Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
52 минуты назад, Zheny@ сказал:

хто тобі таке сказав??

єрєсь.

тобі смайліки ставити в кінці?))))

ой, сорян - :D

Опубліковано

@AgentSmith13 ти ж ніби в обладміністрації працюєш, чи в іншій держустанові, чи не так?

так у тебе там всі такі усміхнені та привітні завжди, що від щастя плакати хочеться:D (пояснюю, це сарказм).

почни зі свого місця роботи - роби зауваження, показуй особистий приклад.

мій пост був про те, що треба в житті мати більше позитиву (читай притчу під спойлером), уявляю який АгентСміт накручений постійно, і навіть не можу уявити на кого він цей постійний негатив скидає, із теми в тему - одне ниття - всі не такі, все не так.

ще один оффтоп:

Нытикам: Мужик едет и думает: "Жена - стерва, друзья - подонки, начальник - дебил, работа - дрянь, жизнь - говно..."За его спиной стоит ангел, записывает и думает: "Какие странные желания, а главное - постоянно одни и те же! Но надо исполнять..."

  • +1 2
Опубліковано
56 хвилин тому, Saddy сказано:

Нытикам: Мужик едет и думает: "Жена - стерва, друзья - подонки, начальник - дебил, работа - дрянь, жизнь - говно..."За его спиной стоит ангел, записывает и думает: "Какие странные желания, а главное - постоянно одни и те же! Но надо исполнять..."

дивний якийсь ангел...

Чоловік проблеми перечисляє, а ангел їх за бажання сприймає.  Замість поставити галочку "виправити", він у "виконати"  вліпив... дивний.

 

І який сенс називати начальника-дебіла хорошим чи чудовим? Чи стервозну дружину  хорошою?

 

 

Опубліковано

Читаю пости Агєнта складається враження "Ви всє п*дараси, а я Д'Артаньян!".Вєчно агресивний, то жек не так як треба працює, то маршрутчікі, то тролєйбуснікі, то бомжи, то мєнти, та я навіть не згадаю всього того, на що він жалівся за останній місяць. Страшно представити його на роботі (якщо вірити Седді, що він працює в ОДА).

  • +1 2
Опубліковано

@Zheny@ та не про це я хочу сказати.

Проблеми Агента Сміта в тому, що він намагається бачити один негатив, от і притягує його - то його бомжі хочуть цеглиною вдарити і відпи@дити, то в маршрутках водії йому хамлять і вже він їх хоче доганяти і пи@дити, то він нікого в тролейбусі не трогає, а його всі зачіпають і намагаються його майно пошкодити.

і це переписується із теми в тему.

@Zheny@ з тобою наскільки часто такі випадки трапляються?

 

Опубліковано
19 минут назад, halmer сказал:

жек не так як треба працює, то маршрутчікі, то тролєйбуснікі, то бомжи, то мєнти

 

5 минут назад, Zheny@ сказал:

Які?

 

Опубліковано (змінено)
4 часа назад, halmer сказал:

Читаю пости Агєнта складається враження "Ви всє п*дараси, а я Д'Артаньян!".Вєчно агресивний, то жек не так як треба працює, то маршрутчікі, то тролєйбуснікі, то бомжи, то мєнти, та я навіть не згадаю всього того, на що він жалівся за останній місяць. Страшно представити його на роботі (якщо вірити Седді, що він працює в ОДА).

Непрацюючий ЖЕК, постійно невивезене сміття, чорті-як функціонуючий транспорт, агресивні бомжі. що не дають спати всьому району, поліція, яка їх на смартфон фоткає, і чемно просить "перейдіть звідси", а вони і далі ледь не при них хляють під вікнами, муніципали, яким цікавіше кошмарити пенсіонерів за сарай чи паркан, ніж скорчувати алкопритон, який дістав весь район - то нормальне явище? Ну, тоді ми в різних країнах хочемо жити... А добра частина цього неподобства ще й не безкоштовна, а за наші гроші, в т.ч. і податки (які я плачу з білої зарплати).

"Страшно представити його на роботі"... На роботі на щастя працюють адекватні люди, до яких цензурними словами доходить в 99,9% випадків, а от прийдеш додому задовбаний з роботи, а ще краще - поколупавшись над сервером яким півночі, а тебе  будять й.... маргінали матом на весь двір в 4-5 ранку, а на роботу на 8:00... Краса, правда?

Ото сьогодні по роботі їздив по місту, і так вийшло, що в обидві сторони тролейбусом - і що туди, що назад вони були набагато повніші, як вчорашній - і чомусь ніхто не пхався, не хамив, не верещав, кондуктори ходили акуратно, тримаючись за поручень, говорили ввічливо і тихо... Може, при прийомі на роботу в ЛПЕ треба таки фейс-контроль? Бо по такому принципу і алкаша з синім рилом можна брати - "а шо такоє, працювати ж хоче". Вчорашнє недорозуміння явно на бухе схоже було (не нюхав)...

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Опубліковано
41 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Може, при прийомі на роботу в ЛПЕ треба таки фейс-контроль?

 

Ржунімагу!!!

  • Ха-ха 1
Опубліковано

Ну, якби, кожна ПОВАЖАЮЧА себе організація, та ще й в сфері ПОСЛУГ, старається клієнта того... приваблювати, а не відлякувати. І якщо людина ЯВНИЙ представник яскравовираженого БИДЛА (а таких видно за кілометр) - результат співбесіди має бути один... От не думаю я, що та вчорашня кондукторша хоч десь інакше себе поводить. Я не кажу, що треба вимогою при прийомі на роботу вчений ступінь писати, але з таким підходом і совковою якістю обслуговування - немає чого дивуватися нерентабельності.

  • +1 1
Опубліковано

Слухай, та напиши ти врешті скаргу в ЛПЄ, зареєструй і довби ЇХ запитаннями.

Нафіга тут оті сентенції? Якої відповіді чекаєш саме тут?

Від людей то що хочеш, котрі тебе читають?

Чи рахуєш що бомжі і кондуктор прочитають твої пости?

Без образ, але від тебе ж жодного конструктиву і пропозицій - одні скарги.

  • +1 7
Опубліковано (змінено)
1 година тому, AgentSmith13 сказано:

На роботі на щастя працюють адекватні люди, до яких цензурними словами доходить в 99,9% випадків, а от прийдеш додому задовбаний з роботи, а ще краще - поколупавшись над сервером яким півночі, а тебе  будять й.... маргінали матом на весь двір в 4-5 ранку, а на роботу на 8:00... Краса, правда?

 

Ти нікого цим не здивуєш, ну мене точно, я живу біля варшавки вікна виходять на сторону тієї же варшавки, тобі розказати скільки алкашів, школоти п'яної, торчків, і тд рєгулярно там совається? Вночі з порт сіті майже кожен день ходять. А може тобі росказать за "сторожа" з варшавкі який ключ від ворот про*бав і з 5 ранку до 6 кувалдой замок збивав? Да і на роботу мені теж на 8. Просто в мене складається таке враження що ти шукаєш навколо один негатив, одне говно. Я то говно тоже бачу, но мені якось побоку на то все, в мене є більш важливі речі якими перейматись ніж кондуктором овер 100 кг вєса, і бомжами під мостом.

Змінено користувачем halmer
  • +1 1
Опубліковано

@AgentSmith13 нервові клітини не відновлюються.

Одна з найгірших посад, це робота з людьми.

5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Ну, якби, кожна ПОВАЖАЮЧА себе організація, та ще й в сфері ПОСЛУГ, старається клієнта того... приваблювати, а не відлякувати

Якщо це про ЛПЕ, то напевно промах.

Зараз кожний день їду на роботу зранку. Їду таким маршрутом, у якому за квиток платить буквально пару чоловік. Решта (тролейбус часто повністю забитий) пенсіонери, які нічого не платять за проїзд.

Я наприклад прихильник того щоб ВСІ платили за проїзд, а пільговикам це відшкодувати грошима. Є багато пенсіонерів, які в силу свого здоров'я не можуть їхати транспортом, то їм від цієї пільги ніякої користі, а, враховуючи те що вони рахують кожну копійку, ці грші б їм геть не були б зайвими.

Ну і зробити б як у тій же Польщі. Білет по часу, електронний з валідатором. І ДУЖЕ ВЕЛИКИЙ ШТРАФ (Щоб неповадно було). І контролер мав би бути не один і з можливістю швидкого виклику поліції. І щоб премія була б як доля від оплачених штрафів.

У Польщі штраф може сягати більше 200 злотих. Порахуємо?

Звичайно це не знімає відповідальності з кондуктора. Особливо у тій ситуації.

І ще одне як то кажуть спешіал фор ю

Спойлер

 

 

Опубліковано (змінено)

Ну так давно пора впровадити людські валідатори і відеонагляд в транспорті (щоб не хапали за руку пасажира, що сів з важкими сумками 2 хвилини тому, і не встиг сплатити), і білет по часу пора - а то сів в троль чи маршрутку, проїхав 1 зупинку - платиш так само, як той, хто круг по місту намотав, чи через все місто проїхав, а от як світло пропаде чи зламається - зачасту грошей вертати і не думають. А на рахунок штрафів - доступ поліції до GPS громадського транспорту, водій чи кондуктор натис кнопку - найближчий екіпаж під'їхав на наступну зупинку, і привіт, штраф, і бажано ВІД 1500 грн.

Про проїзд пільговиків вже писав - навіть 50 коп. на тролейбус їм всім, і ЛПЕ не тільки зарплати підніме, ще й на ремонт і закупівлю рухомого складу перепаде. Я в Києві ще минулого року їхав в автобусі міському, де без жодних проблем оплатив карткою проїзд кондуктору з валідатором. Якщо розробити толкову схему - то і кондуктора не треба, 3-6 терміналів на тролейбус (хоча б один - з можливістю пихнути туди купюру, ну чи на зупинках реалізувати покупку тимчасових квитків і постійних карток, які поповняти можна), і перевіряти тих, хто не оплатив при "шмоні" - зайшли кондуктори з планшетом, підключилися до системи в тролейбусі - і мають доступ до списку оплачених поїздок + кількість зареєстрованих пасажирів на вході-виході. Далі - діло техніки (якщо спецкарточки - то взагалі просто - дав карту - провели по пристрою, і бачать - платив, чи ні).

Але для вищепереліченого треба в корні міняти ЛПЕ, або взагалі приватизовувати але виключно на умовах того, що новий власник то все впровадить.

Хоча... В тому ж Рівному тролейбусів в РАЗИ більше, їздять, причому вилизано-пофарбовані навіть геть раритети (в нас ухитрилися згноїти навіть не самі старі "довгі" автобуси-Богдани), і щось я не бачив там ні ел. квитка, як і не чув про плач їхнього підприємства електротранспорту про нерентабельність.

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Опубліковано

Тут ще пам'ятаю, експериментували в Луцьку з "електромаршруткою", я так зрозумів, що погралися і покинули, жаль - особливо для маршрутів, де є кінцеві зупинки, могло б стати перспективним шляхом розвитку транспорту - як не крути, а електрика значно дешевша пального.

Опубліковано (змінено)
10 минут назад, halcogen сказал:

І ще за сидячі місця брати дорожче, як за додатковий сервіс :D 

Ну то вже перебор трошки - звільниться місце, і стояти, чи доплачувати?... А от оплату при виході в маршрутці, як в Рівному - можна, тоді нарешті, виходячи, не доведеться очікувати різкого старту з закриттям по тобі дверей (часом люблять деякі водії біля Київського майдану вранці, біля Лучеська бачив, як ззаду в дзеркалі конкурента побачать, таке вчверити - типу виходь, як хочеш, але миттєво). При вході - взагалі цензурного означення деяким гонщикам немає - бачить, зараза, що кладу 5 грн., в силу чого не тримаюся, і в момент, як розвернувся до нього спиною і йдеш сідати - ГАЗ! Основний плюс тролейбуса - в них такого немає.

Ще б заборонити під загрозою штрафу стояння маршруток біля Перлини, ТАМ-ТАМу і ЦУМу по пару хвилин, поки салон не наб'ється - то тупо для решти авто і тролейбусів аварійну ситуацію створює.

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
14 минут назад, AgentSmith13 сказал:

жаль - особливо для маршрутів, де є кінцеві зупинки, могло б стати перспективним шляхом розвитку транспорту - як не крути, а електрика значно дешевша пального.

І нахіба той велосипед? В нас мабуть 90% руху маршруток електрифіковані. Та й електробус вдвічі дорожчий тролейбуса і батареї мають обмежений срок служби.

Опубліковано
1 минуту назад, halcogen сказал:

Я вам так скажу, доплата за сидяче місце має одну велику перевагу - відразу вилікує 90% пенсіонерів. Всі відразу стануть здоровими, молодьожі і школьнікам будуть місце уступати. )))

В тролейбусі - і так дуже часто сидячих місць повно. Хіба в години пік набито. Свого часу автобуси на автостанції, році так в 2003-му не брали стоячих пасажирів, але не прижилося - бо утопія, немає стільки автобусів, щоб всіх бажаючих возити сидячи. Хоча з міркувань безпеки - то правильно.

Опубліковано
2 часа назад, halcogen сказал:

До речі, там в Києві якийсь транспорт має подорожчати до 8 грн.

наземний та метро, при чому оплата безготівкова буде 6,50 грн

Опубліковано
8 часов назад, volks сказал:

І нахіба той велосипед? В нас мабуть 90% руху маршруток електрифіковані. Та й електробус вдвічі дорожчий тролейбуса і батареї мають обмежений срок служби.

47, 31, 23, 9а... Електробус дорожчий? А екологія?

Опубліковано
1 час назад, AgentSmith13 сказал:

47, 31, 23, 9а... Електробус дорожчий? А екологія?

Я й написав, що 90%. І да, електробус вдвічі дорожчий ніж тролейбус. І такий же по екології.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...