Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
3 годин тому, super_bord сказано:

в ЛПЕ є якийсь план розвитку крім покупки тролейбусів ?

Ну ще мали валідатори вішати в тролейбусах... А ще мали пенсіонерів заставити плати, виділяючи їм якусь грошову компенсацію... Ще там щось писали про проїзд за допомогою картки лучанина...

Опубліковано
3 часа назад, super_bord сказал:

в ЛПЕ є якийсь план розвитку крім покупки тролейбусів ?

1. Купівля нових тролейбусів (30 шт).

2. Ремонт контактної мережі та тягових підстанцій.

3. Реорганізація маршрутної мережі (в планах запуск тролів на автобусні маршрути 17, 17а і 2, запуск тролейбусних маршрутів 1 і 2 на КРЗ через Молоді - Соборності з добудовою контактної мережі і скасування маршрутів 8 і 9).

4. Будівництво тролейбусної лінії біля Кромбергу.

5. Запуск електронної системи оплати проїзду.

Поки це основне. Перші 4 пункти почнуть виконуватися після виділення кредиту від ЄІБ. Тендер на нові тролейбуси ніби мають оголосити у лютому.

  • +1 3
Опубліковано

скажіть а якого бісу десь в районі 18 45 кожен день стою на зупинці навпроти книжкового магазину знання і бачу картину як шурують три тролейбуси один за одним (навіть нема де ім стати на зупинці)

Опубліковано
3 часа назад, volks сказал:

А що зробили з Мерсом, що він став так тихо їздити

Мабуть поставили новий центральний редуктор.

Опубліковано
On 03.02.2019 at 19:47, super_bord сказано:

в ЛПЕ є якийсь план розвитку крім покупки тролейбусів ?

План розвитку кого/чого?

Там не розвивати треба, а з жопи висовувати.

  • +1 3
Опубліковано
В 04.02.2019 в 00:42, TFA сказал:

1. Купівля нових тролейбусів (30 шт).

2. Ремонт контактної мережі та тягових підстанцій.

3. Реорганізація маршрутної мережі (в планах запуск тролів на автобусні маршрути 17, 17а і 2, запуск тролейбусних маршрутів 1 і 2 на КРЗ через Молоді - Соборності з добудовою контактної мережі і скасування маршрутів 8 і 9).

4. Будівництво тролейбусної лінії біля Кромбергу.

5. Запуск електронної системи оплати проїзду.

Поки це основне. Перші 4 пункти почнуть виконуватися після виділення кредиту від ЄІБ. Тендер на нові тролейбуси ніби мають оголосити у лютому.

А ЛПЕ потягне ті 30 тролейбусів в плані технічного обслуговування? Чи купляють "бо треба"?

 

Опубліковано
8 часов назад, Ghost_manka сказал:

А ЛПЕ потягне ті 30 тролейбусів в плані технічного обслуговування? 

А куди вони дінуться? Тролейбуси Богдан навчилися обслуговувати, польські Єльчі теж з часом набили руку. Найпроблемніше місце - це, звичайно, електроніка. Але в депо поки працює спеціаліст, який розбирається в цьому. Звісно, якщо прийдуть Богдани, буде легше, бо завод в разі чого під боком. Але ходять слухи, що більшість всього будуть білоруські БКМи...

  • +1 1
Опубліковано
44 минуты назад, TFA сказал:

Але ходять слухи, що більшість всього будуть білоруські БКМи...

Можна зробити як Кременчуг. Запхати в тендер декілька гармошок. Але ця влада не зацікавлена в тому, щоб віддати замовлення Пєті.

Опубліковано
32 минуты назад, volks сказал:

Можна зробити як Кременчуг. Запхати в тендер декілька гармошок

Як на мене, гармошки нам не потрібні. Краще взяти 3-осники. Вони дешевше будуть і не треба обслуговувати вузол сполучення, який є в гармошці. Але ніхто до цього не додумається, будуть всі стандартні брати...

  • +1 1
Опубліковано

Розпочну рубрику "Ностальгія (кінець 90-х - початок 2000-х)", де буду викладати скріни тролейбусів із відеосюжетів телекомпанії "Аверс" за ці роки.

І так,  грудень 2000 рік:

№187

298959604_.thumb.png.af6170873aea02258948b65f91aa7a4a.png

№152

608555710_1.thumb.png.046ba49fbcfd4de94a6ba4acedd300d7.png

№164 (перша повноцінна луцька реклама на тролейбусі - "МакКофі")

1364781422_2.thumb.png.9d9a4c5627de0d45bdb8883f27623981.png

№160

1496859354_3.thumb.png.e92a0075c7da18fb46c66ec56a948611.png

№177

862720074_5.thumb.png.44655b0548e08cd19bd6a4de93d08241.png

№78

223517378_6.thumb.png.787466eac0816c2d0693b0dc170bf9d9.png

№188

1404491565_7.thumb.png.afb231ebbf07de9127401ae7c1c7db4c.png

№198

1836310502_8.thumb.png.5bba64d58ff249d5fc9f7c7b42b4cea5.png

№192 і 149

1574777152_9.thumb.png.262e95443c640f786312e9f28dd5ca9c.png

№130 і 102

629832029_10.thumb.png.6a9bfa4fa4ddaf24480c4de262de9856.png

№183.

891834904_11.thumb.png.9657c3dae290a699949c1917278dcd31.png

Повний відеосюжет

Опубліковано
19 годин тому, TFA сказано:

А куди вони дінуться? Тролейбуси Богдан навчилися обслуговувати, польські Єльчі теж з часом набили руку. Найпроблемніше місце - це, звичайно, електроніка. Але в депо поки працює спеціаліст, який розбирається в цьому. Звісно, якщо прийдуть Богдани, буде легше, бо завод в разі чого під боком. Але ходять слухи, що більшість всього будуть білоруські БКМи...

 

Дуже прикро, якщо ці дійсно зроблять так.

Мати в місті власний завод, мати в державі кілька власних виробників - і закупити техніку в білорусів...

На політичній кар'єрі та на власній кармі відповідальних за таку закупівлю це має обов'язково відзначитись!

Опубліковано
5 часов назад, vetalforever сказал:

Поки пільговики не позлазять з шиї ЛПЕ нічого не буде

Головне, щоб субвенція за них надходила в повному обсязі, бо якщо буде монетизація пільг, то вони стануть рідше їздити, а виручка від них буде значно меншою від тої субвенції.

  • Дякую! 1
Опубліковано
47 минут назад, TFA сказал:

Головне, щоб субвенція за них надходила в повному обсязі, бо якщо буде монетизація пільг, то вони стануть рідше їздити, а виручка від них буде значно меншою від тої субвенції.

Гу так проблема не тільки в грошах. Є маршрути тупо забиті пенсіонерами.

  • +1 1
Опубліковано
4 часа назад, TFA сказал:

Головне, щоб субвенція за них надходила в повному обсязі, бо якщо буде монетизація пільг, то вони стануть рідше їздити, а виручка від них буде значно меншою від тої субвенції.

Як вона може надходити у повному обсязі, якщо не ведеться облік пенсіонерів?

Опубліковано

Продовження рубрики "Ностальгія":

Січень 1999 рік:
№188

1502136040_12.thumb.png.5ed1e0ba8db13f532b2fc433d7a01b23.png

№164

1598648419_15.thumb.png.2bbc7fda0759c17726f1211eac8885ff.png

№49 (технічка) і 190

1170833820_18.thumb.png.9a47b8452536b1d1f43c58dc4889cc39.png

№145

642948768_19.thumb.png.8281e7b98a7e7c80b18a2f10ff624586.png

1646525400_21.thumb.png.cf48ef62518a698d32b55b1d17cf62b9.png

№165 після першого капремонту (позаду №196 у заводському фарбуванні)95632197_22.thumb.png.bc134af548f0668b548884ddd1dc6083.png

Повний відеосюжет

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

За ці гроші 30 штук не вийде. В кращому випадку 25. Один новий тролейбус вартує в районі 5 млн. грн (це з дешевших).

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Особливо сподобалось про те, що нові замінять 30 старих(отже випуск не збільшиться) і про значно більшу пасажиромісткість.

І дивлячись на гризню в місті, то фото не зовсім то й ілюстративне.

Змінено користувачем volks
Опубліковано
32 минуты назад, volks сказал:

Особливо сподобалось про те, що нові замінять 30 старих(отже випуск не збільшиться)

А не буде кому їздити, люди виїжджають за кордон. Випуск можна буде збільшити в кращому випадку на 10 одиниць.

 

Моя думка: краще купити менше і кращого і все-таки відремонтувати контактну мережу і підстанції. Отут таки жаль, що не взяли швейцарців...

  • +1 4
Опубліковано
10 минут назад, TFA сказал:

А не буде кому їздити, люди виїжджають за кордон.

Це про водіїв? Так потрібно збільшувати зарплату. Відповідно і вартість проїзду піднімати. Що це взагалі за стереотип такий, що ЕТ має бути дешевшим. Ще й майже вдвічі.

12 минут назад, TFA сказал:

Отут таки жаль, що не взяли швейцарців...

Коли дивишся, що беруть за такі ж гроші інші міста, то дійсно жаль. Але їм вже більше 20 років було і ресурс не безкінечний, та й випустили декілька десятків шт. Де на них було запчастини брати?

Опубліковано
12 минут назад, volks сказал:

Але їм вже більше 20 років було і ресурс не безкінечний

Вони в значно кращому стані, ніж наші 10-річні Богдани. Кузов майже ідеальний.

 

13 минут назад, volks сказал:

Де на них було запчастини брати?

При бажанні завжди знайти можна, або хоча б аналоги.

  • +1 3

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...