Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Обігрів, то таке... Є більші проблеми: великий перекос, глючна контактура і загалом рагульний зовнішній вигляд. Це один із найненадійніших тролейбусів у депо.

Опубліковано

@TFA скажи, на коли там у вас ті електронні квитки(проїзні) будуть? Цього місяця(на лютий) ще старі?

 Ну  і вічна проблема - коли ж вже подорожчає? з Березня?

Опубліковано

Троллейбусы с автономным ходом появились в Киеве и Одессе

Новые троллейбусы «Богдан-Т701.17», поступившие в Киев и Одессу, отличает система автономного хода, позволяющая передвигаться без контактной сети.

 

 
 
Троллейбусы с автономным ходом «Богдан-Т701.17» Троллейбусы с автономным ходом «Богдан-Т701.17»

Троллейбусы с автономным ходом «Богдан-Т701.17» были поставлены на днях сразу в два города. Так, 27 января в количестве 5 штук в Одессу и 29 января еще две машины пришли в Киев. Внешне новинки отличает дополнительная надстройка в передней части крыши, передают Южный курьер.

 

Одна главная особенность – это наличие системы автономного хода, которая устанавливается опциональной. В результате троллейбус может передвигаться без подсоединения к контактной сети. Правда, с опущенными штангами троллейбусы с автономным ходом «Богдан-Т701.17» могут проехать немного – до 20 км. Однако этого вполне достаточно, чтобы объехать, например место ДТП или добраться до ближайшей остановки в случае отключения электричества в контактной сети.

Троллейбусы с автономным ходом «Богдан-Т701.17» Троллейбусы с автономным ходом «Богдан-Т701.17»

Троллейбусы с автономным холодом «Богдан-Т701.17» имеют низкопольный кузов длиной 11,96 м (есть варианты 12,67 м). Салон рассчитан на перевозку 105 пассажиров (мест для сидения 34), в том числе людей с ограниченными возможностями. Возможна установка кондиционера в кабине водителя и в салоне, а также системы видеонаблюдения.

Троллейбус оснащен асинхронным электромотором мощностью 180 кВт с транзисторной системой управления на IGBT-модулях, с системой рекуперации. Подвеска колес – пневматическая, передняя независимая. Установлены мосты и рулевой управления фирмы ZF. Всего в Киев, согласно выигранному тендеру, «Богдан» должен поставить четыре десятка машин «Богдан-Т701.17».

https://www.autocentre.ua/news/trollejbusy-s-avtonomnym-hodom-poyavilis-v-kieve-i-odesse-338820.html?utm_source=autocentre&utm_medium=push&utm_campaign=news

Опубліковано

Мені трішки сумно, що зняли з експлуатації Т1 ("гармошки").

Офіційне формулювання "більші експлуатаційні витрати" не зовсім логічне, оскільки такі тролейбуси могли перевозити значно більшу кількість пасажирів. Цілком доречним було б випускати їх на маршрути саме в години пік!

Опубліковано
On 27.01.2017 at 11:17 AM, Zheny@ said:

а що не зрозуміло у моїх словах?

Всім зрозуміло - вам ні!

Якщо вже зовсім не дійшло - то я поясню.

Підозрюю, що скорочення буде. Якась частинка якоїсь служби скоротиться.

Самі позвільняються, бо не буде як красти.  Якщо зараз є такі "добрі" люди ,які на виході із тролейбуса віддають кондукторові квиток, і він (вона) його бере  - це є ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ!  Це карається штрафом по закону. І доганою, або звільненням. По статті.

так от, із введенням валідаторів, зникне складова "готівка".  Не матимуть як вкрасти - будуть звільнятися.

 

 

прибережіть хамуватість висловлювань для своїх любих працівничків, за яких ви так раді, що позвільняються.

 

Писав до вас лише з тої наївної думки, що маєте якийсь контакт із керівництвом і яке може хотіло б потрохи відходити від статусу роботодавця для "найнезабезпеченіших верств населення". А також через те, що, як я розумів із попередніх дописів в цій темі, часто маєте більш правдиву/об'єктивну інформацію із підприємства. А читати домисли про те, хто що "підозрює", ще й витрачати час і  сперечатись із такими "продуктами уяви" не бачу сенсу. Думаю по цьому питанню дискусію закрили.

 

П.С. Бажаю успіхів підприємству у розвитку. У тому числі культури, як одного із важливих факторів у будь-якому колективі і будь-якій справі. Самі по собі валідатори навряд чи вирішать всі питання.

Опубліковано
4 хвилин тому, itax сказано:

прибережіть хамуватість висловлювань для своїх любих працівничків, за яких ви так раді, що позвільняються.

хз для чого було це сказано...

4 хвилин тому, itax сказано:

Писав до вас лише з тої наївної думки, що маєте якийсь контакт із керівництвом

маю. Але не уповноважений доносити думку одного із бордівчан до директора. Бо так захотілося бордівчанину!

Є питання, пропозиції  - ласкаов просимо: Даньшина 1/52

До директора Вас проведуть!

6 хвилин тому, itax сказано:

яке може хотіло б потрохи відходити від статусу роботодавця для "найнезабезпеченіших верств населення"

Цього взагалі не зрозумів.

Це типу підприємство, має втрачати на заробітку, на довірі іт.д., лише через те, що має брат на роботу всіх підряд?

 

Опубліковано
1 година тому, justice777 сказано:

Троллейбусы с автономным холодом «Богдан-Т701.17»

Цікаво, їх в Луцьку випускають?

Опубліковано
13 minutes ago, Zheny@ said:

хз для чого було це сказано...

Цього взагалі не зрозумів

що ж поробиш...

 

14 minutes ago, Zheny@ said:

маю. Але не уповноважений доносити думку одного із бордівчан до директора. Бо так захотілося бордівчанину!

Є питання, пропозиції  - ласкаов просимо: Даньшина 1/52

До директора Вас проведуть!

Ну да, я вам просто підкинув ідею, яку ви могли просто ПРИ БАЖАННІ десь озвучити директору, мені навіть авторства не треба, я тут  альтруїстичний. Що далі робити - це ваша особиста думка і бажання. Але це теж треба було зрозуміти (див. п.1). Не уповноважені - то і бог із вами.

А як набереться трохи більше конструктиву - то і до директора завітаю, дякую. Побачимо, що із того вийде =))

Опубліковано
14 minutes ago, Bliksss said:

Цікаво, їх в Луцьку випускають?

 

11 minutes ago, justice777 said:

Так.

Може хтось бачитиме інфу, чиє там начиння всередині, що дозволяє оту автономність ходу, то закидайте сюди: воно ж мабуть 100% закупне, що і формує ціну.

Опубліковано
4 часа назад, vetalforever сказал:

@TFA скажи, на коли там у вас ті електронні квитки(проїзні) будуть? Цього місяця(на лютий) ще старі?

 Ну  і вічна проблема - коли ж вже подорожчає? з Березня?

Це питання @Zheny@

Опубліковано
1 час назад, itax сказал:

 

Може хтось бачитиме інфу, чиє там начиння всередині, що дозволяє оту автономність ходу, то закидайте сюди: воно ж мабуть 100% закупне, що і формує ціну.

Електроніка "Чергос" російського виробництва, принаймні останнім часом її використовують, оскільки це здешевлює вартість машин. До того використовували чеський Cegelec.

Опубліковано
1 hour ago, TFA said:

Електроніка "Чергос" російського виробництва, принаймні останнім часом її використовують, оскільки це здешевлює вартість машин. До того використовували чеський Cegelec.

Ну теж наразі ризиковано виходить, як і весь бізнес із РФ - в будь-який момент кожна із сторін може якимсь політичним рішенням "напакостити" на кордоні, так що ввезти не можна буде. Хоча такий тролейбус ДУЖЕ врятував би ситуацію на сполученні завжди відіріванних кінцевих між собою (уявити хоча б маршрут, який можна прокласти через Окружну або навіть Гірку Полонку.)

 

Опубліковано

Доречі, якось влітку довелось проїхатись у 4ці із двома велами - і хоч це була та сама маленька 4ка, людей було небагато i ми спокійно доїхали до ЖД.  Можливість комбінації велотранспорту із наземним (в ідеалі - швидкісними електричками) - найкрутіша річ в умовах великого міста, яку довелось спробувати в наших реаліях =)

 

Просто поділився ;)

Опубліковано
2 часа назад, itax сказал:

Ну теж наразі ризиковано виходить, як і весь бізнес із РФ - в будь-який момент кожна із сторін може якимсь політичним рішенням "напакостити" на кордоні, так що ввезти не можна буде.

Можна використати польську начинку Enika, або ж чеську Cegelec.

Опубліковано

Мені цікаво, їх випустять в додачу до тих, що є, чи частково корчі відсторонять? Якщо в додачу, то чи витримають підстанції випуск в майже 60? Особливо в центрі міста. І чи будуть під них нові маршрути?

Опубліковано
11 хвилин тому, Nokian сказано:

А мені цікаво, скільки за ті траліки полякам відвалять.

От привезуь, "якщо все буде добре", в Григоренка і спитаєш.

 

Гдиня розбирає контакту мережу і переходить на електробуси.

Вони собі можуть це дозволити.

 

При нагоді перепитаю в економістки, скільки вартуватиме перехід на електробуси. Здати мідь, продати траліки,

заміна акумів і т.д.

Опубліковано

під електробуси треба зарядки будувати і обслуговувати. а це ще потрійне чи почетверійне навантаження на бюджет.

хіба що зробити як в рашці - електробуси з підзарядкою від контактної мережі. шоб не треба було міняти електромережу.

але такі баси потребуватимуть глибокої модернізації

Опубліковано

їй богу, нема що робити. Ще толком тих електробусів нема ніде. Навіть якщо це по карману Гдині, то явно не нам. Не розвалюйте хоч те, що є. А то мережу на брухт порізати - раз плюнути, а потім буде "ну на електробуси немає ще коштів, пустим маршрутки, поки що" )))

 

Навіть в Москві рік тому писали аргументовано, що електробуси - це дуже далеке майбутнє, це там якраз під електробуси хотіли прибрати декілька тролейбусних маршрутів з центру міста.

  • +1 1
Опубліковано
3 хвилин тому, itax сказано:

Навіть в Москві рік тому писали аргументовано, що електробуси - це дуже далеке майбутнє,

Це в столиці тієї країни, яка на 50 Км дороги до Ялти потратила коштів більше, ніж Америка на запуск якогось там марсохода?

 

  • +1 1
Опубліковано
10 minutes ago, Zheny@ said:

Це в столиці тієї країни, яка на 50 Км дороги до Ялти потратила коштів більше, ніж Америка на запуск якогось там марсохода?

 

піди погугли

  • -1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...