезжает билетик. Не помню, давал ли он сдачу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...