volks Опубліковано 28 Січня, 2018 в 13:36 #2676 Опубліковано 28 Січня, 2018 в 13:36 1 час назад, Ukrainec сказал: Якщо ти займаєш якусь позицію, але не намагаєшся її відстояти, то вона ніц не варта. Писанина в тирнеті ніц не варта. Ми живемо в ХХІ столітті. І влада, яка дійсно хоче щось змінити, повинна використовувати різні джерела інформації. І писанина в інтернеті є одним з таких, якщо ненайголовнішим.
Ukrainec Опубліковано 28 Січня, 2018 в 13:51 #2677 Опубліковано 28 Січня, 2018 в 13:51 (змінено) 21 хвилин тому, volks сказано: Ми живемо в ХХІ столітті. І влада, яка дійсно хоче щось змінити, повинна використовувати різні джерела інформації. І писанина в інтернеті є одним з таких, якщо ненайголовнішим. Не путай бажане з реальністтю! Але якщо все ж ти настільки хочеш щоб було по твоєму тоді: ДІЙ! Змінюй це! Тільки дивись, щоб не перетворились ми в державу в якій навіть на кухні пукнути було страшно. Змінено 28 Січня, 2018 в 13:59 користувачем Ukrainec
Ivanna Опубліковано 28 Січня, 2018 в 20:50 #2678 Опубліковано 28 Січня, 2018 в 20:50 Луцька міська рада Рішення виконавчого комітету від 24.01.2018 №40-1 м. Луцьк Про встановлення коефіцієнта співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів в електротранспорті Взявши до уваги результати вивчення пасажиропотоку в електротранспорті та висновки комісії з питань обстеження пасажиропотоків на маршрутах громадського транспорту, та визначення коефіцієнта співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ: 1. Затвердити коефіцієнт співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів в електротранспорті в розмірі 2,43. 2. КП «Луцьке підприємство електротранспорту» (Пуц В.В.), департаменту соціальної політики міської ради (Майборода В.М.) вказаний коефіцієнт співвідношення застосовувати для нарахування відшкодувань за пільгові перевезення пасажирів в електротранспорті у період з 01.01.2018 по 31.12.2018.
Zheny@ Опубліковано 28 Січня, 2018 в 21:01 #2679 Опубліковано 28 Січня, 2018 в 21:01 Вигідно ДЕПО пенсіонерів возити. Дуже. Вигідніше, аніж платних 1
volks Опубліковано 28 Січня, 2018 в 21:17 #2680 Опубліковано 28 Січня, 2018 в 21:17 15 минут назад, Zheny@ сказал: Вигідно ДЕПО пенсіонерів возити. Дуже. Вигідніше, аніж платних Ага. Кондукторам менше роботи.
Zheny@ Опубліковано 28 Січня, 2018 в 21:18 #2681 Опубліковано 28 Січня, 2018 в 21:18 Щойно, volks сказано: Ага. Кондукторам менше роботи. Вони і так не перетруждаються Але і касу повинні здавати.
Ivanna Опубліковано 2 Лютого, 2018 в 21:37 #2682 Опубліковано 2 Лютого, 2018 в 21:37 Одним из основных преимуществ троллейбуса является долговечность. Если мы будем определять срок службы электротранспорта, то обнаружим некоторые расхождения в различных типах и моделях существующих видов электротранспорта, однако вся информация сходится к тому, что он по крайней мере в два-три раза больше, чем у такого же дизельного автобуса. – Автобус на дизельном топливе - максимум 10 лет – Электрический автобус (троллейбус или работающий на аккумуляторе) - максимум 30 лет Спойлер Такая существенная разница в сроке службы этих двух типов транспортных средств главным образом обусловлена различием в ресурсе силовых агрегатов систем тяги и различным уровнем воздействия тягового оборудования на долговечность шасси и кузова. Кроме того, троллейбусное оборудование имеет большую надежность и меньшую стоимость сервисного обслуживания, благодаря лучшим характеристикам тяговой системы. Долговечность электрического автобуса гораздо выше, чем у автобуса , работающей на бензине (дизеле). Реальный износ в значительной степени зависит от условий эксплуатации и своевременности технического обслуживания. Были зарегистрированы электродвигатели, срок жизни которых исчислялся более чем 50-ю годами. – срок, достижение которого невозможно для двигателя внутреннего сгорания (обычно 10 лет), даже если они много раз подвергались ремонту с заменой узлов по причине физического износа материала корпуса двигателя. Еще одно преимущество электрической тяги - это плавное регулирование ускорения и замедления под автоматическим электронным управлением, которое предотвращает преждевременный износ, вызванный неправильным использованием педалей акселератора и тормоза, что вызывает усталость материала не только двигателя внутреннего сгорания, но также шасси и кузова автобуса. Исследования, которые сравнивают производительность дизельных автобусов, автобусов, работающих на газе, гибридных автобусов и троллейбусных систем, доказывают, что самая низкая стоимость технического обслуживания у троллейбуса. Разница может доходить до 50% по сравнению с транспортным средством, работающим на дизельном топливе, и до 40% в сравнении с автобусами, работающими на газе.Даже с учетом технического обслуживания контактной сети и подстанций, необходимых для работы системы троллейбуса, затраты на техническое обслуживание продолжают быть на 20% меньше, чем в других технологиях. Вместе с тем более высокая стоимость приобретения троллейбуса является часто одним из факторов, сдерживающих его применение. Так как производство троллейбусов в настоящее время не имеет того масштаба, как в случае производства автобусов на дизельном топливе, то стоимость троллейбуса может быть на 30% выше, чем автобуса на дизельном топливе. Но мы должны всегда помнить, что продолжительность эксплуатации транспортного средства, работающего на электричестве, в два-три раза выше, чем у работающего на дизельном топливе. Троллейбусное депо - это гараж самый чистый с точки зрения экологии, поскольку отсутствует замена масла и утилизация отходов, в сравнении с гаражами для транспортных средств, работающих на дизельном топливе. ОБРЫВ КОНТАКТНОЙ СЕТИ И СХОД ШТАНГ ТОКОПРИЕМНИКОВ - ЭТО ВСЕ В ПРОШЛОМ – Токоприемники, которые соединяют троллейбус с контактной сетью, могут иметь электропневматическое оборудование системы штангоулавливания и управления, позволяющее быстро опускать штанги, избегая обрывов и поломок в контактной сети в случаях их схода с контактного провода. В результате применения систем штангоулавливания исключаются обрывы сети по причине схода штанг токоприемников. – Эластичное крепление: Элементы подвески, которые поддерживают кронштейны и провода, выполнены из материалов, которые лучше гасят колебания. Большинство случаев схода штанг с контактных проводов происходит из-за плохого состояния дорог, а не из-за системы питания троллейбуса. - Шарнирная головка токоприемника: токоприемники имеют на конце, которым они контактируют с сетью, шарнир, позволяющий отклонить головку в обратном направлении по отношению к центробежным силам, которые имеют место на участках с поворотами, вследствие чего транспортные средства могут позволить себе двигаться с большой скоростью, избегая при этом схода штанг токоприемника. В новых системах, на троллейбусе уже почти не используются традиционные механические штангоулавливатели. Электрический транспорт играет ключевую роль в сокращении выбросов: средняя потребляемая энергия троллейбуса составляет около 2 кВт*ч/км. По сравнению с дизельными автобусами один троллейбус позволяет экономить около 30 000 литров дизельного топлива в год. С заменой одного дизельного автобуса на один троллейбус в атмосферу больше не будут выбрасываются 1 ½ тонны окиси углерода в год, одна тонна оксида азота, ½ тонны оксидов серы и 200 килограмм твердых микрочастиц. По сравнению с дизельным автобусом, начальная стоимость приобретения троллейбуса еще пока высокая, но компенсацией является снижение выброса загрязняющих веществ до 90%, при среднем сроке эксплуатации примерно в три раза выше.
Ivanna Опубліковано 2 Лютого, 2018 в 22:06 #2683 Опубліковано 2 Лютого, 2018 в 22:06 (змінено) Ви і далі за димлячі маршрутки в українських містах? Змінено 2 Лютого, 2018 в 22:09 користувачем Ivanna
TFA Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 19:06 #2684 Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 19:06 Вчора з капіталки виїхав тролейбус №105
Zheny@ Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 19:10 #2685 Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 19:10 3 хвилин тому, TFA сказано: Вчора з капіталки виїхав тролейбус №105 вже став? Прямо посеред рейсу?
TFA Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 20:24 #2686 Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 20:24 1 час назад, Zheny@ сказал: вже став? Прямо посеред рейсу? Перші дні роботи після капіталки практично завжди нестабільні, йдуть пуско-налагоджувальні роботи: поки все притреться, запуститься, обкатається... Так що це норма.
Zheny@ Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 20:33 #2687 Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 20:33 1 година тому, TFA сказано: Вчора з капіталки У скільки обійшовся ремонт?
volks Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 06:16 #2688 Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 06:16 (змінено) @TFA в ЗИУ є хоч якийсь мінімальний автономний хід? Інет пише, що АХ був на замовлення на експорт. Але я точно бачив, як на початку 00-х ЗИУ розвертався на Відродження. Змінено 10 Лютого, 2018 в 06:18 користувачем volks
TFA Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 14:42 #2689 Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 14:42 18 часов назад, Zheny@ сказал: У скільки обійшовся ремонт? Не володію інформацією. Теоретично в районі 200-300 тис. грн. 8 часов назад, volks сказал: Але я точно бачив, як на початку 00-х ЗИУ розвертався на Відродження. Немає. Хіба може на спуску їхав.
volks Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 14:49 #2690 Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 14:49 5 хвилин тому, TFA сказано: Немає. Хіба може на спуску їхав. Та ні. Там тоді мешканці вул. Захарова перекривали дорогу, бо їм вимкнули електроенергію. І чітко пам'ятаю , що він розвертався біля 18 школи.
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 14:57 #2691 Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 14:57 13 хвилин тому, TFA сказано: Теоретично в районі 200-300 тис. грн. єдрьонв Матрьона! Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215) із розмитненням.
volks Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 15:09 #2692 Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 15:09 8 хвилин тому, Zheny@ сказано: єдрьонв Матрьона! Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215) із розмитненням. Так 214 і 215 не низькопідлогові. І мабуть що зараз за 200 тис. аби один вийшов.
TFA Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 19:23 #2693 Опубліковано 10 Лютого, 2018 в 19:23 4 часа назад, Zheny@ сказал: Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215) із розмитненням. ...гнилих, і яких вже не існує в Польщі. 1
TFA Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 14:50 #2694 Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 14:50 ЛУЦЬК КУПИТЬ 10 ТРОЛЕЙБУСІВ З КОНДИЦІОНЕРАМИ У ШВЕЙЦАРІЇ 23 лютого делегація КП "ЛПЕ" разом з представником Луцької міськради оглянула тролейбуси з кондиціонером та доступністю для людей з інвалідністю в швейцарському місті Біль. 10 таких тролейбусів планують придбати для Луцька.Про це повідомив радник Луцького міського голови, депутат міськради Ігор Поліщук на своїй сторінці у Фейсбуці."З квітня ці тролейбуси будуть виставлятися на продаж за надзвичайно привабливою ціною, якій немає аналогів в Європі. Зараз тролейбуси перевозять пасажирів по місту, а огляд показав, що вони в чудовому стані і прослужать ще багато десятків років", - йдеться у дописі.Зі слів Ігоря Поліщука, заплановано придбати 10 таких тролейбусів - по 2 тролейбуси щомісяця, починаючи з квітня."Наявність таких тролейбусів на лінії зніме напругу у транспортній галузі міста, а проїзд у цьому транспорті буде безпечним та комфортним", - додав депутат.Технічні характеристики:Рік випуску: 1997Місць: 41 сид. 119 стоячих, всього - 160.Довжина/ширина/висота: 18м/2,5м/3,5мВага: 28 т.Ел. мотор Шкода 149 кВтДопоміжн.мотор Deutz 4цил. турбодизельДод. обладнання: кондиціонер. https://www.volynnews.com/news/auto/lutsk-kupyt-10-troleybusiv-u-shveytsariyi/ 2
SunSeth Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 14:59 #2695 Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 14:59 Поліщук з'їздив в гості до свого патрона у Швейцарію і там нарішав траліків? А толку з кондєя в траліку? 1 1
MrVes Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 15:58 #2696 Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 15:58 56 хвилин тому, SunSeth сказано: Поліщук з'їздив в гості до свого патрона у Швейцарію і там нарішав траліків? А толку з кондєя в траліку? На його ремонт потім будуть кошти списувати.
Zheny@ Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:19 #2697 Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:19 ївбатій коловрат! А чому тільки 10 замість 30 ? і Чому у Швейцарії замість Україна / Польша / Чехія ?
TFA Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:23 #2698 Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:23 6 минут назад, Zheny@ сказал: А чому тільки 10 замість 30 ? і Бо це не за кредитні кошти. Вони відсторонюють тільки 10 шт. 7 минут назад, Zheny@ сказал: Чому у Швейцарії замість Україна / Польша / Чехія ? Ціна приваблива, та й їм простіше їх продати, ніж утилізувати. Я так розумію, вони на нас вийшли, а не ми на них.
Gendruk Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:27 #2699 Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:27 2 хвилин тому, TFA сказано: Ціна приваблива, та й їм простіше їх продати, ніж утилізувати. Я так розумію, вони на нас вийшли, а не ми на них. Полюбому Палиця їхав в тролейбусі і йому кондуктор сказав, що хочуть продати. А не в Польщі бо там попередники купляли, а їх засуджують
volks Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:39 #2700 Опубліковано 24 Лютого, 2018 в 16:39 1 час назад, SunSeth сказал: толку з кондєя в траліку? А дійсно. В траліку літом і без кондея прохолодно. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти