Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

9 minutes ago, Ukrainec said:

Умнік! Про екологічність хіба я почав? :unsure: Що сказати хотів?

Хотів запропонувати винести покращення ситуації із викидами в енергетиці за рамки цієї темки на форумі (можна в іншій, залюбки почитаю).

 

Щодо поточної ситуації, то вважаю, що якщо хоч 50% транспорту перевести на електротягу, ситуація в місті із загазованістю покращиться відчутно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, itax сказано:

Щодо поточної ситуації, то вважаю, що якщо хоч 50% транспорту перевести на електротягу, ситуація в місті із загазованістю покращиться відчутно.

смішний!

 

На яку електротягу? Кого?

Ціна тих "тягачів" зашкалює.  на кожного електрика - приїде з Європи 10-20 зламків 10-15-річних.

Про яку екологію ми говоримо?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, itax сказано:

Хотів запропонувати винести покращення ситуації із викидами в енергетиці за рамки цієї темки на форумі (можна в іншій, залюбки почитаю).

 

Щодо поточної ситуації, то вважаю, що якщо хоч 50% транспорту перевести на електротягу, ситуація в місті із загазованістю покращиться відчутно.

Якщо розвинути велоінфраструктуру, то не лише екологія в місті покращиться, а й підніметься загальний рівень здоров"я в суспільстві.

Так і не зрозумів яка головна мета?

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Ukrainec сказано:

Якщо розвинути велоінфраструктуру,

хтось уже підкумарив в цій темі своїми роверами

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Zheny@ сказано:

хтось уже підкумарив в цій темі своїми роверами

Так само як "байки" про екологічність електротранспорту в Україні, де виробництво електпроенергії на понад 90% чи атомне чи вугільне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 minutes ago, Ukrainec said:

Умнік! Про екологічність хіба я почав? :unsure:

Тобто якщо тобі не в лице то тобі наср@ти. Тобто якщо до ТЕЦ 100км то байдуже, під носом же ніч не заважає?! так? Підхід аналогічний тому, як зі сміттям залишеним на природі після пікніка.

"Чукча не чітатєль, чукча пісатєль".

 

Поясню чому мене бісить така аргументація. Виходить наступне: замість маршруток пропонуйте рожевого єдинорога, що веселкою сере. А? Що? Нема? Ну тоді "нєнєнє" тролейбуси та інші БІЛЬШ екологічно чисті варіанти - вони ж НЕІДЕАЛЬНІ. Тому будем далі молитись на жовті гробики на колесах, що часом травлять навіть своїх пасажирів.

 

А щодо енергетики в цілому, то наразі вони ТЕЦ будуть смалити НЕЗАЛЕЖНО від того, чи весь ЛПЕ стоїть на приколі, чи катається. Уловлюєте різницю?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 minutes ago, Ukrainec said:

Якщо розвинути велоінфраструктуру, то не лише екологія в місті покращиться, а й підніметься загальний рівень здоров"я в суспільстві.

Так і не зрозумів яка головна мета?

Я абсолютно НЕ ПРОТИ "Вєло".

 

Взагалі вважаю, що має бути і ТЕ, і ІНШЕ. Сьогодні дощ - я вскочив тралік. Вчора чудова погода - пішов пішки чи катнувся вєлом. Зараз нема (через Гнідавське болото якщо йти чи їхати) там ніякої інфраструктури, окрім дороги в 1,75 потрібної полоси, що змушує водіїв порушувати, дозволяє їм гнати, наражає тих пару пішоходів і велосипедистів на небезпеку.

 

Вєл - хороша транспортна альтернатива. Але тут ми говоримо про тролейбуси. Давай зав'язувати.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 хвилин тому, Dim@ сказано:

немає стратегічного мислення

стратегів вистачає, як і генераторів ідей.

А толку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зацікавилась розвитком електротранспорту в м.Тернопіль. Виявляється, там постійно будуються нові тролейбусні лінії. Станом на серпень минулого року побудовано чотири загальною протяжністю понад 7 кілометрів:  на масиві «Аляска» (вул. В. Великого,  Л. Курбаса), у районі обласної дитячої лікарні (вул. Сахарова,  Купчинського), на масиві «Дружба» (вул. Лучаківського,  Тролейбусна) та на масиві «Східний» (вул. Довженка,  Л. Українки). В травні 2017 на виконкомі вирішили збудувати ще дві.
До речі, КП "Тернопільелектротранс" має офіційний, а не аматорський сайт, де є схема та графіки руху, інформація про тарифи, вакансії, новини до уваги пасажирів тощо.
В Луцьку побудова нових тролейбусних ліній - це щось з розряду подвигу. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Dim@ сказал:

Я вибачаюсь, але де в Луцьку не вистачає тролейбусних ліній?

Та невже вистачає?
Теремнівська, Епіцентр, інфекційна лікарня, Стрілецька, Даньшина, Чорновола тощо. Часом і невеликий відтинок дуже виручить людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Багатьох лучан обурює той факт, що тролейбусне сполучення проспектів Соборності, Перемоги з мікрорайоном ДПЗ увечері закінчується о 21:20, проспекту Волі з ДПЗ – о 22:00, в той час як тролейбуси №15-15А продовжують курсувати центром міста, і дістатися до мікрорайону ДПЗ між 22:00 і 23:15 годинами неможливо нічим, крім маршрутного таксі або таксі, - до тих пір, поки тролейбуси №15-15А не почнуть рухатись у депо. Але й у цьому разі залишається відкритим питання, як дістатися до власних домівок мешканцям вулиць Станіславського, Бенделіані, просп. Дружби Народів у найдешевший спосіб.
От купила б місячний проїзний на тролейбус, але ситуативно доводиться вибиратися в свій мікрорайон після 22:00 і доводиться витрачатись на маршрутку...
:(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Dim@ сказал:

Від Епіцентру ходить безкоштовна маршрутка. А все інше то вузькі вулички з невеликим пасажиропотоком і там вистачає маршруток.

Не всі чекають ту безкоштовну маршрутку, особливо в дощ.

А що стосовно вул. Карпенка-Карого? Правда, там треба зробити, щоб асфальт не перетворювався у море.
А ще - Набережна.
От треба відремонтувати мощення по вул. Богдана Хмельницького - і куди тролейбуси дівати?
Клима Савура, Огієнка.
Постійні корки по пр. Перемоги, аварії - можна було б деякі міські маршрути тролейбусів змінити і розвантажити Перемоги?
В нормальних містах по центру маршрутки не крутяться, бо це вихлопи. 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, Dim@ сказал:

На 40-му та ж сама ситуйовина, тільки значно раніше, після 20.00

А маршрутку з 40-го в центр реально дочекатись після 20:00? А після 22:00?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Dim@ сказал:

Мене ці гроби на колесах не цікавлять. Був би радий, щоб вони взагалі не їздили.

Схоже на договорняк маршрутчиків з ЛПЕ. На пр.Перемоги приблизно в 22:15 сісти в маршрутку на ГПЗ взагалі нереально, забиті вщент пасажирами, а тролейбусів №1 нема. Зате п'ятнадцятки крутяться по колу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, Dim@ сказал:

На Волі взагаі пекло.З 14 маршрутів 10 проходить тудою.

Маршрутки чи тролі? Бо мені здається, що Волі - Богом забута периферія Луцька, куди важко потрапити з будь-якої іншої периферії Луцька.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 хвилин тому, Dim@ сказано:

Мене ці гроби на колесах не цікавлять. Був би радий, щоб вони взагалі не їздили.

 

А я був би радий, якби дизельні маршрутки не їздили, а більше екологічного транспорту.

В Луцьку бачу повно подібних картинок вживу:

 

Khoixe4.jpg

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Ivanna сказал:

От треба відремонтувати мощення по вул. Богдана Хмельницького - і куди тролейбуси дівати?

Низом по вулицям Паркова і Глушець. В 1999-2000 роках так і робили, саме задля цього і був збудований відрізок тролейбусної лінії від центру до Глушець по Парковій.

 

2 часа назад, Ivanna сказал:

В Луцьку побудова нових тролейбусних ліній - це щось з розряду подвигу. 

Вважаю, що зараз в першу чергу треба забезпечити рухомим складом ту мережу, що є. Можна деякі незначні зміни робити, додаючи стрілки в потрібних напрямках. З перспективних бачу варіант запуску на 55-й мікрорайон. Вишків і Теремнівська - там справляються маршрутки з паспотоком. Тим більше, що в першому випадку по Стрілецькій неможливий варіант, бо там далі йже переїзд (хоча в інших містах це, чомусь, не проблема). Теремнівська завузька для тролейбусів. 

А взагалі планується з'єднати Львівську і ЛПЗ біля Кромберга. Хоча, ІМХО, не вважаю це аж надто потрібним зараз. Хіба що якби Старий ринок туди перенесли. Також розглядався варіант закільцювання району ЛПЗ, але там десь є церква (не знаю той район), яка не дає такої можливості зробити.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щось я почув страйк тролейбусників на цьому тижні. Фейк чи ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, SΩLΩMΩN сказано:

щось я почув страйк тролейбусників на цьому тижні. Фейк чи ні?

98,5% правда.

Завтра знатиму, або сам там буду :(

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, SΩLΩMΩN сказал:

щось я почув страйк тролейбусників на цьому тижні. Фейк чи ні?

Ні. Новина

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Працівники будуть підтримувати Поліщука, бо він сказав, що не дасть грошей на ЗП поки буде Грицюк.

Тобто, таким чином, він практично вже має підтримку на свою користь усіх працівників підприємства і їхніх сімей.

І автоматично, Грицюк став поганим, бо провів сумнівний тендер і через нього працівники не отримали(ють) ЗП.

 

отака фігня, малята.

 

Хоча, якщо бути дуже зовсім чсеним, стосовно тендеру. Жоден із кандидатів не запропонував комплексного рішення.

Було окремо купа ЖПС, окремо купа оголошень на зупинках, ще купа окремо валідаторів.

А от ВСЕ І ОДРАЗУ, був лише сумнозвісний "Системний зв'язок".

Можливо, я не був в курсі усіх тендерів і пропозицій, адже, за гроші МІської ради мало бути впровадження усього проекту.

Тому, мабуть, і багато чого й трималося в секреті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, TFA сказал:

А взагалі планується з'єднати Львівську і ЛПЗ біля Кромберга

Якщо таке колись зроблять, жителі Львіської будуть дуже вдячні :rolleyes:.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Zheny@ сказал:

Хоча, якщо бути дуже зовсім чсеним, стосовно тендеру. Жоден із кандидатів не запропонував комплексного рішення.

Було окремо купа ЖПС, окремо купа оголошень на зупинках, ще купа окремо валідаторів.

А от ВСЕ І ОДРАЗУ, був лише сумнозвісний "Системний зв'язок".

Можливо, я не був в курсі усіх тендерів і пропозицій, адже, за гроші МІської ради мало бути впровадження усього проекту.

Тому, мабуть, і багато чого й трималося в секреті.

Ну так з самого початку всі казали, що тендер писався під "Системний зв'язок". Можна ж було оголосити тендери на жпс, на оголошення, на валідатори. Я коли ремонт робив то двері мені ставив один майстер, а шпалери клеїв інший.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, nickel сказано:

Ну так з самого початку всі казали, що тендер писався під "Системний зв'язок".

бути цього не може!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минуты назад, Zheny@ сказал:

бути цього не може!

У Луцьку оскандалилися при спробі «хімічити» із Prozorro

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...