Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

14 hours ago, Zheny@ said:

Як і трафарети (електронні)

Це, мені здається, зайві витрати. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Mila_guko сказал:

Тут пишуть що горить тролейбус хоча вогню на фото не видно, навіть диму немає, дивно... http://www.volynnews.com/news/extreme/u-tsentri-lutska-horyt-troleybus/

Придивися на фотці, яка зроблена через вікно автобуса, там і вогонь, і дим видно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, SunSeth сказано:

Це, мені здається, зайві витрати.

Це, мені здається, необхідні витрати. половина людства ходить з безкнопочними телефонами, а в нас на трафаретках фарбою малюють...

Коли немає потрібного освітлення - хрєн там видно, що то за тролейбус.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, як мінімум можна зробити для початку світодіодні трафарети, щоб хоча би номер маршруту був. В Тернополі є місцевий водій, який зробив на замовлення багатьом своїм колегам, які самі цього захотіли:

959184.jpg

962854.jpg

865385.jpg

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Єршова: проблему транспортного сполучення може вирішити новий тролейбусний маршрут

Мешканці вулиці Єршова і прилеглих до неї вулиць скаржаться на проблеми з транспортним сполученням.

Про це у коментарі Район.Луцьк розповів місцевий житель Вадим.

«Діти з вулиць, що прилягають до Єршова, навчаються в 21 та 22 школах і змушені туди добиратись пішки, щодня півгодини в один бік. А якщо пощастить – вдається після 10-15 хвилин пішки ще одну-дві зупинки під'їхати від «Північного» або «Колізею». Так само звідси водять діток в дитячі садки між проспектами Молоді та Відродження. А ще гуртки, музичні та художні школи, спортивні секції... А зима вже ось-ось і це питання знову стає дуже гострим», – ділиться проблемою чоловік.

Лучанин розповідає, що неодноразово звертався з питанням транспортного сполучення в різні установи, проте правди добитися не вдалося.

«Ми звертались в міськраду, в управління транспорту, в управління інфраструктури і туризму в ОДА (до Мирки Івана особисто) – всі «футболять» один до одного, ніхто не береться вирішити проблему. До вулиці Єршова прилягає багато вулиць з житловими будинками – Гущанська, Андрузького, Мрії і багато інших. Думка, що всі жителі новобудов мають власні авто, абсолютно хибна. До того ж, тут багато діток і пенсіонерів», – розповів Вадим.

Із запитанням про транспортні проблеми району ми звернулися до начальника управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради Анатолія Миронюка.

«Минулого року на вулиці Єршова уже працював тролейбус. Маршрути уже «набивали» пасажиропотік і справді були зручними для мешканців вулиць Андрузького, Гущанської і інших. Підприємство електротранспорту в дохідній частині від цих маршрутів не страждало.

Але основна точка пасажиропотоку тут знаходиться на 40-му кварталі. Люди вчинили ґвалт, зверталися в різні інстанції. Ми врегульовували тролейбус, щоб він недовго стояв на кінцевій КРЗ, а відразу їхав. Проте тиск був дуже великий, і ЛПЕ змушене було повернути старі маршрути «вісімки» і «дев’ятки», – розповідає Анатолій Матвійович.

З його слів, про проблему в управлінні знають і вже існують деякі напрацювання щодо її вирішення.

«На часі планується поставка ще декількох тролейбусів з Польщі. Зі збільшенням кількості рухомого складу планується запуск нового маршруту. Він має з’єднати Залізничний вокзал і вулицю Єршова через проспект Перемоги. Не знаю, якого часу це питання – місяця, двох чи кварталу, – все залежить від того, коли буде поставка», – зазначив чиновник.

Були плани і на автобусне сполучення вулицею Єршова, проте приватні перевізники не хочуть працювати на такому маршруті.

«Вулицею мав курсувати 33-й маршрут. Двічі оголошували конкурс і ніхто не схотів туди йти. Автобусний маршрут сюди запустити наразі тяжко – ніхто не зголошується. Автобуси в місті не комунальні і змусити ми нікого не можемо. Тому поки надія лише на електротранспорт», – підсумував Анатолій Миронюк.

Олександр РОГАЛЕВИЧ

http://lutsk.rayon.in.ua/news/16088-ershova-problemu-transportnogo-spoluchennia-mozhe-virishiti-novii-troleibusnii-marshrut

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли тролейбуси відновлять рух до залізничного вокзалу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, alexvvv сказано:

Коли тролейбуси відновлять рух до залізничного вокзалу?

там серйозне пошкодження електромагістралі (в землі кабель)

Поки не усунуть - нічого не буде :(

На кабель нада бабло. І чимале. Це такий собі трос, товщиною з руку дорослого мужика. Просто, щоб уявляли. 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жень, а то зношення чи просто форс мажорна поломка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зношення, швидше за все. Я в ту інженерію не лізу. Кабель клали ще ХЗ коли за царя гороха.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 11.11.2016 at 15:17, alexvvv сказал:

Коли тролейбуси відновлять рух до залізничного вокзалу?

Сьогодні вже їздять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Украинские города получат кредит 200 млн. евро на обновление транспорта
рынок автобусов | Опубликовано - 2016-11-11 15:36:25 (492 раз прочитано)
Министерство инфраструктуры Украины получит очередной кредит от Европейского инвестиционного банка в размере 200 миллионов евро. Соглашение между ведомствами было подписано в пятницу, 11 ноября, в Киеве при участии вице-президента ЕИБ Вазила Гудака с одной стороны и премьер-министра Владимира Гройсмана, главы Мининфраструктуры Владимира Омеляна с другой, пишет РБК-Украина.

Выделенные средства будут направлены в 20 украинских городов для реализации поддержки бесперебойного функционирования общественного транспорта. В частности, планируется, что средства поступят в такие города как Белая Церковь, Ивано-Франковск, Кременчуг, Луцк, Львов, Николаев, Суммы, Тернополь, Чернигов и др.

1468598184Z9lx_h.jpg

Глава Кабмина отметил, что данный проект является очень важным для украинских городов. Деньги, направленные в Украину, помогут правительству значительно обновить трамвайный и троллейбусный парки выбранных городов. "В условиях финансовой децентрализации местные бюджеты могут сами сотрудничать с МФО и реализовывать подобные проекты", - добавил премьер.

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37491

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продовження розповіді про луцькі тролейбуси:

 

Тролейбуси ЗіУ-682 (ЗіУ-9) стали третім по рахунку видом пасажирського рухомого складу, що експлуатувався і продовжує свою роботу у Луцьку. Це одна із наймасовіших моделей у світі, всього випущено більше 40 тисяч екземплярів різноманітних модифікацій. Випуском цих машин займався Завод імені Урицького (ЗіУ), що знаходиться у місті Енгельс (Саратовська область, РФ). Серійно випускалися з 1972 по 2013 рік. У 2015 році була зроблена остання машина на замовлення міста Нальчик в РФ. 
Перші тролейбуси ЗіУ-9 з’явилися у Луцьку у 1978 році (перша машина отримала бортовий №62 і досі числиться на балансі підприємства). Ними відкривали нову лінію по вулиці Львівській. На відміну від тролейбусів Skoda-9tr, ЗіУ-9 були просторішими, та мали 3-є дверей. Кабіна водія відділена від салону. Конструкція кузова побудована із зварених сталевих профілів. Обладнані реостатно-контакторною системою управління тяговим двигуном. Проте, ЗіУ-9 шумніші через постійно працюючий мотор-генератор. Довжина машини складає 12 метрів, загальна місткість - 125 чол., в т.ч. 30 сидячих місць. 
З 1978 по 1984 в Луцьк поставляли тролейбуси модифікації ЗіУ-682В (фото 1 і 2), які характеризувалися пониженою задньою площадкою, електричним приводом дверей, двигуном ДК-210, потужністю 110 кВт, який на швидкості видавав своєрідний звук. Передні та задні габарити були у формі човників. 
З 1985 року почалися поставки тролейбусів ЗіУ-682В00 (фото 3 і 4), де габарити стали квадратної форми, та змінилося місце їх розташування. Задню площадку підняли на рівень салону. 
У 1989-1990 роках у Луцьк поставлялася модифікація ЗіУ-682В0А (фото 5). Тролейбуси цієї модифікації були обладнані двигуном ДК-213. На відміну від ДК-210, цей тип двигуна не створює характерного завивання через конструктивні особливості. 
У 1991 році прийшли машини ЗіУ-682В0В (фото 6), які вже були обладнані пневматичним приводом відкривання дверей. 
Також у 1991 році почали поставлятися машини нової серії – ЗіУ-682Г00 (фото 7 і 8). На передній частині машин стала розміщуватися решітка повітрозбірника, що одразу вирізняє машини цієї серії від інших. Зазнала змін кабіна водія, зокрема панель з тумблерами була перенесена зліва від водія, а справа залишилися лише тумблери для відкривання дверей. Також сидіння водія стало вищим, змінена конструкція педалей та перегородка кабіни. У салоні по лівій стороні став розміщатися ряд одномісних сидінь до заднього колеса. Найбільшим недоліком цієї серії машин вважається полегшений кузов, який робили задля зменшення собівартості машини, що в свою чергу скорочувало термін експлуатації. Остання машина ЗіУ-682Г00, була отримана у 1994 році, та отримала бортовий номер 192. 
Несподіванкою стала купівля у 2007 році тролейбуса ТролЗа-682Г0М (ТролЗа - нова назва заводу імені Урицького). Він отримав бортовий номер 202 (фото 9 і 10). Характеризується пластиковою передньою частиною, яка ззовні зовсім не схожа на класичний варіант. Тролейбус обладнаний статичним перетворювачем, що робить його тихим під час стоянки. У салоні встановлені високі одинарні сидіння, але на відміну від серії Г00, з лівої сторони є кілька подвійних сидінь. 
За майже 40 років експлуатації тролейбуси ЗіУ-9 стали основним видом пасажирського рухомого складу у Луцьку. Вони вважаються технологічно простими, що дозволяє їх легко обслуговувати. ЗіУ-9 є невибагливі у експлуатації. Легка конструкція кузова, наявність запчастин та ремонтна база дозволяє проводити капітальні ремонти для продовження строку служби, що є необхідним в умовах відсутності поставок нових тролейбусів. На даний момент працюють близько 2-х десятків машин цієї моделі, за кількістю поступаються лише новоприбулим уживаним польським Єльчам. Оскільки за останні 2 роки проведено кілька капітальних ремонтів, можна стверджувати, що ЗіУ-9 ще пару років, як мінімум, пропрацюють на маршрутах Луцька.

Z4rKvfoxnSc.jpg

sN4gXl1VI8Y.jpg

qodSL3qhyZ4.jpg

PxhNzzhoqTU.jpg

uFxQGitfagI.jpg

U_QxM2U34Uc.jpg

vDafbRkUWOo.jpg

AhdJ23QkOTg.jpg

ifgO6VNLCb8.jpg

RcUT-V4R_o8.jpg

 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Несподіванкою стала купівля у 2007 році тролейбуса ТролЗа-682Г0М (ТролЗа - нова назва заводу імені Урицького). Він отримав бортовий номер 202 (фото 9 і 10).

 

Для мене це було теж, наче грім серед ясного неба.

При наявності стількох виробників в Україні, купувати російське - як мінімум не правильно.

Цікаво, хто приймав таке рішення та за який відкат!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На той момент це був найдешевший варіант. ЮМЗ Т2 №201 купили в жовтні 2006 року за 687 тис. грн. А Тролза обійшлася в 549 тис. грн., причому, НЯЗ, це включаючи доставку. А потім Богдани брали виключно для підтримки заводу і то в кредит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Roman Sinicyn додав 3 нові світлини — разом з Олександром Ніколайчуком та 2 others.
1 год ·

Як протягнути «свою» фірму в електронних торгах при цьому обдуривши Прозорро і зробивши дурнями громадських активістів і місцевих депутатів?
Беріть мастєр-клас у Ігоря Грицюка, корєша Хабармен Семен.
Ми з ними вже знайомились.
Це Луцьк.
Луцьктролейбус.
 Системи навігації.
Пам’ятаєте?
Ось тут я писав:
https://www.facebook.com/romabra/posts/10202033809164913
Після цього мене назвали зацікавленим і проплаченим, а усе це маячнею. Ще розказували, що вони за чесну конкуренцію і таким чином «вивчали ринок». А Дмитрий Грищев не подавав скарги в установленому порядку і прізвища його серед компаній-учасників немає. І попросив своїх "фейсбук-френдів" роздути скандал з невідомих причин.
Ну що ж.
Вивчили. Ахуєть тепер.
Слідкуйте за руками. Ітак після скандалу, заслуховуванні на міськраді і.т.д треба банально:
- Переназвати програний і скасований тендер так, що б у ньому не фігурували слова GPS і навігація, тим самим унеможливити пошук цього тендеру для всіх інших учасників.
Наприклад було https://www.dzo.com.ua/tenders/282337
https://www.dzo.com.ua/tenders/288941
https://www.dzo.com.ua/tenders/275843
А стало https://www.dzo.com.ua/tenders/429012
- Далі треба змінити суму тенедру так, що б по ній інші зацікавлені учасники не змогли зрозуміти що це. Навіть не дивлячись на те, що реально виділених грошей на сесії Луцької міськради було на порядок менше.
- Потім тихенько розповісти про цей тендер «своїй» фірмі ТОВ "Системний зв'язок" 46000, Тернопільська обл., Місто Тернопіль, ПРОВУЛОК ЦЕГЕЛЬНИЙ, будинок 1 - коли ця закупівля буде і підкоригувати під них ДКТ.
І спостерігати як ОДИН учасник ТОВ "Системний зв'язок" виграє закупівлю в Луцьку!
Героям слава!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@rl72 який смисл твого посту?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Женя, ти чудово знаєш що сталось і чому. не дарма луцьких депутатів в Тернопіль возили на показ і катали з коньяком по Тернопільському морі.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, serega сказано:

Женя, ти чудово знаєш що сталось

Знаю. І я про це писав вище.

Знайшли фірму, яка забезпечить комплексне рішення.

 

5 хвилин тому, serega сказано:

луцьких депутатів в Тернопіль возили на показ і катали з коньяком по Тернопільському морі.

Таких інтимних подробиць мені невідомо.  Нічого не стану казати.

 

З рештою, гуглом усі вміють користуватися. Там фігурує одне прізвище, яке не фігурувало у торгах.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз на Перемоги і Василя Мойсея немає напруги, тролейбуси стоять колонами. Причина - обрив біля Історичного факультету.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, TFA сказано:

Причина - обрив біля Історичного факультету.

по місту  - потрібно добру більшу половину контактної мережі замінити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повезло, що на вокзал їхав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 годин тому, Zheny@ сказано:

Знайшли фірму, яка забезпечить комплексне рішення.

через відкати

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, difoto сказано:

через відкати

А чому одразу через відкати?

Я вчора подивився в Прозоро відмінені торги.

90% пропонували просто продати нам GPS-и.  І все. Не було кантори, яка сказала б "А ми вам все зробимо підключимо і налаштуємо".

Ніхто не запропонував всього. Окрім "Системного зв'язку".

 

ЧИ ти вважаєш, що потрібно було  купити в одного ЖПС-и, в іншого валідатори, в третього систему сповіщення, а четвертий, мав би цей весь вінегрет скласти вкупу і заставити працювати? 

А потім були б пости (146000%) на кшталт, ЛПЕ накуплялися всякого гівна - поставили в тролейбуси і воно ніхєра не працює. Але ж получили відкати!

Хоча і так такі пости будуть...  І були б. щоб в кого не купували. 

В людей якась якась на фоні всього, що робиться в країні - манія. Зрадо-манія!

 

Чомусь усі мовчать, хто чию бруківку кладе у місті і по якій ціні. Бо людям, можливо, важливіше, щоб там була велодоріжка і людський тротуар?  Щоб не ламати ноги!

 

 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

купити в одного ЖПС-и, в іншого валідатори, в третього систему сповіщення

то коли це все вже буде стояти в тролейбусах? ще в цьому році чи вже в наступному?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Maniko сказано:

то коли це все вже буде стояти в тролейбусах? ще в цьому році чи вже в наступному?

Точно сказати не можу.

Але скоро.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...