Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
2 хвилин тому, rrid сказано:

злочин (зловживання становищем, змову проти економічної конкуренції, отримання неправомірних вигод) - парадоксом не називають, тут є причинно-наслідковий зв'язок, аж ніяк не парадокс.

добре - ти правий. Але все одно ситуація парадоксальна.  Як не крути. (лікувати тебе буде саме той лікар, який тебе отруїв).

3 хвилин тому, rrid сказано:

це якраз не економічне обгрунтування, а популістське. доказ

да ладно! прямо популістський?  і економічного підґрунтя не має? Жодного?

3 хвилин тому, rrid сказано:

жодного року не можу пригадати, щоб ЛПЕ спрацювало "плюс", і не отримувало дотацій з міського бюджету.

відповідь ти сам дав:

4 хвилин тому, rrid сказано:

поки будуть т.зв. пільговики, які не платять за проїзд.

 

4 хвилин тому, rrid сказано:

в підвищенні вартості проїзду в тролейбусах до 3 грн. зацікавлені в першу чергу власники маршруток, як це не парадоксально.

так і вони ж збираються підвищувати ціну.

5 хвилин тому, rrid сказано:

. а поки й далі ЛПЕ буде смоктати дотації (компенсації, ...) з бюджету міста.

Можна закрити підприємство. Яка проблема? Не буде діри у вигляді дотацій, компенсацій.

 

Опубліковано
4 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Можна закрити підприємство.

Ось цього робити не можна.

Бо тролейбус - це екологія, це розвантаження міста, і просто гарно )

 

Варто щось робити з пільговиками, але тут від ЛПЕ нічого не залежить.

Опубліковано
В 10.02.2017 at 23:44, rrid сказал:

жодного року не можу пригадати, щоб ЛПЕ спрацювало "плюс", і не отримувало дотацій з міського бюджету. і з квитками по 3 грн. -  навряд чи будуть кардинальні зрушення, поки будуть т.зв. пільговики, які не платять за проїзд.

в підвищенні вартості проїзду в тролейбусах до 3 грн. зацікавлені в першу чергу власники маршруток, як це не парадоксально.

тільки тоді, коли з особистої кишені будуть платити за проїзд всі - от тільки тоді можуть з'явитись економічно обгрунтовані тарифи. а поки й далі ЛПЕ буде смоктати дотації (компенсації, ...) з бюджету міста.

 

злочин (зловживання становищем, змову проти економічної конкуренції, отримання неправомірних вигод) - парадоксом не називають, тут є причинно-наслідковий зв'язок, аж ніяк не парадокс.

Справа в тому, що якщо міський транспорт не збитковий, то це означає, що його недостатньо. Наявність міського транспорту корисно не тільки тим, хто ним користується, але і тим, хто ним не користується ніколи (власникам машин - менше пробок, власникам нерухомості - вище ціни, роботодавцям - більше народу може доїхати до роботи, а отже легше вибрати потрібних співробітників і менше прийдеться їм платити). Спільноті городян в цілому вигідно дотувати міський транспорт з бюджету (тобто, шляхом сплати податків) з тим, щоб стимулювати відмову від користування в містах особистим автомобільним транспортом (що створює пробки і погіршує екологію), стимулювати рухливість при поїздках на роботу і до місць дозвілля і т.п.
Якщо транспорт буде оплачуватися тільки пасажирами, то вони "куплять" менше поїздок ніж оптимально з точки зору суспільства в цілому.
Просубсидувавши транспорт за рахунок податків, можна зробити краще і пасажирам (які будуть їздити більше і дешевше) і автомобілістам (які будуть менше стирчати в пробках) і домовласникам (які отримають більшу надбавку до орендної плати, ніж заплатять податками на транспорт).

Ось, власне, і все: так, можна зробити міський транспорт прибутковим, але його буде мало.

Опубліковано

Тролейбус може бути не збитковим, а прибутковим. Але є ОДНА єдина умова.

Всього одна!

 За проїзд платять ВСІ!

 

Чому дитина ,яка ходить в школу повинна платити 1 грн за проїзд, а міліціонер, який отримує ЗП із податків батьків тієї ж дитини не платить взагалі?

У Луцьку, зі слів заступника міського голови Григоренка, 52000 пільговиків, що мають право безкоштовного проїзду. (це, холєра, майже 5 частина населення міста! фігассє)

75% з яких (на вскидку) їздить щодня і по кілька разів.

 

Якщо будуть платити, то кількість псажирів зменшиться. прибуток зросте.

Із введенням валідаторів можна буде чітко порахувати кількість платного і не платного пасажира, робити звіти, планувати і т.д.

 

  • +1 2
Опубліковано
26 минут назад, Zheny@ сказал:

Тролейбус може бути не збитковим, а прибутковим. Але є ОДНА єдина умова.

Всього одна!

 За проїзд платять ВСІ!

 

Чому дитина ,яка ходить в школу повинна платити 1 грн за проїзд, а міліціонер, який отримує ЗП із податків батьків тієї ж дитини не платить взагалі?

У Луцьку, зі слів заступника міського голови Григоренка, 52000 пільговиків, що мають право безкоштовного проїзду. (це, холєра, майже 5 частина населення міста! фігассє)

75% з яких (на вскидку) їздить щодня і по кілька разів.

 

Якщо будуть платити, то кількість псажирів зменшиться. прибуток зросте.

Із введенням валідаторів можна буде чітко порахувати кількість платного і не платного пасажира, робити звіти, планувати і т.д.

 

В усьому світі навіть метро - збиткове. Якби платили всі - не ЛПЕ стало би беззбитковим, а вчасно оновлювався б тролейбусний парк, ремонтувалися б лінії, прокладалися нові, а місто мало б більше податків, до речі, на ту саму дотацію ЛПЕ.
У свій час міський голова Кривицький, прагнучи порахувати пільговиків у тролейбусах, пропонував для них зробити квитки по 5 копійок. Символічна плата, але за кількістю проданих п'ятикопійчаних квитків можна було б точно оцінити, який відсоток пасажирів користується правом на пільговий проїзд. 

  • +1 1
Опубліковано
11 хвилин тому, Ivanna сказано:

У свій час міський голова Кривицький, прагнучи порахувати пільговиків у тролейбусах, пропонував для них зробити квитки по 5 копійок. Символічна плата, але за кількістю проданих п'ятикопійчаних квитків можна було б точно оцінити, який відсоток пасажирів користується правом на пільговий проїзд. 

в них залізна логіка. навіть 5 коп не платитимуть!  Вони зобов'язані їздити  безкоштовно.

 

12 хвилин тому, Ivanna сказано:

В усьому світі навіть метро - збиткове.

а є пруфи?

Опубліковано
1 година тому, Ivanna сказано:

Спільноті городян в цілому вигідно дотувати міський транспорт з бюджету (тобто, шляхом сплати податків) з тим, щоб стимулювати відмову від користування в містах особистим автомобільним транспортом (що створює пробки і погіршує екологію), стимулювати рухливість при поїздках на роботу і до місць дозвілля і т.п.

цілком згідний з тим, що, як і більшість інфраструктурних проектів, - доступний громадський транспорт сприяє розвитку економіки міста в цілому, і він може бути дотаційним, заради вищої економічної активності мешканців. навіть пенсіонери, які щодня їздять - вони витрачають більше коштів, ніж коли б сиділи тільки вдома (а хтось з них ще й торгує).

екологічність тролейбусів - питання доволі дискусійне, оскільки для виробництва електроенергії потрібно спалити вугілля, що ніяк не сприяє екології в межах країни, це ситуативна вигода - очистимо місто від вихлопів, але ж в іншому місці виникає забруднення, яке вітри переносять на тисячі кілометрів (плюс втрати на ЛЕП, на підстанціях, на лініях вже ЛПЕ). але в будь-якому випадку - мабуть, що будь-який громадський транспорт дає менше викидів, ніж автівка для кожного пасажира.

Опубліковано
15 хвилин тому, Ivanna сказано:

В усьому світі навіть метро - збиткове.

 

3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

а є пруфи?

буває по-різному; як бувають і приватні, і в комунальній власності.
а тим часом,

Дочекалися: Київське метро вийшло на прибуток вперше за 15 років

хоча це зовсім не заважає хотіти підняти вартість проїзду до 6 грн ;)

Опубліковано

Що цікаво - з підвищенням пенсійного віку для жінок відповідно має скоротитись і кількість пільговиків у тролейбусах. "Реформа" пенсій від Тигіпка діє з 2011 року. 

Опубліковано
1 хвилина тому, rrid сказано:

тобто останні 15 років воно було збитковим. А перед тим? Існує то воно ой не 15 років. А тако в 4 (з хвостиком) разів більше.

 

Опубліковано
6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

тобто останні 15 років воно було збитковим. А перед тим? Існує то воно ой не 15 років. А тако в 4 (з хвостиком) разів більше.

і що??? було б приватним - збанкрутувало б в перші ж роки збиткової роботи. і тільки. а держава (особливо в пост-радянських країнах) - неефективний власник. це давно відомо.

хоча Тесла накопичила вже більше мульярда доларів збитків, а за рахунок фататів досі існує :)

але і перше, і друге - оффтоп, і флуд.

Опубліковано
13 минуты назад, Zheny@ сказал:

в них залізна логіка. навіть 5 коп не платитимуть!  Вони зобов'язані їздити  безкоштовно.

 

а є пруфи?

Пруфи пошукаємо. Найчастіше стверджується, що ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ в усьому світі збитковий. Стосовно ж саме метрополітену, то прибутковою може бути тільки поточна експлуатація метро, тобто, плата за проїзд може покривати всі прямі експлуатаційні витрати і поточний ремонт споруд та рухомого складу.
Якщо тепер розписати по роках амортизаційні витрати на первинне придбання рухомого складу, то беззбитковість, ймовірно, стане проблематичною. Якщо ж якимось чином врахувати витрати на будівництво (яку прийняти методику розрахунку амортизації, не цілком ясно, маючи на увазі багато десятиліть експлуатації і радикальні зміни відносних і абсолютних масштабів цін протягом цього часу), то ні про яку беззбитковості говорити напевно не доведеться.

  • +1 1
Опубліковано
5 хвилин тому, rrid сказано:

хоча це зовсім не заважає хотіти підняти вартість проїзду до 6 грн ;)

Цілком адекватна ціна. Якщо (особливо) врахувати відстані.

Якщо людина добирається на роботу з одного кінця міста в інший, то це нічого. У Луцьку з Ківерець їздять і з Рожищ і навпаки і платить явно більше, ніж 6 грн.+пересадки.  Ту ж відстань маршруткою в Києві треба долати із 2-ма чи 3-ма пересадками. І ціна!

 

 

 

 

Опубліковано
3 хвилин тому, Ivanna сказано:

Найчастіше стверджується, що ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ в усьому світі збитковий.

ким стверджується?

4 хвилин тому, Ivanna сказано:

Якщо тепер розписати по роках амортизаційні витрати на первинне придбання рухомого складу, то беззбитковість, ймовірно, стане проблематичною. Якщо ж якимось чином врахувати витрати на будівництво (яку прийняти методику розрахунку амортизації, не цілком ясно, маючи на увазі багато десятиліть експлуатації і радикальні зміни відносних і абсолютних масштабів цін протягом цього часу), то ні про яку беззбитковості говорити напевно не доведеться.

Якщо вийти на беззбитковість, на прибуток, тоді можна говорити і про оновлення рухомого складу і про контактну мережу  і все решта.

Опубліковано
2 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Цілком адекватна ціна. Якщо (особливо) врахувати відстані.

бачив їхню калькуляцію, щоб так стверджувати? чи просто цифра сподобалась?

Опубліковано
33 минуты назад, rrid сказал:

Див. мій коментар вище (існує тільки ситуативна беззбитковість, а у віддаленій перспективі все одно потрібні дотації - на рухомий склад, на будівництво нових гілок і станцій).
В замітці також говориться, що цей прибуток Київського метрополітену скоро нівелюється в зв'язку з підвищенням тарифів на електроенергію для підприємств і в цілому за рік Київський метрополітен знову очікує збиток до 1 млрд грн.
Саме збиткове метро в світі - Київське метро. Тільки в 2005 році збитки метрополітену склали 56 мільйонів гривень. Для порівняння, загальна сума збитків київського міського бюджету в тому ж році склав, з урахуванням метро, 79 мільйонів гривень.

Опубліковано
28 хвилин тому, rrid сказано:

бачив їхню калькуляцію, щоб так стверджувати? чи просто цифра сподобалась?

до чого це.

Врахуй найдовшу гілку метро в КИєві 27 км. Це напряму. 

Це в Луцьку із ГПЗ на КРЗ і назад.

Скільки це буде коштувати?

 

 

Опубліковано
23 хвилин тому, Ivanna сказано:

Саме збиткове метро в світі - Київське метро

не дивно, порахувати кількість халявщиків і що вертає держава за них!

от і маємо!

У луцьку така ж історія.

Опубліковано
Щойно, Zheny@ сказано:

Врахуй найдовшу гілку метро в КИєві 27 км. Це напряму. 

Це в Луцьку із ГПЗ на КРЗ і назад.

Скільки це буде коштувати?

явно, що на електриці перевезти пасажира коштує дешевше, ніж на дизельному пальному - на ту ж відстань (в рази дешевше!!!)

явно, що чим більше пасажирів перевозить транспорт за раз, тим це дешевше - на ту ж відстань

явно, що одиниці їдуть з кінцевої до кінцевої - тому взагалі немає сенсу міряти відстань з кінця в кінець, в Луцьку в основному їдуть з окраїни в центр, а в Київі більше - між вузлами

явно, що один (!) машиність за день перевозить стільки ж пасажирів, як і десятки водіїв маршруток

У Львові чи в Одесі за 5грн. маршрутки везуть на десятки кілометрів - і приватні перевізники не "кашляють" (хоча, звісно, як і в Луцьку - хочуть більше), а електротранспорт - в рази економіший по прямих експлуатаційних витратах, але ж тобі подобається цифра - "6", а в калькуляцію витрат нехай інші гуманітарії дивляться

Щойно, Zheny@ сказано:

не дивно, порахувати кількість халявщиків і що вертає держава за них!

то ти вже порахував кідбкість халявщиків в київському метро?

там, на відміну від Луцька, немає жодних проблем з їх обрахунком - прохід тільки через турнікети, а не висмоктана з пальця цифра, як в Луцьку.

підозрюю, що ти і не шукав можливості подивитись, скільки "халявщиків" перевезло метро, і скільки за них було отримано з бюджету.

Щойно, Zheny@ сказано:

от і маємо!

щось мене не покидає думка, що сума компенсації з бюджету для ЛПЕ - більша, ніж реально перевозиться пільговиків...

  • +1 2
Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Якщо вийти на беззбитковість, на прибуток, тоді можна говорити і про оновлення рухомого складу і про контактну мережу  і все решта.

Про яку беззбитковість ЛПЕ можна говорити????

На критих зупинках висять старі розклади руху, навіть від 9.05.2015 року.
http://opencity.in.ua/issueview?id=23495#r=UA07101

Зокрема, застарілі графіки знаходяться на зупинках "Вулиця Кафедральна", "Луцьке підприємство електротранспорту". Графік на зупинці "Кінотеатр "Зміна"" заліплений сторонніми об'явами.
Про дану невідповідність вже повідомлялось на сайті "Відкрите місто" 16 липня 2016 року, повідомлення №20613.
У відповіді ЛПЕ було обіцяно, що з 01.09.2016 інформація щодо руху тролейбусів буде відновлена на усіх основних зупинках міста. Однак на багатьох зупинках розклади досі висять старі.
У відповіді вказувалось, що "розміщені розклади руху є не довговічними – адже постійно зриваються самими ж пасажирами". Це не відповідає дійсності, тому що старі розклади руху закриті листами прозорого пластику, що унеможливлює їх зривання, затікання, вигоряння на сонці тощо.
Складається враження, що завдання збільшення пасажиропотоку саме тролейбусів, підвищення рентабельності перевезень тролейбусами не є пріоритетним для керівництва ЛПЕ.
Потенційний пасажир, не дочекавшись тролейбуса, який, на його хибну думку, (виходячи з інформації з застарілого графіка), мав би бути поданим на зупинку, після 10 хвилин марного чекання сідає в першу-ліпшу маршрутку, а насправді тролейбуса варто було почекати ще 3-5 хв, бо графік помінявся...
Вважаю, що в місті існує змова між перевізниками (ЛПЕ та власниками маршрутних таксі) щодо пропорційності пасажиропотоку.

У Києві метрополітен працює з мінімальним інтервалом руху.
В Луцьку троль №1 можна чекати 45 хвилин у напрямку від Старого ринку до Київського майдану, тому платоспроможні громадяни просто ігнорують чекати саме тролейбус.

На зупинку "Луцьке підприємство електротранспорту" в напрямку центру з 10-20 до 10-36 взагалі не подається жодного тролейбуса, хоча є два маршрути повз цю зупинку. Не факт, що щось прибуде й о 10-36.

У вихідні повз цю зупинку курсує й №4а. Питається, чому тільки у вихідні? А тому, що у вихідні менше маршруток. А в будні хіба люди не чекають на зупинці ЛПЕ? Очевидна змова з приватними перевізниками-маршрутчиками.
 
 

  • +1 2
Опубліковано
15 хвилин тому, Ivanna сказано:

На критих зупинках висять старі розклади руху, навіть від 9.05.2015 року.

Журналіст тепер лінивий пішов.

Вони плутають дату затвердження (погодження, проходить у міськраді)  і дату оновлення. Яка зазвичай є в лівому нижньому куточку.

 

буду ввечері їхати - сфоткаю обов'язково.

 

Опубліковано
3 часа назад, Ivanna сказал:

Що цікаво - з підвищенням пенсійного віку для жінок відповідно має скоротитись і кількість пільговиків у тролейбусах. "Реформа" пенсій від Тигіпка діє з 2011 року. 

Дивні речі спостерігаю.
 http://vip.volyn.ua/articles/u-luckyh-troleybusah-yizdytyme-bilshe-pilgovykiv
"Варто затвердити коефіцієнт співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів в електротранспорті в розмірі – 2,37. Раніше цей показник становив 2, 36. Це означає, що на 100 платних пасажирів їздитиме 237 пільговиків." Тобто, з мільйона пасажирів 703264 - пільговики!!!
Наступна цифра.
http://lib.rada.gov.ua/DocDescription?doc_id=166860
"Існуюча система розподілу цієї субвенції передбачає різні коефіцієнти співвідношення платного і безплатного пасажира для різних міст і районів нашого краю. Якщо для інших міст обласного підпорядкування цей коефіцієнт у 2009 році становить 6,6, то для Луцька - лише 1,2. Це означає, що субвенцію "пільговикам" нараховують із розрахунку 1,2 гривні на 1 гривню пасажира, який за проїзд платить. У Ковелі чи Нововолинську - 6,6 гривні на 1 гривню пасажира-платника." Тобто, з мільйона пасажирів луцьких тролейбусів 545454 - пільговики у 2009 році. 
То виходить, що в Луцьку кількість пільговиків, яких "везе" власним коштом один пасажир-непільговик, збільшилася за 7 років на 29% (1/545454*703264-1=0,29).
Серед пенсіонерів 2/3 - це жінки. Пенсійний вік яким поступово збільшили на 5 років. І виходить, що замість зменшення числа пільговиків на проїзд у тролейбусах ми отримали значне, збільшення їх кількості!
Здається, за сім останніх років в Луцьку оселилися 200 тисяч бабусь з навколишніх сіл!!!
Які безперестанку катаються тролейбусами!!!
Якщо середня українська пенсіонерка з часів пенсійної "реформи" Тигіпка "постарішала", то звідки така аномальна мобільність старушенцій у нашому Луцьку??????

І вишенька на тортик:
Статистика по Україні:
http://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-po-galuzi-avtomobilnogo-transportu.html
Щорічно послугами міського електротранспорту (трамвай, тролейбус) користується понад 2 млрд. пасажирів (з них 67% - громадяни пільгових категорій).


http://www.volynpost.com/news/83149-lucki-trolejbusnyky-prozvituvaly-pro-robotu-za-rik
За словами директора підприємства Ігоря Грицюка, у 2016 році ¾ пасажирів тролейбусів були пільговиками, тобто, їздили безплатно.   
Тобто, 8% пільговиків туди-сюди - не важливо.

 

  • +1 2
Опубліковано
20 годин тому, Ivanna сказано:

Зокрема, застарілі графіки знаходяться на зупинках "Вулиця Кафедральна", "Луцьке підприємство електротранспорту". Графік на зупинці "Кінотеатр "Зміна"" заліплений сторонніми об'явами.

 

20 годин тому, Zheny@ сказано:

буду ввечері їхати - сфоткаю обов'язково.

 

навписне перепитав людину, яка складає і узгоджує графіки в міськраді:

Графіки - АКТУАЛЬНІ!!!!  А журналюги - ..... як журналюги. Недодивилося, недочитало, додумало...

Фраза "графіки дійсні з..." сама за себе говорить.

P_20170213_173054.jpg

Позначки під маршрутами - це чоловік робить для себе, щоб знати де дивитися і що шукати. 

По місту, де є графіки заламіновані і приклеєні - дійсні!!!

Буквально восени мінялися. Ходив чоловік по місту і переклеював на кожній зупинці.  навіть на тих, що на вимогу були.

 

 

Опубліковано
В 13.02.2017 at 17:54, Ivanna сказал:

Здається, за сім останніх років в Луцьку оселилися 200 тисяч бабусь з навколишніх сіл!!!
Які безперестанку катаються тролейбусами!!!
Якщо середня українська пенсіонерка з часів пенсійної "реформи" Тигіпка "постарішала", то звідки така аномальна мобільність старушенцій у нашому Луцьку??????

Пардон, 200 тисяч - це на мільйон пасажирів, а на Луцьк це 50 тисяч новоявлених пільговиків. Де вони побралися????

  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...