Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

1 година тому, Zheny@ сказано:

Скільки грошей всунули ремонт-переобладнання?

А що залишається робити? Тема з новими тролейбусами - заглохла, а на минулому тижні 2 тролейбуси потрапили в ДТП, з них - один новий "Богдан".

P.S. Здається, навіть не 2, а 3. Нові тролейбуси завод дасть, чи не дасть хз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Bliksss сказано:

P.S. Здається, навіть не 2, а 3. Нові тролейбуси завод дасть, чи не дасть хз.

В смислі "дасть / не дасть" ?

Кредит видали на покупку. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Кредит видали на покупку. 

Кредит - видали міськраді, до чого тут завод?

Я мав на увазі, справу про банкрутство корпорації "Богдан", чи це на завод не вплине?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Bliksss сказано:

Кредит - видали міськраді, до чого тут завод?

Видали ВИКЛЮЧНО на тролейбуси. І "ЄБ" бав контролювати всі ці гроші.  Чітко.

7 хвилин тому, Bliksss сказано:

Я мав на увазі, справу про банкрутство корпорації "Богдан", чи це на завод не вплине?

Ну ,як я зрозумів, гроші заплатили "Богдану" за тролейбуси і чекали їх відвантаження (поки зроблять) ,але, мабуть, сивочолому вигідно було "оголосити завод банкрутом", щоб нічого нікому не віддавати.

Класна схемка. Кілька десятків лямів євро в Луцьку. кілька десятків лямів ще по іншим областям (бо не лише Волинь грант виграла). Прикольно.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Ну ,як я зрозумів, гроші заплатили "Богдану" за тролейбуси і чекали їх відвантаження (поки зроблять) ,але, мабуть, сивочолому вигідно було "оголосити завод банкрутом", щоб нічого нікому не віддавати.

ось саме це я і мав на увазі, а не те що кредит кудись не туди потратили.

В результаті, класика жанру - залишились з кредитом, але без тролейбусів))

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, Bliksss сказано:

ось саме це я і мав на увазі, а не те що кредит кудись не туди потратили.

В результаті, класика жанру - залишились з кредитом, але без тролейбусів))

 

при грамотному розклАді, можна за рахунок боргу - прихватизувати частину (або й весь) луцький автозавод!  Раз вже банкрутство.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 хвилин тому, Zheny@ сказано:

при грамотному розклАді, можна за рахунок боргу - прихватизувати частину (або й весь) луцький автозавод!  Раз вже банкрутство.

не той випадок ))

там серед кредиторів не тільки банки, а й контори, які пов'язані з сивочолим, тобто, завод банкрут - новим власником стане пов'язана контора)) Саме ця контора - і подала в суд про визнання банкрутом корпорації, отже, має першочергове право вимоги, совпадєніє? Зауважу, банки - мовчали, сиділи і чекали поки їм повернуть гроші. Тепер - прокурори намагаються довести причетність контори до власників ,але, навряд чи вийде.

А банкам - дістануться прострочені облігації, які нах нікому не потрібні та нерухомість у вигляді якої - небудь "прохідної" під яку видали кредит на кілька лярдів.

Змінено користувачем Bliksss
  • Cумний 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

..@Bliksss думаєш, що ЄІБ взагалі лохи, щоб їх так просто розвести.

 

Причому завод працює і іншим містам відвантажив тролі.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 хвилин тому, volks сказано:

думаєш, що ЄІБ взагалі лохи, щоб їх так просто розвести.

в порівнняні з нашими олігархами - не просто лохі, а нелякані лохі

37 хвилин тому, volks сказано:

Причому завод працює і іншим містам відвантажив тролі.

я ж тільки за, я навпаки переживаю - щоб місто отримало тролейбуси, тому що підозріло багато маршруток великогабаритних нагнали в Луцьк, а в планах - ще більше.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Bliksss сказано:

підозріло багато маршруток великогабаритних нагнали в Луцьк, а в планах - ще більше.

Остаточно пошлють на ЙУХ СанрайZ.

 

Загалом, я писав десь там кілька років тому.

Про Єдине підприємство транспорту в місті. З чіткими графіками маршрутів. З продуманими маршрутами і графіками. 

Яке буде керувати як електро, так і автомобільним транспортом.

 

Транспортом людським.

Оці великі автобуси - мені зайшли. Кондиціонери, багато місця.

Лишилося продавати квитки на кожному кроці.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 минут назад, Zheny@ сказал:

Загалом, я писав десь там кілька років тому.

Про Єдине підприємство транспорту в місті. З чіткими графіками маршрутів. З продуманими маршрутами і графіками. 

Яке буде керувати як електро, так і автомобільним транспортом.

 

Наразі це поки друзі мера, які херять випуски а мерії пойух.

1 час назад, Bliksss сказал:

ж тільки за, я навпаки переживаю - щоб місто отримало тролейбуси

Та отримає Луцьк ті тролейбуси

1 час назад, Bliksss сказал:

тому що підозріло багато маршруток великогабаритних нагнали в Луцьк, а в планах - ще більше.

А стосовно автобусів поки незрозуміло. Це б/у з невевеликим запасом міцності. Що буде потім... 

Але враховуючи те, як в нас все робиться через ..опу нормально до наступних виборів точно не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 хвилин тому, Ha3aP сказано:

Монополія то трохи зло ((

те, що зараз робиться, то трохи більше зло. вибір без вибору.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, volks сказано:

Наразі це поки друзі мера, які херять випуски а мерії пойух.

В ЛПЕ директор теж друх мера. ЗП за 30К а по факту - робить, що скаже друх з міськради.

Не рішає. Від слова ніхуа.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Лишилося продавати квитки на кожному кроці.

я вже теж писав, що ця система застаріла ще коли її впроваджували. Для немісцевих, або тих хто забув/не хоче користуватись карткою можна було б зробити оплату навіть не додатком, а просто - шляхом відправки смс на короткий номер і не потрібно шукати термінал.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, volks сказано:

Це б/у з невевеликим запасом міцності. Що буде потім... 

теж саме що з жовтими - будуть їздити поки не розваляться, їх ремонт в рази дорожчий ніж жовтих.

Стосовно кондиціонерів, хз, побачимо що буде літом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Не рішає. Від слова ніхуа.

а йому і не треба, він - "зіц прєдсєдатєль" ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Bliksss сказал:

теж саме що з жовтими - будуть їздити поки не розваляться, їх ремонт в рази дорожчий ніж жовтих.

Є надія що до того часу міська влада(надіюсь не поРадник) усвідомить, що транспорт повинен бути муніципальним.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 минут назад, Bliksss сказал:

я вже теж писав, що ця система застаріла ще коли її впроваджували. Для немісцевих, або тих хто забув/не хоче користуватись карткою можна було б зробити оплату навіть не додатком, а просто - шляхом відправки смс на короткий номер і не потрібно шукати термінал.

В Праге был такой вариант оплаты, деньги на телефонном счету должны быть ( а пополнение картой от 200корун) и + платишь за смс. Приходит подтверждение СМС, его проверяет котролер. И у них действие билета по времени, кажется час, 24 часа, 72, и месяц. Распространяется на все общественные виды транспорта.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, romanc сказано:

Приходит подтверждение СМС, его проверяет котролер. И у них действие билета по времени, кажется час, 24 часа, 72, и месяц. Распространяется на все общественные виды транспорта.

Та в багатьох містах світу можна смс-ками платити, нащо витрачати гроші на термінали? Ну поставили у всіх ТРЦ і на вокзалах і досить, то ж не кожен день люди пластик купують. Навіть за парковки смскою можна платити і нафіг ті термінали? Можна і додатком, але смскою - якщо хтось користується кнопковим, тобто є вагон варіантів оплатити проїзд, вже не відмажешся. З тими терміналами виходить - крок вперед, два назад.

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 часов назад, Zheny@ сказал:

Скільки грошей всунули ремонт-переобладнання?

Не володію інформацією. Саме через недофінансування довго не могли доробити, а тут побився 225-й весною, з якого дещо забрали.

 

12 часов назад, Zheny@ сказал:

Ну ,як я зрозумів, гроші заплатили "Богдану" за тролейбуси і чекали їх відвантаження (поки зроблять) ,але, мабуть, сивочолому вигідно було "оголосити завод банкрутом", щоб нічого нікому не віддавати.

Гроші перераховують по факту доставки тролейбусів, тому нічого не пропало. Також чув, що на завод прийшли деякі комплектуючі на днях, яких не вистачало для луцьких кузовів. Можливо в кінці листопада - на початку грудня пару поступлять...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 08.11.2021 at 04:53, TFA сказано:

Гроші перераховують по факту доставки тролейбусів, тому нічого не пропало.

ну якщо так, значить в ЄІБ - не зовсім лохи сидять, хоча, вони вже напевно мали справи з подібним, тобто - навчені ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Графік постачання нових тролейбусів для потреб лучан змістився: 17 з 29 тролейбусів, які, згідно з контрактом, мали вже курсувати вулицями, досі міське підприємство електротранспорту не отримало.

Хто винен у ситуації з невчасною поставкою тролейбусів, з'ясовувало Інформаційне агентство Волинські Новини.

Нові тролейбуси за кошти ЄІБ

Нагадаємо, у квітні 2020 року було підписано контракт щодо постачання 29 нових тролейбусів між Луцькою міською радою та ДП «Автоскладальний завод № 1 «АТ АК «Богдан Моторс». Нові тролейбуси – тихі, екологічні й економічно вигідні, вони споживатимуть удвічі менше електроенергії. Також вони обладнані кондиціонерами, USB-зарядками, мають м'який салон та доступні для людей з інвалідністю.

 
06_DxOw.jpg

Придбання нового електротранспорту для міста стало можливим завдяки реалізації проєкту «Міський громадський транспорт України», який реалізовують з використанням кредитних коштів Європейського інвестиційного банку. Таким чином не лише Луцьк, а й інші міста України отримали можливість оновити та розширити свій парк громадського транспорту, розвинути мережу маршрутів та провести ремонтні роботи в депо.

Серед міст, які першими підписали угоди, були Луцьк (на 4,3 млн євро без ПДВ), Харків (10 млн євро без ПДВ) та Суми (4 млн євро без ПДВ). Відповідно, Суми мали отримати 19 тролейбусів, Луцьк – 29, Харків – 49.

Наприкінці жовтня минулого року Луцьк отримав перші два нові тролейбуси, придбані в рамках проєкту. Наприкінці січня цьогоріч місту передали ще чотири «Богдани», в середині лютого обласний центр Волині знову ж таки отримав чотири тролейбуси, а у червні – ще два.

 
08_DxOw.jpg

Решту тролейбусів мали поставити на початок осені, проте згодом стало відомо, що всі поставки зірвані.

Чому постачальник не виконав умови

У чому причина невиконання заводом контрактних зобов’язань, в коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини пояснив директор ДП «Автоскладальний завод № 1 «АТ АК «Богдан Моторс» Дмитро Писаний. З його слів, Луцьк, попри всі виконані умови і вчасну оплату, опинився у заручниках недобросовісного виконання за контрактами іншими містами, які невчасно розраховуються. Зокрема найбільший боржник – Харківське КП «Тролейбусне депо № 3» .

«Завдання на виробництво складали ще наприкінці минулого року, ми формували плани своєї фінансової діяльності. У нас було укладено контракти на 400 автобусів і тролейбусів «Богдан». Ми заходили в цей рік зі сформованим персоналом, численними планами. Але системно почалися збої контрактних обов’язків в оплаті, хоч ми здійснювали поставки, навіть не чекаючи передоплат. Ми навіть відвантажили продукцію, випереджуючи графіки. Приміром, Харківське КП «Тролейбусне депо № 3» хронічно затримувало платежі й досі не виконало повною мірою всі контрактні обов’язки», – переконує керівник.

 
6665.jpg

Загалом, пояснює Дмитро Писаний, коли один замовник не виконує свої зобов’язання, то це впливає на всю виробничу програму підприємства. У випадку з Харковом борг суттєвий.

«Це близько 50 мільйонів, які вони не платили, відтерміновували платежі. Ця ситуація триває рік, в нас є листування з чиновниками з їхніми обіцянками. І борг є досі, вони досі не повною мірою розрахувалися. Але в той же час вони купують за бюджетні кошти турецькі автобуси. Луцьк, наприклад, завжди вчасно розраховувався. Але через неякісні виконання обов’язків іншими нашими партнерами ми не могли вчасно замовити комплектувальні для тролейбусів, у тому числі й тих, які заплановані для Луцька», – запевняє керівник підприємства.

Зрештою у зв’язку з цією ситуацією на ДП «Автоскладальний завод № 1 «АТ АК «Богдан Моторс» мусили шукати обігові кошти, аби виконати свої зобов’язання за контрактами. Досі Луцьк не отримав 17 тролейбусів.

«Цього року ми зробили лише 87 автобусів і тролейбусів. Ми скоротили виробничу програму, скоротили персонал на 200 осіб. Ми були змушені згорнути перспективні розробки електровантажівок, електробусів, і кошти, які планували на ці проєкти, спрямували на виконання чинних контрактів, адже через ці неплатежі виник дефіцит обігових коштів. Ми докладаємо усіх зусиль, щоб виконати цей контракт. Виконання його залежить ще й від графіка постачання матеріалів, і мене бентежать європейські постачальники, бо скоро різдвяні свята. Тому хочемо якнайшвидше отримати комплектувальні з Європи. Луцьку ми ще маємо поставити 17 тролейбусів. Я планую, що останні поставки за цим контрактом будуть в першій декаді лютого, незважаючи на те, що роблять інші наші контрагенти», – каже Дмитро Писаний.

 
09_DxOw.jpg

До причин невчасного постачання комплектувальних додалися ротації у профільному міністерстві та карантинні обмеження.

«Ми зверталися і до Європейського інвестиційного банку, і до Мінінфраструктури. В Міністерстві, наприклад, навесні змінився керівник, у результаті в когось немає права підпису, у когось є, і ми чекаємо, коли в усіх чиновників з’явиться право підпису й ця бюрократична тяганина припиниться. Впливають і карантинні обмеження, адже ситуація дуже швидко змінюється. Якщо раптом будуть якісь ускладнення в Європі, то на постачанні це теж відіб'ється, це може і нас зачепити. Але я вважаю, що ми виконаємо свої зобов’язання. Звичайно, в разі, якщо не буде якихось форсмажорних обставин», – резюмує керівник ДП «Автоскладальний завод № 1 «АТ АК «Богдан Моторс».

Луцька міська рада планує продовжити програму підтримки ЛПЕ

Для розрахунків за тролейбуси в Луцьку було ухвалено програму підтримки Луцького підприємства електротранспорту, яка завершується цього року.

 
6677.jpg

Як пояснив директор департаменту економічної політики Борис Смаль, для того, аби мати можливість дофінансувати решту тролейбусів, які має виготовити луцький завод, необхідно продовжити термін дії програми.

«На найближчу сесію заплановано винести проєкт рішення щодо продовження терміну дії програми підтримки ЛПЕ, в якій прописане отримання тролейбусів. Вона мала б бути завершена в 2021 році, але у зв’язку з тим, що не всі тролейбуси поставлені, потрібно її продовжити на рік, але завод обіцяє поставити ці тролейбуси раніше. Луцька міська рада платить 20% ПДВ з бюджету після погодження сплати коштів Європейським інвестиційним банком, а решту платить банк через Мінфін. Луцька міська рада вчасно платила за ці тролейбуси», – наголосив він.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто, Харків не платить вчасно і отримав 27 тролів, а Луцьк зі вчасними - 12. Класна схема. Або Богдан геть лохі, або щось недоговорює.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 12.11.2021 at 07:34, volks сказано:

Або Богдан геть лохі, або щось недоговорює.

Він не Лох!

(він -це Пєтя).

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...