SunSeth Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:21 Поділитися #1726 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:21 Їхав зранку 2-кою. Кондуктор мала валідатор, квитка з нього не дала. Таки награлися чи нагрілися. Скільки, цікаво, під це діло освоїли? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SunSeth Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:47 Поділитися #1727 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:47 @antrakt нічим, просто не дала і все. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:08 Поділитися #1728 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:08 44 хвилин тому, SunSeth сказано: Таки награлися чи нагрілися. Скільки, цікаво, під це діло освоїли? Це проблеми кондуктора. Ніхто нічого не відмінятиме. Автоматизовану Систему Оплату Проїзду і Обліку Пасажирів планується ввести десь до літа / влітку. Про "освоїли" не зрозумів. Та й питання до депутатів міськради. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AID Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:12 Поділитися #1729 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:12 на днях біля 9 ранку в набитій 15ці люди розпитували контролера: (л - люди, к - контролер) Л - чому не даєте квитків з валідатора? К - бо поки видам 1, то звичайних дам 3-4 Л - а він взагалі працює? К - так, видаю квитки коли їде менше людей Л - і як вам нове обладнання? К - дуже тяжкий, за 2 кола починає боліти шия Л - а чого не купили легші? К - бо брали в Києва, Київ від них відмовився, а наші взяли далі контролер ще щось возмущалася, але не було чути - троль добавив газу і почався гул як в ракеті 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:16 Поділитися #1730 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:16 10 хвилин тому, AID сказано: Л - а чого не купили легші? К - бо брали в Києва, Київ від них відмовився, а наші взяли Єресь несусвєтня. Куплені у тернопільської фірми, яка впроваджує. Під нас писане ПЗ (там, доречі, мікро-ЛІнукс) Кондуктори видумали, що міста стали відмовлятися від них. БРЕХНЯ - ніхто не відмовився, ні Тернопіль, ні Житомир, ні ми не відмовляємося! Дніпро запроваджує також. 10 хвилин тому, AID сказано: К - дуже тяжкий, за 2 кола починає боліти шия а ще в декого радіація від нього зашкалює і голова болить! (особливо, коли о 5,15 ранку в крові 0,5 проміле!) 10 хвилин тому, AID сказано: К - бо поки видам 1, то звичайних дам 3-4 відмазка. Хто хоче працювати - нічого не заважає, і видають їх однаково із звичними квитками. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:18 Поділитися #1731 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:18 Щойно, antrakt сказано: А це не тягне на невиконання обовязків і догану? Ні. Це тестовий період. навчання. Щоб звикли. 1 хвилина тому, antrakt сказано: ПиСи. Також вважаю маразмом 2 квитки. Навіщо звичайний всеодно не розумію. Повторю, хоча вже набридло одне й те ж торочити всім. стандартний квиток - по ньому йде облік і їх НІХТО не відміняє ще. Квиток з валідатора - в тестовому режимі. Щоб звикли, навчилися, призвичаїлися. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:28 Поділитися #1732 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:28 Щойно, antrakt сказано: Тобто вони не зобов"язані видавати 2 квитки, а видають тільки коли захочуть? Практично - зобов'язані. Вони повинні дійти до того, що кількість проданих облікованих квитків = кількості виданих з валідатора. Єдиний випадок - ДУЖЕ багато людей і неможливо протиснутися. Все решта - саботаж. І не бажання мінятися. (Очевидних переваг вони бачити не хочуть, скільки не втовкмачуй, бачать недоліки, пов'язані із "поверненням" квитків (повторний продаж) ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:40 Поділитися #1733 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:40 5 хвилин тому, antrakt сказано: Якщо не може протиснутися, то пасажири їдуть безкоштовно? так було завжди. З валідатором чи без нього. Ще коли 15-ки їздили автобуси. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 08:37 Поділитися #1734 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 08:37 Подяка депо за 3-осні Богдани на 7-ці і 10-ці сьогодні. Їхав у 7-ці, повний троль, але не як в консервний банці. Здоровий глузд все-таки переміг. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:39 Поділитися #1735 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:39 1 час назад, antrakt сказал: А який відсоток платних пасажирів? Не рахував, але може відсотків 20-25. Але все одно воно треба, бо в 3-ку маршрутку нереально сісти. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:46 Поділитися #1736 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:46 2 годин тому, antrakt сказано: Класна схема. Чогось в маршрутках ніхто нікуди не протискується і більшість платять за проїзд. Бо водій тролейбуса не може сказати, "поки всі не оплатять - нікуди не їдемо!" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
phantom Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 11:40 Поділитися #1737 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 11:40 32 minutes ago, antrakt said: Ну це не основна причина. В маршрутку заходять і відразу передають за проїзд. А в тролейбусі зайде, тримаючи гроші в руках, і вперто буде чекати поки кондуктор не підійде, а якщо через тісняву не доходить, то кладе гроші назад в кишеню. А одного разу зайшла курка через середні двері в Єльчі і стала на накопичувальну площадку в метрі від кондуктора. Тримала гроші в руках і не передавала поки кондуктор не встала і не підійшла. І це все в порожньому тролейбусі. В забитій людьми маршрутці - те саме. Просто гроші не дістають . Зайшов, став серед натовпу і їдеш . Хоча коли маршрутка їде напівпуста - такий номер звичайно не проходить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
yu2007 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 12:55 Поділитися #1738 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 12:55 1 hour ago, phantom said: В забитій людьми маршрутці - те саме. Просто гроші не дістають . Зайшов, став серед натовпу і їдеш . Хоча коли маршрутка їде напівпуста - такий номер звичайно не проходить. Це з особистого досвіду?)) І багато грошей ти так зекономив?)) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 13:27 Поділитися #1739 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 13:27 16 годин тому, yu2007 сказано: Пацани розказали чи то з власного досвіду? 30 хвилин тому, yu2007 сказано: Це з особистого досвіду?)) І багато грошей ти так зекономив?)) прямо дежавю якесь 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
phantom Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 15:32 Поділитися #1740 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 15:32 2 hours ago, yu2007 said: Це з особистого досвіду?)) Так. Періодично доводиться бачити таку картину. Я спостережливий . Хто зна: може серед тих хитрунів був і ти Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 18:06 Поділитися #1741 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 18:06 12 часа назад, Ivanna сказал: Скільки машин курсує по першому маршруту і скільки по другому? А по 15 і 15а? Яка протяжність маршруту №1 і №15? Дивлюсь на графік 15-го маршруту - там чітко витримується інтервал 9 хвилин, в міжпік чітко 18 хвилин. При тому, що "накладаються" частково і інші маршрути, і маршрутки. А перший з другим маршрути разом дають 8,5 хвилин інтервал (в середньому) на тих відрізках, де вони накладаються. На 1-ці і 2-ці і в будні і у вихідні по 6 машин. Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв. Проте, щоб вони не накладалися із 15-ками, тобто не робили круг, їдучи один за одним разом, графіки відправлення з ЛПЗ відкориговані. Тому, місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Це по будням, коли на 15-ках по 5 машин, де оборот 45 хв, відповідно інтервал становить 9 хв. Ясна річ, коли починають ставати на обід, інтервал стає 18 хв місцями, А на 1-ці і 2-ці - 24-35 хв. У вихідні коригування на 1-ці і 2-ці проводити не потрібно, тому що на 15-ках по 3 машини, інтервал там теж 15 хв. Відповідно, вони не накладаються між собою, тому на 1-ці і 2-ці чітко 15 хв інтервалу. З обідами аналогічно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ivanna Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:11 Поділитися #1742 Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:11 В 08.04.2017 at 21:06, TFA сказал: На 1-ці і 2-ці і в будні і у вихідні по 6 машин. Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв. Проте, щоб вони не накладалися із 15-ками, тобто не робили круг, їдучи один за одним разом, графіки відправлення з ЛПЗ відкориговані. Тому, місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Це по будням, коли на 15-ках по 5 машин, де оборот 45 хв, відповідно інтервал становить 9 хв. Ясна річ, коли починають ставати на обід, інтервал стає 18 хв місцями, А на 1-ці і 2-ці - 24-35 хв. У вихідні коригування на 1-ці і 2-ці проводити не потрібно, тому що на 15-ках по 3 машини, інтервал там теж 15 хв. Відповідно, вони не накладаються між собою, тому на 1-ці і 2-ці чітко 15 хв інтервалу. З обідами аналогічно. Все зрозуміло, нема питань. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ivanna Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:40 Поділитися #1743 Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:40 Їхала зранку 204-м - дали квиток зелений, а з валідатора - на мою вимогу. Їхала увечері о 20-08 тим самим 204-м - дали тільки зелений квиток. Про квиток з валідатора я змовчала - і кондуктор змовчала. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:00 Поділитися #1744 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:00 "Все гавнішає і гавнішає..." Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:04 Поділитися #1745 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:04 щойно взагалі веселуха. При мені видала 4 квитка без валідатора. А потім 4-м тільки з валідатора! Зробив зауваження. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:27 Поділитися #1746 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:27 В салонах тролейбусів, у яких кондуктор працює з валідатором має бути оголошення про те, що кондуктор зобовязаний видати і квиток і чек. В такому разі пасажири зможуть зробити зауваження. В оголошенні має обовязково вказуватися номер для скарг на кондукторів-порушників. А ще перевага чека валідатора - на ньому вказується час виписки. Можна час звірити, а можна пересвідчитися, що тобі "втулили" чек-секонд хенд. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Saddy Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:00 Поділитися #1747 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:00 офф народ, що Ви причепилися до тих валідаторів? дають, не дають, дають через раз - оце тему розвели на овер 100 сторінок, один поперед одним - "зробив зауваження, а чого ти не зробив зауваження, кондуктору догану за те що не дає чека....." Ви в маршрутках робіть зауваження водіям, які квитки не дають, в тролейбусах який не який облік ведеться, хоча б паперовими квитками. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:05 Поділитися #1748 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:05 4 хвилин тому, Saddy сказано: Ви в маршрутках робіть зауваження водіям, які квитки не дають, в тролейбусах який не який облік ведеться, хоча б паперовими квитками. 4 хвилин тому, Saddy сказано: народ, що Ви причепилися до тих валідаторів? бо тема про тролейбуси. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 08:26 Поділитися #1749 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 08:26 13 часа назад, antrakt сказал: Сьогодні, їдучи додому, задумався, а навіщо цей дубль у вигляді Тр15. Будь який його пасажир може доїхати в потрібне місце на 1,2,8,9. Не краще п'ятнадцяти перекинути на ці маршрути, бо їх дочекатися нереально. Або ще такий варіант: 1-ці і 2-ки запустити на КРЗ по типу маршруток 10-к і 11-к, а 8-ки і 9-ки закрити. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 20:59 Поділитися #1750 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 20:59 Монітор в салоні тролейбуса №212. Поки крутять відеоролик про місто Тернопіль: Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти