Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

25 січня 2016 року о 12:00 в актовому залі Луцького підприємства електротранспорту відбудуться громадські слухання з обговорення проекту рішення виконавчого комітету Луцької міської ради «Про вартість проїзду в міському електричному транспорті (тролейбусі)».

Опубліковано

Влітку на маршруті 17а замість автобусів їздитимуть тролейбуси

 

 

...Сергій Григоренко зазначив, що влітку планується замінити автобуси на тролейбуси на маршруті № 17 а. Ведеться робота щодо заміни й на маршруті № 17.

       Заступник міського голови розповів, що у планах на найближчі 1,5-2 роки впустити електротранспорт і по автобусному маршруту № 2. Нині необхідно провести роботи з оновлення контактної мережі.

 

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/vlitku-na-marshruti-17a-zamist-avtobusiv-yizdytymut-troleybusy

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Вартість проїзду в міському електричному транспорті з 15 лютого становитиме 2 гривні

 

Під час сьогоднішнього засідання члени виконавчого комітету прийняли рішення “Про вартість проїзду в міському електричному транспорті (тролейбусі)”. Директор департаменту економічної політики Олександр Озінович повідомив, що на даний час вартість проїзду одного пасажира в міському електричному транспорті (тролейбусі) становить 1,75 грн за 1 поїздку та діє з 1 липня 2015 року.

   Перегляд тарифу здійснюється у зв’язку із зростанням цін на електричну енергію від середньозваженої ціни за 2015 рік в розмірі 0,63 грн. кВт.год. до 0,789 грн./кВт.год., тобто на 25%, а також підвищенням розміру мінімальної зарплати від 1218 грн до 1378 грн та зміни умов оплати праці.

   Збільшення вартості проїзду обумовлене також зростанням вартості матеріалів, запасних частин для ремонтів, технічного обслуговування рухомого складу та контактної мережі. Зважаючи на необхідність поліпшення технічного стану рухомого складу (61% тролейбусів експлуатуються понад 20 років та потребують затратних капітальних та поточних ремонтів), у плановому тарифі передбачено ріст витрат на матеріали та запчастини відповідно до росту індексу цін виробників промислової продукції на 2016 рік.

   Великих витрат вимагає ремонт та підтримання у належному стані контактної мережі, загальна протяжність якої становить 109,15 км та 9 тягових підстанцій, про необхідність проведення капітальних ремонтів, про що зазначено в актах державного технічного огляду тролейбусної контактної мережі із зазначенням термінових усунень технічних проблем. Планова потреба заміни елементів контактної мережі за результатами проведеного державного технічного огляду контактної мережі ДП «Київська ДРТІ МЕТ» від 9 жовтня 2015 року становить 8410,3 тис.грн. Відсутність обігових коштів унеможливлює здійснення у повному обсязі своєчасного ремонту та обслуговування контактної мережі.

   Рентабельність у плановому тарифі передбачено у розмірі 7,5%.

   Пропонується встановити з 15 лютого 2016 року тариф на разовий проїзд одного пасажира в міському електротранспорті (тролейбусі) – 2,00 грн.

    Вартість разового квитка на проїзд в міському електричному транспорті (тролейбусі) для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації – 1,00 грн.

    Вартість місячного проїзного квитка в міському електротранспорті (тролейбусі): для підприємств, установ, організацій – 120,00 грн; для населення –105,00 грн; для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації – 50,00 грн.

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/vartist-proyizdu-v-miskomu-elektrychnomu-transporti-z-15-lyutogo-stanovytyme-2-gryvni

  • +1 1
Опубліковано

Як відродити тролейбусне депо: перші кроки Луцькради

 

Луцьке підприємство електротранспорту вже давно в борговій ямі. Останнім часом найскладніша ситуація була із виплатою заробітної плати. Причини дві. Перша: держава з року в рікy не відшкодовувала повною мірою витрати на пільгові перевезення.

За словами заступника Луцького міського головиСергія Григоренка, зараз цей борг становить близько 20 млн. грн. Лише за минулий рік ЛПЕ подало розрахунки, згідно з якими комунальний транспорт перевіз пасажирів на 27 млн. грн., натомість держава віддала менше 15 млн.

Інша причина, від якої залежала своєчасна виплата зарплати робітникам, – лізинг. Нагадаємо, за часів мерства Богдана Шиби в кінці грудня 2007 року «Богдан-Лізинг» і ЛПЕ підписали договір фінансового лізингу на придбання останнім 41 автобуса для перевезення пасажирів на міських лініях. Вартість предмета лізингу на момент передачі автобусів у користування становила 11,7 мільйонів гривень. Крім того, майже таку ж суму становила місячна вартість автобусів, а також пеня і штрафи за невчасні розрахунки.

«Через ці дві причини були затримки по зарплаті 2 -3 місяці, почали звільнятись працівники, і, як наслідок, - в грудні робітники згуртувалися і подали до міської ради вимоги та певні пропозиції щодо покращення умов праці, - розповідає заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко. – Було півтора місяця складних перемовин. Основна складність полягала в вимозі працівників погасити заборгованість по заробітній платі та підняти рівень оплати праці водіїв (від їхньої зарплати нараховується зарплата іншим) з 12,90 за годину до 18,90, як отримують їхні колеги з сусідніх областей. Але держава, котра раніше повертала хоч половину коштів по пільговиках, в 2016 році дала круглий нуль. Питання в державі не врегульовано». 

Врешті-решт міські владці та робітники ЛПЕ домовилися, що до 1 березня водіям буде виплачено всю заборгованість по зарплаті. Також з 1 березня піднімається зарплата усім водіям до рівня 18,9 грн за годину роботи, як і йдеться в колективній угоді. 

«В січні вперше за 8 років водії отримали зарплату вчасно. Виплату взяла на себе міська рада, бо держава відмовилась повернути гроші за пільгові перевезення. Як наслідок, на підприємство повернулося більше 10 досвідчених водіїв, котрі працювали або в Рівному, або на маршрутках. Якщо в лютому і березні буде стабільна ситуація, а вона такою буде, то ще багато людей повернуться. Люди відчули надію», - розповідає Сергій Григоренко.

Крім того, чиновник розповідає, що міська влада планує роботу ЛПЕ так, щоб воно почало заробляти.

«Аби підприємство почало заробляти, мало просто виділити гроші з державного бюджету. Ми підняли вартість проїзду в тролейбусах до 2-х гривень, поступово будемо замінювати маршрутки електротранспортом. Зокрема, влітку маршрут «17» та «17а» замінимо тролейбусами. Зараз ремонтуємо цех, щоб він був у нормальному стані», - ділиться Сергій Григоренко. 

Крім того, додає, що зараз чиновники працюють з Європейським Банком реконструкції та розвитку. Сподіваються, що до кінця року фінустанова дасть Луцьку кредит в розмірі близько 5 млн євро, а це дозволить в 2017 році закупити 30 нових тролейбусів та оновити контактну мережу. 

«Також є домовленість з польськими колегами з м. Гдиня про те, щоб привезти 10-12 вживаних тролейбусів, яким по 10 -15 років, але вони в хорошому стані відносно існуючого Луцького автопарку. Тобто вони ще 5-7 років здатні в нас відходити. Вони більш комфортабельні, теплі. А ми платимо за ці тролейбуси, як за металобрухт, за найбільш мінімальною ціною. Це добра воля поляків, які розуміють наше скрутне становище і мають бажання по-сусідськи допомогти», - каже Сергій Григоренко.

Між тим, в Луцьку чиновники планують використати досвід тернопільських колег, аби точно знати, яку кількість пільговиків щодня возить комунальний транспорт.

«В Тернополі в третині тролейбусів в тестовому режимі установлений електронний облік. Що це дасть нам і що ми хочемо зробити? Пільговики з Луцька прийдуть в департамент соціальної політики з документами, де підтвердять своє право на пільговий проїзд. Вони отримають річні пластикові проїзні, кондукторам будуть надані валідатори. Не буде паперових квиточків, пільговик, зайшовши в тролейбус, пред'являє свій пільговий «проїзний». Буде встановлена кількість пільгових проїздів на день, зараз вирішується, чи це буде 2, чи 4 поїздки на день. Якщо більше - 5-ий раз людина уже платить», - розповідає Сергій Григоренко.

За словами Григоренка, в тролейбусах встановлять GPS-навігацію, щоб, крім обліку пільговиків, був облік часу. Мовляв, це буде дисциплінувати водіїв і виправдає збільшення оплати праці. 

«Щоб вивести ЛПЕ з кризи, на мою думку, потрібно скоротити кількість пільговиків з 27 категорій до 7, які є дійсно найбільш незахищені: це учасники бойових дій (всіх війн), інваліди 1 та 2 групи, діти-сироти… Ось хоча б на них, щоб поширювалися пільги. Сьогодні у Луцьку 51 тис всіх пільговиків, якщо держава зменшує до 7 категорій основних, то лишається 15 тис пільговиків. А то є втричі менше». 

В міській раді підрахували, що в разі, якби держава зменшила з 27 категорій пільговиків до 7, тобто до 15 тис пільговиків, то змогли б їх витягнути силами міського бюджету. 

«В державному бюджеті цього року пільги прописані, а фінансування – ні. Це є найгірший рік», - резюмує Сергій Григоренко.

 

http://www.volynpost.com/news/64520-yak-vidrodyty-trolejbusne-depo-pershi-kroky-luckrady

  • +1 3
Опубліковано
7 хвилин тому, Barugan сказано:

я так розумію рівняни електрику купують в Україні, а ми в Фінляндії:sm128:

Як і бензин для маршруток.

Опубліковано

І я їхала сьогодні за 2 грн. В салоні переповненого тролейбусу було декілька студентів і декілька людей працездатного віку. Решта - пенсіонери. З такою ситуацією тролейбус не буде рентабельним навіть якщо проїзд буде 10 грн

 

  • +1 3
Опубліковано
18 хвилин тому, lilechka сказано:

Решта - пенсіонери. З такою ситуацією тролейбус не буде рентабельним навіть якщо проїзд буде 10 грн

 

Це  не на рівні міста вирішується, а на рівні держави.

Наші обрані представники мали б про це подумати.

Опубліковано

Давно порад дати пенсіонерам до пенсії яких 50 - 70 грн. , але проїзд зробити платним. Пенсіонери отримують пенсію такого ж рівня як і працюючі люди з мінімальною зарплатою, тому думаю вони взмозі будуть оплатити вартість проїзду, щоб поїхати декілька разів на місяць на ринок та до подружок ( дрізів ), а не кататися як вони щодня. Часом коли їдеш в тролейбусі і бачиш таку кількість пенсіонерів думаєш, куди ж ці всі люди щодня їдуть ??? 

  • +1 1
Опубліковано
Щойно, Lovetstiney сказано:

Часом коли їдеш в тролейбусі і бачиш таку кількість пенсіонерів думаєш, куди ж ці всі люди щодня їдуть ??? 

Це безкоштовний атракціон  - наприклад можна катнути по місту, щоб щось дешевше купити.

  • +1 1
Опубліковано

Знайшов у проектах рішень міськради "Про програму розвитку ЛПЕ на 2016-2020 роки" . Там у додатках є файл, де написана сама програма, цікаво почитати. Планується щороку купувати по 6 нових тролейбусів та проводити капітальний ремонт 8 одиниць щороку, також ремонтувати контактну мережу і будувати нові лінії (щоправда, конкретні напрямки не вказані).

Опубліковано
1 хвилина тому, TFA сказано:

Там у додатках є файл, де написана сама програма, цікаво почитати.

так розмито все...

Впевнений, що бабулєс з бюджету на "розвиток" виділятиметься, а чи робитиметься зазначене....

Опубліковано

Та да, те, що написано - то одне, а чи буде виконуватися - велике питання, враховуючи нинішню ситуацію в країні...

Опубліковано
1 час назад, TFA сказал:

враховуючи нинішню ситуацію в країні...

 

Враховуючи взагалі країну, в якій ми живемо, а не нинішню ситуацію. Хіба раніше було якось по іншому?

Опубліковано

сьогодні помітив, що в тролейбусі автоматично оголошується номер маршруту, назви зупинок водій бубнів у мікрофон сам.

Опубліковано

Так, це проблема, також хотілося б, щоб шумний мотор-вентилятор замінили на статичний перетворювач. А що за ЗіУ? №166? 

Опубліковано
14 хвилин тому, Spyke сказано:

Посміявся від душі :D

 

Нічого смішного.  Ідея цілком цікава, але, нажаль, дуже дорога. Неймовірно дорога.

Якщо такий маршрут і будувати, то ЖОДНОГО пільговика там бути не повинно. ВСІ повинні платити за проїзд.

І можливо, колись, гроші за цю гілку відіб'ються.

  • +1 2
Опубліковано

В даний час це зробити не реально. ЛПЕ через брак коштів по декілька місяців затримує зарплати, а дехто хоче тролейбус на Веснянку, і скоріш за все, це пенсіонери, які хочуть по пільговим посвідченням їздити на дачу, бо на маршрутці дорого.

  • +1 2
Опубліковано
4 часа назад, NightVision сказал:

Хотів подивитись, але поспішав і забув. Розфарбована в Луцькелектрік 9-ка о 18,25 була на Гордіюк

166, значить, він вчора на 9-ці був.

 

2 часа назад, Zheny@ сказал:

 

Нічого смішного.  Ідея цілком цікава, але, нажаль, дуже дорога. Неймовірно дорога.

Якщо такий маршрут і будувати, то ЖОДНОГО пільговика там бути не повинно. ВСІ повинні платити за проїзд.

І можливо, колись, гроші за цю гілку відіб'ються.

Плюсую, враховуючи які забиті їздять 107-мі. Але справді, тоді треба, щоб всі платили.

Опубліковано

Ця ідея не реальна навіть тому, що тролейбус задумувався, як міський транспорт.

Маршрутка, в ідеалі - приміський.

ТОму, якщо маршрутки будуть їздити з передмістя в місто (до кінцевих тролейбусних, або вузлових зупинок), це буде ідеальний баланс.

Крім того, тролейбуси їздять по графіку.

Опубліковано

Нічого, в Криму функціонує міжміська тролейбусна траса "Сімферополь - Алушта - Ялта". Так що пуск до Ківерець не буде новшеством. Крім того, говорилося, що нинішні маршрутки не зовсім справляються с паспотоком. Можна пустити великогабаритні автобуси, але нині це також дороге задоволення. 15-ки автобуси це зайвий раз доказали.

Опубліковано
9 годин тому, TFA сказано:

в Криму функціонує міжміська тролейбусна траса "Сімферополь - Алушта - Ялта"

По тим горам лише тролейбуси можуть по-людськи їхати. Електродвигун - найпотужніший двигун (не бензиновий чи дизель). І висунути кілька тон зможе лише електрика.

9 годин тому, TFA сказано:

15-ки автобуси це зайвий раз доказали.

Це були не автобуси - а гівно. Їх он гнилих по території стоїть стільки...

Згадай радянські часи і старі автобуси (жовті), які їздили по маршруту, як і тролейбуси. І також часом важко було впихнутися.

 

Опубліковано
2 хвилин тому, Orfey сказано:

зроблять маршрут

*ляха..

Це не 1-2 км асфальту прокласти. ЧИ плитки-бруківки.

 

- кількість опор для контактної мережі з обох сторін (вартість самого стовпа + встановлення) не один млн.

- мідний дріт. І його потрібно кільканадцять кілометрів. Це вже мільйони грн.

- підстанція з обладнанням, що має обслуговувати цю гілку. Ще кілька млн.

 

Ви хоч уявляєте ціни цього всього?

 

отако ляпнути абищо...

  • +1 3
Опубліковано
27 хвилин тому, NightVision сказано:

Тобто автобуси дорге задоволення? А прокладка тролейбусної лінії дешеше?

Відповідь є вище, я писав.

Ну і лінія будувалася ще за часів царя Гороха. Тобто ще за СРСР.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...