Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

що, в Гуглі забанили? :blink: чи, бува, експерти ринку не знають, по яких ключових словах гуглити?

чи з'їзд "експертів" приймається? ну, приймається, то приймається.

тим більше, якщо "експерт" власним прикладом доводить, що користується імпортним тільки тоді,  коли вітчизняних аналогів немає. починаючи від шкарпеток, і закінчуючи тролейбусами. незалежно від ціни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Dim@ сказано:

А куплену за власні кошти чи за кошти бюджету не вбивають? Тільки кредитну?

1) власних коштів в ЛПЕ немає в принципі, воно на дотаціях сидить. 2) вбивають і куплену за бюджетні кошти.

виходячи з цього - навіщо збільшувати навантаження на бюджет?

 

 

6 хвилин тому, Dim@ сказано:

Вінниця.

 

6 хвилин тому, Dim@ сказано:

Не будь балаболом і дай якесь підтвердження своїм словам.

дай якесь підтвердження своїм словам про Вінницю ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, Dim@ сказано:

 

 

35 хвилин тому, rrid сказано:

приклади ефективного господарювання на комунальних транспортних підприємствах України

Вінниця.

У Вінниці викинули маршрутчиків з тих маршрутів де їздить трамвай чи тролейбус, збільшили їх кількість - варіантів крім трамвая немає та і їздять вони часто. Для водіїв, до речі, дуже зручно, що немає кірогазів богданів.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, rrid сказано:

дай якесь підтвердження своїм словам про Вінницю ;)

 

36 хвилин тому, rrid сказано:

що, в Гуглі забанили? :blink:

:lol:

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, sergkots сказано:

У Вінниці викинули маршрутчиків з тих маршрутів де їздить трамвай чи тролейбус, збільшили їх кількість - варіантів крім трамвая немає та і їздять вони часто. Для водіїв, до речі, дуже зручно, що немає кірогазів богданів.

а в чому "ефективність"??? витратив трохи свого часу, і таки знайшов звітність КП "ВТК" - і за 2016, і за 2015 - підприємство збиткове, тобто є тягарем для місцевого бюджету. зокрема, за 2016-й рік, чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - 180.191млн.грн, а собівартість перевезень - 248.567млн.грн., що формує валовий збиток від основної діяльності 68.376млн.грн, який тільки частково перекривається іншими зокрема, і непрофільними) доходами.

реальну ефективність бачу тільки в тому, що Вінниця практично повністю оновила трамвайний парк за рахунок халявних швейцарських трамваїв (звісно, що беушних, а не нових).

але, як бачимо, і халявне комунальне майно дає можливість генерувати збитки, які покриваються за рахунок бюджету ;)

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, rrid сказано:

а в чому "ефективність"??? витратив трохи свого часу, і таки знайшов звітність КП "ВТК" - і за 2016, і за 2015 - підприємство збиткове, тобто є тягарем для місцевого бюджету. зокрема, за 2016-й рік, чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - 180.191млн.грн, а собівартість перевезень - 248.567млн.грн., що формує валовий збиток від основної діяльності 68.376млн.грн, який тільки частково перекривається іншими зокрема, і непрофільними) доходами.

реальну ефективність бачу тільки в тому, що Вінниця практично повністю оновила трамвайний парк за рахунок халявних швейцарських трамваїв (звісно, що беушних, а не нових).

але, як бачимо, і халявне комунальне майно дає можливість генерувати збитки, які покриваються за рахунок бюджету ;)

Я не вірю, що по факту там збитки. На папері звісно можуть написати, але є маршрути де трамваї монополісти і пасажиропотік там доволі потужний, вони ніколи не їздять напівпустими. До Гройсмана там також їздили маршрутки і все одно в годину пік не вистачало громадського транспорту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, sergkots сказано:

є маршрути де трамваї монополісти і пасажиропотік там доволі потужний, вони ніколи не їздять напівпустими. До Гройсмана там також їздили маршрутки і все одно в годину пік не вистачало громадського транспорту.

так що ж тут ефективного чи позитивного? чи в монополізмі, чи в переповненості громадського транспорту?

поки в Луцьку кардинально не скоротили кількість маршруток - можна було розраховувати хоч на якийсь комфорт, у вигляді вільного місця для сидіння. а зараз вже всі звикли, що штовханина буде і в траліках, і в маршрутках.

імхо, ефективно - це хоча б як в Любліні, коли громадський транспорт ходить чітко по графіку, там є час дії проїзного документа з можливістю пересадки, коли можна "зустріти" кондиціонер в салоні.

а монополізм - це зло, і тролейбуси на 15-му маршруті це тільки підтверджують. а ще була ідея пустити тролембуси по 2-му, та інших маршрутах автобусів ;)

п.с. по Вінниці - там ще й було зобов'язання Цюріха по підтримці переданих трамваїв.

 

19 хвилин тому, sergkots сказано:

Я не вірю, що по факту там збитки.

те ж саме можна й про ЛПЕ сказати. як і про більшість комунальних підприємств.

  • +1 2
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, rrid сказано:

те ж саме можна й про ЛПЕ сказати. як і про більшість комунальних підприємств.

Електронний квиток врятує? Краще щось на блокчейні - щоб в базу не могли влізти і підправити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, rrid сказано:

реальну ефективність бачу тільки в тому, що Вінниця практично повністю оновила трамвайний парк за рахунок халявних швейцарських трамваїв (звісно, що беушних, а не нових).

 

Треба трішки ширше дивитися ;)

В Виннице заканчивают сборку уже 4 трамвая Win Way

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37698

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, rrid сказано:

імхо, ефективно - це хоча б як в Любліні, коли громадський транспорт ходить чітко по графіку, там є час дії проїзного документа з можливістю пересадки, коли можна "зустріти" кондиціонер в салоні.

а монополізм - це зло, і тролейбуси на 15-му маршруті це тільки підтверджують. а ще була ідея пустити тролембуси по 2-му, та інших маршрутах автобусів ;)

 

Отже, тези rrida:

1) монополізм - це зло;

2) міський транспорт Любліна - ефективний.

 

А тепер піднімаєм матчастину (я, на відміну від декого, практично всі свої слова можу підкріпити посиланням на джерело ;) ) і отримуємо, що rrid суперечить сам собі :)

Парк у розрізі:

– тролейбуси – 110 шт. (щоденно курсує 90)

Solaris Trolino – понад 50 12-ти метрових і 12 18-ти метрових;

URSUS T701 (Богдан) – 38;

ZIU – 1;

JELCZ – 1.

– автобуси240 шт., з них близько 40 – це приватні перевізники, решта MPK

Для довідки: MPK - міське автобусне депо.

http://eurolife.in.ua/archives/651

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, Dim@ said:

А те, що збитки, то це елементарно робиться. Зробити ціну такою як в маршрутках і троли з трамваями також будуть прибутковими. 

Ага, якраз, будуть возити одних пільговиків. Як би там не було, а маршрутка в більшості випадків їде швидше, це їх основна перевага.

 

Сьогодні вийшов з роботи десь в 20.05, з чотирьох тролів три їхали в депо. Не потрібні лпе пасажири, що оплачують за проїзд. А ще й деякі маршрути маршруток хочуть відібрати, ніби після 20.00 влітку всі вдома сидять і працюють до 18.00.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часа назад, SunSeth сказал:

Сьогодні вийшов з роботи десь в 20.05, з чотирьох тролів три їхали в депо.

Тому що більшість графіків 12-годинні без перезмінок. Виїзд в 6-7 год, заїзд в 7-8 вечора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То нафіга люди тут ламають списи про закупівлю нових тролейбусів,  якщо ті що є, їздять тільки до 7-8 вечора?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім тролейбусів треба ще водіїв. Зараз їх катастрофічно не вистачає... А щоб зробити випуск значно більшим, ще треба буде робити підстанції, бо вони не витримають випуск овер 60, особливо в центрі.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 minutes ago, TFA said:

Крім тролейбусів треба ще водіїв. Зараз їх катастрофічно не вистачає... А щоб зробити випуск значно більшим, ще треба буде робити підстанції, бо вони не витримають випуск овер 60, особливо в центрі.

Не жили багато, то й нєфіг починати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минуту назад, SunSeth сказал:

Не жили багато, то й нєфіг починати.

Побачимо, хай-но прийде 30 нових тролейбусів, якщо наша міська рада не про...е цю можливість. Тоді можна говорити про кардинальні зміни, бо виділяються гроші також на ремонт контактної мережі, підстанцій і т.д. Тоді можна починати перекроювати маршрути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, justice777 сказано:

Отже, тези rrida:

1) монополізм - це зло;

2) міський транспорт Любліна - ефективний.

ye,ye... якщо порівнювати сосиску з пальцем - цікавих висновків можна дійти ;)

15 годин тому, Dim@ сказано:

Вже відповіли

що саме відповіли?! про монополізм, переповнені збиткові трамваї - це і є взірець "ефективності"?! :blink:

15 годин тому, Dim@ сказано:

А те, що збитки, то це елементарно робиться. Зробити ціну такою як в маршрутках і троли з трамваями також будуть прибутковими

ти так і не вкурив - на частині трамвайних маршрутів у Вінниці проїзд можна робити і дорожчим, ніж в маршрутках - монополізм рулить ;) тільки висновок про прибутки тут неправильний - все-одно будуть збитки, бо підприємство - комунальне, і його будуть "доїти" акредитовані "дояри". це не Луцьк, де підвищення ціни проїзду відразу призведе до відтоку платних пасажирів з тролів, які ходять рідко, на маршрутки, які ходять частіше, при однаковому рівні "сервісу"

... тільки кому я це пояснюю? Карамба, пора вже якось рости в своєму розвитку...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Yava сказано:

А чому перестав  працювати GPS сервіс по тролейбусах ?

кілька сторінок вище є відповідь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Е "бізнесмени" Нагадую! Завдання не зробити ЛЕП прибутковим, а:

1) забезпечити задоволення потреб платників податків зручними умовами під час переміщення до місць заробітку тих же податків;

2) зменшити рівень неприбутковості до максимально можливого рівня за рахунок покращення ефективності роботи.

 

все решта співає від цього

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Е "бізнесмени" Нагадую! Завдання не зробити ЛЕП прибутковим,

І чому такий хибний хід думок.

Якщо ЛПЕ стане прибутковим, тоді пункт №1 сам по собі з'явиться

Бо підпр. не буде думати як вижити, а уже буде думати про комфорт пасажира.

 

ти сам собі суперечиш.

Як підприємство має забезпечити комфорт, якщо воно збиткове?  І як підвищити ефективність, якщо для цього все одно потрібні гроші?

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Dim@ сказано:

Чекаю на якісь цифри

"чекати" на щось від когось  зможеш тільки після того, як покінчиш зі своїм балабольством.

конкретно тебе запитав про конкретні приклади "ефективного" громадського транспорту.

Сергій за тебе навів приклад Вінниці - він так думав, що це приклад саме ефективного комунального підприємства, але мене не важко було переконувати його, що це не вдалий приклад, бо вінницьке КП ВТК - збиткове.

але й цю інформацію ти перебрехав -

1 година тому, Dim@ сказано:

Вінниця - це єдине місто в Україні, де прибрали жовті гроби на колесах з міста. Там відкапіталили  більше 70 старих ЗІУ і закупили 40 нових Богданів. Побудували декілька нових трамваїв на базі старих.

хоча насправді замість старих чеських трамваїв набрали старих німецьких з Цюріха (ось і вся "рехворма"), а деякі ділянки маршруту вінницьких трамваїв як не мали ніколи прямих конкурентів іншими видами транспорту (ні за царської росії, ні за польщі, ні за совєтів, ні за німців) - так і зараз залишаються монополістами.

але все це вкупі ніяк не скасовує "жовтих маршруток" - маршрутки з'явились в 90-х, і досі у Вінниці є маршрутки.

просто комусь засліпило? ;)

 

АЛЕ. в результаті всіх "вінницьких реформ" громадського транспорту, там така ж какашка, як і в Луцьку. єдине, що тішить - це вартість перевезень (на фоні європейських зарплат особливо...), а щодо зручності

1 година тому, Ukrainec сказано:

Завдання не зробити ЛЕП прибутковим, а:

1) забезпечити задоволення потреб платників податків зручними умовами під час переміщення до місць заробітку тих же податків;

нічого не змінилось ні у Вінниці, ні не робиться в Луцьку.

і нові кредитні тролейбуси поки мають всі шанси повторити долю легендарних лізингових Богданів.

нагадаю, що були моменти, коли виручки від квитків не вистачало на лізингові платежі - щоб ще й операційні витрати покрити, й мови бути не могло.

 

1 година тому, Ukrainec сказано:

Е "бізнесмени"

тому бізнесовий підхід щодо окупності й покупки б/у в 10-15 разів дешевше нового - оправданий ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Zheny@ сказано:

І чому такий хибний хід думок.

Якщо ЛПЕ стане прибутковим, тоді пункт №1 сам по собі з'явиться

Бо підпр. не буде думати як вижити, а уже буде думати про комфорт пасажира.

 

Зазвичай комфорт пасажира і виживання підприємства речі взаємопов"язані, але для КП на жаль не принципові

2 годин тому, Zheny@ сказано:

ти сам собі суперечиш.

Як підприємство має забезпечити комфорт, якщо воно збиткове?  І як підвищити ефективність, якщо для цього все одно потрібні гроші?

Зменшивши втрати...

От наприклад, ти в робочий час знаходиш хвилинку щоб писати сюди, це значить ти використовуєш не запризначенням/крадеш оплачений роботодавцем час. Оплочений час за який платять гроші і за який не створюється продукція/послуга. Тому в контексті бережного виробництва прописуєш в обов"язки (інструкцію) сисадміна: 4 год. на день відпрацювати кондуктором/водієм. напр. з 19:00 до 23:00 :) 

Насправді, роботодавцю належить весь твій оплачений час з 8 год, а те що ти маєш час писати сюди, це його недопрацювання ;) 

1 година тому, rrid сказано:

нічого не змінилось ні у Вінниці, ні не робиться в Луцьку.

і нові кредитні тролейбуси поки мають всі шанси повторити долю легендарних лізингових Богданів.

нагадаю, що були моменти, коли виручки від квитків не вистачало на лізингові платежі - щоб ще й операційні витрати покрити, й мови бути не могло.

 

тому бізнесовий підхід щодо окупності й покупки б/у в 10-15 разів дешевше нового - оправданий ;)

Ніяких бізнеспланів "окупності" на громадський транспорт складати не слід, для громадського транспорту зазвичай реалізовується стратегія "мінімальної збитковості". А те що приватним перевізникам дають можливість "зрубати" кошти (проїзд по 4 грн), то це я вважаю більш недопрацювання ЛМР ніж якийсь показник.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, Ukrainec сказал:

От наприклад, ти в робочий час знаходиш хвилинку щоб писати сюди, це значить ти використовуєш не запризначенням/крадеш оплачений роботодавцем час.

В тебе ще якийсь застарілий, совковий підхід. Оплата праці повинна залежати від результатів роботи, а не часу, який працівник просиджує від дзвінка до дзвінка.

 

59 минут назад, Ukrainec сказал:

Насправді, роботодавцю належить весь твій оплачений час з 8 год, а те що ти маєш час писати сюди, це його недопрацювання

Совдеповський маразм. 

Будь-який нормальний роботодавець зацікавлений, щоб поставлена задача була виконана якісно і в обумовлені терміни. І йому буде пох, як і коли працівник її виконав.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...