Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
2 хвилин тому, super_bord сказано:

 

@TFA підприємство не цікавить зам директора по іноваціях на умовах волонтера ?

А там хіба не всі так працюють?

Опубліковано (змінено)
11 минут назад, super_bord сказал:

не хоче щось робити для серйозної модернізації

Та для цього треба гроші і чималі, а наш піпл хоче перенести старий ринок і нову театральну площу :(

 

Змінено користувачем Ghost_manka
Опубліковано
6 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Та для цього треба гроші і чималі, а наш піпл хоче перенести старий ринок і нову театральну площу :(

 

Справа не завжди не в грошах...

Опубліковано
44 минуты назад, Ukrainec сказал:

 

Справа не завжди не в грошах...

Угу, тільки от навіть самий топовий менеджер нічого не зробить без толкових інвестицій.

Опубліковано (змінено)
7 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Угу, тільки от навіть самий топовий менеджер нічого не зробить без толкових інвестицій.

Спочатку приведи топ менеджера і дай йому повноваження, а там побачимо ;) 

Змінено користувачем Ukrainec
Опубліковано
5 часов назад, super_bord сказал:

підприємство не цікавить зам директора по іноваціях на умовах волонтера ?

Там дрімучий совок, тільки якщо прийде молодий директор, тоді щось зрушиться, поки Пуц і Ко, про інновації можна забути...

  • Дякую! 1
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Невже так не хочуть віддати перемогу місцевому виробнику?!!

ГАНЬБА!!!

 

В Луцке уже больше пяти месяцев не могут определить поставщика троллейбусов в тендере за средства кредита ЕИБ

Среда , 26 февраля 2020, 16:03
Областной центр Волыни должен получить на закупку 30 троллейбусов кредит в сумме 4,36 млн. евро в рамках программы «Городской общественный транспорт в Украине»
 

В Луцке вот уже почти полгода определяют победителя в тендере на поставку 30 новых троллейбусов за средства кредита Европейского инвестиционного банка. Этот тендер Луцк объявил еще 14 июня 2019 года в рамках программы ЕИБ «Городской общественный транспорт в Украине». Раскрытие тендерных предложений произошло еще 2 сентября 2019 года, а в начале февраля текущего года пресс-служба Луцкого городского совета анонсировала подписание контракта на поставку троллейбусов для областного центра Волыни на 24 февраля 2020 года. Однако, в назначенный день подписание контракта так и не состоялось.

Заметим, что на данный момент известны не только сами поставщики, но и установленные ими цены на троллейбусы. В тендере, на поставку 30 троллейбусов в Луцк участвует два поставщика это местное ДП «Автосборочный завод №1» АО «АК «Богдан Моторс» и консорциум ОАО «Управляющая компания холдинга «Белкомунмаш» и ее украинская «дочка» – ООО «БКМ-Украина» с офисом в Луцке.

Как сообщал ранее «Пассажирский  транспорт»,

ДП «АСЗ № 1» АО «АК «Богдан Моторс» оценило поставку 30 новых троллейбусов «Богдан» Т701.17 в 4 миллиона 522 тысячи 737,83 евро (стоимость одного троллейбуса 150758 евро без учета НДС).

Его белорусский конкурент 30 машин БКМ 321 оценил в 5 миллионов 258 тысяч 448 евро (175281,6 евро за один троллейбус без учета таможенных сборов). 

https://traffic.od.ua/news/eltransua/1223806

Опубліковано
27 минут назад, justice777 сказал:

Невже так не хочуть віддати перемогу місцевому виробнику?!!

ГАНЬБА!!!

А чим Богдани кращі за БКМ?

Опубліковано (змінено)
48 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

А чим Богдани кращі за БКМ?

тобто, різниця в ціні  - в 25 тис. евро (Богдан - дешевше) це без врахування "таможенных сборов", якими обкладається імпорт, а власне виробгництво - ні, не напрягає? А крім того, порахуй, скільки з 30 млн. євро заплатять податків до місцевого, не білоруського бюджету? Навіть, якщо білоруські тролі чимось кращі, то я не думаю що аж на стільки.

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано (змінено)
2 часа назад, Ghost_manka сказал:

А чим Богдани кращі за БКМ?

каркас нержавейка у обоих?

https://cfts.org.ua/news/2019/08/27/v_ivano_frankovske_pokazali_pervyy_iz_priobretennykh_v_belarusi_trolleybusov_54915

а Электроны не участвовали? https://zik.ua/ru/news/2019/11/04/lvov_poluchyl_pervie_10_novih_trolleybusov_1683425

тех требования на тендер под кого писали?

Змінено користувачем romanc
Опубліковано
On 10.01.2020 at 03:09, TFA сказано:

поки Пуц і Ко, про інновації можна забути...

Про все можна забути.

Я вже писав колись, після Грицюка я і мій колега по ДЕПО,  намагалися понад годину втовкмачити необхідність валідаторів - не дійшло. Тільки "усміхнений кондуктор". Як пластинку заїло.

Але коли, в міськраді сказали "бути валідаторам", то й він різко змінив свою думку, чомусь..

Зара розумію, що то була вказівка, що то були "не ті що міськраді треба" валідатори.

Хоча Пуц технократ, ноут з глянцевим екраном на столі - замість люстерка був ...

Опубліковано

Ну а щодо тролейбусів, то не знаю.

У нас 5 років мера нема... то й тролейбусів не буде ще стільки ж. 

Знову ж повторюся, Євробанк порахує кожен євроцент. Але  наші все надіються замутити схему.

 

Опубліковано
On 09.01.2020 at 18:15, TFA сказано:

Сьогодні з капіталки виїхав ЗіУ №145 з дещо видозміненим зовнішнім виглядом:

Ну і я не розумію вкладання грошей в злом. ну чесно.  За ті гроші, що викидають в антикваріат, можна було купити класні тролейбуси (і не один), значно сучасніші. Тихіші, комфортніші.

Це типу, я відремонтував свого жигуля (копійку), 2000$ в ремонт вклав! Але все зробив. Як нова!

Але, холєра, вона й залишиться копійкою, без комфорту, без зручностей без ніфіга!

 

Ремонтувати, подібні музейні експонати, як і брендувати їх, може собі дозволити лише дуже багате підприємство, а ЛПЕ ним, на превеликий жаль, не являється... І теж про це не раз казав уже.

 

Опубліковано
1 час назад, romanc сказал:

Все залежить від техзавдання. 

А так тролейбуси приблизно однакового рівня. Щось краще в одного, щось в іншого. Тому не хочеться, щоб грошики пішли в Білорусь.

Опубліковано
3 минуты назад, Zheny@ сказал:

За ті гроші, що викидають в антикваріат, можна було купити класні тролейбуси (і не один), значно сучасніші. Тихіші, комфортніші.

Наприклад?

Опубліковано
Щойно, volks сказано:

Наприклад?

Ті ж Єльчі. Чи перероблені з автобусів Мерседеси.

Тихі, плавні, теплі!

Опубліковано
2 минуты назад, Zheny@ сказал:

Ті ж Єльчі. Чи перероблені з автобусів Мерседеси.

Тихі, плавні, теплі!

Єльчі закінчились. І з Мерсами також щось не зрослось.

Опубліковано
9 хвилин тому, volks сказано:

Єльчі закінчились

Де?

Ще при Грицюку, керівництво їздило в Ґдиню. Там мали ліквідовувати тролейбуси, лінії, на користь електробусів.

І от ті тролейбуси мали купуватися. По міркам ціни тролейбуса нового - за безцінь. Робочі, обслужені, з купою запчастин і т.д.

А ще мали бути ті швейцарські тролейбуси, із запасом автономного ходу! Решетовський їздив дивитися, казав - АФІГЄННІ. Але... міська влада вирішила інакше. Їм вигідніше "відновлювати" антикваріат по 250-400 тис грн.

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис. Та хай і по 100 000.  І за брендування платити по 45 000 грн / тролейбус. Ага.

Опубліковано
5 минут назад, Zheny@ сказал:

Де?

В Польщі.

 

6 минут назад, Zheny@ сказал:

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис. Та хай і по 100 000.  І за брендування платити по 45 000 грн / тролейбус. Ага.

Звідки такі цифри?

Опубліковано
24 хвилин тому, volks сказано:

В Польщі.

 

Звідки такі цифри?

Ти серйозно?  Я правду казав про твою "дивакуватість"...

Але очевидно, що я там працював кілька років.

Опубліковано
2 часа назад, Zheny@ сказал:

Ти серйозно?  Я правду казав про твою "дивакуватість"...

 

Єльчі справді закінчилися, є ще 3 штуки 2011 року випуску, але вони ще не відсторонені. Решта - Мерси в Гдині. Продають Соляріс в Тихах 2002 року. Все.

 

2 часа назад, Zheny@ сказал:

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис. Та хай і по 100 000.

Ага, і через пару місяців роби їм капіталку. Скупий платить двічі. 

 

2 часа назад, Zheny@ сказал:

Їм вигідніше "відновлювати" антикваріат по 250-400 тис грн.

Антикваріат антикваріатом, але він добре вивчений, легко знайти запчастини, невибагливий, навіть у порівнянні з Єльчами. Знайома водійка казала, що в Єльчах є свої болячки, особливо в холодну пору і коли сильно "грузять" пасажири. Взяти якесь б/у - знову ж треба вивчати цю техніку, шукати запчастини. Он електронні Єльчі 4 штуки стоять, дійшло до того, що їх переробляють на реостатно-контакторну систему, яка стоїть на старіших Єльчах. Тому не факт, що куплене б/у буде справно їздити. До речі, на ЗіУ зараз при капіталках ставлять тихий статик, тому машина коли стоїть, вона тиха.

 

6 часов назад, Ghost_manka сказал:

А чим Богдани кращі за БКМ?

Як мінімум якістю збірки. Також чув, що в БКМах є проблеми з електронікою, яка глючить. 

 

3 часа назад, Zheny@ сказал:

Ну а щодо тролейбусів, то не знаю.

У нас 5 років мера нема... то й тролейбусів не буде ще стільки ж. 

Мали підписувати договір 24 лютого. Має бути 5 поставок по 6 машин кожна. В цьому році очікується 3 поставки, тобто 18 машин.

 

3 часа назад, Zheny@ сказал:

Зара розумію, що то була вказівка, що то були "не ті що міськраді треба" валідатори.

І добре, що валідатори зразка 2017 року відійшли у минуле, як на мене нинішні валідатори набагато сучасніші і кращі.

  • +1 2
Опубліковано
6 часов назад, Zheny@ сказал:
7 часов назад, volks сказал:

Звідки такі цифри?

Ти серйозно?  Я правду казав про твою "дивакуватість"...

Але очевидно, що я там працював кілька років.

Ну ок.

7 часов назад, Zheny@ сказал:

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис.

В 2014 вони коштували більше 100 тис. По сьогоднішньому - це не менше 250 тис. Але це немає значення, бо вони закінчились.

7 часов назад, Zheny@ сказал:

І за брендування платити по 45 000 грн / тролейбус.

І за що там платили стільки? За декілька листочків і букви? Тим більше зараз їх малюють під трафарет.

Опубліковано
2 годин тому, volks сказано:

І за що там платили стільки? За декілька листочків і букви? Тим більше зараз їх малюють під трафарет.

Запитай це в директорки рекламної агенції із нікому не знайомим прізвищем Романюк...

Опубліковано
7 годин тому, TFA сказано:

Ага, і через пару місяців роби їм капіталку. Скупий платить двічі.

Ти чудово (сподіваюся) знаєш історію купівлі тих Єльчів. І хто тоді виграв від купівлі.

Опубліковано
37 минут назад, Zheny@ сказал:

Запитай це в директорки рекламної агенції із нікому не знайомим прізвищем Романюк...

Ну так це вже не про купівлю/ремонт, а про корупцію.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...