Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 час назад, Ukrainec сказал:

Якщо ти займаєш якусь позицію, але не намагаєшся її відстояти, то вона ніц не варта. Писанина в тирнеті ніц не варта.

Ми живемо в ХХІ столітті. І влада, яка дійсно хоче щось змінити, повинна використовувати різні джерела інформації. І писанина в інтернеті є одним з таких, якщо ненайголовнішим.

Опубліковано (змінено)
21 хвилин тому, volks сказано:

Ми живемо в ХХІ столітті. І влада, яка дійсно хоче щось змінити, повинна використовувати різні джерела інформації. І писанина в інтернеті є одним з таких, якщо ненайголовнішим.

Не путай бажане з реальністтю! Але якщо все ж ти настільки хочеш щоб було по твоєму тоді: ДІЙ!

Змінюй це!

Тільки дивись, щоб не перетворились ми в державу в якій навіть на кухні пукнути було страшно. 

Змінено користувачем Ukrainec
Опубліковано

Луцька міська рада
Рішення виконавчого комітету
від 24.01.2018 №40-1 м. Луцьк

Про встановлення коефіцієнта співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів в електротранспорті
Взявши до уваги результати вивчення пасажиропотоку в електротранспорті та висновки комісії з питань обстеження пасажиропотоків на маршрутах громадського транспорту, та визначення коефіцієнта співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт»,   виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити коефіцієнт співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів в електротранспорті в розмірі  2,43.

2. КП «Луцьке підприємство електротранспорту» (Пуц В.В.), департаменту соціальної політики міської ради (Майборода В.М.) вказаний коефіцієнт співвідношення застосовувати для нарахування відшкодувань за пільгові перевезення пасажирів в електротранспорті у період з 01.01.2018 по 31.12.2018.

Опубліковано
15 минут назад, Zheny@ сказал:

Вигідно ДЕПО пенсіонерів возити. Дуже.

Вигідніше, аніж платних :)

 

Ага. Кондукторам менше роботи.

Опубліковано
Щойно, volks сказано:

Ага. Кондукторам менше роботи.

Вони і так не перетруждаються :)

Але і касу повинні здавати.

Опубліковано

Одним из основных преимуществ троллейбуса является долговечность. Если мы будем определять срок службы электротранспорта, то обнаружим некоторые расхождения в различных типах и моделях существующих видов электротранспорта, однако вся информация сходится к тому, что он по крайней мере в два-три раза больше, чем у такого же дизельного автобуса.
– Автобус на дизельном топливе - максимум 10 лет
– Электрический автобус (троллейбус или работающий на аккумуляторе) - максимум 30 лет

Спойлер

Такая существенная разница в сроке службы этих двух типов транспортных средств главным образом обусловлена различием в ресурсе силовых агрегатов систем тяги и различным уровнем воздействия тягового оборудования на долговечность шасси и кузова. Кроме того, троллейбусное оборудование имеет большую надежность и меньшую стоимость сервисного обслуживания, благодаря лучшим характеристикам тяговой системы.
Долговечность электрического автобуса гораздо выше, чем у автобуса , работающей на бензине (дизеле). Реальный износ в значительной степени зависит от условий эксплуатации и своевременности технического обслуживания. Были зарегистрированы электродвигатели, срок жизни которых исчислялся более чем 50-ю годами. – срок, достижение которого невозможно для двигателя внутреннего сгорания (обычно 10 лет), даже если они много раз подвергались ремонту с заменой узлов по причине физического износа материала корпуса двигателя. Еще одно преимущество электрической тяги - это плавное регулирование ускорения и замедления под автоматическим электронным управлением, которое предотвращает преждевременный износ, вызванный неправильным использованием педалей акселератора и тормоза, что вызывает усталость материала не только двигателя внутреннего сгорания, но также шасси и кузова автобуса.
Исследования, которые сравнивают производительность дизельных автобусов, автобусов, работающих на газе, гибридных автобусов и троллейбусных систем, доказывают, что самая низкая стоимость технического обслуживания у троллейбуса. Разница может доходить до 50% по сравнению с транспортным средством, работающим на дизельном топливе, и до 40% в сравнении с автобусами, работающими на газе.
Даже с учетом технического обслуживания контактной сети и подстанций, необходимых для работы системы троллейбуса, затраты на техническое обслуживание продолжают быть на 20% меньше, чем в других технологиях.
Вместе с тем более высокая стоимость приобретения троллейбуса является часто одним из факторов, сдерживающих его применение. Так как производство троллейбусов в настоящее время не имеет того масштаба, как в случае производства автобусов на дизельном топливе, то стоимость троллейбуса может быть на 30% выше, чем автобуса на дизельном топливе. Но мы должны всегда помнить, что продолжительность эксплуатации транспортного средства, работающего на электричестве, в два-три раза выше, чем у работающего на дизельном топливе.
Троллейбусное депо - это гараж самый чистый с точки зрения экологии, поскольку отсутствует замена масла и утилизация отходов, в сравнении с гаражами для транспортных средств, работающих на дизельном топливе.
ОБРЫВ КОНТАКТНОЙ СЕТИ И СХОД ШТАНГ ТОКОПРИЕМНИКОВ - ЭТО ВСЕ В ПРОШЛОМ
– Токоприемники, которые соединяют троллейбус с контактной сетью, могут иметь электропневматическое оборудование системы штангоулавливания и управления, позволяющее быстро опускать штанги, избегая обрывов и поломок в контактной сети в случаях их схода с контактного провода. В результате применения систем штангоулавливания исключаются обрывы сети по причине схода штанг токоприемников.
– Эластичное крепление: Элементы подвески, которые поддерживают кронштейны и провода, выполнены из материалов, которые лучше гасят колебания. Большинство случаев схода штанг с контактных проводов происходит из-за плохого состояния дорог, а не из-за системы питания троллейбуса.
- Шарнирная головка токоприемника: токоприемники имеют на конце, которым они контактируют с сетью, шарнир, позволяющий отклонить головку в обратном направлении по отношению к центробежным силам, которые имеют место на участках с поворотами, вследствие чего транспортные средства могут позволить себе двигаться с большой скоростью, избегая при этом схода штанг токоприемника. В новых системах, на троллейбусе уже почти не используются традиционные механические штангоулавливатели.


Электрический транспорт играет ключевую роль в сокращении выбросов: средняя потребляемая энергия троллейбуса составляет около 2 кВт*ч/км. По сравнению с дизельными автобусами один троллейбус позволяет экономить около 30 000 литров дизельного топлива в год. С заменой одного дизельного автобуса на один троллейбус в атмосферу больше не будут выбрасываются 1 ½ тонны окиси углерода в год, одна тонна оксида азота, ½ тонны оксидов серы и 200 килограмм твердых микрочастиц.
По сравнению с дизельным автобусом, начальная стоимость приобретения троллейбуса еще пока высокая, но компенсацией является снижение выброса загрязняющих веществ до 90%, при среднем сроке эксплуатации примерно в три раза выше.

Опубліковано (змінено)


Ви і далі за димлячі маршрутки в українських містах?

Змінено користувачем Ivanna
Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

 вже став? Прямо посеред рейсу?

Перші дні роботи після капіталки практично завжди нестабільні, йдуть пуско-налагоджувальні роботи: поки все притреться, запуститься, обкатається... Так що це норма.

Опубліковано (змінено)

@TFA в ЗИУ є хоч якийсь мінімальний автономний хід? Інет пише, що АХ був на замовлення на експорт. Але я точно бачив, як на початку 00-х ЗИУ розвертався на Відродження.

Змінено користувачем volks
Опубліковано
18 часов назад, Zheny@ сказал:

У скільки обійшовся ремонт?

Не володію інформацією. Теоретично в районі 200-300 тис. грн.

8 часов назад, volks сказал:

Але я точно бачив, як на початку 00-х ЗИУ розвертався на Відродження.

Немає. Хіба може на спуску їхав.

Опубліковано
5 хвилин тому, TFA сказано:

 

Немає. Хіба може на спуску їхав.

Та ні.  Там тоді мешканці вул. Захарова перекривали дорогу, бо їм вимкнули електроенергію. І чітко пам'ятаю , що він розвертався біля 18 школи.

Опубліковано
13 хвилин тому, TFA сказано:

Теоретично в районі 200-300 тис. грн.

єдрьонв Матрьона!

 

Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215)  із розмитненням.

 

Опубліковано
8 хвилин тому, Zheny@ сказано:

єдрьонв Матрьона!

 

Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215)  із розмитненням.

 

Так 214 і 215 не низькопідлогові. І мабуть що зараз за 200 тис. аби один вийшов.

Опубліковано
4 часа назад, Zheny@ сказал:

Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215)  із розмитненням.

 

...гнилих, і яких вже не існує в Польщі.

  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

ЛУЦЬК КУПИТЬ 10 ТРОЛЕЙБУСІВ З КОНДИЦІОНЕРАМИ У ШВЕЙЦАРІЇ

photo_2018-02-24_10-16-09.jpg23 лютого делегація КП "ЛПЕ" разом з представником Луцької міськради оглянула тролейбуси з кондиціонером та доступністю для людей з інвалідністю в швейцарському місті Біль. 10 таких тролейбусів планують придбати для Луцька.

Про це повідомив радник Луцького міського голови, депутат міськради Ігор Поліщук на своїй сторінці у Фейсбуці.

"З квітня ці тролейбуси будуть виставлятися на продаж за надзвичайно привабливою ціною, якій немає аналогів в Європі. Зараз тролейбуси перевозять пасажирів по місту, а огляд показав, що вони в чудовому стані і прослужать ще багато десятків років", - йдеться у дописі.

Зі слів Ігоря Поліщука, заплановано придбати 10 таких тролейбусів - по 2 тролейбуси щомісяця, починаючи з квітня.

"Наявність таких тролейбусів на лінії зніме напругу у транспортній галузі міста, а проїзд у цьому транспорті буде безпечним та комфортним", - додав депутат.

Технічні характеристики:

Рік випуску: 1997

Місць: 41 сид. 119 стоячих, всього - 160.

Довжина/ширина/висота: 18м/2,5м/3,5м

Вага: 28 т.

Ел. мотор Шкода 149 кВт

Допоміжн.мотор Deutz 4цил. турбодизель

Дод. обладнання: кондиціонер.
  • Ха-ха 2
Опубліковано
56 хвилин тому, SunSeth сказано:

Поліщук з'їздив в гості до свого патрона у Швейцарію і там нарішав траліків? А толку з кондєя в траліку?

На його ремонт потім будуть кошти списувати.

Опубліковано
6 минут назад, Zheny@ сказал:

 

А чому тільки 10 замість 30 ? і

Бо це не за кредитні кошти. Вони відсторонюють тільки 10 шт. 

7 минут назад, Zheny@ сказал:

Чому у Швейцарії замість Україна / Польша / Чехія ?

 

Ціна приваблива, та й їм простіше їх продати, ніж утилізувати. Я так розумію, вони на нас вийшли, а не ми на них.

Опубліковано
2 хвилин тому, TFA сказано:

Ціна приваблива, та й їм простіше їх продати, ніж утилізувати. Я так розумію, вони на нас вийшли, а не ми на них.

Полюбому Палиця їхав в тролейбусі і йому кондуктор сказав, що хочуть продати:D. А не в Польщі бо там попередники купляли, а їх засуджують

Опубліковано
1 час назад, SunSeth сказал:

толку з кондєя в траліку?

А дійсно. В траліку літом і без кондея прохолодно.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...