Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 28.01.2018 в 11:37, Ukrainec сказав:

Якщо ти займаєш якусь позицію, але не намагаєшся її відстояти, то вона ніц не варта. Писанина в тирнеті ніц не варта.

Показати  

Ми живемо в ХХІ столітті. І влада, яка дійсно хоче щось змінити, повинна використовувати різні джерела інформації. І писанина в інтернеті є одним з таких, якщо ненайголовнішим.

Опубліковано (змінено)
  В 28.01.2018 в 13:36, volks сказав:

Ми живемо в ХХІ столітті. І влада, яка дійсно хоче щось змінити, повинна використовувати різні джерела інформації. І писанина в інтернеті є одним з таких, якщо ненайголовнішим.

Показати  

Не путай бажане з реальністтю! Але якщо все ж ти настільки хочеш щоб було по твоєму тоді: ДІЙ!

Змінюй це!

Тільки дивись, щоб не перетворились ми в державу в якій навіть на кухні пукнути було страшно. 

Змінено користувачем Ukrainec
Опубліковано

Луцька міська рада
Рішення виконавчого комітету
від 24.01.2018 №40-1 м. Луцьк

Про встановлення коефіцієнта співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів в електротранспорті
Взявши до уваги результати вивчення пасажиропотоку в електротранспорті та висновки комісії з питань обстеження пасажиропотоків на маршрутах громадського транспорту, та визначення коефіцієнта співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт»,   виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити коефіцієнт співвідношення кількості безплатно перевезених пасажирів та платних пасажирів в електротранспорті в розмірі  2,43.

2. КП «Луцьке підприємство електротранспорту» (Пуц В.В.), департаменту соціальної політики міської ради (Майборода В.М.) вказаний коефіцієнт співвідношення застосовувати для нарахування відшкодувань за пільгові перевезення пасажирів в електротранспорті у період з 01.01.2018 по 31.12.2018.

Опубліковано

Одним из основных преимуществ троллейбуса является долговечность. Если мы будем определять срок службы электротранспорта, то обнаружим некоторые расхождения в различных типах и моделях существующих видов электротранспорта, однако вся информация сходится к тому, что он по крайней мере в два-три раза больше, чем у такого же дизельного автобуса.
– Автобус на дизельном топливе - максимум 10 лет
– Электрический автобус (троллейбус или работающий на аккумуляторе) - максимум 30 лет

  Показати контент


Электрический транспорт играет ключевую роль в сокращении выбросов: средняя потребляемая энергия троллейбуса составляет около 2 кВт*ч/км. По сравнению с дизельными автобусами один троллейбус позволяет экономить около 30 000 литров дизельного топлива в год. С заменой одного дизельного автобуса на один троллейбус в атмосферу больше не будут выбрасываются 1 ½ тонны окиси углерода в год, одна тонна оксида азота, ½ тонны оксидов серы и 200 килограмм твердых микрочастиц.
По сравнению с дизельным автобусом, начальная стоимость приобретения троллейбуса еще пока высокая, но компенсацией является снижение выброса загрязняющих веществ до 90%, при среднем сроке эксплуатации примерно в три раза выше.

Опубліковано (змінено)


Ви і далі за димлячі маршрутки в українських містах?

Змінено користувачем Ivanna
Опубліковано
  В 09.02.2018 в 19:10, Zheny@ сказав:

 вже став? Прямо посеред рейсу?

Показати  

Перші дні роботи після капіталки практично завжди нестабільні, йдуть пуско-налагоджувальні роботи: поки все притреться, запуститься, обкатається... Так що це норма.

Опубліковано (змінено)

@TFA в ЗИУ є хоч якийсь мінімальний автономний хід? Інет пише, що АХ був на замовлення на експорт. Але я точно бачив, як на початку 00-х ЗИУ розвертався на Відродження.

Змінено користувачем volks
Опубліковано
  В 09.02.2018 в 20:33, Zheny@ сказав:

У скільки обійшовся ремонт?

Показати  

Не володію інформацією. Теоретично в районі 200-300 тис. грн.

  В 10.02.2018 в 06:16, volks сказав:

Але я точно бачив, як на початку 00-х ЗИУ розвертався на Відродження.

Показати  

Немає. Хіба може на спуску їхав.

Опубліковано
  В 10.02.2018 в 14:42, TFA сказав:

 

Немає. Хіба може на спуску їхав.

Показати  

Та ні.  Там тоді мешканці вул. Захарова перекривали дорогу, бо їм вимкнули електроенергію. І чітко пам'ятаю , що він розвертався біля 18 школи.

Опубліковано
  В 10.02.2018 в 14:42, TFA сказав:

Теоретично в районі 200-300 тис. грн.

Показати  

єдрьонв Матрьона!

 

Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215)  із розмитненням.

 

Опубліковано
  В 10.02.2018 в 14:57, Zheny@ сказав:

єдрьонв Матрьона!

 

Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215)  із розмитненням.

 

Показати  

Так 214 і 215 не низькопідлогові. І мабуть що зараз за 200 тис. аби один вийшов.

Опубліковано
  В 10.02.2018 в 14:57, Zheny@ сказав:

Це теоретично в районі 2-х чи 3-х Єльчів низькопідлогових (як то 214 чи 215)  із розмитненням.

 

Показати  

...гнилих, і яких вже не існує в Польщі.

  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

ЛУЦЬК КУПИТЬ 10 ТРОЛЕЙБУСІВ З КОНДИЦІОНЕРАМИ У ШВЕЙЦАРІЇ

photo_2018-02-24_10-16-09.jpg23 лютого делегація КП "ЛПЕ" разом з представником Луцької міськради оглянула тролейбуси з кондиціонером та доступністю для людей з інвалідністю в швейцарському місті Біль. 10 таких тролейбусів планують придбати для Луцька.

Про це повідомив радник Луцького міського голови, депутат міськради Ігор Поліщук на своїй сторінці у Фейсбуці.

"З квітня ці тролейбуси будуть виставлятися на продаж за надзвичайно привабливою ціною, якій немає аналогів в Європі. Зараз тролейбуси перевозять пасажирів по місту, а огляд показав, що вони в чудовому стані і прослужать ще багато десятків років", - йдеться у дописі.

Зі слів Ігоря Поліщука, заплановано придбати 10 таких тролейбусів - по 2 тролейбуси щомісяця, починаючи з квітня.

"Наявність таких тролейбусів на лінії зніме напругу у транспортній галузі міста, а проїзд у цьому транспорті буде безпечним та комфортним", - додав депутат.

Технічні характеристики:

Рік випуску: 1997

Місць: 41 сид. 119 стоячих, всього - 160.

Довжина/ширина/висота: 18м/2,5м/3,5м

Вага: 28 т.

Ел. мотор Шкода 149 кВт

Допоміжн.мотор Deutz 4цил. турбодизель

Дод. обладнання: кондиціонер.
  • Ха-ха 2
Опубліковано
  В 24.02.2018 в 14:59, SunSeth сказав:

Поліщук з'їздив в гості до свого патрона у Швейцарію і там нарішав траліків? А толку з кондєя в траліку?

Показати  

На його ремонт потім будуть кошти списувати.

Опубліковано

ївбатій коловрат!

А чому тільки 10 замість 30 ? і Чому у Швейцарії замість Україна / Польша / Чехія ?

 

Опубліковано
  В 24.02.2018 в 16:19, Zheny@ сказав:

 

А чому тільки 10 замість 30 ? і

Показати  

Бо це не за кредитні кошти. Вони відсторонюють тільки 10 шт. 

  В 24.02.2018 в 16:19, Zheny@ сказав:

Чому у Швейцарії замість Україна / Польша / Чехія ?

 

Показати  

Ціна приваблива, та й їм простіше їх продати, ніж утилізувати. Я так розумію, вони на нас вийшли, а не ми на них.

Опубліковано
  В 24.02.2018 в 16:23, TFA сказав:

Ціна приваблива, та й їм простіше їх продати, ніж утилізувати. Я так розумію, вони на нас вийшли, а не ми на них.

Показати  

Полюбому Палиця їхав в тролейбусі і йому кондуктор сказав, що хочуть продати:D. А не в Польщі бо там попередники купляли, а їх засуджують

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...