Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
5 хвилин тому, volks сказано:

Ого. -3 ляма за рік.

так.

в 17 ше гірше буде. Випуск тролейбусів зменшився.... суттєво.

Графіки стали - не стало :)

 

Теперішній в.о. директора робить фатальну помилку інвестуючи у металобрухт, називаючи це "капремонт". В чому був сенс оживляти "залізний капут" (фіолетовий такий тралік їздив), коли грошей, на потрачений "ремонт" - вистачило б на купівлю кількох низькопідлогових Єльчів або Мерседесів (214 та 215)? порівняти якість одного та іншого - та то те ж саме, що порівняти пеніс із мізинцем.

 

 

Опубліковано (змінено)
16 хвилин тому, Zheny@ сказано:

В чому був сенс оживляти "залізний капут" (фіолетовий такий тралік їздив)

Ну наскільки я знаю менеджерів "тієї епохи", то він вважає, що таким чином:

1) "заробить місце в раю" бо забезпечує роботою допоміжний персонал (ремонтники, сервісники) - "кровосісі" , ставлячи сам процес перевезення в другорядну чергу;

2) Задовільняє своє збочене єство, доказуючи всім і самому собі, що з "каки" - можна зробити на йогопогляд "бубу", але якщо брати до уваги думку оточуючих:  просто "меншу каку".

:) 

 

Змінено користувачем Ukrainec
  • +1 2
Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Теперішній в.о. директора робить фатальну помилку інвестуючи у металобрухт, називаючи це "капремонт". В чому був сенс оживляти "залізний капут" (фіолетовий такий тралік їздив), коли грошей, на потрачений "ремонт" - вистачило б на купівлю кількох низькопідлогових Єльчів або Мерседесів (214 та 215)?

1) "Залізний капут" став на капіталку ще при Грицюку.

2) В Польщі Єльчі закінчилися. А Мерседеси поки не продаються. По суті, нема що купляти. Можна пошукати щось інше, але воно обійдеться в суму таку ж, або більшу, як капіталка "залізного капута". При цьому, "залізний капут" добре вивчений, поставили йому нову проводку, відремонтують основні агрегати, кузов поварений, буде їздити. Питання, чи нормально буде їздити та техніка одразу, якої в нас до того не було. Запчастини то будуть зовсім іншими. Так що в цих умовах капіталка - наше всьо. Шкода, що темпи її дуже довгі.  

  • Дякую! 1
Опубліковано (змінено)
7 часов назад, TFA сказал:

По суті, нема що купляти

А 14-ті Шкоди?

 

Змінено користувачем volks
Опубліковано

 

10 часов назад, Zheny@ сказал:

в когось у міськраді виросли яйця?

То все полумєри. Потрібна повна реорганізація як У Вінниці.

Опубліковано
7 годин тому, TFA сказано:

1) "Залізний капут" став на капіталку ще при Грицюку.

2) В Польщі Єльчі закінчилися

В Гдині чекали 10 тролів. При Грицюку.

недочекалися.

Опубліковано
8 часов назад, volks сказал:

А 14-ті Шкоди?

 

Мова йшла про Польщу. Можна купити Шкоди, але вони дорожчі.

7 часов назад, Zheny@ сказал:

В Гдині чекали 10 тролів. При Грицюку.

недочекалися.

Наскільки мені відомо, Гдиня не продавала тролі, бо вони чекають на нові електробуси. Поки їх не отримають, нічого не продаватимуть.

Опубліковано
21 годин тому, Ukrainec сказано:

"заробить місце в раю" бо забезпечує роботою допоміжний персонал (ремонтники, сервісники) - "кровосісі" , ставлячи сам процес перевезення в другорядну чергу;

+1.

 

21 годин тому, Ukrainec сказано:

з "каки" - можна зробити на йогопогляд "бубу", але якщо брати до уваги думку оточуючих:  просто "меншу каку".

+1

 

 

Опубліковано
5 годин тому, TFA сказано:

Гдиня не продавала тролі, бо вони чекають на нові електробуси.

Грицюк казав зворотнє.

5 годин тому, TFA сказано:

Поки їх не отримають, нічого не продаватимуть.

Вони мали розбирати контактну мережу.

Не знаю чи отримали електрробуси.

Знаю, що гроші мали виділити з міськбюджету на це.

Ціна питання була не така й велика.

Опубліковано

Прочитав випадково дуууже цікаву статтю

Не тільки про тролейбуси:

ЖИТОМИР (ТРАНСПОРТ ДЛЯ ЛЮДЕЙ, так і має бути в Європі)

Приміські та міські маршрути Житомира у майбутньому планують об’єднати. Про це кореспонденту УНІАН повідомили у прес-службі Житомирської облдержадміністрації. Як зазначається у повідомленні, Житомирська облдержадміністрація спільно з міською владою активно працює над об'єднанням міських та приміських маршрутів Житомира. Це пов'язано з тим, що чимало людей, які проживають у Житомирському районі, навчаються чи працюють у Житомирі і користуються приміськими маршрутками. З огляду на це у Житомирі та приміських селах у майбутньому функціонуватиме єдина загальна мережа міського транспорту. «Ми розуміємо, що люди, які живуть у передмісті, працюють у Житомирі, діти ходять у міські садочки й школи. Тому цю проблему ми плануємо вирішити якнайшвидше. І у Житомирі та селах поблизу міста функціонуватиме єдина загальна мережа міського транспорту. Ми все зробимо для того, щоб пасажири отримували ті послуги, якими вони мають бути. Для цього поступово оновлюємо рухомий склад приміських маршруток та контролюємо графік їх руху за допомогою GPS-трекерів» - пояснив УНІАН наміри влади голова облдержадміністрації Ігор Гундич.

ЛУЦЬК (ТРАНСПОРТ ДЛЯ ПЕРЕВІЗНИКА, ВЕЧІР ДЛЯ ТАКСІ)

Довезення жителів приміських сіл до міста у вечірню пору тролейбусами є «надто дорогим задоволенням» для міського бюджету, тож графік руху кількох збиткових маршрутів до села Гаразджа планують оптимізувати, врахувавши насамперед потреби лучан.
Про це йшлося під час оперативної наради в виконувача повноважень Луцького міського голови 5 грудня.
Виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт зазначив, що тролейбусні маршрути 3, 6, 7 та 9 є збитковими, а це саме ті маршрути, що курсують в Гаразджу. Фактично ці маршрути потрібні для того, щоб довезти людей до кладовища, аби ті могли навести лад на могилах рідних. Водночас, міськрада не ставить за мету забезпечення мешканців приміських сіл тролейбусним сполученням у вечірній та нічний час. Ці маршрути збиткові для міста, адже фактично з міського бюджету витрачаються кошти для того, щоб мешканці Липин, Струмівки та інших сіл користувалися електротранспортом. Це, з його слів, «занадто дороге задоволення для лучан».
Отже, він доручив вивчити затребуваність цих маршрутів відповідно до місяців, пори доби, годин, враховуючи релігійні свята та інші причини для того, щоб їхати в Гаразджу. Розклад руху тролейбусів на перерахованих збиткових маршрутах потрібно привести у відповідність до оптимального варіанту.
Також він зауважив, що проїзд у решті міст, де використовують електротранспорт, коштує більше, ніж 2 гривні, на відміну від Луцька.
Інша проблема, на яку звернув увагу секретар міськради – продовжені до приміських сіл автобусні маршрути. Селяни, мовляв, заповнюють автобуси, а лучани не можуть скористатися послугами маршруток, які приходять вже переповненими з сіл.

Б*Я  МДЯ...

ЛУЧАНИ (справжні, "гороццькі з центру") В НАВКОЛИШНІ СЕЛА - НЕ ЇЗДЯТЬ, в них немає там ні родичів, ні якихось дач чи городів! Там живуть СЕЛЮКИ! І взагалі, там ЛЮДИ не живуть напевно, то, даруйте за порівняння, схоже на те, як в москві (саме так, з маленької) жителів периферії називають "замкадыши". Ну, кацапам то "прастітєльно", такі вже вони є...

 

ДВА МІСТА - ДВА РІЗНИХ ПІДХОДИ ДО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЛЮДЕЙ - "Зробимо зручно людям"  - на жаль, Житомир і "Побільше бабла, хай їдуть на одній нозі чи на таксі" - на жаль, Луцьк....

Ні, зрозуміло, що в Житомирі ініціатором реального покращення для людей є ОДА, але і міська рада тут теж грає немалу роль. В нас вона має шикарну прямо позицію. Зате ці дві статті дали відповіді зразу на купу питань - чому наші "рогаті" тільки стемніє, косяком пруть в депо, якого .... милого так важко виїхати ввечері з Дубнівської та пізно ввечері (після 22 - 22:30)  - взагалі з будь-якого району, чому їздять вулицями міста переповнені собачі будки, ну і тому подібне...

Ось така   ....., малята! Соррі за купу тексту.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
50 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:


Виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт зазначив,

Що ще чекати від старого комсомольця і Ко з Полісся?

 

Він і ко звичайний полішук, заздрість, поділити на твоє моє, самі не гам - нікому не дам - його методи. Дивитися на речі з іншого погляду - вже не дано і виправить лише могила  :( 

 

Адже від забуває, що ці мешканці сіл сплачують податки з ЗП у місто, для роботодавців виконують послуги з доходів яких платяться податки місту! + переважно у місті купують товари з ЗП, з яких сплачуються податки у місті. 

 

 

Змінено користувачем Ukrainec
  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Ukrainec сказал:

Адже від забуває, що ці мешканці сіл сплачують податки з ЗП у місто, для роботодавців виконують послуги з доходів яких платяться податки місту! + переважно у місті купують товари з ЗП, з яких сплачуються податки у місті. 

Тут палка з двох кінців. Скільки лучан працює в Струмівці на Модерні і платить податки в село? Так що якщо приміські села хочуть їздити на електротранспорті, то нехай сільрада також фінансує збиткові маршрути.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
28 хвилин тому, volks сказано:

Тут палка з двох кінців. Скільки лучан працює в Струмівці на Модерні і платить податки в село? Так що якщо приміські села хочуть їздити на електротранспорті, то нехай сільрада також фінансує збиткові маршрути.

Так питаня в тому, якщо місто заплатить то виграють згодом усі. Так, можливо хтось більше, хтось менше, але в результаті УСІ! Але якщо на "барана" впертись рогом то нікому з того користі не буде. 

Якщо когось жаба давить, що село більше від цього виграє, то це вже наше: юкраїнське+полішуцьке...

 

Розум покаже той хто перший поступиться ;) 

Змінено користувачем Ukrainec
Опубліковано (змінено)
43 минуты назад, Ukrainec сказал:

Так питаня в тому, якщо місто заплатить то виграють згодом усі. Так, можливо хтось більше, хтось менше, але в результаті УСІ! Але якщо на "барана" впертись рогом то нікому з того користі не буде. 

Якщо когось жаба давить, що село більше від цього виграє, то це вже наше: юкраїнське+полішуцьке...

 

Розум покаже той хто перший поступиться ;) 

Просто трохи по дибільному виходить. Потрібно, щоб певна частина коштів йшла в центр і перерозподілялась по місцевих бюджетах відповідно до кількості населення. А то виходить, що тисячі лучан(на Кромберзі не тільки) податки платить в селах, а інфраструктурою користуються за місцем проживання.

Змінено користувачем volks
Опубліковано (змінено)
1 година тому, volks сказано:

Просто трохи по дибільному виходить. 

Досі під владою національних стереотипів?!

 

1 година тому, volks сказано:

Потрібно, щоб ...

Не потрібно, а: "хотілося б" -  знову воно, наше, непереборне :) 

 

 

Змінено користувачем Ukrainec
  • +1 1
Опубліковано
2 годин тому, volks сказано:

Скільки лучан працює в Струмівці на Модерні і платить податки в село?

як в муку.

 

Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

що тисячі лучан(на Кромберзі не тільки) податки платить в селах, а інфраструктурою користуються за місцем проживання.

а це взагалі як в бочку.

Кромберг возить сам своїх людей. З луцька їх лишилося 0,і_йух_десятих.

Рівненська область і вся Волинська except  Луцьк.

Тому це маразм.

податки йдуть в район / область А Луцьк від району чи області не виділяв ніхто. 

Та й зроблено це було тоді, коли ціна світла / води в селі була нижча від міста у ~2 рази.

Тепер - пофіг.

та й юридична і фізична адреси - мают різні поняття і податкові наслідки - нє?

  • +1 1
Опубліковано

1. ну не будуть власники маршуток ( ті що сидять в міській раді ) думати як то збільшити дохідність ЛПЕ

2. сенс говорити про GPS, доглянуті тролейбуси, нові маршути якщо тролейбуси елементарно по графіку їхати не можуть

3. капремонт це добре, але робити його стільки часу як ЛПЕ - це ппц

 

тут скаржаться саме на тролейбуси - це найдешевший засіб переміщення, а не лімузин. в сусідній Польщі їздили ті ж Єльчі, тільки за проїзд платили в 10 разів більше. до того ж платять всі ! поки на даному халявному атракціоні катаються пенсіонери і різні дармоїди (це я про силовиків) ніяких "покращень" не передбачається. 

 

але те що тут роками розписують "знавці" до сраки, в ЛПЕ притримуються політики "маршутки хай заробляють, а нам бюджет грошенят і так підкине"... робити щось треба... варіанти є

 

що за аварія сьогодні була в районі Київської площі? десь по 7 тролейбусів зібралось в обидва напрямки 

Опубліковано
2 часа назад, volks сказал:

Просто трохи по дибільному виходить. Потрібно, щоб певна частина коштів йшла в центр і перерозподілялась по місцевих бюджетах відповідно до кількості населення. А то виходить, що тисячі лучан(на Кромберзі не тільки) податки платить в селах, а інфраструктурою користуються за місцем проживання.

А хіба певна частина податків з районів (читай: сіл і міст) не надходить у обласний бюджет, з якого потім розподіляється, в тому числі й на Луцьк (обласна лікарня тощо)? Місцеве самоврядування не відміняє цього порядку.

Опубліковано (змінено)
6 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Отже, він доручив вивчити затребуваність цих маршрутів відповідно до місяців, пори доби, годин, враховуючи релігійні свята та інші причини для того, щоб їхати в Гаразджу. Розклад руху тролейбусів на перерахованих збиткових маршрутах потрібно привести у відповідність до оптимального варіанту.

Інша проблема, на яку звернув увагу секретар міськради – продовжені до приміських сіл автобусні маршрути. Селяни, мовляв, заповнюють автобуси, а лучани не можуть скористатися послугами маршруток, які приходять вже переповненими з сіл.

Б*Я  МДЯ...

Та затребуваність існує! Тому що маршрутки в тих напрямках курсують переповнені! Просто потенційні "платні" пасажири не можуть чекати по годині тролейбуса: "Час - це гроші"! І вимушено надають перевагу маршруткам.
Толку що на Гаразджу віднедавна їдуть аж кілька маршрутів тролейбуса. Бо людям треба звикнути. Це питання звички, яка не ламається за один місяць, відколи управління транспорту почало "промацувати" той напрямок...

"Селяни заповнюють автобуси" зранку, а увечері картина міняється - "завдяки" мешканцям вулиці Львівської неможливо сісти в маршрутки до Гіркої Полонки. 

Змінено користувачем Ivanna
Опубліковано
7 часов назад, Zheny@ сказал:

як в муку.

 

Чого це?

 

7 часов назад, Zheny@ сказал:

З луцька їх лишилося 0,і_йух_десятих.

Є дані з відділу кадрів? В мене сусідка там, наприклад, працює.

7 часов назад, Zheny@ сказал:

Кромберг возить сам своїх людей.

Яка різниця чим він возить. Від того їх податки більше чи менше в Луцьк не попадають.

 

7 часов назад, Zheny@ сказал:

А Луцьк від району чи області не виділяв ніхто

Тільки грошей з обласного і міського бюджету Луцьк отримує трохи менше ніж нуль.

 

7 часов назад, Zheny@ сказал:

Та й зроблено це було тоді, коли ціна світла / води в селі була нижча від міста у ~2 рази.

Яка різниця чому це було зроблено? Факт залишається фактом. Місто витрачає кошти на обслуговування тисяч лучан, податки яких в бюджет міста не потрапляють.

Опубліковано
5 часов назад, Ivanna сказал:

завдяки" мешканцям вулиці Львівської неможливо сісти в маршрутки до Гіркої Полонки. 

А це ще одна проблема. Приміський транспорт повинен довозити людей до окраїн, а не пертися через усе місто.

  • Подобається 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...