Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

2 годин тому, Zheny@ сказано:

за ціною одного менш-більш людського велосипеда, я можу їздити в тролейбусі по 2 грн. приблизно 5 000 разів. А це, друже, 7 років. в середньому 3 рази на день.

 

Все залежить "чи вам шашечки чи їхати"?

 

Про совок в депо теж знаю з перших вуст, коли мені сусіди/знайомі робітники самі вихвалялися як і що вони там несуть, і тим як нічого не роблять - це СОВОК!

300 чоловік на таке підприємство, яке не заробляє - це совок :_31:!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Ukrainec сказано:

300 чоловік на таке підприємство, яке не заробляє - це совок :_31:!

400 з гаком, насправді. Одних кондукторів 100. + водії

І всі решта.

Підприємство збиткове вже дуже давно . Це не секрет ні для кого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

47 хвилин тому, Zheny@ сказано:

400 з гаком, насправді. Одних кондукторів 100. + водії

І всі решта.

Підприємство збиткове вже дуже давно . Це не секрет ні для кого.

Якщо чесно, для міста це не проблема, адже вони возять потенційних платників податків. Нажаль через свою привабливість ними в меншій степені користуються платники податків з більш вищими доходами, а можна було навпаки і власники маршруток не диктували тоді б свої умови. Підозрюю, що це робиться вмисно бо комусь це вигідно.

Але якщо задуматись, то 400 чоловік явно щось перебор!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Але якщо задуматись, то 400 чоловік явно щось перебор!

Скажи, що ти пожартував.

Тут ще й катастрофічно не вистачає людей.

Кондукторів потрібно 112, Зараз немає навіть 100.

Водіїв потрібно на 1 випуск від 35 до 55. І деякі ще й міняються в обід. Чоловік 20,

ТОму водіїв чоловік 60 - щонайменше.  Це уже майже 200.

Підприємство працює цілодобово. Диспетчери працюють позмінно, Касири, слюсарі в цеху. (ночами)  А ще є підстанції. І там така ж історія.

Чи ти пропонуєш працювати і без вихідних і без відпусток? Бо, на твою думку, 400 чоловік це забагато?

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Zheny@ сказано:

Бо бляхар за копійки не працюватиме, як і грамотний зварювальник.  Як і будь-який поважаючий себе спеціаліст.

Якби кондуктору дали 5К+ грн ЗП. Впевнений, що й молодь підтягнулася б!  але для цього витратна (ЗП) частина щомісяця становитиме 112*5К = 560 000 грн. Це лише ЗП для кондукторів.  А ще ж є купа людей. І слюсарів, і бухгалтерів, і контролерів, економісти, нарядчики, обліковці, диспетчери, касири і т.д. і їх усіх близько 300 чол.  От і рахуй (не в грошах справу) 400+ чол * 5 000 = 2 000 000 грн.  А ще потрібно оплатити електроенергію без субсидій і знижок (дякуємо яйценюку), а ще матеріали для ремонту, інструменти і т.д.

І справа зовсім тут не в грошах.  Повір, друже, тут уже ніхто не хворіє альтруїзмом. У кожного сім'я, діти, квартплата і їжа (яка ніразу не дешевшає). Про шмотки я змовчу.

 

 

 

невірний підрахунок, до 5000 грн. зарплати ще треба доплюсювати 22%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Zheny@ сказано:

за ціною одного менш-більш людського велосипеда, я можу їздити в тролейбусі по 2 грн. приблизно 5 000 разів. А це, друже, 7 років. в середньому 3 рази на день.

 

я вартість свого першого вела, який коштував 1000 грн. (або чуть більше 100юсд, майже 40 % моєї місячної на той час зарплати) за рахунок відмови від поїздок маршруткою, відбив за один сезон (з весни по осінь), на роботу-на обід-з обіда-з роботи

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, rl72 сказано:

я вартість свого першого вела, який коштував 1000 грн. (або чуть більше 100юсд) за рахунок відмови від поїздок маршруткою, відбив за один сезон (з весни по осінь), на роботу-на обід-з обіда-з роботи

Ну, купити зламок аби вел - не те, якось, погодься.

Ну і змахує на анекдот.

Цитувати

"Сын прибегает радостный к маме и говорит: Я сегодня 2 гривны сэкономил! - Как? - Бежал за автобусом и не оплачивал проезд! - Дурачек! В следующий раз беги за такси - сэкономишь больше"..

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Zheny@ сказано:

Ну, купити зламок аби вел - не те, якось, погодься.

 

не сказав би що то був зламок, в теперішніх цінах такі йдуть від 4000 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, rl72 сказано:

не сказав би що то був зламок,

Ти ж зрозумів про що я.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Zheny@ сказано:

"Сын прибегает радостный к маме и говорит: Я сегодня 2 гривны сэкономил! - Как? - Бежал за автобусом и не оплачивал проезд! - Дурачек! В следующий раз беги за такси - сэкономишь больше"..

Про анекдот, мав раніше проблеми зі здоров"ячком. Так ось останні  4 роки в противагу тому що призначали лікарі переміщаюсь по місту в 80% випадків лише велосипедом (крім винятків: дощ, -6, гуртом з сім"єю) + "оздоровчі виїзди". Спочатку було тяжко.

А зараз крім того, що не поправляюся, то під час розширеної медкомісії мене почали здивовано запитувати, чи то мої попередні діагнози в картці правда?! Відправили на докомісію то знайшли  лиш незначні відхилення!? ХЗ?!

Так що буду навіть за літаком крутити педалі . І мені байдуже, що передня стійка мого велосипеда коштує пів вартості б/в автомобіля.
Вибір/вихід є завжди, мінімум 2 навіть коли вас з"їли ;)

 

Минулого року швагру купили в "оптовика" люміньовий Британський вел з Німеччини за 3100:

Недорого  

517561977_w640_h640_img_3691.jpg

Hide  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все це  круто, безмовно, я щиро радий за всіх велосипедистів і їх здоров'я. Але ця тема про тролейбуси

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

все це  круто, безмовно, я щиро радий за всіх велосипедистів і їх здоров'я. Але ця тема про тролейбуси

 

Так то воно так, але питання їх актуальності  прямопропорційне кількості велосипедистів і велокультурі.

 

І якби не знав що ти там працюєш Женя, то написав щось типу "піх на них", а так толерантно стримаюсь :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Zheny@ сказано:

Скажи, що ти пожартував.

Тут ще й катастрофічно не вистачає людей.

Кондукторів потрібно 112, Зараз немає навіть 100.

Водіїв потрібно на 1 випуск від 35 до 55. І деякі ще й міняються в обід. Чоловік 20,

ТОму водіїв чоловік 60 - щонайменше.  Це уже майже 200.

Підприємство працює цілодобово. Диспетчери працюють позмінно, Касири, слюсарі в цеху. (ночами)  А ще є підстанції. І там така ж історія.

Чи ти пропонуєш працювати і без вихідних і без відпусток? Бо, на твою думку, 400 чоловік це забагато?

 

Звичайно що багато!

Якщо не вдаватись в подробиці, то коли депо умудрилося збанкрутувати маючи маршрутки з найпривабливішими маршрутами в місті, то це просто свідчить про вкрай низький показник ефективності і безгосподарності. СОВОК!

 

Яка зараз кількість рухомого складу залишилась (маршрутки + тролі) ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Zheny@ сказано:

Ти ж зрозумів про що я.

 

ось, на борді, 3500 грн.

не зламок, не 20 річний стальний корч

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Звичайно що багато!

Ок. Скільки, на твою думку, потрібно людей.

10 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Якщо не вдаватись в подробиці, то коли депо умудрилося збанкрутувати маючи маршрутки з найпривабливішими маршрутами в місті, то це просто свідчить про вкрай низький показник ефективності і безгосподарності.

Ва всьом вінавати папєрєднікі!

11 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Яка зараз кількість рухомого складу залишилась (маршрутки + тролі) ?

тролейбусів 47. Фактично виїзд.

маршрутки :

- свої гниють під парканом через борг по лізингу і судові тяжби. Досі не можуть довести справу до логічного завершення.

- є орендовані. 49 штук. ЛПЕ здає в оренду маршрути. Оплата з кожної в день - копійки. відносно.

Що ще ?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, rl72 сказано:

не 20 річний стальний корч

А що поганого в сталі? Ну там +3кг ваги, так хай би велосипедисти з себе зайву вагу скинули.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, alexvvv сказано:

А що поганого в сталі? Ну там +3кг ваги, так хай би велосипедисти з себе зайву вагу скинули.

Так тобі ж сказали, що "тема не про велосипеди"!

 

22 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Що ще ?

 

Тобто ти ніц не вбачаєш поганого, що на одну одиницю транспорту зайнято близько 10 людей?

І ще не вистачає?! :0017:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, Zheny@ сказал:

Водіїв потрібно на 1 випуск від 35 до 55. І деякі ще й міняються в обід. Чоловік 20

Якщо фактичний випуск зараз 45, а на кожен тролейбус треба мінімум по 2 водії, а на 2-змінних графіках і по 3, то всього водіїв має бути не менше 100.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, TFA сказано:

Якщо фактичний випуск зараз 45, а на кожен тролейбус треба мінімум по 2 водії, а на 2-змінних графіках і по 3, то всього водіїв має бути не менше 100.

Гаразд, з водіями погоджуся, поки ще комп"ютеризований автопілот не досяжний для наших реалій то на 45 машин треба мінімум 130 водіїв.

Яку додану вартість створюють ще понад 300 осіб, якщо не секрет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, Zheny@ сказал:

за ціною одного менш-більш людського велосипеда, я можу їздити в тролейбусі по 2 грн. приблизно 5 000 разів. А це, друже, 7 років. в середньому 3 рази на день.

 

Женя, при всій повазі. Але не варто займатися софістикою. 

В одну сторону ти дійсно платиш 2 грн. Але ж зазвичай їздиш не лише на роботу, але й з роботи?

Крім того, є ще купа справ у місті, які вирішуєш за допомогтю того ж громадського транспорту. От і зменшуй свою суму утричі. І не кажи, що сидиш сиднем на роботі, та не ходиш по друзякам-знайомим й т.д.

Є ще величезний плюс у пересуванні велосипедом. Різні неприємні особистості тобі не хамлять, забираючи твої гроші, не принижують, не дихають перегаром. Ти постійно сидиш (за рідким виключенням, коли сам хочеш встати). Дістати і клацати телефоном - і в голову не приходить, на відміну від вбивання часу в тролейбусі. Ну, хіба не кайф? На обличчі з'являється посмішка. Посвіжілий, приїздиш на роботу, наснага тримається увесь робочий день.) Прогноз погоди стає для тебе таким же значимим, як і "гарного ранку" дружині. Починаєш розуміти, що було життя "до", і "після". Кидаєш палити.. Задишка, і кашель - тобі вже не 20, коли з легкістю вергав гори. Виїзджаєш на природу - що в принципі було раніше "ой, їхати тою маршруткою... Тю на неї.."

Людина міняється як і внутрішньо, так і ззовні. Так переваги це велосипеда, чи усе ж будемо рахувати окупаємість?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Miro мабуть тема більше про тролейбус vs маршрутка, а не тролейбус vs велосипед.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нє, ну ви тими велосіпєдами вже підз@#бали, що тут, що на ФБ. Як ті вєгани - треба скрізь вкрутнути "я вєган" "я вєлолось".

  • +1 9
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

веловегани бувають?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знов той товариш, шо про нього Урса писав на видає квитки з валідатора. Тільки якщо на нього натиснути. сказав що "не встигає". Маршрут 15а, 224й борт, зараз.

Надіслано від мого Lenovo A5000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їду в траліку! Йов! Людно!

Поки крокодил новий то ще можна їздити... На зіу -зась!

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...